Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
269
Kommenttia
1467
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja uskova on siinä miessä kanssa järkevä, että hän huolehtii ikuisuuskohtalostaan,
eli hän pyrkii elämään niinkuin Jumala haluaa, ja odottaa lopulta pääsevänsä kuoltuaan taivaan paratiisiin.
Mutta atte ateisti ja jumalaton evokki vähät välittävät siitä, että missä he viettävät ikuisuutensa, ja menevät suoraan päätä helvettiin, mikäli eivät anna Jeesuksen heitä
pelastaa ja ottaa huomaansa niin kauan kuin on vielä armonaikaa.
Ja jos Jumalinen uskova vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuvatkaan ateistit ja jumalattomat evokit?
22.01.2014 01:03
Myönnetään, että meni hiukan överiksi, en ole täydellinen, eikä kukaan muukaan, paitsi Jumala, siis kristinuskon Jumala, ainoa ja oikea Jumala.
Totta on, että parhain todiste Jumalasta on Raamattu. Mutta jos jo ennakkoasetelma
Raamattua kohtaan on, että sen todistusarvo on nolla, niin silloin on kovin vaikea
muuttaa mielensä ja tulla uskoon, kun kaikkein keskeisimmän todistuskappaleen
hylkää, eikä pidä sitä minään.
Jumala kun nimenomaan on Raamatun Jumala, ja Raamatussa on kaikkein tärkeimmät jutut Jumalasta, mitä hän on tehnyt ja mitä Jumaliset ja jumalattomat
ihmiset ovat tehneet ja heidän edesottamuksensa Raamattuun kirjatun historian
aikana.
Eli jos alkuasetelma on, ettei kelpaa Raamattu ja sen tekstit, niin silloin pitää
voidakseen pelastua ja tullakseen uskoon kääntää mielessä ylösalaisin se miten
suhtautuu Raamattuun ja mitä se sisältää.
Huutonauruan on käännettävä ajatuksensa ylösalaisin ja otettava Jeesus vastaan omaksi Vapahtajaksi ja lähdettävä seuraamaan häntä niinkuin muidenkin on tehtävä jos mielivät pois helvetin tuomiosta ja haluavat päästä perhekuntineen taivaan paratiisiin niinkuin Raamattu lupaa.
22.01.2014 00:27
Jumala antaa todistuksia itsestään niinkuin HÄN haluaa.
Ja miksi Jumala antaisi todistuksia lisää sinulle huutonaurua kun olemassaolevat
todisteet eivät kelpaa?
Se on kuule niin, että joka uskoo, niin hänelle riittää vähäinenkin todistus Jumalasta ja
hän ottaa vaarin pelastuksesta Jeesuksen veren voimassa.
Ja jos sinä huutonaurua haluat uskottavan todisteen Jumalasta, niin Raamattu on se
kaikkein paras todiste Jumalasta.
Ja milläs sinä todistat väitteesi, että Raamatun todistusarvo on nolla?
Ja mitä arvoa on jos Jumala antaa itsestään sinulle uskottavia todisteita, kun et
kuitenkaan halua uskoa Raamattuun ja haluat mennä helvettiin?
Minä takaan, että Jumala ilmestyy sinulle tavalla tai toisella, mutta ehtona on,
että todella haluat oppia tuntemaan Jeesuksen omana Vapahtajana ja haluat seurata
häntä loppuelämäsi, ja haluat uskoa Jeesukseen niinkuin Raamattu opettaa.
Mutta noin kun haluat olla jumalaton ja mennä siitä syystä helvettiin ja et halua
tehdä parannusta kääntyä ja pelastua, niin et tule saamaan todisteita Jumalasta, jotka
olisivat sinulle kyllin; eihän Jumala edes halua ilmestyä kaverille, joka on
virheellisesti päättänyt, että Raamatulla ei ole hänelle mitään arvoa ja, että sen
todistusarvo on mukamas nolla.
