Vapaa kuvaus

Aloituksia

296

Kommenttia

1510

1. Johan Jeesus herätti muutaman kuolleen kun oli maan päällä, ja hän vaikka nousi
    taivaaseen, niin ei lakannut herättämästä ihmisiä kuolleista, niin meillä ei ole mitään syytä olettaa, etteikö hän myös meidän aikanamme herättäisi jonkun kuolleista.

Asiasta puhuu myös Johanneksen evankeliumi luku 14. jae 12.

Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö.

Tuon perusteella mitä Jeesus sanoi, me voimme odottaa enemmän kuolleista heräämisiä, enemmän sairaiden parantumisia, enemmän voimallisia tekoja, kuin
    nyt vain Jeesus teki Jumalan sormella maan päällä ollessaan!

Emme saa sanoa, etteikö kuolleita herätetä, ei!, vaan sanokaamme, että jos kuolleita ei herätetä, niin jossain on vikaa!

Ja monesti se vika, ettei kuolleita herätetä on meidän asenteissa ja ajattelussa;
    Jos me ajattelemme nurjasti ja sanomme, ettei muka meidän kauttamme, niin
    silloin ei tosiaan tapahdukaan mitään; ja saamme olla ilman ihmeitä.

Jos positiivisella mielellä olemme, niin silloin auttamatta ihmeitä tapahtuu, suuria ja
    pieniä, ja jokunen kuolleista herätetään.
  2. Kuules nyt Repe, minäkin sain avun pikkuvaivaani kun Jean Roos rukoili edestäni.

Ja sitten vuonna 2007 kesällä koin ihmeparantumisen ilman, että kukaan tietääkseni sillä hetkellä olisi rukoillut puolestani. Ja tuo parantumisen lääkärinikin
    totesi ja puhui ihmeparantumisesta.

Ja tosiasia on, että tänä aikana Jeesus parantaa sairaita ja vaivaisia silloin tällöin.

Miksi sinä olet linkittänyt tuollaisen halpahintaisen sepustuksen?

En yritäkään väittää, että Jean olisi mikään täydellinen, mutta Jeesus silti käyttää häntä. Jos Jumalan palvelijan vaatimuksena olisi, että tämän tulee olla täydellinen,
    niin Herran palvelijoiden seassa kävisi kato, eikä olisi enää yhtään Herran miestä ja naista.

Ja kumpia sinä Repe haluat uskoa, minuako, vai halpahintaisia lehtien sepustuksia, joiden totuusarvo on vähän niin sun näin?

Ja muista, että koskaan ei ihminen itse paranna kun on kyse ihmeparantumisista,
    vaan Jumala on se joka homman tekee, ja ihminen on vain välikappaleena.