Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
297
Kommenttia
1510
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toki Jeesus teki puusepän töitä, kun harjoitti maallisluontoista ammattiaan, mutta mikä tärkeintä, hän suoritti ristillä sijaisrangaistuksen meidän ihmisten puolesta, meidän jotka jopa pyhimmistä pyhimmätkin ovat rikkoneet Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt.
Täten koska Jeesus on kärsinyt ristillä rangaistuksen meidän ihmisten puolesta, tarvitsee vain uskoa häneen siten kuin Raamattu opettaa niin saa Pyhän Hengen lahjan, hän tulee asumaan jokaiseen joka uskoo Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa.
12.10.2024 21:57
Aloittaja valehtelee niin, että korvat heiluu kun sanoo, että Jumala on vain uskovien aivotoiminnassa! Ja eihän sinulla ole ensimmäistäkään todistetta väitteillesi!
Kyllä minäkin uskovana uskon jos on todisteita, mutta aloitus ei ole kuin ateistien aivopieru, jolle ei ole ensimmäistäkään todistetta.
Kukahan se on joka on ensimmäisenä koodannut noin 30 miljoonaan eliölajiin yksilöllisesti alussa DNA-koodin?
Sattumastahan ne eivät ole voineet tulla, sillä on täysin mahdotonta, että sattuma voisi rakentaa ensimmäistäkään DNA-molekyyliä. Avaruudestakaan elämä ei ole voinut tulla, sillä ei elämä olisi pysynyt elämänä jos se olisi tullut esimerkiksi meteoriitin mukana.
Avaruusolennotkaan eivät ole voineet elämää tuoda eikä rakentaa, sillä on vain näennäistodisteita siitä, että täällä olisi käynyt tähtien takaa tulleita vierailijoita.
Ei ole koskaan todistettu, että elämää olisi muualla maailmankaikkeudessa kuin maa-planeetallamme; joka tuollaista väittää, puhuu pehmoisia ja ei tiedä todisteita.
Jäljelle jää se, että maapallon elämän alussa Raamatussa ilmoitettu Jumala loi tänne elämään ja setti jokaisen lajin oman DNA-koodiston sellaiseksi, että niiden eläminen ja lisääntyminen oli mahdollista.
12.10.2024 16:28
No eipä tarvitse muuta kuin katsoa ja kunnella uutisia, niin siellähän ne perisynnin seuraukset jyllää, eli ei ole asiat kohdallaan.
Jos kirousta ja sen mukana tullutta perisyntiä ei olisi, olisi kaikki asiat planeetallamme kohdallaan, kaikki ihmiset vauvasta vaariin tuntisivat Jumalan ja eläimet eivät söisi toisiaan ja pelkäisi ihmisiä.
Mutta perisyntiä vastaan ei kannata taistella millään mikä on ihmislähtöistä ja ihmistekoista;
ei edes kaste ja ehtoollinen auta tässä, vaikka niillä on oma merkityksensä kirstillisyydessä.
Oleellista on, että USKOTAAN Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa, niin se murtaa synnin ja kirouksen vallan ja tekee ihmisestä taivas- ja paratiisikelpoisen.
Jeesushan kärsi ja kuoli sekä vuodatti verensä meidän edestämme, että kuka vain USKOO häneen on vapaa syntiensä ja mähmäröimmistensä rangaistuksesta.
Hinta oli kova kun Jeesus ensiksi ruoskittiin ja tämän jälkeen naulittiin ristille, jossa hän riippui noin kuusi tuntia, ennenkuin koko Jeesuksen kärsimyksen mitta oli täytetty.
Ja tuon kaiken Jeesus teki, koska hän rakastaa meitä, sanotaan että rakkaus piti Jeesuksen ristillä.
22.09.2024 18:30
Kyllä minäkin tiedän, että luterilaisuudessa on puutteita ja pahimpia niistä on kun ei uskota
Raamattuun, eli ei tehdä eikä uskota niinkuin Raamattu monessa asiassa neuvoo, kuten nyt tässä homo- ja lesboasiassa.
