Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
270
Kommenttia
1474
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+nämä+juutalaiset+ylipapit+olisivat+ymmärtäneet+mitä+Vanha+Testamentti+sanoo+Jeesuksesta,+olisivat+he+ymmärtäneet,+että+tämä+on+kauan+odotettu+Messias,+niin+eivät+he+olisi+häntä+tuominneet+ristiinaulittavaksi.+Jeesus+sanoi,+että+he+eivät+ymmärtäneet+Mooseksen+kirjoja+ja+sitä,+että+Mooses+oli+kirjoittanut+hänestä+itsestään-Jeesuksesta.
Mutta+näin+täytettiin+Vanhan+Testamentin+profetiat+Jeesuksesta,+kun+ylipapit+kieltäytyivät+uskomasta,+että+Jeesus+on+luvattu+Messias,+ja+samallla+tuomitsivat+hänet+ristiinaulittavaksi.
25.12.2018 17:07
Ei+minullel+arvon+Luucifer+Jeesus,+ja+Jeesus+on+Jumala,+minulle+mitään+harhoja+näyttänyt!
Kolme+kertaa+olen+saanut+tuntemalla+tuntea+Jeesuksen+rakkautta+ja+mitä+se+oon+kun+olen+ollut+tekemisissä+parin+ystäväni+kanssa.+Yksi+kerroista+oli+sellainen,+että+tunsin+hetken+olevani+Jeesuksen+rakkauden+pilven+sisällä.
Kun+Jeesuksen+rakkautta+pääsee+kokemuksellisesti+maistamaan,+on+se+jotain+erikoista,+ja+silloin+kaikkinainen+viha+ja+kauna+sulaa+pois,+menettää+merkityksen,+vaikka+olisi+kokenut+jotain+todella+loukkaavaa.
Tämä+pitää+yhtä+sen+kanssa+mitä+Raamattu+sanoo+mitä+Jeesus+teki+maan+päällä+ollessaan,+kuinka+hän+rakasti+ihmispoloisia,+joista+monet+olivat+yhteiskunnan+hylkiöitä+kuten+nyt+spitaalitautiset,+ja+antoi+heille+avun+ja+uuden+tulevaisuuden.
Ja+ei+Jeesus+ole+muuttunut+miksikään+noista+päivistä+kun+hän+oli+maan+päällä,+meidän+keskellämme.+Yhtälailla+hän+rakastaa+tänäänkin+ihmisiä+ja+auttaa+heitä+monin+tavoin,+jopa+niitäkin,+jotka+eivät+ole+koskaa+kuulleetkaan+mistään+Jeesuksesta.
Raamatun+mukaan+Jeesus+nousi+ensin+kuolleista+ja+hiukan+tämän+jälkeen+hän+astui+takaisin+Taivaan+Paratiisiin,+mistä+oli+tullutkin+maan+päälle.+Ja+Jeesus+lähetti+maan+päälle+Pyhän+Hengen+uskovien+oppaaksi+ja+voiman+lähteeksi,+ja+tuossa+Pyhässä+Hengessä,+sen+voitelussa+minäkin+saan+tämän+tekstini+tehdä.
25.12.2018 16:46
Raamatun+mukaan+Jumala+loi+kaiken+kuudessa+päivässä+ja+lepäsi+seitsemännen+päivän.+Mooseksen+kirja+toinen+luku+1.+ja+2.+Niin+tulivat+valmiiksi+taivas+ja+maa+kaikkine+joukkoinensa.+Ja+Jumala+päätti+seitsemäntenä+päivänä+työnsä,+jonka+hän+oli+tehnyt,+ja+lepäsi+seitsemäntenä+päivänä+kaikesta+työstänsä,+jonka+hän+oli+tehnyt.
Eli+tuossa+aikamääreessä+Jumala+sai+KAIKEN++luotua+ja+tehtyä,+myös+koko+universumin.
Tiede+ja+Raamattu+on+laitettu+tarkoituksellisesti+vastakkain,+että+saataisiin+murennettua+usko+Raamattuun+ja+nämä+tieteen+ylipapit+ja+professorit+saisivat+siten+syöttää+ateistista+ja+virheellistä+propagandaa+ihmisille+heidän+vieroittamisekseen+kristinuskosta+ja+kristillisyydessä.
Jälkeä+tästä+näemme+hyvinkin+nyt,+ja+jälki+on+murheellista+katsottavaa,+kun+ihmisiltä+on+riistetty+heidän+Jumalansa,+Jumala+joka+haluaa+olla+pienen+ihmisen+ystävä+ja+auttaa+tätä+monin+tavoin.
