Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
205
Kommenttia
1307
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikea+ja+alkuperäinen+Jumala+on+luonnollisesti+se+joka+on+ilmoitettu+Raamatussa.
Mitään+muuta+vastaavaa+opusta+ei+ole+olemassa,+ei+edes+koraani+ole+siten+aito,+että+se+olisi+TODELLA+Jumalan+ilmoitus+niinkuin+Raamattu+on.
24.04.2022 22:52
Jumala+on+jo+ilmoittanut+itsensä+Raamatussa+ja+tarvitaan+vain+vähän+vaivaa+lukea+opusta,+että+mitä+se+opettaa.
Miten+Jumala+voisi+olla+sadisti,+hän+kun+antoi+Jeesuksen+kärsiä+sijaisena+ristillä+rangaistuksen+joka+olisi+kuulunut+meille+ihmisille+jotka+olemme+rikkoneet+Jumalan+jokaisen+hyvää+tarkoittavan+käskyn?
Jumala+on+hyvä+Jumala+ja+hän+halajaa+ihmisiä+palavasti+omiksi+ihmisiksi.
24.04.2022 22:32
Esimerkiksi+DNA-+molekyyli+joka+sisältää+tärkeimmät+tiedot,+että+solu+voi+elää+ja+lisääntyä+on
sellainen+ihme+jota+sattuma+ja+evoluutio+ei+luo.
Kaikkeen+elävään+istutettu+geneettinen+perimä+on+sellainen+ihme+jonka+vain+Raamatussa+ilmoitettu+Jumala+on+voinut+laittaa+alussa+elolliseen+luontoon.+Mitenkään+muuten+nämä+tiedostot+eivät+ole+voineet+syntyä.
Ja+jo+yksinkertaisimmissakin+soluissa+on+lukuisia+yksityiskohtia+joiden+olemassaoloa+ei+selitä+evoluutio+eikä+sattuma,+vaan+jonkun+on+täytynyt+alussa+tehdä+nämä+systeemit,+ja+tämä+tekijä+on+ollut+Raamatussa+ilmoitettu+Jumala.
24.04.2022 22:25
Vai+ei+usko+ole+todellisuutta!
Kristillinen+usko+nojaa+Raamattuun+ja+taasen+Raamattu+ei+ole+mikään+satukirja+mitä+jotkin+väittävät.+Raamatussa+ei+ole+esimerkiksi+lainkaan+fiktiota,+vaikka+jotkut+tuollaista+kiven+kovaa+väittävät.
Raamatusta+ei+esimerkiksi+löydä+yhtään+valhetta+ja+se+kirjoittaa+vanhoista+tapahtumista+jopa+liian+seikkaperäisesti+ja+oikein+ollakseen+vain+inhimillisestä+informaatiosta+syntynyt.
Eli+voi+sanoa,+että+puhtaana+kristillinen+usko+pohjaa+vankkumattomaan+todellisuuteen+kun+se+on+Raamatun+mukaista.
08.03.2022 23:53
Kristinuskossa+rajat+ovat+kymmenen+käskyä,+ja+nämä+kymmenen+käskyä+eivät+ole+mitenkään+ahtaat,+vaan+ohjaavat+inhimillistä+toimintaa+niin,+että+kaikilla+olisi+hyvä+olla+ja+ketään+ei+riistettäisi+ja+raastettaisi.
Kymmenen+käskyä:1.+Älä+pidä+muita+jumalia+minun+rinnallasi,+eli+Raamatun+Jumalan+tulee+olla+ihmisen+ainoa+Jumala.
2.+Älä+tee+itsellesi+jumalan+kuvaa.+Älä+palvo+ja+kumarra+tuollaista
3.+Älä+turhaan+lausu+Herran+sinun+Jumalasi+nimeä.+Eli+älä+käytä+väärin+Jumalan+nimeä.
4.Ota+vaari+lepopäivästä.+Kuusi+päivää+tee+työtä,+mutta+seitsemäs+päivä+on+sinun+Jumalasi+sapatti.