21.01.2014 01:20
Siksi Jumala ei anna enempää todisteita itsestään kun jumalattomat pahantekijät
eivät usko.
Ja sitäpaitsi kaikilla on mahdollisuus suomessa lukea Raamattua, jos tosissaan haluaa oppia Jumalaa tuntemaan. Ja tuo Raamattuhan se on tärkein todiste Jumalasta, ja on vain oma syy ja kenties laiskuutta, jos haikailee todistusta Jumalasta, mutta ei Raamattua halua avata ja oppia sieltä mitä se Jumalasta kertoo
ja opettaa.
Mutta pahoille ja syntisille ja jumalattomille ei mikään todiste riitä, ja niinpä heille ei
anneta niitä todistuksia joita uskovaiset saavat.
18.01.2014 23:21
Vertaus Jumalasta, Luukas 15:11-23.
Eräällä miehellä oli kaksi poikaa.
Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: Isä, anna minulle se osa tavaroista, ,ikä minulle on tuleva. niin hän jakoi heille omaisuutensa.
Eikä kulunut montakaan päivää, niin nuorempi poika kokosi kaiken omansa ja matkusti pois kaukaiseen maahan; ja siellä hän hävitti tavaransa eläen irstaasti.
Mutta kun hän oli kaikki tuhlannut, tuli kova nälkä koko siihen maahan, ja hän alkoi kärsiä puutetta.
Ja hän meni ja yhtyi erääseen sen maan kansalaiseen, ja tämä lähetti hänet tiluksilleen kaitsemaan sikoja.
Ja hän halusi täyttää vatsansa niillä palkohedelmillä, joita siat söivät, mutta niitäkään ei kukaan hänelle antanut.
Niin hän meni itseensä ja sanoi: Kuinka monella minun isä isäni palkkalaisella on yltäkyllin leipää, mutta minä kuolen täällä nälkään!
Minä nousen ja menen isäni tykö ja sanon hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi
enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan; tee minut yhdeksi palkkalaisistasi.
Ja hän nousi ja meni isänsä tykö. mutta kun hän vielä oli kaukana, näki hänen isänsä hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan ja lankesi hänen kaulaansa ja suuteli häntä hellästi.
Mutta poika sanoi hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan.
Silloin isä sanoi palvelijoilleen: Tuokaa pian parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, ja pankaa sormus hänen sormeensa ja kengät hänen jalkaansa;
ja noutakaa syötetty vasikka ja teurastaka, ja syökäämme ja pitäkäämme iloa.
15.01.2014 00:18
Totta vieköön! On tosi, että darwinismilla ja evouskolla on juuret noituudessa.
Ja demonit ja pahat henget tiesivät, että miten ihminen irroitetaan kristinuskosta, ja
vaivihkaa häneen istutetaan uskomusjärjestelmä, jota hän vielä pitää nykyaikaisena
ja modernina ja ehdottomasti tieteellisesti oikeellisena.
Kaikki te jotka vähänkään tajuavat: Varokaa evo-oppia, sillä se vie harjoittajansa
ikuiseen tulihelvetin rangaistukseen, josta ei pääse pois!
12.01.2014 00:48
Kretut voivat esittää virheellisiä väittämiä, mutta siitä et pääse minnekään, että Jumala loi maailman sillä tavalla kun luomiskertomus meille kertoo piste. Siitä et mihinkään pääse.
06.01.2014 21:53
Jaakob vähän liioitteli: Jos geneettiset viestit olisivat sattumanvaraisia, niin koko eliötä ei koskaan olisi voinut olla olemassakaan.
06.01.2014 21:36
Jos minut nyt Illuminati listii, niin pääsenpähän taivaan kotiin.
