Vapaa kuvaus

Aloituksia

270

Kommenttia

1469

1. Äläkä sorru taasen puolimutkateisti jumalattomiin järjenpäätelmiin; miksi sinä tahdot
    vääristellä se mikä on raamatussa ja sinulle hyvää tarkoittaen kirjoitettu ja sitten tahdot vääristellä mitä minä olen kirjoittanut parhaan kykyni mukaan?

Ja Jumala on aina ollut hyvä ja tahtonut olla hyvä, mutta sinähän puolimutkateisti tahdot vääntää tuon totuuden vääräksi, mutta et siinä onnistu, ja tienaat sillä paikkaa rangaistukseen tulihelvetissä.

Kaikki ne jotka Jumalan silmissä ovat valehtelijoita, täytyy Jumalan suojellakseen sitä mikä hyvä on, tuomittava ikuisiksi ajoiksi tulihelvettiin. Eivätkä he täten koskaan pääse Jumalan valtakuntaan ja siellä suurta onnea viettämään.

Minä en tiedä kuinka kauan, mutta vielä on mahdollista sinun muuttaa mielesi ja
    uskoa Jumalasta se mikä hänestä on raamattuun kirjoitettu, mutta tuo aika voi olla
    mahdollisesti hyvinkin rajallinen, käänny siis oitis, huomisesta et tiedä, et onko
    sinulla silloin mahdollista enää ottaa Jeesusta vastaan omaksi Vapahtajaksi niin kuin raamattu opettaa.
  2. Kuulepas nyt Bishop Gone Bad! Jumala on hyvä Jumala, eikä ole syyllinen siihen
    pahaan, joka tässä maailmassa vallitsee. Ihmiset kun itse valitsevat tehdä pahaa,
    niin ihmiset täten ovat syyllisiä pahaan mikä täällä maailmassa on.

Ja Jumala antoi kymmenen käskyä siinä tarkoituksessa, että ihmiset niitä noudattaisivat ja täällä hyvä vallitsisi, mitä voi odottaa siitä kun ihmiset ylenkatsovat Jumalan lait, jotka hän hyvää tarkoittaen antoi?

Eikä paha täällä mikään kuningas ole, sillä Jumala sallii sitä vain itse hyväksi katsomaansa rajaan asti. Ja Jumala tulee lopulta hävittämään ja tuomitsemaan pahan tältä planeetalta, ja heittää tulihelvettiin ikuiseen rangaistukseen ne jotka
    täällä maanpäällä valitsivat pahan ja pahaa tahtoivat tehdä.

Ja kuka muu voisi olla niin hyvä kuin sanotaan seuraavassa: Raamattu Johanneksen evankeliumi 3:16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen USKOO hukkuisi,
    vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Ja Jumala antoi Jeesuksen kärsiä ristillä myös sinun Bishop Gone Bad:in pahojen
    töiden vuosi, joten on sinulta törkeää ja anteeksiantamatonta, jos katsot Jeesuksen ylen ja et ota häntä uskossa vastaan omaksi Vapahtajaksi, niin jos
    noin teet, niin ikuisuutesi sitten vietätkin rangaistuna tulihelvetissä, huolimatta
    siitä, että Jumalalla oli sinullekin alun perin hyvä suunnitelma ja hän olisi tahtonut
    sinua rakastaa.

Ymmärrän, että kantasi johtuu jumalattomien aivopesusta, siis niiden jotka ovat
    Jumalan vihollisia, mutta sinulla on mahdollisuus tehdä toisin, joten valitse siis
    Jeesus omaksi Vapahtajaksi, niin sinulle ei lopulta koskaan käy huonosti, mutta
    jos tuon aivopesun uskot, niin joudut viettämään ikuisuutesi tulihelvetissä.