Vapaa kuvaus

Aloituksia

269

Kommenttia

1466

1. Jumala on ikuisuusolento, on ollut olemassa ikuisuuden ja tulee tästedeskin olemaan
    ikuisuuden. Kukaan ei ole Jumalaa luonut.

Eräässä vaiheessa Jumala sitten pani töpinäksi: Raamattu lähtee lauseesta, että:
    Alussa loi Jumala taivaan ja maan. Eli tuosta lähtien oli muutakin kuin vain kolmiyhteinen Jumala, jossa on Isä Jumala, Jumalan Poika Jeesus ja Pyhä Henki.

Jumala on tullut ikuisuudesta. Ja Jumala on hyvä Jumala, kun Jumala näki,että ihmisillä menee enemmän tai vähemmän pieleen elämässään, kun pyhinkin heistä tekee ainakin jossain määrin pahaa, antoi hän Poikansa Jeesuksen kärsiä ristillä
    sijaiskärsijänä ihmisten pahojen tekojen rangaistuksen.

Ja nyt tänä aikana, että ihminen ei joutuisi kuolemansa jälkeen kärsimään tulihelvettiin rangaistusta kuoltuaan, täytyy ihmisen ottaa tuo Jeesus, meidän sijaiskärsijämme vastaan omana Vapahtajana ja seurata häntä koko loppuelämä ehyellä ja täydellä sydämellä.

Jeesuksen kun ottaa vastaan omaksi Vapahtajaksi ja sitten seuraa häntä, niin ei
    tarvitse mennä kuoltuaan kärsimään rangaistusta pahoista töistään, vaan pääsee kuoltuaan sukkana taivaan kotiin.
  2. Vai ei sinun faktan mielestä ole todisteita Jumalasta!
    Ei varmasti olekaan sinulle todisteita Jumalasta, jos olet itsellesi valinnut osan ateistisen!

Minulle taasen Jumalasta todistaa lukuisat asiat, niitä on äärettömän monta!

Ensiksikin jos tarkastelemme ihmisiä, minua ja muita, me voimme oppia jotain Jumalasta, Raamattu kun sanoo, että Jumala loi ihmisen kuvakseen, joten jotain sen kaltaista on elävä Jumala kuin ihminen. Ja me voimme sanoa itse kustakin ihmisestä,
    että hän on Jumalan luoma.

Katsopas sitten eläinkuntaa... Aivan, Jumalan käsialaa ja hänen ihmeellistä viisautta ja neuvokkuutta, että hän on itsekunkin eläimen osannut luoda ja on osannut niin,
    että itse kukin eläin täyttää sen biologisen lokeron, joka sille on luontevinta.

Katsopas kasvikuntaa, aivan Jumalan viisaus ja voima ilmenee sielläkin ja kuinka
    hän osannut luoda itse kunkin kasvin täyttämään oma biologinen lokeronsa.

Katsopa maata! Aivan, Raamattu alkaa lauseella: Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
    Ja kuinka Jumala on osannut valmistaa maapallon ja ei ainoastaan maapalloa, vaan
    on tehnyt siihen lukuisat malmivarat, joita ihminen sitten on voinut hyödyntää.

Katsopa tähtiä, sillä Jumalan käsialaa on tähdistö ja hän kutsuu jopa jokaista tähteä omalla nimellään, ja tähdistö ei ole syntynyt alkuräjähdyksestä, vaan siitä, että Jumala phui se olemaan.

Näin jos emme pääse Jumalaa suoraan näkemään ja hänen kanssaan juttelemaan,
    on meillä kuitenkin kädet täynnä hänen töitään ja jotka todistavat Jumalan mahtia.

Ja sitten tärkein todiste Jumalasta on hänen sanansa Raamattu, ja kun siihen uskoo ja sillä ojentaa ajatuksensa, ei koskaan joudu lopullisesti häviöön, vaan tulee lopulta
    kunniaan.