Mutta puutteet ne on muuallakin, ei sitä käy kieltäminen, mutta yleensä toki pienemmässä
mittakaavassa, johtuen jo siitä, että vapaissa suunnissa on vähemmän väkeä kuin luterilaisesa kirkossa.
Mutta ei valo ole onneksi kokonaan sammunut, luterilaisessa kirkossa on aitoja uskovia, jotka uskovat siten kuin Raamattu opettaa ja näin on myös vapaissa suunnissa.
22.09.2024 18:03
Jos Jumalaa ei olisi, ei olisi ateistejakaan, ei olisi yhtikäs mitään!
15.09.2024 14:02
No jos mukamas Jumalaa ja Jeesusta ei ole olemassa, niin kuinka kummassa mitä hän on tehnyt on olemassa?
Raamatussa on ilmoitettu, että se Jumala josta se opettaa, on tehnyt tähdistön, on tehnyt luomakunnan, jossa on noin 30 miljoonaa eri eliölajia.
Jos sinä jollain kummalla tavalla pystyt vedenpitävästi selittämään, että kuinka maailmankaikkeus on saanut syntynsä muuten kuin, että Raamatun Jumala sen loi, niin lupaan syödä hattuni ja heitän kaikki Raamattuni roskiin!
15.09.2024 13:52
Ei se mene niin, että tapa ja huoraat minkä kerkeät ja pyydät vain anteeksi.
Voit toki olla tehnytkin noin, mutta anteeksisamiseen pitää liittyä parannuksen teko, eli kun on saatu pahat teot anteeksi, pitää lakata tekemästä pahaa. Anteeksisaamiseen pitää liittyä parannuksen tekeminen.
Ja ei pahoja tekoja saa anteeksi ilmaiseksi, vaan koska Jeesus on kärsimisellä ja kuolemalla ristillä ottanut itselleen pahojen tekojen rangaistuksen. Eli pahoja tekoja saa anteeksi VAIN
sillä perusteella, että Jeesus on krsinyt ja kuollut ristillä sekä vuodattanut viattoman verensä, että tämän Jeesuksen ansion perusteella pahat teot saa anteeksi turvaamalla tähän Jeesukseen.
13.09.2024 16:43
Ja jokainen meistä presidentistä kerjäläiseen tarvitsee anteeksiantoa pahoista töistä ja pahoista ajatuksista. Ja pahat teot saa anteeksi, koska Jeesus on kärsinyt sijaisena ristillä sen rangaistuksen minkä me ihmiset itse olemme ansainneet pahuudellamme.
Ja pahat teot saa anteeksi kun uskoo Jeesukseen siten kuin edellä sanoin, ja vielä tarkemmin sanottuna kun uskoo häneen siten kuin Raamattu hänestä opettaa.
Ja kun pahat teot on saatu anteeksi, alkaa kuoleman koittaessa ihmeellinen ja täydellisen onnellinen paratiisielämä, elämä joka kestää ikuisesti.
Ja tässä elämässä kun pahat teot on saatu anteeksi, on seurattava elämässään Jeesusta ja tehtävä Jeesuksen töitä; ei anteeksisaamisen takia, vaan koska Jeesuksen rakkaus vaatii.
12.09.2024 19:48
Raamatun Uudessa Testamentissa on selvästi sanottu, että jotkut ovat profeettoja, eli heillä on tällainen hengellinen palvelustehtävä, joka on saatu Jumalalta.
Ja joillakin Uuden Liiton profeetoilla on suurempi tehtävä ja jollakin profeetalla pienempi tehtävä.
Tärkeimpiä profeetan tehtäviä on olla hengellisen suunnan näyttäjiä sekä uskovien tukeminen.
Jos ihmisellä tai seurakunnalla tapahtuu jonkinlainen pieleen meneminen ja eksyminen vaikkapa raamatullisesta totuudesta, niin profeetan tehtävä on puuttua asiaan ja auttaa sitten ihmisiä korjaamaan se pieleenmeno eheäksi ja hyväksi jälleen.
