Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
269
Kommenttia
1466
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jumala on ikuisuusolento, on ollut olemassa ikuisuuden ja tulee tästedeskin olemaan
ikuisuuden. Kukaan ei ole Jumalaa luonut.
Eräässä vaiheessa Jumala sitten pani töpinäksi: Raamattu lähtee lauseesta, että:
Alussa loi Jumala taivaan ja maan. Eli tuosta lähtien oli muutakin kuin vain kolmiyhteinen Jumala, jossa on Isä Jumala, Jumalan Poika Jeesus ja Pyhä Henki.
Jumala on tullut ikuisuudesta. Ja Jumala on hyvä Jumala, kun Jumala näki,että ihmisillä menee enemmän tai vähemmän pieleen elämässään, kun pyhinkin heistä tekee ainakin jossain määrin pahaa, antoi hän Poikansa Jeesuksen kärsiä ristillä
sijaiskärsijänä ihmisten pahojen tekojen rangaistuksen.
Ja nyt tänä aikana, että ihminen ei joutuisi kuolemansa jälkeen kärsimään tulihelvettiin rangaistusta kuoltuaan, täytyy ihmisen ottaa tuo Jeesus, meidän sijaiskärsijämme vastaan omana Vapahtajana ja seurata häntä koko loppuelämä ehyellä ja täydellä sydämellä.
Jeesuksen kun ottaa vastaan omaksi Vapahtajaksi ja sitten seuraa häntä, niin ei
tarvitse mennä kuoltuaan kärsimään rangaistusta pahoista töistään, vaan pääsee kuoltuaan sukkana taivaan kotiin.
29.12.2013 03:46
Ei luomiskertomus ole mytologiaa, vaan oikeellinen kuvaus siitä kuinka Jumala alussa
loi kaiken ja pisti maailmankaikkeuden alkuun. Ja sitäpaitsi Jumalalla, siis Raamatun
Jumalalla on sellainen mahti, että hän kykeni toimimaan niinkuin luomiskertomus meille kertoo.
Se on tietenkin vähän vaikeaa uskoa mitä kirjoitin edellä, varsinkin jos et ollenkaan tunne Jumalaa, Raamatussa ilmoitettua sellaista, mutta minä kirjoittaja olen oppinut
hieman tuntemaan Jumalaa ja siksi saatan sanoa hänen toimineen kuin luomiskertomus meille kertoo.
Luomiskertomus on ylivoimaisesti luonnikkain ja kaikkein totuudellisin kertomus
kuinka Jumala laittoi maailmankaikkeuden alkuun, eikä sitä voi verratakkaan
alkuräjähdys yms. teorioihin, joilla suuria vaikeuksia selittää maailmankaikkeuden
alku kaikilta osin järkiperäisesti, loogisesti ja aukottomasti.
25.12.2013 02:25
Älä lyö suotta lekkeriksi!
Kyllä se on totta, että maailmassamme on tämä saatanallinen varjohallitus-Illuminati,
joka mielellään orjuuttaisi kaikki ihmiset maailmassa, jos se olisi sille mahdollista,
poislukien vain ne jotka ovat heidän kanssarikollisiaan.
Mutta minähän tiedän, että tämä Illuminati, ja jotka ovat saatanisteja, ei voi tehdä
yhtään enempää pahaa kuin taivaan Jumala sallii heidän tehdä; eli he eivät tule ikinä
saamaan täysin orjiksi koko ihmiskuntaa, vaan vain osan siitä orjiksensa itselleen.
Ja niinkuin yllä vähän raotin, niin Jumala ja nimenomaan Raamatun Jumala on se jolla on se korkein ja lopullisin valta ja Illuminati on Jumalalle sama kuin muurahaiset
ovat ihmisille; eli hän on paljon korkeampi ja voimallisempi.
23.12.2013 23:14
Kyllä se huutonaurua on Genesis ihan tieteellisestikin pätevä selitys sille miten
on tämä maailmankaikkeus saanut alkunsa.
