Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. Ei+ole+ketään+niin+ihmeellistä+kuin+Jeesus+ja+hallitsee+hyvyydellä,+laupeudella+ja+uskollisuudella+ja+kukaan+ei+niin+hienotunteinen+kuin+hän+ja+hän+puhuu+lempeästi+ja+vienosti!
  2. Jahve ei mene roskiin! Minä en ollut missään suggestiossa kun laitoin ystävälleni tekstiviestejä. Nämä uskovien kokemat erityiset tuntemukset tulevat esim. minulla on tullut kun olen kertonut Jeesuksesta, ja hänen edustamastaan kristinuskosta.
    Näillä joskus tulevilla erikoisilla tunteilla ja tuntemuksilla Jeesus haluaa antaa
    tällaisen kokemuksen antaakseen bonusvahvistuksen, että asianosainen on oikealla asenteella, oikein uskossa sekä tekemässä sitä mitä Jeesus haluaa hänen tekevän kyseisessä tilanteessa.

    Näitä uskovan bonustuntemuksia ei pidä tavoitella, silloin mennään metsään ja uskosta tulee pelkkää kokemuksien metsästämistä ja Raamatun mukainen uskonelämä vääristyy ja uskon mitaksi tulevat yliluonnolliset kokemukset, sen sijaan, että Raamatun sanalla koettelisimme, että millainen usko itsessä ja tovereissa on.

    Sivujuonteena sanon, että kun olen alieneihin hieman perehtynyt, olen lukenut mm. Dulce Book:in, niin tiedän, että alienit ovat ihan todellisia ja todellista on, että joku
    alienrotu on kidnapannut joitakin ihmisiä, eli mainitsemasi sieppaamiset ovat ihan
    todellisia. Totuutta alineista ei haluta kertoa ihmisille, koska se on kiusallinen maailman eturivin hallitsijoille sekä niille, jotka ovat älyttömän rikkaita.
    Ja siksi koska totuus alieneista halutaan salata, niin maailma on täynnä Ufo-disinformaatiota, että totuus ja todellisuus sen alle peittyisi.

    Ja ryhdypäs jahvemeneeroskiin lukemaan Raamattua alkaen Uudesta Testamentista, ja jos vilpittömästi luet, löydät, että Raamattu kertoo Jeesuksesta,
    Jeesuksesta jolla on niin paljon rakkautta meitä rikkuri-ihmisiä kohtaan, että hän
    opetti ja edelleen opettaa meille kristinoppia, ja mikä tärkeintä: hän suostui kärsimään ristillä rangaistuksen, joka olisi kuulunut meille rikkuri-ihmisille!

    Tämä Jeesus tulee vain ottaa vastaan rukoillen vaikka seuraavasti puhtaasta ja hartaasta sydämestä: Rakas Jeesus, minä tiedän, että kärsit ristillä minunkin tähteni, minä tahdon ottaa sinut vastaan omaksi Vapahtajakseni, sekä sinua tästedes elämässäni seurata. Noin tullaa uskoon ja Jeesuksen Jumalan lapseksi!

    Mutta jos aikansa ohi alati kieltäytyy tulemasta uskoon, täytyy Jeesuksen tehdä
    tällaiselle niskoittelijalle mitä hän ei olisi halunnut, hän joutuu lähettämään tällaisen ikuiseen tulihelvettiin rangaistukseen, jossa tämä onneton sitten todella
    viettää piinassa ikuisuutensa.

    Ja huomatkaa: Minä en kirjoita fiktiota, vaan kaikki sanani tässä tekstissä ovat varmennettavissa ja tutkimalla todennettavissa. Minähän tekisin syntiä ja pahaa
    mikäli tuuleen kirjoittaisin!
  3. Kuulepas höpöhöpölöpö uskonnot kyllä ovat kuin peräreikiä, mutta usko Jeesukseen, joka antaa syntimme ja pahat tekomme on ihan totta ja todenperäistä.
    Ja kyseessä on nimenomaan usko, ei uskonto tahi paikkansapitämätön uskomusjärjestelmä kuten esim. islaminoppi on.

    Ja jos Jeesus ei muka ole mielestäsi todellinen, niin kuinka voi selittää, että tässä hiljan opetin kristinuskoa, siis oppia kärsineestä ja syntejä ja pahoja tekoja anteeksiantavasta Jeesuksesta, Isä Jumalan Pojasta, niin koin ruumiissani ikään kuin
    rakkauden aaltoja?

    Vähän hankala selittää, että olisi psyykkinen mielenvoima, joka ajattelun voimalla olisin saanut aikaan, kun en edes tiennyt, että Jeesus voi antaa tuollaisenkin kokemuksen vahvistaakseen sen, että hän rakastaa meitä, ja että samalla tietäisin,
    että olen tehnyt juuri oikein kun olen palvellut tuona hetkenä Jeesusta.

    Eikä kannata sinun höpö pitää Jeesusta epätodellisena ja satuna, sillä jos haluat, niin
    hän kyllä vakuuttaa sinulle, että hän on Raamatussa ilmoitettu Jeesus ja kaikkien ihmisten Vapahtaja, mikäli nämä vain ottavat hänet uskossa vastaan omaksi Vapahtajaksi sekä seuraavat häntä loppuelämänsä.

    Ja usko pois vain höpö, että Jeesus sitten rakastaa sinua pohjattoman paljon, hänhän kärsi ja kuoli edestäsi ristillä, ja vain siksi, että saisit uuden elämän, johon ei kuulu pahuus, synti ja epäusko.