01.09.2024 22:04
Jos kastekäytäntömme seurakunnassamme olisi väärin, niin totta Jeesus olisi puuttunut siihen jo menneinä vuosikymmeninä. Tänään oli seurakuntamme kokous ja nyt ei puhuttu kasteesta laisinkaan.
Ja ihan sulassa sovussa voi olla uskovankasteenkannattaja ja sitten se joka tyytyy lapsikasteeseen; käytäntö on tämän opettanut.
Hengelliset lainalaisuudet ovat samat oli kastettu sitten vauvana tai kun on tullut uskoon ja saanut Heraan Jeesuksen omaksi Vapahtajaksi.
Humpuukikasteopetusta löytyy sitten paljon näiltä palstoilta, niin uskovan- kuin lapsikasteenkannattajilta.
01.09.2024 21:50
Kukaan ei kerro halaistua sanaakaan, että missä tilassa mies oli?
Jos hän uskoi Jeesukseen niinkuin Raamattu hänestä opettaa, hän pääsi kotiin taivaan paratiisiin.
Tämä rajallisen ajan oleva maailma on kirottu ja siksi vaikka on tosi hyvä ja aarre, että uskoo Jeesukseen, ei tästä maailmasta tänä aikana mitä eletään tule paratiisia, tänä aikana on vain hyväksyttävä se tosiasia, että ihmisiä kuolee meidän mielestämme liian aikaisiin kaiken maailman syistä.
19.08.2024 22:11
Ei toki tiedetä tarkkaa menettelytapaa ja kuinka paljon ajatustyötä suunnittelun puolelta tarvittiin maailmankaikkeuden luomiseen, mutta se tiedetään satavarmasti, että alussa Raamatussa ilmoitettu Luoja-Jumala maailmankaikkeuden loi.
Jos ihminen ei tunne Jumalaa, niin tämä keksii ja keksii mitä mielikuvituksellisimpia selityksiä sille, että miten kaikki sai alkunsa; tästä on hyvänä esimerkkinä mitä niinsanotut tieteen ammattilaiset ovat keksimällä keksineet.
Jumalattomalle ihmiselle on vähintään kiusallista huomata joutuneensa kohtaamaan totuuden
vaikkapa nyt tästä, että kuinka maailmankaikkeutemme sai alkunsa ja että kaikkein pitävin selitys maailman ja luomakunnan synnystä löytyy yllätys yllätys Raamatusta ja josta siitä on voinut lukea tuhansia vuosia.
Ei se tee Raamatun luomiskertomusta saduksi, että on lukuisia selityksiä maailman synnylle, kuten ei tee epäaito kultakaan turhaksi sitä, että on myös aitoa ja väärentämätöntä kultaa.
19.08.2024 21:59
Raamatussa on lyhyesti kerrottu mitä usko on: Hebrealaiskirje 11:1. Mutta usko on luja luottamus siihen mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan mikä ei näy.
Ja tietysti, että kristillisellä uskolla on oikea pohja, se perustuu ennenkaikkea siihen mitä Raamatussa on kirjoitettu. Ja uskoa kannattaa ojentaa myös muilla opetuksilla, jotka pohjaavat Raamattuun ja ovat Pyhän Hengen inspiroimia.
Ja tietysti tieto ollakseen oikeaa tietoa, perustuu siihen totuudelliseen ja todenmukaiseen tietoon, tietoa se on myöskin Raamattu ja se erehtyy sangen vähän ja siten, että Raamatun pienet virheet ja epätäydellisyys eivät vaikuta vähääkään siihen mitä Sana sanoo.
19.08.2024 21:38
Olet aloittaja ihan oikeilla linjoilla. Taivaan paratiisi on jotain aivan ihanaa, ja siellä ei ole kirousta niinkuin tällä planeetalla. Juurikin tuon kirouksen vuoksi täällä on niin moni asia niinkuin on, ei niinkuin Jumala alunperin tarkoitti.
18.08.2024 20:26
Ei ole suoraa havaintoa alkuperäisestä Jumalasta, kukaan ihminen ei ole häntä nähnyt.
