Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
270
Kommenttia
1469
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Valehtelet! Lue vaikka sata kertaa raamattu, niin et löydä sieltä Jumalan käskyä, että hän olisi käskenyt esikoiset tapettaviksi. pidän kiinni siitä mikä totta on, eli raamatun Jumala on hyvä Jumala ja tahtoo luoduilleen lopultakin hyvää, ja ihmisen on vain määrä ottaa vastaan tämä hyvä Jumala, niin hänen rakkautensa ei jää turhaksi-
08.06.2014 23:41
Äläkä sorru taasen puolimutkateisti jumalattomiin järjenpäätelmiin; miksi sinä tahdot
vääristellä se mikä on raamatussa ja sinulle hyvää tarkoittaen kirjoitettu ja sitten tahdot vääristellä mitä minä olen kirjoittanut parhaan kykyni mukaan?
Ja Jumala on aina ollut hyvä ja tahtonut olla hyvä, mutta sinähän puolimutkateisti tahdot vääntää tuon totuuden vääräksi, mutta et siinä onnistu, ja tienaat sillä paikkaa rangaistukseen tulihelvetissä.
Kaikki ne jotka Jumalan silmissä ovat valehtelijoita, täytyy Jumalan suojellakseen sitä mikä hyvä on, tuomittava ikuisiksi ajoiksi tulihelvettiin. Eivätkä he täten koskaan pääse Jumalan valtakuntaan ja siellä suurta onnea viettämään.
Minä en tiedä kuinka kauan, mutta vielä on mahdollista sinun muuttaa mielesi ja
uskoa Jumalasta se mikä hänestä on raamattuun kirjoitettu, mutta tuo aika voi olla
mahdollisesti hyvinkin rajallinen, käänny siis oitis, huomisesta et tiedä, et onko
sinulla silloin mahdollista enää ottaa Jeesusta vastaan omaksi Vapahtajaksi niin kuin raamattu opettaa.
08.06.2014 23:34
Minä äsken varoit, että mihin väärät, jumalattomat ja virheelliset järjenpäätelmät
voivat viedä, ja ne voivat viedä harjoittajansa ikuiseen tulihelvettiin arvon puolimutkateisti, mikä et ajoissa käänny pois niistä ja ota Jeesusta vastaan omaksi
Vapahtajaksi.
Ja tuolla sinun raamatun vääntämisellä tienaa useammankin paikan tulihelvetissä,
jos et tee parannusta ja ota Jeesusta omaksi Vapahtajaksi ja häntä lähde seuraamaan.
Ja muista, että Jumalala on tietyn aikaa ensin se hyvä mielessä, mitä hän haluaa tehdä sinulle, mutta jos aina Jumalan työnnät pois syyllistymällä jumalattomiin ja
virheellisiin järjenpäätelmiin ja oman aivoituksesi tuotoksiin, niin Jumalala ei
lopulta jää muuta vaihtoehtoa kuin heittää sinut ikuisiksi ajoiksi rangaistukseen
tulihelvettiin.
Ja muista, että minäkin toivon sinusta hyvää, älä' siis anna mennä hukkaan hyvän
toivoni.
08.06.2014 23:18
Milläs todista Bishop Gone Badt, ettet joudu kuoltuasi tulihelvettiin, raamattu kun sanoo vähän toista?
Minulla kun on Raamattu ja se sanoo, että kuka uskoo Jeesukseen, se elää vaikka
olisi kuollut.
Ja minä tiedän, että maapallo on korkeintaan noin 10000 vuotta vanha, Jumala kun loi maapallon vähän ennen kuin hän loi ihmisen sitä asustamaan. Ja minä myös tiedän, että vedenpaisumuksen todellisuus on totisinta totta, koska raamattu sanoo siitä ja sinähän et raamattua valheeksi todista, muutamia käännös- ja kielivirheitä lukuunottamatta.
Ja jos sinä sinne helvettiin niin palavasti tahdot, niin katso vain ylen Jumala ja hänen poikansa Jeesus ja hänen ristinkuolema ja kärsimys, ja tee pahaa niin
ihmisten kuin Jumalan silmissä, niin varmasti jos mieltäsi et muuta, niin paikka
ikuisessa tulihelvetissä sinulle aukeaa ja sinä vietät siellä rangaistuksen alaisena
aikaa kun olet niin halunnutkin ja halunnut katsoa kaiken hyvän ylen.