23.12.2018 22:29
Onnistuit+esittämään+painokelpoisen+listan+voimista+terrorismin+takana,+eli+joista+saa+kirjoittaa.
Mutta,+et+maininnut+rahaeliittiä,+ja+tästä+rahaeliitistä+ja+sen+toimista+ei+saa+suomi24:jään+kirjoittaa,+olen+kokeillut+ja+teksti+katoaa+alta+aikayksikön.
23.12.2018 22:15
Juutalaiset+eivät+ymmärrä+Vanhaa+Testamenttia,+että+se+puhuu+Jeesuksesta.+Raamattu+sanoo,+että+juutalaisilla+on+peite+silmillä+kun+he+lukevat+Vanhaa+Testamenttia.+Ja+Raamattu+sanoo,+että+tuo+peite+otetaan+Jeesuksessa+pois,+ja+Jeesuksen+tuntemisen+myötä+juutalaiset+voivat+ymmärtää+Vanhaa+Testamenttia+huomattavasti+paremmin.
23.12.2018 22:09
Kuulehan+nyt+Raamatusta+ei+löydä+ainoatakaan+fiktiota+ja+että+se+olisi+sepitettyä.+Sinulle+on+syötetty+virheinformaatiota,+täyttä+potaskaa+Raamatun+sisällöstä.
Sadut+alkavat+monesti,+että+olipa+kerraan,+mutta+tällaista+aloitusta+ei+ole+missään+kohdin+Raamattua.+Päinvastoin,+Raamattu+alkaa+majesteettisella+toteamisella:+Alussa+loi+Jumala+taivaan+ja+maan.
Tuo+on+pureva+totuus,+ja+järkytys+ateistille,+ja+siksi+se+yritetään+kaikin+keinoin+valehdella+ja+selittää+pois,+jotenkin+muuten,+mutta+siellä+se+vain+seisoo!
23.12.2018 21:58
Minähän+olen+perustellut,+että+meillä+on+Raamattu,+jasen+sana+pitää,+sen+ovat+havainneet+lukuisatkin+aiemmat+sukupolvet,+jotka+ovat+siitä+hengellistä+ravintoa+ja+monenlaista+tietoa+ottaneet.
Mutta+nyt+on+vain+se+suuri+ongelma,+että+ihmiset+ovat+opetetut+siten,+että+Raamattu+ei+mukamas+ole+mikään+pätevä+tiedonlähde+ja+opas+kasvattamaan+Jeesuksen+tuntemiseen.+Eli+isolta+osalta+ihmisiä+on+tahallisesti+riistetty+Raamattu.
Ja+jos+Raamattuun+ei+uskota,+niin+minulla+ei+sen+jälkeen+ole+paljoakaan+mihin+minä+vetoaisin+ja+pitäisin+auktoriteettina.
23.12.2018 21:42
Jumalan+vaikutuksen+tunnustaminen+tieteessä,+kun+puhutaan+nyt+esim.+luomakunnasta,+olisi+tosiasioiden+ja+reaaliteettien+tunnustamista.+Mutta+nyt+yleensä+on+se+linja,+että+Jumala+vaietaan+ja+selitetään+pois,+ja+ei+saa+ajatella+vapaasti,+että+esim.+tämä+yksityiskohta+solussa+on+niin+erikoisen+nerokas,+niinkuin+useatkin+lukemattomat+yksityiskohdat+ovatkin,+että+takana+täytyy+olla+suunnittelia,+jolla+on+ylivertaisesti+älykkyyttäsekä+kyvykkyyttä.
23.12.2018 21:32
Valtaosa+juutalaisista+on+vielä+hengellisessä+pimeydessä,+eivät+ymmärrä,+että+Jumala+on+antanut+Vanhan+Testamentin+lisäksi+Uuden+Testamentin,+josta+lainaukseni+on.
Mutta+vaikka+juutalaiset+eivät+ymmärrä+Uuden+Testamentin+päälle+ja+samalla+Vanhankaan+Testamentin+päälle,+koska+VT:kaan+ei+Raamatun+mukaan+voi+ymmärtää+jos+ei+tunne+Jeesusta,+niin+ei+tämä,+että+juutalaiset+ei+vät+ymmärrä+VT+eikä+UT+vähennä+niiden+kirjoitusten+arvoa+ja+luotettavuutta,+jotka+me+uskovat+tunnemme+koko+Raamattuna,+ja+joka+sisältää+Uuden-+ja+Vanhan+Testamentin
22.12.2018 23:15
Uskoisin,+että+Jumala+rakastaa+luomaansa+luomakuntaa,+mutta+satavarmasti+tiedän+Jumalan+rakastavan+ihmisiä,+Jumala+on+tämän+minulle+kolmeen+kertaan+opettanut.
