Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
269
Kommenttia
1467
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Evoluutio kaatuu siihen, että lajien muuntumista toisiksi lajeiksi ei voida alkuunkaan
todistaa tapahtuneeksi siinä määrin kuin sitä evolutionistien mukaan olisin pitänyt
tapahtua.
Missä ovat ne miljoonat ja taasen miljoonat todisteet siitä, että muka suuremmassa
määrin evoluutiota, eli lajien muuttumista toisiksi lajeiksi olisi tapahtunut?
Raamattu kun sanoo, että Jumala loi tämän eliökunnan kunkin lajinsa mukaan.
23.03.2014 19:23
Milläs kuvittelet, että murskaat me jotka tiedämme, että lopulta koko maailmankaikkeus on Jumalan, siis sen, joka on kirjoituttanut Raamatun, luomistöitä?
Sitä paitsi Raamattu mainitsee Jumalan luojana useaan kertaan, ja sieltä et sinä
mytomaani-evokki voi poistaa niitä, ei ainakaan tekemättä väkivaltaa Jumalan sanalle
Ja mistäs otat ne miljoonat vuodet, kun voidaan todistaa, että maailmankaikkeutemme ei ole kuin noin korkeintaan 10000 vuotta vanha?
23.03.2014 18:57
Jumala haluaa koetella meitä ihmisiä ja mitata, että kuka on kuka, siksi hän sallii ja lähettää tuon väkevän eksytyksen, joka nyt tässä tapauksessa on evoluutio-oppi.
Mutta sitä te ette tajua, että kuinka loppumattomiin Jumalalla on rakkautta niitä kohtaan, jotka hänestä ottavat vaarin, ja eivät seiso siellä missä jumalattomat seisovat.
Myönnetään, että minulla ei ole sanoja, joilla kuvailla Jumalan rakkautta joka tulee
Jeesuksessa varsinkin niiden osaksi, jotka tahtovat uskollisesti vaeltaa elämässään Jeesuksen omina.
18.03.2014 22:52
Miten voi ihminen syntyä miljoonien vuosien tuloksena?
Miten niin, niitä miljoonia vuosia ei ole koskaan ollutkaan?
Siten niin, että on tavattu öljylähteitä, joissa on valtava paine vastaan maan puristusta. tiedemiehet myöntävät, että jos paine olisi ollut olemassa miljoonia vuosia, maaperä olisi murtunut ja paine olisi vuotanut ulos.
Suolaa siirtyy meriin maaperästä tiettyä vauhtia ja meret käyvät yhä suolaisimmiksi. nykyinen suolaisuus edellyttää maapallon iäksi 4000-13000 vuotta - ei miljardeja vuosia.
Mississippi - joki tuo maata 80000 tonnin tuntivauhtia Meksikon lahteen. Jos
maapallo olisi miljoonia vuosia vanha koko Meksikon lahti olisi aikoja sitten täyttynyt. Sama periaate pätee muihinkin vesistöihin.
18.03.2014 20:04
Mistäs tuon 40000 vuotta keksit, kun maapalloa ei ollut silloin olemassakaan?
Evolutionistit uskovat maan ja kuun olevan miljardeja vuosia vanha. Jos tämä olisi totta, niin kun pinnalla pitäisi olla 30-90 kilometrin paksuinen pölykerros. Kuun pinnalla on n. 5-7 sentin pölykerros, joka tarkoittaa sitä, että kuu on noin 6000-8000
vuotta vanha.
Kuukivistä on tehty useita erilaisia radioaktiivisuus tutkimuksia. Tutkimusten tulokset
ovat vaihdelleet suuresti. siitä huolimatta suhteellisen suuri radioaktiivisuus todistaa
nuoren kuun puolesta, ei miljardeja vuosia vanhasta kuusta.
18.03.2014 19:40
Jumala pistää ne helvettiin, jotka haluavat olla pahoja, ja eivät huoli Jeesuksesta,
joka on kärsinyt ristillä noidenkin rangaistuksen, jotka haluavat olla pahoja.
Mutta yksikään joka haluaa olla hyvä, ja siis ottaa vaarin ristillä kärsineestä Jeesuksesta, niin Jumala ei noita yhtäkään heitä helvettiin, koska he ovat hänen
omiaan ja hän rakastaa heitä jokaista enemmän kuin kuin täällä maanpäällä isä rakastaa ainoata poikaansa.