    Ja jos olet niin typerä, että koko elämäsi kieltäydyt ottamasta Jeesusta vastaan Vapahtajaksesi, niin silloin vasta saat pelätä, sillä tällöin kuoltuasi menet tulihelvettiin, joka on valmistettu vihollisellemme perkeleelle ja hänen enkeleilleen, ja siellä palat tulessa koko ikuisuuden ja on täysin mahdotonta päästä tuosta piinasta koskaan pois.

    Joten jos annat järjen voittaa ja heität typerän epäuskon selkäsi taakse, niin rukoile vaikka seuraavasti: Rakas Jeesus, minä tahdon ottaa sinut vastaan omaksi
    Vapahtajakseni ja sinua tästedes elämässäni seurata.

    Ja siitä se uusi elämä lähtee.
  4. Kuulepas No.ei.ole valtaosa juutalaista ei tunne sitä Jumalaa, josta Raamattu todistaa, koska eivät ole ottaneet vastaan Jeesusta omaksi Vapahtajaksi; näin vaikka juutalaiset ovat tämän Raamatussa ilmoitetun Jumalan oma kansa.

    Sitten lähi-idässä oli ennen islamia useita jumalia, joita palvottiin; ja kun islamin usko tehtiin saatanan ja jumalattomien miesten toimesta, niin kuun jumala otettiin
    näistä jumalista ainoaksi jumalaksi, ja häntä ryhdyttiin islamin opein palvomaan
    ainoana jumalan ja joka on islamin mielestä jyrkästi yksi, hänellä ei ole poikaa
    niin kuin meillä kristityillä on Jumalan Poika Jeesus Kristus, Voideltu Pyhällä Hengellä.

    Ja tuo kuun jumala, allah ei ole mitään muuta kuin yksi riivaajahenki, demoni, jota nyt Allahiksi nimitetään, ja on pääpaholaisen perkeleen ja saata-nan alaisuudessa.
  5. Totta on Vastaus2222, että maailmassa on lukemattomia uskontoja, joiden väittämien totuusarvo vaihtelee, mutta varsinaiseen totuuteen niiden avulla on hankala päästä.
    Kristinusko on nyt kuitenkin uskontojen joukossa se uskontojen usko, ainoa 100%
    todellisuuspohjainen usko.
    Maailmassamme on myös valhe, ja se on yksi syy miksi uskontoja on lukemattomia;
    paholainen nimittäin oikein haluaa, että maailmassa on uskontoja ja uskomuksia
    mahdollisimman paljon, koska hän haluaa jos mahdollista hukuttaa kristinuskon ja
    Jeesuksen opetuslapseuden loputtomaan uskojen ja uskontojen suohon jos mahdollista, että ihmiset turhaa askaroisivat ja eivät aitoa kristinuskoa löytäisi.

    Ja tuonpuoleista voi levollisesti odottaa vain puhdassydäminen kristitty, sillä vain
    tällaisen Jeesus ottaa kotiinsa Taivaan Paratiisiin hänen kuolemansa hetkellä.

    Ja sinä Vastaus2222, mikäli kuulet minua ja otat vastaan uskossa Jeesuksen omaksi
    Vapahtajaksi, sekä häntä seuraat elämässäsi, voit tuolloin olla levollisin mielin
    ja odottaa rauhassa, että kun kuolemasi kohtaa, niin pääset siinä silmänräpäyksessä tuonne Taivaan Paratiisiin Jeesuksen luokse.

    Ja tuo Jeesuksen vastaanotto voi tapahtua vaikka rukoilemalla seuraavasti:
    Rakas Jeesus, minä uskon, että olet Raamatun opettama maailman Vapahtaja,
    minä haluan ottaa sinut vastaan omaksi Vapahtajaksi, sekä sinua tästedes seurata
    kuolemaan saakka.

    Kun tuon voit rukoilla, niin sinun käy hyvin, mutta jos niskuroit Jeesusta vastaan, ja et tahdo ottaa häntä vastaan Vapahtajaksesi ja häntä seurata, niin saat pelätä,
    sillä jos tuossa tilassa kuolet, niin ei ole mahdollisuutta päästä Taivaaseen, Jeesuksen luo Paratiisiin, vaan sinua rangaistaan ja joudut viettämään ikuisuuden
    tulihelvetissä, ja sieltä ei ole mahdollisuutta enää päästä pois.

    Mutta minä haluan uskoa sinusta Vastaus2222 parempaa, että ajoissa tajuat ottaa vastaan Jeesuksen, niin saat vastaanottaa pelastuksen ja ei ainoastaan pelastuksen, vaan pääset Jeesuksen rakkauden kohteeksi, ja hänellä jos kellä on
    rakkautta antaa sitä sitten sinullekin ylenpalttisesti, ja hänellä on tuhat ja yksi konstia vetää sinut puoleensa, sillä hänen hyvä tahtonsa on, ettet sinä vain hukkuisi ja joutuisi tuohon iankaikkiseen tulihelvetin rangaistukseen.

    Uudesta Testamentista Raamatusta kun luet, ja varsinkin evankeliumit kertovat
    kuka ja mitä Jeesus on! Jeesus on Isä Jumalan Poika, jonka Jumala antoi tähän meidän maailmaan opettamaan ja mikä tärkeintä, Jeesusta Isä Jumala rankaisi, niin että hän kärsi ristinkuoleman meidän Jumalan käskyt rikkoneiden ihmisten
    puolesta, ja tämä Jeesuksen sijaiskärsimysuhri tulee meidän ihmisten osaksi kun me uskomme Jeesukseen niinkuin Raamattu hänestä opettaa ja otamme hänet vastaan omaksi Vapahtajaksi ja häntä lähdemme elämässämme seuraamaan.