Ei+Aadamin+ja+Eevan+alkulankeemus+ollut+pelkkä+virhe,+joka+on+helposti+kuitattavissa.+He+rikkoivat+sitä+ainoaa+kieltoa+vastaan,+jonka+Jumala+oli+heille+asettanut,+teko+oli+törkeä.+Kukaan+ei+koskaan+pääse+siitä+helpolla+kun+Jumalan+nimenomaisen+käskyn+pitää+halpana+ja+uskoo+ennemmin+jotain+ulkopuolista,+tässä+tapauksessa+saa*tanaa.+Tästä+syystä+Jumala+langetti+kirouksen+Aadamin+ja+Eevan+suvulle+sekä+maaplaneetalle.
Ei+Jumala+tarkoituksella+tuhoa+luomistöitään,+miksi+hän+sellaista+tekisi?+Mutta+hän+kyllä+aika-ajoin+rankaisee+ihmisiä+kun+nämä+ovat+hänen+mielestään+menneet+liian+pitkälle+pahuudessa+ja+jumalattomuudessa,+mutta+tämä+tällainen+on+aivan+eri+asia+kuin+tarkoituksellinen+tuhoaminen.
Ihmisellä+on+vapaa+tahto,+vapaus+valita+kumartaako+Jumalaa+vai+per*kelettä.+Jumala+aina+ajoittain+kutsuu+ihmisiä+puoleensa,+ja+tällöin+se+joka+on+viisas,+vastaa+kutsuun+myöntävästi.+Jumala+ei+pakota+ketään+seuraamaan+itseään,+vaikka+kieltämisellä+onkin+hirvittävät+seuraukset,+ikuinen+helvetti,+niin+paljon+Jumala+kunnioittaa+sitä+mikä+on+ihmisen+päätös,+huolimatta+siitä,+että+tämä+päättää+väärin.
22.12.2018 23:05
Minä+kuule+iowa+rakastan+tiedettä+ja+tietämistä!+Ja+on+hauskaa+kun+saa+oppia+uusia+asioita,+joskin+joskus+masentavaakin.
Mutta+ei+kaikki+mikä+tieteen+nimellä+kulkee+ole+oikeasti+tiedettä,+osa+tieteestä+on+sellaista,+että+se+eksyttää+aidon+Raamatun+Jumalan+tuntemisesta,+niinkuin+nyt+kehitysopin+opettaminen,+että+ihminen+ei+muka+olekaan+Jumalan+luoma+ja+rakastama,+vaan+mukamas+syntynyt+sattuman+voimasta,+joistain+alemmista+olennoista+kuten+nyt+apinasta.
Se+että+tuollaista+löytyy+biologian+oppikirjoista+on+tarkoituksellista+höynäyttämistä,+ajatellen+vain+saa*tanan+kieroja+tarkoitusperiä,+joka+eksyttää+jos+itse+saa+päättää,+joka+ainoan+ihmisen+pois+elävän+ja+rakastavan+Jumalan+tuntemisesta.+No+kevennykseksi+onneksi+tämän+vihtahousun+valta+on+rajallinen,+siksi+tässä+maailmassa+onkin+uskovia!
22.12.2018 20:37
Kas+kun+meillä+on+todiste,+joka+on+yhtä+pätevä+kuin+silminnäkijäkertomus,+meillä+on+Raamattu,+joka+kertoo+pääpiirteittäin+kuinka+Jumala,+joka+on+kaiken+alkuun+laittaja,+loi+ei+vain+koko+biodiversiteettimme,+vaan+koko+koko+maailmankaikkeutemme,+koko+universumme.
Raamatussa+sanotaan+Johanneksen+ilmestys+4.+ja+11.+jakeessa+ensin+Sinä+meidän+Herramme+ja+meidän+Jumalamme,+ja+hetken+kuluttua:+sillä+sinä+olet+luonut+KAIKKI,+ja+sinun+tahdostasi+ne+ovat+olemassa+ja+ovat+luodut.