18.03.2014 18:29
Ei ole Raamattu eksytystä, sillä sen avulla opitaan tuntemaan Jumala, ja kuinka hän rakastaa ihmisiä, jotka hän on luonut, ja sitten että Jumala vihaa pahaa, mutta kuitenkin rakastaa pahantekijää.
Jos Raamattua ei olisi, niin minä ja miljoonat muut uskovat olisivat helvetin omat,
kun heillä ei olisi millä erottaa hyvä ja paha, eksytys ja oikea Jumalan oppi toisistaan.
Eikä evoluutio-oppi sovi yhteen sen kanssa mitä Raamattu sanoo, että kuinka Jumala sai tämän maailmankaikkeutemme aikaan, hänhän loi kaiken kuudessa päivässä, ja sitten kasvikunnan Jumala loi ja sitten hän loi eläinkunnan ja Raamattu sanoo, että kunkin lajinsa mukaan.
Ja ei voida osoittaa, että maailmankaikkeutemme olisi noin 10000 vuotta vanhempi kuin eräät väittävät.
Ilmakehässämme on Heliumia Uraanin ja Toriumin radioaktiivisen hajoamisen vuoksi. Ja jos maapallo olisi miljardeja vuosia vanha, niin Heliumia pitäisi olla
ilmakehässämme huomattava määrä. Tutkimukset puhuvat, että ilmakehässä
on Heliumia niin vähän, että maapallo ei voi olla miljardeja vuosia vanha, vaan
korkeintaan noin 6000 vuotta vanha. Evolutionistit sitten väittivät, että ilmakehässämme on niin vähän Heliumia koska sitä karkaa suurina määrinä
avaruuteen. tutkimukset näyttävät, että heliumia ei karkaa avaruuteen suuria määriä.
Sitten Jumala antoi Jeesuksen kuolla ja kärsiä ristillä rangaistuksen joka olisi
kuulunut meille ihmisille, jotka olemme rikkoneet kaikki Jumalan käskyt, jotka
Jumala antoi, että meillä olisi onni ja menestys, siis ei siksi, että Jumala olisi
halunnut kahlita elämämme ja rajoittaa tekemisiämme.
Ja tuo Raamatun Jeesus tulee vain ottaa vastaan uskoen, että hän on jokaisen
ihmisen Vapahtaja, jos vain tämä ihminen niin haluaa, ja täten pelastaa jokaisen
jokaisen ihmisen helvetin ikuiselta tuomiolta kun hänet vastaanottaa ja lähtee
seuraamaan häntä koko loppuelämänsä.
Noin hyvä on Jumala, että hän valmisti ihmisille pelastuksen helvetin tuomiosta
antamalla Poikansa Jeesuksen kärsiä puolestamme meille kuulunut rangaistuksen, ja niin on rangaistuksen uhka pois meiltä ihmisiltä, jotka olemme
ottaneet Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksemme, ja häntä seuraamme
elämässämme.
18.03.2014 18:19
Minähän olin ensin linjurissa tekemässä matkaa kokouspaikkaan, niin ajatuksiini
puututtiin ja minulle tarjottiin paimenen lahjaa, ja minähän suostuin mielessäni, että
minulla annettiin paimenen lahja. Ja niin minusta tuli paimenen lahjan omaava.
En sitten tuossa kokouspaikassa kun sinne saavuin maininnut, että olin saanut
paimenen lahjan. Niin sitten joku mainitsi minulle Jumalan Hengessä, että minulle oli annettu paimenen sauva.
Ja taatusti en ollut maininnut kokouspaikassa, että minulle matkalla sinne olin askaroinut paimenasian kanssa ja olin saanut paimenen lahjan.
Tuolla tavoin tuli vahvistus siihen, että olin saanut paimenen lahjan, eikä suinkaan
ollut kysymys, että tuo paimenen lahjan saaminen olisi ollut minun mielikuvitustani.
02.03.2014 23:41
Ei tietenkään kaikki ole pahoja, jotka nuorena kuolevat, muistuu mieleeni eräs kaverini veli, joka oli jumalaton menossaan, ja hän kuolikin sitten siinä 40 vuotiaana.
Ja minä LUULEN, että jos hän olisi välittänyt kristillisistä asioista, niin hän saattaisi
elää tänäkin päivänä.
Eikä lääketiede, mikäli se pysyy lääketieteessä, että ei mene esim. noituuden puolelle ole saatanasta, ja aivan varmasti monet vanhemmat ovat kiitollisia nykylääketieteelle kun se on nyt heidän jopa ainoan lapsen pystynyt pelastamaan.
