Vapaa kuvaus

Aloituksia

296

Kommenttia

1510

1. Minulla+on+perusterve+pää,+ja+minusta+ei+ole+koskaan+diagnotisoitu,+että+minulla+olisi+minkäänlaisia+hallusinaatioita,+en+kuule+ääniä,+en+näe+näkyjä,+eikä+minulla+ole+mitään+outoja+ajatuskulkuja.Selitäppä+se+niin+kuin+sanoin,+että+miten+on+mahdollista,+että+sain+saman+tiedon+ystävästäni,+jonka+eräs+toinen,+josta+minä+en+tiedä+mitään,+enkä+tunne+häntä,+enkä+ole+koskaan+nähnytkään+häntä,+niin+hänellä+oli+sama+viesti+välitettävänä+ystävälleni+kuin+minulla?+Eli+että+Jeesuksella+on+tehtävä+tälle+ystävälleni.Mutta+kun+nyt+Jeesus+on+todellinen+Vapahtaja,+hän+vapauttaa+synnin+ja+pajojen+tekojen+orjuudesta,+sitten+hän+on+Luoja,+hänen+kauttaan+koko+maailmankaikkeus+on+luotu.+Ja+hän+ei+ole+mikään+mykkä+Jumala,+vaan+hän+puhuu+omilleen,+tästä+on+Raamatussa+esimerkkiä.Ja+monesti+Jeesuksen+puhe+on+niin+erikoista+ja+niin+rakkauden+täyteistä,+hän+ei+esimerkiksi+käskien+tai+komentaen+koskaan+puhu,+että+sen+ymmärtää+heti,+että+tämä+on+Jeesuksen+puhetta,+eikä+suinkaan+tule+omista+ajatuksista.+Ja+vielä+Jeesus+on+aina+puhunut+suoraan+ajatukseen,+eli+en+ole+kuullut+tai+nähnyt+mitään.
  2. Jumalasta+nimenomaan+on+todisteita,+vaikka+niin+ei+olekaan,+että+joku+olisi+hänet+nähnyt.+Mutta+hänen+luomistyönsä+näkyy,+hänhän+on+luonut+koko+maailmankaikkeuden,+pienintä+yksityiskohtaa+myöten.+Ja+ei+tarvitse+kuin+katsella+lemmikkikissoja,+niitä+on+kolme,+ja+ihailla+kuinka+taitavasti+sekä+voimallisesti+Taivaan+Isä+on+ne+tehnyt+ja+luonut;+hyvää+työtä!Ja+sitten+meillä+on+painava+todiste+Jumalasta,+ja+tämä+painava+todiste+on+Raamattu,+ja+tähän+Raamattuun+on+kirjattu+monta+asiaa,+ja+paljon+siitä+miten+Luoja-Jumala+suhtautuu+ihmisiin+ja+miten+on+heidän+kanssaan+toiminut.Ja+Raamattu+on+myös+historiallinen+teos,+Raamattu+kertoo+miten+Jumala+on+toiminut+historiassa+pitkän+ajan+kuluessa,+ja+miten+hän+edelleen+toimii+historiassamme,+niin+kuin+Raamattu+sanoo+ja+ennustaa.