Vapaa kuvaus

Aloituksia

295

Kommenttia

1506

1. Onhan+Jeesus+antanut+minulle+viisautta+ja+viestejä,+tässä+ei+kovin+kauaa+sitten+Jeesus+ilmoitti+minulle,+että+hänellä+on+tehtävä+eräälle+ystävälleni.Ja+siitä+pystyy+päättelemään,+ettei+tämä+ollut+mielikuvitukseni+tuotosta,+koska+tämä+ystäväni+on+kertonut,+että+joku+täysin+minusta+riippumaton+on+kertonut+hänelle+saman.Sitten+Jeesus+on+antanut+minulle+viisautta+myös+miten+kirjoittaa+tänne+Suomi24:jään.Eli+Jeesus+ei+ole+sellainen,+että+hän+ei+antaisi+viisautta;+päinvastoin,+hän+on+elävä+Jumala,+joka+pystyy+antamaan+mimmoista+viisautta+hyvänsä.Onpa+Raamattuun+kirjoitettu,+että+Jeesuksessa+on+kaikki+tiedon+ja+viisauden+aarteet+kätkettynä,+Raamatussa+kirje+kolossalaisille+2:2-3.En+huomannut,+että+aloin+laittaa+sinulle+tekstiä+bg-ope,+mutta+koska+ehdin+hyvän+matkaa+kirjoittamaan,+niin+pyörrän+puheeni,+kun+en+aikonut+sinulle+laittaa+tekstiä+ennen+kuin+nöyrryt.Tuossa+on+vastaukseni,+ole+hyvä+vain!
  2. Meillä+on+tieteenharrastaja+Raamattu+olemassa,+ja+sieltä+löytyy+Jumalasta+hyvinkin+yksityiskohtaista+tietoa.