Joka on tullut TODELLA tuntemaan Jumalan, ja millainen mahti ja voima on Raamatussa ilmoitetulla Jumalalla, niin hän kyllä ymmärtää, että Jumala pystyi toimimaan täsmälleen niinkuin Genesis kuvaa hänen luomistyötään kun hän loi
tämän maailmankaikkeuden.
Tämähän se vitsi on Jumala-ihminen suhteessa, että suuri osa ihmisiä on kapinassa
Jumalaansa vastaan, vaikka tämä on luonut heidät ja on heidän ylläpitäjänsä.
Niinpä ensiksikin jotkut ihmiset uskottelevat, ettei muka Luoja-Jumalaa ole ensinkään.
Ja sitten monet ne jotka myöntävät Jumalan olemassaolon, niin heidän mielestään
Jumala on vääränlainen ja hänessä on vääryyttä, vaikka tosiasiassa Jumala on
ainut persoona, jossa ei ole vääränlaisuutta, eikä hänessä ole vääryyttä, hän on siis
täydellinen, mutta hän onkin Jumala.
18.12.2013 01:17
Kyllä se Repe niinkauan kuin on aitoja uskovia, niin niin kauan ainakin suurin osa heistä lukee Raamattua. Ja oikeamielinen uskova pitää Raamattua erehtymättömänä
Jumalan sanana niinkuin se onkin, sillä ei siinä ole muita virheitä kun käännöstä
luemme kuin vähäiset kieli ja käännösvirheet.
Tiedetään sitten kyllä, että tulee luopumus ennenkuin antikristus tulee maailman
diktaattoriksi. Ja tuo luopumus on ilmoitettu meille Raamatussa, varoituksena, että
tietäisimme ja osaisimme varautua tuollaiseen aikaan maailmanhistoriassa.
Luopumuksen vuoksi Raamatun lukijat voivat sitten vähetä, mutta jotka lujana pysyvät eivätkä ota osaa luopumukseen, niin he kyllä sitten lukevat Raamattua mainitunlaisesti, jos vain Raamatun omistamisesta ei ole tullut fyysisesti ihan mahdotonta. Mutta tuskin antikristuksen aikaankaan Raamattua saadaan aivan kokonaan poistetua maailmasta, ja jos ei muuten Raamattu säily, niin se on muistoissa niillä jotka ovat sitä lukeneet aiemmin kun Raamattu ei ole vielä ollut mahdollisesti kriminalisoitu.
Ja sitten meillä uskovilla on kun taivaaseen selvitään Raamattuja, joissa ei ole
enää käännös ja kielivirheitä, sillä siellä ei ole enää mitään vajavuuksia, varsinkaan
pyhissä teksteissä kuten Raamatussa, niinkuin täällä tässä ajassa.
18.12.2013 01:00
Todennäköisin syy näihin valoilmiöihin on, että alienit-ufo-olennot ovat kiinnostuneita
merkittävistä teknisistä teknisistä hankkeista mitä ihmiskunnalla on, eli juuri ydinvoimateollisuus kiinnostaa heitä, ja arveluni mukaan olivat paikalla myös kuun
valloitusta seuraamassa.
Ja nämähän alienit eivät tule pelkästään ulkoavaruudesta-päinvastoin niillä on lukuisia salaisia tukikohtia tällä maaplaneetalla, joista käsin he sitten mm. lentelevät aluksillaan ympäriinsä. Ja mitä ilmeisimmin meitä lähin alien-tukikohta on Norjassa.
Mutta älkää menkö siihen vipuun, että uskoisitte että nämä alienit olisivat jotenkin
hyvästä, päinvastoin ne ovat kohdelleet ihmisiä väärin lukemattomia kertoja.
Ufoista ei ole meille pelastusta.
Itse olen kristitty ja tiedän, että meille tulee apu Jumalalta kun me tarvitsemme apua,
kunhan vain elämme Jumalan yhteydessä niinkuin Raamattu opettaa.
10.12.2013 20:05
Minä myös pyrin saamaan tekstini mahdollisimman totuudenmukaisiksi, mutta kiihkoisa kommunistinen politrukki senkusvaan valehtelee, sillä kommunismissa on kyse valheellisesta opista, opista joka erehtyy ainakin tärkeimmissä kohdissaan.