Ja huomaa: MINÄ EN VALEHTELE!
Kuitenkin toivon sinusta parempaa, eli että otat Jeesuksen uskossa vastaan omaksi Vapahtajaksi ja häntä lähdet seuraamaan, niin saat Pyhän Hengen lahjan,
ja paikan taivaassa, jossa ikuisuutesi vietät käsittämättömän onnellisena.
08.06.2014 22:54
Kyllä maailmaan tyhjänpäiväisiä kirjoituksia, ja pötypuhetta mahtuu.
Ja jos uskot voinasi lähettää minut kadotukseen, niin sopii kokeilla!
08.06.2014 22:37
Ei mikään uskonto ole tehnyt minua tällaiseksi, vaan Jeesus on minut tehnyt tällaiseksi, että minä kirkastaisin häntä niin kuin raamattu opettaa.
Ja jos minusta on kiinni, niin haluaisin, että jokainen tulisi tuntemaan Jeesuksen omana Vapahtajana, niinkuin raamattu hänestä opettaa, ja saisi täten pahat tekonsa jotka Jumalan silmissä sellaisia ovat, anteeksi, kaikki tyynni ja paikan Jumalan valtakunnassa.
Ja on täysin vapaaehtoista, että uskoako minua ja niitä, jotka vastaavasti opettavat, mutta jos ei tahdo uskoa, niin seuraukset ovat valitettavat, ihminen joutuu vastuuseen Jumalan edessä tekemistään pahoista töistä, vaikka Jumala olisi alun perin tahtonut armahtaa tuota poloista, ja hän joutuu ikuiseen rangaistukseen tulihelvettiin.
Ja minä toivon tuota parempaa, että ihmiset min, sinä, te, me, he, kaikki ihmiset
ottaisivat Jeesuksen vastaan ja häntä seuraisivat.
08.06.2014 22:30
Kuule tieteenharrastaja, maailmassa on siksi paljon uskontoja, jotta paholainen
saisi antaa paljon eksytystä ja ainoa oikea usko, eli kristinusko peittyisi uskontojen
runsauteen ja siis paholaisen mielestä sitten ei kukaan hoksaisi, että uskontojen
joukossa onkin yksi tosi usko, ja se kun paholaista kiukuttaa, ja siksi hän parjaa
kristinuskoa ja yrittää heittää lokaa tämän aidon uskon silmille, ettei vain kukaan
valitsisi kristinuskoa, ja olisi siten pois paholaisen vallasta, Jeesuksen tykönä.
Ja vain kristinuskon Jumala on tosi Jumala, muiden uskontojen jumalat ovat armotta epäjumalalia, niin on muslimien allah, joka onkin kuunjumala, joka otetiin monien epäjumalien joukosta mukamas jumalaksi.
Ja vain kristinuskon Jumalalla on valta antaa pahoja tekoja Jeesuksen ristinkuoleman perusteella anteeksi, sekä julistaa ilosanomaa Jeesuksesta, joka
ottaa pois ihmisten pahat teot.
Ja kuriositeettina mainittakoon, että luin maallisesta lehdestä, että kristittyjen
keskuudessa ovat selittämättömät parantumiset kaikkein yleisimpiä; ja mehän
kristityt tiedämme, että Jeesus parantaa sairaita ja ihan siitä syystä koska hän
rakastaa ihmisiä ja hyvää heille tahtoo.
08.06.2014 22:17
Mistä olet keksinyt, että Jumala muka kiusaa vastasyntyneitä?
Katso lapsethan ovat Taivaanisälle erityisen rakkaita ja silmäteriä.
Raamatussa sanotaan Jaakobin kirje 1:13. seuraavaa: sillä ei Jumala ole pahan kiusattavissa, EIKÄ HÄN KETÄÄN KIUSAA.