Voi+tietenkin+olla+vaikea+uskoa+kirjoittamaani,+koska+siitä+ei+yleensä+opeteta,+ja+kirkkokin+hyvin+pitkälle+vaikenee+maailmankaikkeuden+alkeperästä+ja+määkii+samaa+mitä+ateistit+määkivät,+mutta+silti+kirjoittamani+on+TOTTA+ja+EHDOTTOMAN+LUOTETTAVAA,+ei+meille+ole+annettu+Raamattua+miksikään+turhaksi+kapineeksi+ja+pölyttymään+hyllyssä+kauniina+koristeena+kirjahyllyn+nurkassa.
22.12.2018 19:50
Ei+asia+ole+niinkään+nimityksestä+kiinni.+Minä+tiedän,+että+koko+maailmankaikkeuden+luominen+on+raamatullinen+tosiasia,+ja+sitten+tahdon+edistää+raamatun+Jumalan+tuntemista.+En+ole+koskaan+hoksannut,+että+pitäisi+puhua+nyt+esim.+kreationismista.
Minulla+ei+ole+uskomusta,+vaan+usko,+ja+tämä+usko+perustuu+kaikkein+olennaisimmilta+osiltaan+niihin+tietoihin+ja+viisauteen+mitä+Raamattu+opettaa,+sekä+erillisiin+ilmoituksiin+joita+Jeesus+on+Pyhän+Hengen+työnä+minulle+ja+minun+seurakunnalleni+ilmoittanut.
22.12.2018 19:30
Minä+en+aiempaa+tekstiä+poistanut,+joku+muu+oli+asialla,+mahdollisesti+ylöspito.+Joku+ilmeisesti+katsoi,+että+siinä+oli+sellaista+tietoa,+että+he+eivät+halua,+että+se+tieto+leviää.
Vähän+sama+juttu,+että+terrorismista+saa+Suomi24:jällä+kirjoittaa,+mutta+voimista,+jotka+ovat+terrorismin+takana,+et+saa+kirjoittaa,+jos+tätä+teet,+tekstisi+poistetaan+alta+aikayksikön,+vaikka+todistettavista+kuinka+tosiasioista+kirjoittaisit.
22.12.2018 18:59
Aloitus+on+minun,+en+vain+ollut+kirjautunut,+kun+laitoin+tekstin,+siitä+erikoinen+nimimerkki.
21.12.2018 21:43
Ateisti+vääristää+Raamattua+kun+yrittää+tehdä+sen+mitätömäksi,+todistella+sen+sanoman+valheeksi.
Tämä+on+todellisesti+täydellistä+hulluutta,+mutta+minkäs+teet+kun+ihminen+saa+tiettyyn+rajaan+asti+hellitellä+mielessään+vaikka+minkälaista+hulluutta.
20.12.2018 20:33
Jumalaan+uskotaan+TODISTEIDEN+perusteella,+meillä+on+Raamattu+joka+todistaa+Jumalasta+niinkuin+oikein+on:+Eli+niin+paljon+on+Jumala+maailmaa+rakastanut,+että+antoi+ainokaisen+poikansa,+(Jeesuksen)+ettei+yksikään+joka+häneen+uskoo+hukkuisi.
20.12.2018 20:28
Ensimmäinen+Mooseksen+kirja+7.+luku+ja+11.+jae+sanoo+myös,+että+kun+alkoi+sataa,+samalla+puhkesivat+kaikki+suuren+syvyyden+lähteet.+Eli+vettä+tuli+taivaan+lisäksi+myös+syvyyksistä,+ilmeisesti+maan+alta,+kun+Jumala+antoi+käskyn.
16.12.2018 22:40
Evoluutioteoria+tosin+käsittelee+biologisen+luonnon+monimuotoisuutta,+mutta+ei+ymmärrä+mistä+tämä+monimuotoisuus+on+peräisin+ja+lähtöisin.+Evoluutio+alkaa+ei+mistään+ja+päättyy+ei+mihinkään.
Miksi+meillä+on+apinoita,+jos+näistä+vääjäämättä+kehittyy+pitkän+ajan+kuluessa+ihmisiä,+jos+valintapaine+suosi+ihmiseksi+kehittymistä,+niin+miksi+meillä+kuitenkin+on+vielä+apinoita?
15.12.2018 23:58
Näin+se+on+Mark5,+että+Raamatussa+on+Jumalallinen+auktoriteetti,++ja+se+kertoo+luomisen+niin+kuin+silminnäkijä+olisi+ollut+paikalla+todistamassa.+Ja+koko+Raamatussa+on+myös+Jumalallinen+perspektiivi+alusta+loppuun.
15.12.2018 23:50
45 / 74