04.01.2014 22:40
On vielä eräs asia, joka tukee sitä, että uskoontuloa ei voi enää tapahtua, kun ihminen on mennyt yli Jumalan armonajan. Nyt muistan erään toisen uskovaisen sisaren kertomuksen kun hän oli sairaana ja hänellä on jo ikää jonkinverran, niin hän kysyi sairasvuoteella Jumalalta, että voisiko vielä tulla uskoon, jos nyt ei olisi tullut sillon uskoon kun tuli, niin hänelle Jumala sanoi, että silloin kun hän kysyi asiaa niin ei voisi tulla uskoon enää.
Ja kuka vanhana tulee uskoon, niin sellainen ihminen ei vain ole ollut uppiniskainen aikansa ohi, niin siksi Jumala on antanut tuollaisen vielä tulla uskoon. Jumala sen kuitenkin päättää milloin ihmiseltä loppuu aika tulla uskoon. Ja on han mahdollista, että syystä tai toisesta enkelit eivät ole pystyneet laittamaan vakavasti ihmistä tilanteeseen tulla uskoon kuin sitten kun hänellä on ikää.
03.01.2014 23:01
Tiedän että Jumala antaa vain rajatun määrän tilaisuuksia tulla uskoon, ja jos missaa
kaikki tilaisuutensa tulla uskoon, niin ei voi enää pelastua ja menee sitten ikuiseen
kadotukseen.
Jumala on pyhä Jumala, eikä ala taatusti liikaa hyppelemään sellaisten takia, jotka eivät halua tehdä ajoissa parannusta, vaan lähettää heidät pois ikuiseen kadotukseen.
Tiedän tämän, että ihmisellä on rajoitettu määrä tilaisuuksia tulla uskoon, koska eräs
nimeltä mainitsematon uskonsisar on asiasta kertonut. Ja on kertonut, että hän tiesi
että hänellä oli viimeinen mahdollisuus tulla uskoon silloin kun hän otti Jeesuksen
vastaan omana Vapahtajana, sillä Jumala oli ilmoittanut asian hänelle.
Ja minun kotiseurakunta on pieni raamattupiiri asuinpakkani lähellä, ja Raamattupiirini
on itsenäinen, eikä kuulu mihinkään kirkkokuntaan, ekä siellä opeteta mistään
kirkkokunnista olevaa,me olemme vain aavistuksen luterilaisiin päin, mikä on luonnollista, koska useimmat ovat aikoinaan kastetut luterilaisen kirkon toimesta ja minä olen sen lisäksi käynyt rippikoulun.
03.01.2014 00:59
Kuulkaahan nyt Jekonja ja Heps, jos te tulette omaanaan nöyrän asenteen
Kaikkivaltiasta Jumalaa kohtaan, niin silloin hän on miltei loppumattoman armelias
teille ja päästää teidät pahasta, koska nyt Jeesus on kärsinyt teidänkin pahojen tekojen rangaistuksen sijaiskärsijänä.
Ja vaikka olette ulalla ja pihalla kuin lumiukko, niin Jumala R-A-K-A-S-T-A-A teitä te
sankarit. Ja Jumala ei halua, että te tuhoudutte ja vietätte ikuisuuden tulihelvetissä, ei!
Jumala haluaa, että otatte hänen Poikansa vastaan omaksi Vapahtajaksi ja seuraatte
häntä koko loppuelämänne, niin silloin toteutuu Jumalan hyvä tahto teitä kohtaan ja
teidän elämässänne.
Teidän vain täytyy ottaa Jeesus vastaan omaksi Vapahtajaksi ja seurata häntä
loppuelämänne, niin teidän käy hyvin ja saatte viettää ikuisuutenne onnessa, eikä
tulihelvetissä rangaistuna teidän pahoista töistänne.
Tuo Jeesus tulee sydämeenne asumaan loppuelämäksenne kunte vain tosissaan
rukoillette, että minä otan sinut Jeesus vastaan omaksi Vapahtajakseni ja tahdon
seurata sinua tule minun sydämeeni asumaan.
Ja minä takaan, että päätös ottaa Jeesus vastaan on Jumalalle hänen korvissaan
kuin kaunista musiikkia ja hän haluaisi kulla sitä useammalta ja useammalta ihmiseltä.