Jumala kyllä sallii pahaa tähän maailmaan, mutta hän antoi Jeesuksen kärsiä ristillä, että hän voisi armahtaa jokaista joka panee toivonsa tähän Jeesukseen.
Jumalan ensisijainen tahto on, että hän tahtoisi armahtaa jokaista ihmistä tässä
maailmassa. Mutta ihmiset ITSE tekevät Jumalan aivoitukset tyhjäksi kun eivät
ota vaaria Jeesuksesta ja hänen ristintyöstään. Ja noin ollen kun ihmiset ovat
uppiniskaisia, niin Jumalalle ei jää muuta mahdollisuutta kuin tuomita heidät
ikuiseen helvettiin
28.02.2014 23:19
Kyllä se on jos mennään hitusenkin pinnan alle niin, että ei näytä, eikä ole todisteita,
että maailma ja sen eläimet olisivat syntyneet itsestään. Ja tuo lause pitää ja mitä enemmän tutkitaan maailmankaikkeutta, niin sitä enemmän paikkansa pitävämmäksi
tuo lause tulee.
Ei ole kysymys, että meidän mielestä, vaan mikä on totuus, ja Raamattu on totta, myös alkulehdiltään. Ja se sanoo aivan selvästi kuinka Jumala kaiken alussa loi.
28.02.2014 00:20
Ei Jumala ole tappanut syyttä ihmisiä, vaan siksi kun ihmiset ovat olleet pahoja ja ovat tahtoneet olla pahoja, ja eivät ole kuulleet niiden sanoja, jotka ovat kutsuneet
ihmisiä pois pahuudesta.
Ei ole ikimaailmassa kuultu, että Jumala olisi tappanut hurskaita omiaan paitsi ehkä jokunen poikkeus.
Ja Jumalalla on oikeus vaatia ihmisiä tulemaan hurskaaksi, ja jos he eivät TODELLA halua kuulla, niin Jumalalla on oikeus ottaa pois tämä heidän maallinen elämä.
Jumalahan se on joka on antanut ihmisillekin itsekullekin elämän, joten hänellä on vastaavasti oikeus myös vaatia elämä pois jos sitä käytetään väärin ja ollaan
jumalattomia.
Ja jos jokaikinen päättäisi ottaa Jeesuksen omaksi Vapahtajaksi ja lakata tekemästä pahaa, niin kuin tulisi tehdä, niin ei tästä maailmasta enää Jumala ottaisi kesken päivien yhtäkään pois.
27.02.2014 23:59
Tiede ei enää ole tiedettä, kun se alkaa yli kristinopin sanelemaan mitä pitää ajatella.
Oikea tiede ei ole koskaan ristiriidassa sen kanssa mitä Raamattu meille opettaa, sillä se ymmärtää, että Raamattu on muun muassa täynnä faktoja, joiden totuusarvo on vähintäänkin riittävä.
Eikä ole toista Raamatun kaltaista kirjaa, joka olisi niin täynnä tositietoa, todellisia
tapahtumia kuin se. Raamattu on jopa liiankin totta ollakseen vain inhimillisessä inspiraatiossa kirjoitettu kirja.
Eikä parane koko ikäänsä arvostella Raamattua, ettei se muka totta olisi, sillä jos tuota itsepintaisesti tekee koko elämänsä, joutuu tuomittavaksi ikuiseen helvettiin.
27.02.2014 23:39
Väärin sanottu, että Jumala ei tee mitään, hän ensiski itse työskentelee, ja sitten hänen enkelinsä työskentelevät koko ajan.
Ikävä kyllä myös saatanan joukot työskentelevät alati, ja näinä päivinä tuo vihtahousu on erittäin kiireinen ja kylvää vihaa, koska hänen aikaansa on niin vähän aikaa.
Jonkin ajan kuluttua tuo vihtahousu sidotaan kahleilla ja hän on kahlehdittu 1000
vuoden ajan. Ja tuon ajan loputtua hänet päästetään irti lyhyeksi aikaa, ja tuolloin hän villitsee kansoja, että he hyökkäävät Jerusalemiin.
Raamattu sanoo, että tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa nuo joukot.
Perkeleen lopullinen kohtalo: Johanneksen ilmestys luku 20. jae 10.