Totuutta minä halajan ja niin halajaa kristinuskon Jumalakin, jota palvelen sen kun vaan voin.
10.12.2013 17:43
Miksi pilkkaat Apo-Calypso Jumalaa, hänhän se on joka on maailmankaikkeuden luonut?
10.12.2013 17:37
Siis yksi asia mitä ei Jumala ole luonut ja se on pahuus kaikissa muodoissaan.
10.12.2013 17:34
En haluakaan buddhalaiseksi, koska se on niitä uskontoja, joita maailma on pullollaan ja jotka eivät tee harjoittajiaan autuaaksi, eli onnelliseksi.
Haluan olla kristitty, koska se on ainoa usko, jonka alkuperä on todellisesa tosi Jumalassa, ja se on perustettu maailman kovimmalle jutulle, eli Isä Jumala antoi
Poikansa Jeesuksen kärsiä ristillä kaikkien ihmisten pahojen tekojen rangaistuksen, että Isä Jumalan ei tarvitse rangaista itse rikkoneita ihmisiä, vaan voi heidät armahtaa, kunhan he vain ottavat tuon Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksi ja lähtevät seuraamaan häntä elämässään.
Saatanassahan on kaikkien muiden uskontojen alkuperä, ja ne ovat sitä varten, että ihmiset tulisivat nuilla uskonnoilla eksytettyä ja eivät löytäisi todellista uskoa,
eli kristinuskoa, joka on ainut Jumalaperäinen usko, vaan menisivät lopulta helvettiin.
10.12.2013 16:53
Myönnetään, että joskus saattaa olla vaikea erottaa sitä mikä on Jumalasta ja mikä ei.
Mutta tässäkin jumalan sana auttaa erottamaan jumalattoman ja Jumalisen palvelijan
toisistaan; se nimittäin sanoo, että heidän hedelmistään te tunnette heidät. Ei viinimarjoja koota orjantappurapensaista, eikä saata hyvä puu tuottaa huonoa hedelmää.
10.12.2013 01:33
Ei se kuule totuus ole kiinni minun subjektiivisen ja uskonnollisen katsomuksesta.
Ja kun se ei yksinkertaisesti ole totuus, että tässä maailmassa kaikki on sattuman tuotetta.
Ja kyllä maailmankaikkeutemme välillisesti todistaa, että Raamatun Jumala sen loi. Sano sinä HUUTONAAHUM sitten mitä vain, mutta näin on närhenmunat.
Tyhmähän se on, joka viitsii väittää vastaan, ettei muka maailmankaikkeus ole Jumalan luoma; moisen väittäminen tekee pahaa väittäjälle itselleen, nimittäin tuollainen menee ikuisiksi ajoiksi tulihelvettiin, jos ei ajoissa luovu noin julkeasta
oman järjen päättelystä.
Sitäpaitsi Raamatussa on paikka, jossa sanotaan, että Jeesuksessa Kristuksessa
on paikka, jossa sanotaan, että kristuksessa on kaikki viisauden ja tiedon aarteet
kätkettynä. Kolossalaiskirje 2:3.4.
Eli koska olen tullut tuntemaan Jeesuksen, niin olen myös tullut tuntemaan totuuden siitä mistä maailmankaikkeus on peräisin, ja minun vähät tietoni, vaikka
niitä on vähän, ovat ne aivan oikeita.
Jumala on valvonut ihmisiä, jotka kirjoittivat Raamatun tekstejä, ja Raamattu onkin siten aivan erityislaatuinen kirja, siinä ei mm. ole muita virheitä kuin
olemattoman vähän käännös ja kielivirheitä, ja jotka eivät kokonaisuuden
kannalta paina mitään.
Ja minä sanon, että jos jokin tutkimuksen tulos ei sovi Raamattuun, niin A.
tutkimus on lähtökohdaltaan väärä tahi/ja tutkimustulos on tulkittu väärin.
10.12.2013 01:22
Ylpeys käy lankeemuksen edellä Puolimutca!
09.12.2013 22:20
Vai ei sinun faktan mielestä ole todisteita Jumalasta!