Jos vastasyntyneitä joku kiusaa niin ei se ole ainakaan Jumala. Mutta tämä maailma on vajavainen maailma ja joskus Jumala sallii kärsimystä, mutta ei Jumala salli kenellekään enempää koetuksia kuin tämä jaksaa kantaa.
Ja Jumala tahtoo antaa sinulle huutis kaikki synnit ja pahat tekosi, joita elämäsi aikana olet tehnyt anteeksi. Hän Jumala vain odottaa, että sinä huutis otat Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksi ja lähdet seuraamaan häntä, niin sinä
saat huonot tekosi anteeksi, ja saat Pyhän Hengen lahjan, ja tuo Henki sitten
tulee opettamaan sinua ja kirkastamaan Jeesusta.
Äläkä usko valheita ja järjenpäätelmiä, jotka valehtelevat, että muka Jumala ei ole
hyvä, jos hän paha olisi, niin miksi hän olisi sitten antanut raamatun meidän
uskomme oppaaksi?
08.06.2014 21:57
Jeesus sanoo raamatussa, että Jumalalle on kaikki mahdollista. Mutta luoduilleen
hän antoi vapaan tahdon, että ihmiset vapaasta tahdostaan valitsisivat Jumalan ja häntä rakastaisivat, siis vapaasta tahdosta.
Jumala toki tiesi, että mitä ongelmia vapaasta tahdosta seuraa, mutta silti hän valitsi
niin, että hän luoduilleen antoi vapaan tahdon, koska ei rakkautta voi olla ohjelmoituna, vaan sen on Jumalan ansaittava, ja hän onkin ansainnut, ja odottaa vain, että ihmiset kääntyisivät jumalattomuudesta ja rakastaisivat Luojaa, koska hän lopulta on niin hyvä ja haluaa hyvää.
08.06.2014 18:01
Mene pois kiusaaja! Jos minä mielestäsi väärin teen, niin tee itse paremmin, näytä
miten ohjataan ihmisiä Jumalan tykö, ole hyvä!
Ja minulla ei tietääkseni, vaikka en täydellinen ole, ole epäjumalaa, minä vain uskon ja tahdon uskoa Jeesukseen niinkuin raamattu opettaa, ja enempää ei minulta voi vaatia.
Ja jos minä epäjumalanpalvelija olisin, niin jäisi kirjoittamatta mitä kirjoitan, sillä Jumala on antanut minulle lahjana sen, että voin kirjoittaa ja kirkastaa sillä kirjoittamisella Jumalaa.
Monella ihmisellä ei ole Jumalan mieli, ja siksi he valheeseen ja valheelliseen
jumalankuvaan pohjaten koettavat minua oikoa, mutta minä tahdon uskoa
Jumalaan niin kuin kirjoitettu on raamattuun. Ja jos minua virheellisesti yritetään
jallittaa, niin tahdon asian oikean laidan tuoda esiin.
Sanoppa minulle sitten miten itse aiot välttää kadotuksen?
Uskotko Jumalaan niin kuin raamattu opettaa, vai onko sinulla oma jumalan kuva,
johon uskot?
Viitsisitkö näyttää korttisi, joilla pelaat?
08.06.2014 17:42
Jumala kyllä halusi luoda maailman, jossa ei ole kärsimystä, mutta hän olisi halunnut tuohon ihmiset toverikseen, että he hyvää tekemällä olisivat omalta osaltaan tehneet mahdolliseksi tuon maailman, jossa ei olisi ollut kärsimystä.
Mutta ihmiset sitten pilasivat tuon Jumalan alkuperäisen suunnitelman sillä, että he tekivät pahaa ja valitsivat rikkoa Jumalan käskyn, jonka hän oli hyvää tarkoittaen antanut.
Niin Jumala sitten vaihtoi suunnitelmaan B, eli ihmiset tulivat näkemään ja kokemaan mitä se on kun Jumalan käskyt heitetään selän taa ja tehdään pahaa niin paljon kuin ennätetään.
Mutta silti vaikka paha tuli maailmaan ihmisten valinnan myötä, Jumala ei hyljännyt luomaansa ihmistä, vaan valmisti heille pelastuksen pahoista
töistään ettei Jumalan tarvitsisi rangaista ihmisiä, vaikka he pahoja olivatkin tehneet.