Ja p-e-r-k-e-l-e, heidän villitsijänsä, heitetään tuli ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
Juuri siksi Jumala antoi Jeesuksen kärsiä ja kuolla ristillä, ettei hänen tarvitsisi
tuomita tulihelvettiin ketään, joka vain uskoo Jeesukseen. Eli Jumala on valmistanut niin, että ketkä tottelevat Jumalaa, ottavat Jeesuksen vastaan omaksi
Vapahtajakseen, ja niin Jeesuksen ristintyö tulee heidän edukseen ja he eivät
joudu helvettiin tuomittaviksi, vaan saavat viettää ikuisuutensa paratiisin onnessa.
Mutta ne jotka eivät tahdo taipua kuuliaisuuteen Jumalaa kohtaan, niin nämä sitten
heitetään helvettiin, niin kuin vihtahousukin joukkoineen, ja nämä jukuripäät ovat
omilla teoillaan ansainneet, että viettävät ikuisuutensa tulihelvetissä rangaistuna
pahoista töistään.
25.02.2014 23:03
Ei Jumalaa pakota mikään voima tai entiteetti, kun hän lähettää sellaisia helvettiin,
jotka eivät ole kristillistä parannusta tehneet.
Jumalaahan ei pakota mikään voima tai entiteetti kun hän tekee päätöksiä, sillä Jumala on kaikkea luotua maailmaa ylempi, hänen yläpuolella ei ole mitään mikä häntä voisi pakottaa johonkin.
Jumala tekee kaiken mahdollisen, että itsekukin voisi tulla parannukseen ja löytää
Jeesuksen omaksi Vapahtajaksi. Mutta ikävä kyllä, että tässä maailmassa on niitä
jotka eivät sinä aikana kun Jumala antaa aikaa parannukseen, niin eivät tee
parannusta ja sitten ne uskovat joilla on jotain pahoja tekoja tunnollaan, niin nuo molemmat Jumala tuomitsee tulihelvettiin.
Jumalan ensisijainen tahto itsekunkin ihmisen kohdalla on, että hän saisi pelastaa
jokaisen omaan valtakuntaansa ja onnelliseen paratiisiin, mutta toissijainen tahto
on sitten hänellä tuomita ne jotka haluavat elämänsä aikana jumalattomia olla, niin
heidät sitten tuomita rangaistukseen tulihelvettiin.
Eli se on synnin ja pahanteon voima, ja Jumalan pyhyys, että hän ei syntiä ja pahaa hyväksy, nuo jotka pakottavat Jumalan langettamaan tuollaisille helvetin
tuomion.
24.02.2014 00:13
Tottakai pahoista töistä kuuluu rangaistus, mutta Jumala ei silti halua rangaista meitä, vaikka me olemme sen ansainneet. Juuri tuohon pulmaan Isä Jumala antoi Poikansa Jeesuksen kärsiä rangaistus ristillä sijaiskärsijänä meidän pahojen tekojemme vuoksi.
Mutta Jumala odottaa joitain asioita, että hän antaa pahat teot anteeksi, eli ensin on otettava Jeesus uskossa vastaan omaksi Vapahtajaksi, ja sitten on lähdettävä seuraamaan häntä koko loppuelämäksi, ja on sanomattakin selvää, että tuohon Jeesuksen seuraamiseen kuuluu, ettei elä tehden pahoja töitä, eli syntiä. Ja joka on uskoon tultuaan tehnyt pahaa, hänen täytyy lakata tekemästä pahaa kun lähtee
Jeesusta seuraamaan.
Eli ei mihinkään lahkoon hurahtamalla saa pahoja tekojaan anteeksi, vaan kun
vakaasti päättää ottaa Jeesuksen vastaan ja lähtee seuraaman häntä, eli tekee
parannuksen.
22.02.2014 23:24
No kyllä Jumala osaa tuomita sinut ja minut ihan oikeuden mukaan, kun hän niin
haluaa tehdä, eikä häntä voi vaatia tilille tuomioista, hänhän on Jumala Kaikkivaltias, jonka yli ei ole mitään, joten ei ole myös kenelle valittaa Jumalan tuomioista ja töistä.
Pointti nyt on kuitenkin se, että Jumala ei tahdo tuomita rangaistukseen, ei sinua, ei minua, hän nimittäin haluaa antaa meille anteeksi pahat tekomme, juuri siksihän
Isä Jumala antoi poikansa Jeesuksen sijaisuhriksi ja sijaiskärsijäksi meidän ihmisten puolesta.