Ei varmasti olekaan sinulle todisteita Jumalasta, jos olet itsellesi valinnut osan ateistisen!
Minulle taasen Jumalasta todistaa lukuisat asiat, niitä on äärettömän monta!
Ensiksikin jos tarkastelemme ihmisiä, minua ja muita, me voimme oppia jotain Jumalasta, Raamattu kun sanoo, että Jumala loi ihmisen kuvakseen, joten jotain sen kaltaista on elävä Jumala kuin ihminen. Ja me voimme sanoa itse kustakin ihmisestä,
että hän on Jumalan luoma.
Katsopas sitten eläinkuntaa... Aivan, Jumalan käsialaa ja hänen ihmeellistä viisautta ja neuvokkuutta, että hän on itsekunkin eläimen osannut luoda ja on osannut niin,
että itse kukin eläin täyttää sen biologisen lokeron, joka sille on luontevinta.
Katsopas kasvikuntaa, aivan Jumalan viisaus ja voima ilmenee sielläkin ja kuinka
hän osannut luoda itse kunkin kasvin täyttämään oma biologinen lokeronsa.
Katsopa maata! Aivan, Raamattu alkaa lauseella: Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
Ja kuinka Jumala on osannut valmistaa maapallon ja ei ainoastaan maapalloa, vaan
on tehnyt siihen lukuisat malmivarat, joita ihminen sitten on voinut hyödyntää.
Katsopa tähtiä, sillä Jumalan käsialaa on tähdistö ja hän kutsuu jopa jokaista tähteä omalla nimellään, ja tähdistö ei ole syntynyt alkuräjähdyksestä, vaan siitä, että Jumala phui se olemaan.
Näin jos emme pääse Jumalaa suoraan näkemään ja hänen kanssaan juttelemaan,
on meillä kuitenkin kädet täynnä hänen töitään ja jotka todistavat Jumalan mahtia.
Ja sitten tärkein todiste Jumalasta on hänen sanansa Raamattu, ja kun siihen uskoo ja sillä ojentaa ajatuksensa, ei koskaan joudu lopullisesti häviöön, vaan tulee lopulta
kunniaan.
07.12.2013 23:50
Ei kukaan osannut vastata aloitukseeni siten, että siitä paistaisi Jumalan tunteminen.
Aloitustani voitaisiin kuvata myös lausahduksella parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla.
Ja aloitukseeni viitaten on todella yhdestä Jumalisesta ihmisestä Jumalalle suurempi
ilo kuin lukuisasta joukosta ihmisiä, jotka syystä tai toisesta ovat puolisydämisiä
uskossaan Jeesukseen, ja ovat siten tosiasiallisesti ulkona Jumalan valtakunnasta.
Raamattu kun sanoo, että kahdella tiellä mutkitteleva kerralla kaatuu; ja lisäksi tiedän
Jeesuksen sanoneen kerran,että hän ei ole semmoisessa ihmisessä, joka kulkee kahta tietä, maailmantietä ja taivastietä.
Ja sitten niiden sadan muun, jotka ovat puolisydämisiä, niiden kohtalo on jokaisella
yksilöllinen, joku voi olla käyttänyt kaikki mahdollisuudet tulla parannukseen ja Jumalan tuntemiseen ja jollain toisella voisi vielä olla edessään tilanteita joissa Jumala kutsuu heitä tulemaan kokonaan Jeesuksen uskoon, ja näin tuntemaan Jumalan eheästi.
Mutta se jää tosiasiaksi, että tällä hetkellä Jumalalla on suurempi ilo siitä yhdestä
täysisydämisestä uskovasta kuin sadasta puolisydämisestä ihmisestä.
Mutta sitten tuleva aika näyttää, että ketkä luopuvat puolisydämisyydestä ja tulevat
täysisydämisiksi, ja ketkä eivät.
07.12.2013 23:16
Spällymälöö:le
Joka ei TODELLA tahdo enää ikinä olla Jumalan kanssa missään tekemisissä, hän menkööt, mutta hän myös tietäköön, että Jumala sitten vaatii tilin hänen teoistaan.