Ja jos omantahdon tietä kuljette, niin tietäkää, että se vie tuhoon ja teidän ikuisuutenne tuhoutuu, koska te silloin joudutte viettämään ikuisuutenne tulihelvetissä
rangaistuna pahoista töistänne mitä olette tehneet ja ette ole Jeesuksesta huolineet.
01.01.2014 21:26
Esitäpäs sitten tieteenharrasta sitten todisteet, että monella pienellä mutaatiolla
eliölajeja olisi edes vähäinen määrä muuttunut toisiksi lajeiksi?
Eliölajin sisällä hyvin harvat mutaatiot voivat muutella lajia, mutta kuitenkin niin, että
eliölaji pysyy samana.
01.01.2014 02:29
Sitä vain Repe, että Jumala on Pyhä Jumala, ja hänen tykö ei voi tulla muuten kuin,
että hän kutsuu ihmistä. Ja Jumala kutsuu jumalatonta ihmistä puoleensa vain
rajoitetun määrän hänen elämässään, ja hän tietää, että kuinka monta kertaa kutsua itsekutakin ihmistä ja millä tavalla hän kutsuu sitten.
01.01.2014 02:22
Moni hallitsija on oikeudettomasti riistänyt lukuisalta joukolta hengen, ja ovat täten murhamiehiä ja seassa jokunen nainen. Ja Raamattu sanoo, että jo se on murhaaja,
joka vihaa veljeään. Lisäksi Raamattu sanoo, että kenessäkään murhaajassa ei ole iankaikkista elämää.
Ja Jumala on se jonka edesottamuksista ei voi valittaa, ja jos hän tappaa ihmisen, niin hänellä on siihen pitävä syy. Ja Jumala on sitoutunut Raamatun lakeihin ja periaatteisiin.
Ja Hitleristä tiedetään, että ei hän Jumalan tahtoa tehnyt, hän teki pahaa koska Jumala salli hänen tehdä pahaa sen ja sen määrän.
Ja Jumala on nähnyt hyväksi sallia tässä maailmassa tietyn ja hyvin rajatun verran
pahaa. Ja Jumala on sitten ainut joka voi kääntää pahan hyväksi niin että pahakin
pystyy Jumalan ohjauksessa tuottamaan lopulta enemmän hyvää, kuin jos Jumala
olisi jättänyt sen pahan sallimatta ja olisi sen suoraan torjunut.
01.01.2014 01:56
Minulla on 1933 ja 1938 käännöstä oleva Raamattu ja kyllä se sana kunkin siellä on,
en muuten olisi sitä laittanut tekstiin. Haluan olla uskollinen Raamatulle
31.12.2013 20:19
Sinä Epäjumalankieltäjä laitat stooria, että Jumala olisi muka murhamies.
Miten kaukana totuudesta!
Raamattu kertoo, että ihmisten PAHUUDEN tähden Jumala hukutti senaikaisen
maailman, koska ihmisten ajatukset olivat aina vain pahat.
Sodoman ja Gomorran Jumala hävitti niinikään, koska niiden asukkaat olivat läpeensä pahoja.
Ja niinikään Jumala halusi rankaista, ja syystä, Jumala ei koskaan rankaise syyttä,
Egyptiä heidän epäjumalistaan, ja samalla hän tahtoi pelastaa kansansa Israelin
egyptin orjuudesta, niin siksi Jumala tappoi Egyptin esikoiset.
Ja koska Jumala ei siedä pahaa, mutta kuitenkin rakastaa ihmisiä, siis niitäkin
ihmisiä, jotka ovat rikkoneet hänen käskynsä. Niin Jumala antoi Poikansa Jeesuksen sijaiskärsijäksi kärsimään rangaistuksen joka olisi kuulunut meille
ihmisille.