Mutta se mitä hän on tehnyt sitten näkyy kuin syylä nenässä. Jumala on nimittäin luonut tälle pallolle noin 30 miljoonaa eri eliölajia, se puhuu hiukan puolestaan, että millaisen olennon kanssa olemme tekemisissä kun puhutaan Raamatun ilmoittamasta Jumalasta.
Ja puhumattakaan tähdistöstä jonka Luoja-Jumala on tehnyt ja luonut ja jopa kutsuu jokaista tähteä omalla nimellä. Sekä tietenkin Jumala loi aurinkokuntamme.
Ja kuitenkin vaikka Jumala on noin valtava ja suuri kyvyiltään ja voimiltaan, hän on sairaalloisuuteen asti kiinnostunut tavallisista ihmisistä ja heidän tavallisista ja erikoisimmistakin asioista, juurikin sinun ja minun asioista ja olemisesta.
18.08.2024 19:29
Jumalaa ei ole koskaan luotu, hän on ikuisuusolento. Näin on vaikka on vaikea käsittää, että miten ja miksi näin on. Eikä Jumala ole myöskään luonut itseään, ei hänen ole tarvinnut tehdä tuollaista.
18.08.2024 19:19
Ei ole satua tuo de-materialisoituminen, se perustuu mitä ihmiset ovat kokeneet liittyen näihin tekoavaruusolentoihin. Ei muuten pysty nuo olennot tulemaan ihmisten luo läpi seinien ja luonnonlakien vastaisesti heille valehtelemaan ja kiusaamaan.
Liikutaan henkimaailman asioissa kun puhutaan noista "avaruusolennoista" ja jos ihminen sekaantuu esimerkiksi ennusteluun esimerkiksi tarot-korteilla ja harrastelee vieraan henkimaailman, eli alkuperäiselle Jumalalle vastakkaisten henkimaailman asioita, niin silloin ihminen tavallaan avaa oven näille vahingollisille henkivalloille ja voimille, siis alkuperäisen Jumalan vastaisille voimille.
Ja kun tuolla tavoin on avattu ovi vieraille ja Jumalaa vastakkaisille henkivalloille, niin se on ikäänkuin lupa noille pahoille voimille ryhtyä puuttumaan tällä tavoin tehneiden ihmisten elämään.
Netistä voi tilata seuraavan DVD-elokuvan: AVARUUSOLENTOJEN TUNKEUTUMINEN petoksen paljastaminen, niin tuon voi ostaa esimerkiksi Luominen.ry-myynnistä ja maksaa siellä noin 25€ toimituksineen.
Ja jos tosiaan on käynyt niin, että on sekaannuttu noiden Jumalaa vastakkaisiin henkimaailmoihin, niin Jeesuksesta löytyy apu, ja nämä henkivallat nimittäin kammoavat Jeesusta ja hänen voimiaan.
Tietoni perustuvat siihen mitä olen vuosien saatossa oppinut kun olen lukenut sieltä kaiken käsiini saamani UFO-materiaalin sekä tuohon elokuvaan.
Ja nämä olennot ovat petollisia olentoja, ja vastoin totuutta he valehtelevat hyväuskoisille, että he ovat kotoisin sieltä ja sieltä tähtijärjestelmistä, kun toisiasiallisesti eivät ole!
18.08.2024 19:15
Totta tuokin, että älä luota helluntailaisuuteen, mutta luota Jeesukseen, hän rakastaa sinua syvästi ja vie sinut paratiisiin!
17.08.2024 20:11
Kirjoitit aivan oikein, paratiisi johon Jeesukseen uskova pääsee on jotain aivan ihanaa.
Jatka samoilla linjoilla!
17.08.2024 20:06
Sehän se on kirkon suuri ongelma Suomessa, että ei uskota Raamattuun, ja siksi toiminta on monesti niin voimatonta.
Mutta ikävä kyllä, muutkin kuin kirkko osaavat tuon, että viitataan Raamatulle kintaalla.
Tämä on yleinen ongelma ja näkyy myös siten, että niin monet vonkaavat avioliiton ulkopuolista seksiä, eräskin nuori nainen halusi, että tulla nuolemaan häntä. Ja tämä on häpeä!
15.08.2024 19:36
8 / 76