5.+Kunnoita+isääsi+ja+äitiäsi,+että+kauan+eläisit+ja+menestyisit.
6.+Älä+tapa.+Eli+älä+surmaa+ketään+oman+käden+oikeutuksella+ja+ilman+oikeutta.
7.+Älä+tee+huorin.+Eli+älä+harjoita+sukupuoliyhteyttä+kenenkään+muun+kuin+laillistetun+aviopuolisosi+kanssa.
Älä+varasta.+Eli+älä+ota+oman+käden+oikeudella+mitään+mikä+on+lähimmäisesi+omaa.
8.+Älä+sano+väärää+todistusta+lähimmäisestäsi.+Eli+ei+saa+puhua+valhetta+esimerkiksi+toisen+tekemisistä.+
9.+Älä+himoitse+lähimmäisesi+vaimoa.+Eli+on+paha+asia+jos+himoitsee+toisen+ihmisen+puolisoa.
10.+Älä+himoitse+mitään+mikä+on+lähimmäisesi+omaa.+Eli+mikä+on+lähimmäisesi+omaa,+sitä+älä+himoitse+itsellesi.
Jos+näitä+käskyjä+vain+koko+maailma+noudattaisi,+niin+maailma+olisi+huomattavasti+parempi+paikka+elää.
11.02.2022 23:53
Ja+huomautan+vielä,+että+Raamatun+Jumala+rakastaa+luomiaan+ihmisiä.+Hän+rakastaa+ihmisiä+niin+paljon,+että+antoi+Poikansa+Jeesuksen+kärsiä+ristillä+rangaistuksen+sijaisena+meidän+ihmisten+puolesta.
Jeesus+siis+kantoi+meidän+ihmisten+pahat+teot+ristinpuulle+ja+kärsimällä+ja+kuolemalla+sai+meille+voiton,+että+uskomalla+tähän+Jeesukseen+voimme+olla+vapaat+rangaistuksesta+mikä+meitä+kohtaisi+jos+emme+uskoisi+Jeesukseen+niinkuin+Raamattu+vain+Jeesuksesta+opettaa.
07.01.2022 22:19
Ei+ehtoollinen+tarkoita+fyysistä+veren-+ja+lihan+syöntiä.+Ehtoollinen+on+vertauskuvallinen+toimitus,+joka+kuvaa+sitä,+että+uskovan+tulee+uskomalla+Jeesukseen,+siis+uskolla+syödä+ristillä+kärsineen+Herran+Jeesuksen+lihaa+ja+samoin+uskossa+juoda+Jeesuksen+Golgatalla+vuodattamaa+viatonta+verta.
Siis+tämä+ehtoollinen+on+vertauskuvallinen+toimitus+joka+kuvaa+Herran+Jeesuksen+veren+juontia+ja+Jeesuksen+lihan+syöntiä+uskossa+ja+uskon+kautta.
Ja+uskomalla+Jeesukseen+siten,+että+hän+on+kärsinyt+ristillä+sijaisena+rangaistuksen+joka+olisi+kuulunut+minulle+ja+meille,+saa+uskova+Isän+Jumalan+silmissä+kaikki+pahat+teot+ja+synnit+anteeksi.
Ja+Jeesus+itse+sanoo+Raamatussa,+että+minun+lihani+on+totinen+ruoka+ja+minun+vereni+on+totinen+juoma.+Ja+nämä+omistetaan+uskossa+uskomalla+tähän+Jeesukseen.
26.12.2021 23:57
Meillä+on+todisteita,+Raamattu+sanoo+sen+opettamaa+Jumalaa+Luojaksi,+vitsihän+tässä+on+sitten+se,+että+te+ette+tahdo+uskoa+selvään+sanaan+mitä+Raamattu+kertoo.