Ja kerrataan vielä: Joka ei TODELLA tahdo enää ikinä olla Jumalan kanssa missään
tekemisissä, hän menkööt, mutta hän myös tietäköön, että Jumala sitten vaatii tilin hänen teoistaan.
07.12.2013 19:22
Ei Jumala teekään kaikkea mahdollista, jos maailmaa katsellaan 96issuj ja
Repe Ruutikallon silmin, että ihmiset voisivat tulla uskoon! Mutta he ovatkin
kapinallisia ja eivät luota, että Jumala on kaikkivoipa ja kaikitietävä, ja uskottelevat,
että Jumalassa on jotain vikaa, ja he itse muka voisivat kenties hoitaa asiat paremmin, mikäli pääsisivät Jumalan pallille!
Mikä jumalaton röyhkeys!!!
Miten luotu voi neuvoa luojaa, Häntä, jossa on hänen alkuperä, ja hän joka tietää
myös 96issuj ja Repe Ruutikallon hiusten lukumäärän!
Nyt mikäli teillä on vähänkään viisautta, niin katukaa röyhkeyttä mitä olette
Kaikkivaltiaalle Jumalalle osoittaneet, että hän kenties antaa teille armossaan anteeksi!
Ja Jumala kyllä tietää mitä itsekunkin kohdalla vaaditaan, että hän voisi ottaa
Jeesuksen vastaan Vapahtajakseen. Mutta Jumala on kaikessa viisaudessaan
antanut ihmisille vapaan tahdon, ja hän odottaa, että ihmiset vapaasta omasta
tahdostaan Jeesuksen vastaanottavat. Jumala kun ei halua robotteja, vaan
ihmisiä, jotka heidän omasta vapaasta tahdosta häntä kunnioittavat Jumalana ja
häntä rakastavat.
07.12.2013 19:03
Ei ole Jumalan vika, jos joku ei tule uskoon; Jumala tekee kaiken mahdollisen, että itse kukin voisi tulla uskoon, mitä hän voisi tehdä enemmän?
Jumalan enkelit käytännössä huolehtivat, että ne tuovat ihmisen elämässään siihen
paikkaan,että tämä voisi ottaa Jeesuksen omaksi Vapahtajaksi ja tulla uskoon.
Ihmisen osana taasen on vastata Jumalan kutsuun myöntävästi ja ihan vapaaehtoisesti, eikä häntä pakoteta. Eräät kuitenkin missaavat kaikki tilanteet tulla
uskoon ja menevät täten helvettiin, ja se ei ole Jumalan vika, sillä hän on tehnyt
kaikkensa ja mitä on parhaaksi nähnyt, että ihminen voisi tulla uskoon.
07.12.2013 17:56
Sinähän vitsin murjaisit! "Sattuma on tarpeeksi suuri muuttuja valtavan suuressa
maailmankaikkeudessa luomaan kaltaisiamme olentoja ja maapallon".
Tosiasiassa koko maailmankaikkeus huokaa, että me olemme syntyneet Jumalasta,
ja hän on muun muassa laittanut tähtijärjestelmät olemaan kunkin siellä missä pitääkin.
Sitäpaitsi vähemmilläkin alkutiedoilla pääsee yllättävän pitkälle ja lyömään professorit
viisaudessa, kun on ensiksi oppinut tuntemaan Jumalan ja hänen sanansa Raamatun ja omaa edes hitusen Jumalan Pyhää Henkeä.
07.12.2013 17:03
Missäs on oma obektiivisuutesi herra, kun et halua ottaa vastaan tietoa, jonka minä olen laittanut nettiin ja parhaani mukaan totta kirjoittanut?
Ja kyllä minä otan uutta tietoa vastaan, mutta ehtoni on, että sen todelliseksi tiedoksi
hyväksyn, että se sopii siihen mitä Raamattu opettaa, eikä sitä vastaan riitele.
Enkä minä missään harhakuvitelmissa elä, vaan katselen maailmaa miltä se näyttää
Raamatun kanssa puntaroiden.
07.12.2013 15:59
63 / 74