Jumalan armo on lahja ja annetaan ilman ansioita, mutta Jumala on säätänyt, että hän ei anna ihmisen pahoja tekoja anteeksi muuten kuin, että täytyy ottaa Jeesus
vastaan omaksi Vapahtajaksi, eli on tehtävä mielenmuutos, ja sitten on lähdettävä seuraamaan tuota Jeesusta koko loppuelämä. Kun sinulla Repe on nuo kaksi,
niin silloin elät jatkuvassa armossa, ja Jumala ei ensinkään vie sinua tuomiolle
kun kuolemasi kohtaa.
Ja jos et Repe usko minun, etkä muunkaan todistusta Jeesuksesta, etkä tee niin kuin edellä sanoin, niin sinut tuomitaan ikuisiksi ajoiksi tulihelvettiin.
Sinulla Repe ei ole mitään muuta mahdollisuutta, eikä kellään muullakaan ole
mitään muuta mahdollisuutta välttyä ikuisen helvetin tuomiolta, kuin ottaa Jeesus
uskossa vastaan omaksi Vapahtajaksi ja sitten lähteä seuraamaan häntä koko
loppuelämä.
Ja Jumala on hyvä Jumala, ja hän kyllä pitää sinustakin Repe rakkaudellisesti
huolta kun vain suostut hänen kelkkaan, eli otat Jeesuksen vastaan omaksi
Vapahtajaksi ja sitten seuraat häntä.
Ja vielä sanon ylöstempauksesta, että ei ole merkitystä mikä lohko tai lahko on,
vaan jos on aito ja rehellinen usko Jeesukseen, niin tällöin pääsee mukaan
ylöstempaukseen kun pasuuna soi, ja uskovat temmataan pois maan päältä.
22.02.2014 22:58
Jumala joka on Raamatussa ilmoitettu, on Jumala Kaikkivaltias, ja tietää kaiken mitä tiedettävää on. Ja tiedä myös, että hän on nähnyt myös sinut ennen aikojen alkua, ja kuinka sinä laitat hanttiin kristilliselle uskolle, vaikka tuo usko ja Jumalamme ei ole sinulta mitään muuta pois viemässä kuin pahat tekosi, jotka otetaan pois jos sinä otat Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksi.
Ja tämä mitä kirjoitin ei ole mitään pelkkää tarinaa, vaan tätä tukee Jumalan sana:
Raamattumme. Ja takaan vielä, että Jumalamme ei ole ollenkaan halukas sinua
helvettiin laittamaan, vaan antoi Jeesuksen myös sinun pahojen töiden edestä,
niin, että hän voi sinua armahtaa ja ottaa sinut lapsekseen, jos sinä vain haluat, ja hän sitten antaa myös sinulle mielellään onnellisen ikuisuuden, jonka saat paratiisissa viettää.
22.02.2014 00:18
Kyllä se Totuudentorvettaja on niin, että kyseinen uni, jonka näin uskovien ylöstempauksesta on ihan todellinen ja aito. Ja sekin puhuu unen aitoudesta, että näin unessa vain viikonpäivän ja monenko aikaan tempaus tapahtuu, mutta en nähnyt vuotta, ei kuukautta.
Ja on tuulesta temmattu väite, etten muka ole profeetta, kun minun asemani uskovana on ollut ties kuinka kauan, että olen profeetta, ja sitten toinen on sanonut, että olen profeetta, en ole sitä omasta päästä keksinyt. Ja vielä minulla on paimenen lahja, ja tätäkään en sano omasta päästä, vaan toisen suusta tullut Jeesuksen puhe vahvisti, että minulla on tuo lahja.
Ja vain louskutat leukojasi kun väität, etten muka tiedä tulevaisuudesta. Minullahan on Raamattu, ja voin siitä katsoa useampia asioita, jotka eivät ole vielä
tapahtuneet, mutta jotka tulevat tapahtumaan. Ja lisäksi olen nähnyt joitakin enneunia ja useita profetioita olen kuullut, jotka koskevat tulevaa aikaa. Toki
huomaa, että minä en täydellisesti tunne tulevia tapahtumia, koska olen vajavainen ihminen, ja siten en ole täydellinen, mutta jotain tunnen kuitenkin ja
lisäksi Jeesus antaa sopivissa tilaisuuksissa uusia tiedon palikoita, joista osa
liittyy tulevasta tietämiseen.
Ja minähän en ole mikään maailmanlopun ennustaja, en ainakaan näillä tiedoilla
mitä nyt omaan. Mutta pyrin, että jokainen, myös sinä Totuudentorvettaja tulisitte
tuntemaan Jeesuksen omana Vapahtajana, ja välttyisitte karmealta ikuisuuskohtalolta, että joutuisitte viettämään ikuisuutenne tulihelvetissä rangaistuna kaikista pahoista töistä, mitä te olette elämänne aikana tehneet.