Jumala antoi Jeesuksen kärsiä sijaisena sen rangaistuksen, jonka me ihmiset
olimme ansainneet, niin että nyt tarvitsee vain uskoa tuohon Jeesukseen, niin
silloin ei joudu rangaistukseen ja saa viettää ikuisen elämänsä paratiisissa suuressa onnessa.
08.06.2014 17:24
Kuulepas nyt Bishop Gone Bad! Jumala on hyvä Jumala, eikä ole syyllinen siihen
pahaan, joka tässä maailmassa vallitsee. Ihmiset kun itse valitsevat tehdä pahaa,
niin ihmiset täten ovat syyllisiä pahaan mikä täällä maailmassa on.
Ja Jumala antoi kymmenen käskyä siinä tarkoituksessa, että ihmiset niitä noudattaisivat ja täällä hyvä vallitsisi, mitä voi odottaa siitä kun ihmiset ylenkatsovat Jumalan lait, jotka hän hyvää tarkoittaen antoi?
Eikä paha täällä mikään kuningas ole, sillä Jumala sallii sitä vain itse hyväksi katsomaansa rajaan asti. Ja Jumala tulee lopulta hävittämään ja tuomitsemaan pahan tältä planeetalta, ja heittää tulihelvettiin ikuiseen rangaistukseen ne jotka
täällä maanpäällä valitsivat pahan ja pahaa tahtoivat tehdä.
Ja kuka muu voisi olla niin hyvä kuin sanotaan seuraavassa: Raamattu Johanneksen evankeliumi 3:16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen USKOO hukkuisi,
vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Ja Jumala antoi Jeesuksen kärsiä ristillä myös sinun Bishop Gone Bad:in pahojen
töiden vuosi, joten on sinulta törkeää ja anteeksiantamatonta, jos katsot Jeesuksen ylen ja et ota häntä uskossa vastaan omaksi Vapahtajaksi, niin jos
noin teet, niin ikuisuutesi sitten vietätkin rangaistuna tulihelvetissä, huolimatta
siitä, että Jumalalla oli sinullekin alun perin hyvä suunnitelma ja hän olisi tahtonut
sinua rakastaa.
Ymmärrän, että kantasi johtuu jumalattomien aivopesusta, siis niiden jotka ovat
Jumalan vihollisia, mutta sinulla on mahdollisuus tehdä toisin, joten valitse siis
Jeesus omaksi Vapahtajaksi, niin sinulle ei lopulta koskaan käy huonosti, mutta
jos tuon aivopesun uskot, niin joudut viettämään ikuisuutesi tulihelvetissä.
08.06.2014 17:06
Jumala halusi saattanan toverikseen, jota hän saisi rakastaa, ja että tuo vihulainen
rakastaisi edelleen muita luotuja. Siis joka tapauksessa hyvään tarkoitukseen.
Paholainen sitten pilasi Jumalan alun perin hyvän suunnitelman, niin, että hän käytti väärin valinnan vapautta, jonka Jumala on antanut alun perin kaikille luoduilleen.
Paholainen ylpistyi ja tahtoi korottaa itsensä yli Luoja Jumalan ja hän sai mukaansa tuohon lankeemukseen kolmanneksen taivaan joukoista, ja niin oli kapina paholaisella ja hänen joukoillaan valmis.
Jumala sitten heitti tuon vihulaisen pois taivaasta ja hänen kohtaloaan mikä se tulee lopulta ei käy kateeksi: Johanneksen ilmestys luku 20. jae 10.
Ja paholainen, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
08.06.2014 16:40
Jumala tarkoitti alun perin, että ihmisillä olisi hyvä olla, ja että kenenkään lapsia ei
tapettaisi.
Tuo lasten tappaminen tuli maailmaan siksi, että ihmiset valitsivat tehdä pahaa, ja
Jumala näki hyväksi sallia tuota pahaa, mutta vain niin pitkälle kun hän viisaudessaan aina sallii.
Jumalaa ei voi sinä, eikä kukaan muukaan syyttää lasten tappamisesta, eikä mistään muustakaan rikoksesta; ja jos Jumala murhaaja olisi, niin miksi hän olisi sitten antanut käskynsä, että älä tapa?