Ja nyt Jumala antaa Poikansa Jeesuksen uhrin sovintoveren vuoksi kaikki
ihmisen pahat teot anteeksi, kunhan tämä tulee tuntemaan Jeesuksen omana
Vapahtajana ja ottaa hänet vastaan omaksi Vapahtajaksi. ja kun hän lakkaa elämästä pahanteossa.
31.12.2013 20:09
Huomaan, että tunnet hieman perinnöllisyyttä, ja että perinnöllisyyttä tietävä voi tietää
moneen asiaan vastaukseen.
Mutta et pysty selittämään vaikka olisit sata vuotta lukenut perinnöllisyystiedettä ja biologiaa, niin et pysty selittämään uskottavasti, että miten muka ihminen olisi kehittynyt jostain eläimestä, kuten nyt apinasta.
Ja syy mikset voi uskottavasti esittää ihmisen periytyneen eläimestä on siinä, että moista ei ole koskaan tapahtunut, eikä tule tapahtumaan.
Teorioita voit esittää, että miten ihminen periytyy siitä ja siitä, mutta koskaan et
tle saamaan teorioitasi aukottomaksi, ne sinun teoriasi vuotavat niinkuin pärekori,
kun yhden reiän paikkaa, tulee kaksi reikää tilalle.
Ja mistäkö tiedän,ettei lajista voi kehittyä aivan toista lajia eliöitä?
Raamattu kun kertoo luomiskertomuksessa mainiten useaan kertaan, että kunkin
lajinsa mukaan.Jumala on siis alunperin luonut kaikki eliöt kunkin lajinsa mukaan,
eikä siihen ole tullut, eikä tule tulemaan poikkeuksia poislukien vain sitten nämä
ihmisten geneettiset kokeet, joissa voidaan perintöainesta siirtää eliölajista toiseen,
ja jota ei ainakaan vastuuttomasti saisi tehdä.
29.12.2013 21:33
Jos sinun hjhhhgjghhj mielestä Jumala on ilkeä, sadistinen, lapsellinen ja pitkävihainen pelle, niin miksi hän olisi silloin antanut Poikansa Jeesuksen kärsiä
sijaiskärsijänä rangaistuksen, joka olisi kuulunut meille Jumalan hyvät käskyt rikkoneille?
Ja Jeesus tuo Jeesus tulee vain ottaa vastaan omana Vapahtajana ja lähteä seuraamaan häntä niin ihminen saa pahat tekonsa anteeksi oli niitä sitten miten paljon hyvänsä. Ja se on ihmiselle tällä planeetalla kaikkein hienointa kun hänellä on
Jeesus omana Vapahtajana.
Tulehan sinäkin Jeesuksen kelkkaan mahdollisimman pian, sillä et voi tietää
aikaasi; huomenna voi olla mahdollisesti myöhäistä enää ottaa Jeesus vastaan,
ja sinä voit sitten ilman Jeesusta mennä tulihelvettiin ikuisiksi ajoiksi rangaistuna
pahoista teoistasi.
Nyt vain joutuin kaikki jotka Jeesuksen päälle tajuavat, ottakaa Jeesus vastaan
omaksi Vapahtajaksenne rukoillen vaikka seuraavasti: Jeesus, tule sydämeeni
asumaan ja päästä minut verelläsi pahoista teoistani, joilla olen rikkonut ihmisiä
ja Jumalaa vastaan.
29.12.2013 20:51
Kolmiyhteisyys tarkoittaa sitä, että Jumalassa on nämä kolme, vaikka ei ole kysymys
kolmesta eri jumalasta: Siis kristinuskon, eli ainoan oikean uskon Jumalassa on nämä
kolme, voitaisiinko sanoa eri puolta, vaikka kuitenkin on kyse yhdestä Jumalasta,
Jumalassa on siis Isä Jumala hänen Poika Jeesus ja Pyhä Henki.
Tuota siis tarkoittaa kolmiyhteinen, eli että Jumalassa on Isä Poika Jeesus ja
Pyhä Henki.
29.12.2013 20:30
62 / 74