Jeesus on kärsinyt meidän pahojen tekojen rangaistuksen sijaiskärsijänä ristillä
noin 2000 vuotta sitten, ja odottaa vain, että kaikki ihmiset, myös sinä Totuudentorvettaja tulisivat tuntemaan tuon Jeesuksen omana Vapahtajana, ja
ottaisivat hänet vastaan omaksi Vapahtajaksi, ja lähtisivät seuraamaan häntä koko
eliniäksi. Noin kun tekee, niin välttyy karmealta ikuisuuskohtalolta, että viettää
ikuisuutensa tulihelvetissä rangaistuna pahoista töistä.
21.02.2014 23:57
Luoja Jumala ei käyttänyt evoluutiota maailmamme luomiseen, tämähän pitäisi olla
aivan selvä, kun Raamattu kertoo, että Jumala loi kaiken kuudessa päivässä.
Ja et pysty todistamaan, että maapallo olisi muka nyt esim. satoja miljoonia vuosia vanha. tuollaista väitettä ei tue Raamattu, kuten sen edellä sanoin.
On se vähän eri painava todistusaineisto tuo Raamattu, eikä sinulla eikä sekulääri-
tieteellä ole niin suurta painoarvoa todistamaan mitä TODELLA tapahtui.
Suosittelen tieteenharrastaja lämpimästi, että tutustut Jeesukseen ja uskoen häneen otat hänet vastaan omaksi Vapahtajaksi ja lähdet seuraamaan häntä, niin saat viettää ikuisuutesi taivaan paratiisissa suuressa onnellisuudessa, eikä sinua silloin viedä vastaavasti viettämään ikuisuutta rangaistuna pahoista töistäsi helvettiin.
21.02.2014 00:06
Jos se olisikin noin yksinkertaista!
Mutta minä vetoan Raamattuun ja sen erehtymättömyyteen, kun se puhuu useassa
kohdassa Jumalasta, että hän on luoja.
Ja jos totuudessa pysytään, niin ei voida osoittaa, että maailmankaikkeus olisi syntynyt muuten kuin, että Jumala olisi ollut sen takana.
Ja kyllä tosi on, että tutkimustulos, joka on räikeässä riidassa Raamatun kanssa ja mitä se opettaa, niin lopulta tuollainen tieteen tutkimustulos on osoitettavissa vääräksi.
Ja kovin olisi kolkko ja kylmä maailma ja ankea ihmisen osa, mikäli Jumalaa ei
olisi; ja noinhan se on jumalattomilla, niinkuin aloittajalla, että se kolkkoa on olla
tässä maailmankaikkeudessa ilman Jumalaa; eikä Jumala ole tarkoittanut ihmistä
olemaan ilman Jumalaa, vaan että ihmiset uskoisivat Jumalaan ja hänen Henkensä olisi heissä, lunastuksen sinettinä, jonka sinetin Jeesus on valmistanut
kuolemalla ja kärsimällä meidän rangaistukset sijaiskärsijänä ristillä.
Pienessä mittakaavassa makroevoluutio on totta, mutta ei suuressa, että se selittäisi tämän eliölajikirjon mikä maan päällä vallitsee. Sitten mikroevoluutio on
täyttä totta, mutta kuitenkin niin, ettei eliölajista voi syntyä uutta eliölajia, paitsi niin kuin sanoin: hyvin pienessä mittakaavassa.
Ja miten tällä maapallolla olisi käynyt, jos evoluutio olisi totta, kun jos nyt esim.
hyönteiset olisivat olleet ei vielä kehittyneitä, niin mistä kasvit, jotka tarvitsevat
hyönteispölytyksen olisivat voineet menestyä, kun tärkeitä hyönteisiä ei olisi ollut?
Ja monella muullakin eliölajeilla olisi ollut sama ongelma kun tärkeää eliökumppania ei olisi ollut, niin tuollaiset eliöt olisivat olleet tuhoon tuomittuja.
Mutta nytpä tuollaista ongelmaa, että nyt saada esim. kukilla pölyttäjiä ei ollut,
koska Raamattu kertoo, että maapallo ja siinä elävät eliöt luotiin Raamatun mukaan kuudessa päivässä.
20.02.2014 01:06
60 / 74