Luonnontieteet+kertovat+Jumalasta+kun+tutkitaan+Jumalan+Luomistöitä,+niistä+saa+osviittaa+kuinka+Jumala+on+minkin+yksityiskohdan+tehnyt+ja+miksi+on+tehnyt.+Näin+jos+haluaa+olla+valossa,+jos+ei+halua+olla+valossa+niin+silloin+maailmankaikkeuden+häikäisevämmätkään+ihmeet+ei+saa+funtsaamaan,+että+grattis,+suuri+Jumala!
Ja+hommahan+on+perimmältään+aivan+yksinkertainen,+niin+yksinkertainen,+että+tavallinenkin+mökin+akka+voi+asian+ymmärtää+ja+niin+se+on+tarkoittukin,+että+Raamattua+lukiessa+ymmärtää,+että+Luoja-Jumala+on+Luoja-Jumala.
Ja+silti+monet+kirjaviisaat+miettivät+päänsä+puhki+kuinka+kaikki+on+saanut+alkunsa+ja+päätyvät+mitä+mielikuvituksellisiimpiin+teorioihin+jotka+sitten+vain+paikkansapitämättömiksi+teorioiksi+jäävät.
16.12.2021 22:09
Sille+joka+haluaa+nähdä+on+tarpeeksi+valoa.+Ja+taasen+sille+joka+ei+halua+nähdä+on+tarpeeksi+pimeyttä.
Tässä+nyt+ei+olla+hihhuleita+kun+tiedostetaan,+että+alussa+Raamatun+Jumala+loi.+Ja+sitäpaitsi+Raamattu+sanoo+useaan+kertaan+sen+opettamaa+Jumalaa+Luojaksi.
Ja+se+on+kaikkein+luonnikkainta+uskoa,+että+alussa+Jumala+loi.+Jos+haluaa+uskoa+muuten,+on+se+tuhannen+ja+tuhannen+teorian+tie+joka+ei+johda+mihinkään+muuhun+kuin+hulluihin+järjen+päätelmiin.
Ja+ei+tässä+olla+vailla+todisteita,+Raamattu+kun+nyt+sanoo+sen+opettamaa+Jumalaa+luojaksi,
ja+tiedättekös,+että+Raamattu+ei+valehtele,+se+on+totuuden+kirja.
Ja+kukas+muu+kuin+Raamatussa+ilmoitettu+Luoja-Jumala+olisi+saanut+luomiskirjon+joka+luonnossa+vallitsee+alussa+tehtyä?
Ei+löydy+vaihtoehtoa,+Luoja-Jumala+on+Luoja-Jumala,+muu+on+vain+arvailua+ja+houreellisia+järjen+päätelmiä.
16.12.2021 21:55
Kreationismista+en+tiedä,+mutta+sen+tiedän,+että+alussa+Jumala+loi+maapallolle+elämän+ja+hän+loi+sen+älykkäästi,+ettäs+voidaan+todeta+monestakin+eläväisestä+eliöstä,+että+sen+takana+täytyy+olla+jokin++älykäs+voima,+joka+on+sitten+vaikuttanut,+että+tämäkin+on+tällä+tavalla+syntynyt+ja+on+tällainen.
16.12.2021 18:58
Minä+kyllä+myönnän,+että+tyttäresi+tietää+hyvinkin+paljon+solubiolohiasta+ja+kuinka+solu+toimii,+ja+tällä+tiedolla+on+oma+arvonsa,+ei+sitä+sovi+kieltää.
Mutta+silloin+mennään+arvaustieteeseen+kun+aletaan+tekemään+teorioita+siitä+kuinka+elämä+mukamas+olisi+saanut+syntynsä+ilman+Jumalaa;+tämä+on+arvaustiedettä+ja+ei+perustu+tosiasioihin+vaan+siihen+mitä+vähän+väliä+vilkkuu+jumalattomien+professorien+ja+tiedemiesten+korvien+välissä+ja+jolla+ei+ole+yhtymäkohtaa+siihen+mitä+on+todellisuudessa+tapahtunut.