Jos ihminen täällä maan päällä haluaa pahaa, niin Jumala siitä syystä sallii pahaa,
mutta vain tiettyyn rajaan saakka, että te näkisitte ja kokisitte mitä se on kun
ylenkatsotaan hänen kymmenen käskyä, joiden joukossa on, että älä tapa.
Ja jos ihminen haluaa hyvää, niin Jumala antaa hyvää mielellään ja suo siitä ihmisen nauttia. Ja jos ihminen haluaa pahaa, niin Jumala antaa ihmisten saada
pahaa tiettyyn rajaan saakka, että me näkisimme ja kokisimme, että mitä on paha
ja pahan valitseminen ja tekeminen ja millaiset seuraukset sillä on.
08.06.2014 16:22
Vai ei ole jumalasta todisteita khaosmonaut! Katsopa omaa napaasi?
Aivan! Ilman Jumalan luomistyötä sinuakaan ei olisi olemassa, näin sinä itse olet elävä todiste elävästä Jumalasta.
Ja mitä sanookaan raamattu? Aivan! Kaikki tässä maailmankaikkeudessa on alkujaan
Jumalan luomaa ja paikalleen asettamaa, ja kehtaat sanoa, että muka Jumalasta ei ole todisteita, todisteita kun on pilvin pimein!
06.06.2014 20:10
No ei ole inkvisitiolla ja konkistadoreilla sitä oikeutta, että heillä olisi ollut valta ottaa
ihmiseltä henki pois; ja he täten syyllistyivät rikokseen kun mukamas rankaisivat ja
pahoinpitelivät ihmisiä; ja nuo tekivät rikoksensa monesti vielä Jumalan nimissä, ja niin oli heidän rikoksensa siitä syystä vielä suurempia.
05.06.2014 16:42
Raamattu sanoo, että ihmisen on kerran kuoleminen ja sen jälkeen tulee tuomio.
On siis täydellistä haihattelua esittää, että muka ihmisellä voisi olla useampia elämiä
peräkkäin.
Raamattu ei anna yhtään myöten siihen,että ihminen voisi syntyä uudesti kuolemansa
jälkeen ja elää jossain toisessa ihmisessä.
Ja mitään sielunvaelluskierrettä ei ole olemassakaan,kirjoitat joutavia!
04.06.2014 23:52
Jumala ei ole viholliseni, vaan hän rakastaa minua suuresti ja on aina rakastanut,
minä vain en ole itse aina rakastanut häntä, eli pitänyt hänen käskyjään, mutta nyt kun olen uskossa, pyrin parhaani mukaan rakastamaan Jumala ja pitämään hänen
käskyt.
04.06.2014 23:47
Minulla on joitain ongelmia, ja toki en täydellinen ole niin kuin ei kukaan muukaan
luotu, mutta omaan toki tuon fundamentaalisen tavan lukea raamattua. Ja hyvää
teen kun vain voin, pystyn ja ymmärrän ja esim. lahjoitan tietyn summan omalle
seurakunnallekin säännöllisesti.
Eikä sitä tarvitse niin eriskummallista elämää elää fundamentaalisen kristityn, sopii
elää ihan tavallista pienen ihmisen elämää.
Ja ei ole oikein periaate kaikki tai ei mitään, riittää kun antautuu Jumalan johdettavaksi sen kun pystyy ja siihen annetaan voimia.
04.06.2014 23:41
Sinä vain arvon jumala moitit minua kerettiläiseksi, mutta et osaa perustella sanaakaan, että mikä minulla on teksteissäni sellaista, että se minut mielestäsi
kerettiläiseksi tekee!
Jos et sinä pysty pitävästi osoittamaan minua kerettiläiseksi, niin miksi minua sitten
kerettiläiseksi moitit?
Sanasi on vain pelkkää sanan helinää jolla ei ole mitään arvoa!
Ja vaihda tuo törkeä nimimerkkisi tavalliseen nimimerkkiin, sillä tyhmä ja harhaoppinen se joka itseään jumalaksi tituleeraa!
04.06.2014 23:32
58 / 74