16.12.2021 18:53
Kyllä+minä+olen+johdonmukainen,+elämä+ei+ole+voinut+syntyä+maapallolle+itsestään+vaan+alussa+Jumala+loi.
Te+väitätte+taruja,+te+jotka+kuvittelette+elämän+syntyneen+maailmaamme+muuten+kuin,+että+alussa+Jumala+loi!
16.12.2021 18:44
Jumala+pystyy+luomaan+tyhjästä,+Raamattu+sanoo,+että+Jumala+kutsuu+olemattomat+olemaan.
Noin+sanoo+Raamatussa+Roomalaiskirje+4:17.
14.12.2021 18:03
Meillä+on+alkueräinen+Raamattu+ja+kun+uskot+mitä+se+sanoo,+on+sinulla+oikea+uskoa.+Eli+tätä+on+kristinusko.
Muut+uskonnot+ovatkin+sitten+skeidaa+ja+hyväuskoisten+jymäyttämistä+varten,+että+ihmiset+eivät+suinkaan+lukisi+Raamattua+ja+tulisi+siinä+kristityiksi.+Tätähän+on+muhamettilaisuus,+kerettiäinen+oppi,+joka+väittää,+että+Raamattu+on+väärennös.
Katsopa+tähtiä+ja+luomakuntaa,+ja+ymmärrä,+että+ainoa+alkuperäinen+Luoja-Jumala+joka+on+ilmoitettu+Raamatussa+on+nämä+tehnyt,+nämä+eivät+ole+syntyneet+itsestään+ja+vain+sokean+sattuman+myötä+vaikuttamana.
13.12.2021 22:11
Kyllä+minä+uskon+mitä+olen+kirjoitttanut,+ja+en+ole+koskaan+poistanut+avauksiani,+ja+en+ole+massapostittanut+tekstejäni+eri+palstoille.
13.12.2021 22:03
Minähän+sanoin,+että+Jumala+harvoin+ilmestyy+suoraan+henkilölle+jolle+hän+haluaa+puhua,+vaan+hän+lähettää+oman+palvelijansa+sanomaan+ja+tekemään+selväksi+mitä+hän+haluaa.
Ja+meillä+on+todiste+Jumalasta,+hänen+sanansa+Raamattu,+johon+voi+luottaa+ja+tästä+syystä+sitä+on+yritetty+oikein+urakalla+hävittää,+koska+tietyt+ihmiset+eivät+halua,+että+ihmiset+tulevat+tuntemaan+totuuden-Raamatun.
Ja+kyllä+minä+miellelläni+manaisin+Jumalan+sinulle+ilmoittamaan+itsensä,+mutta+kun+tosiasiat+on+niin+että+tavallisesti+Jumala+ei+ilmesty+suoraan+vaan+lähettää+oman+palvelijansa+sanomaan+ja+tekemään+selväksi+sanomaansa.
13.12.2021 21:57
Vähän+vaikea+näyttää+Jumalaa+olemattomaksi,+katsohan+luomakuntaa+ja+tähtiä+ja+ymmärrä,+että+Raamatussa+ilmoitettu+Jumala+on+kaiken+tehnyt.
Ja+kyllä+Jumala+maailmankaikkeuden+Luoja+olisi+mainiosti+pystynyt+kirjoittamaan+itse+Raamatun+kirjan,+ei+se+mikään+ongelma+olisi+ollut.+Mutta+Jumala+halusi+tehdä+yhteistyötä+ihmisten+kanssa+eikä+pitää+heitä+vain+passiivisina+vastaanottajina+sille+mitä+hän+sanoo.
Tuosta+syystä+koska+Jumala+halusi+nostaa+ihmisiä+palvelemaan+häntä+ja+seisomaan+hänen+edessään+Jumala+antoi+ihmisten+itse+kirjoittaa+Raamatun+kirjan,+toki+hänen+ohjauksessaan+ja+hänen+Pyhän+Henkensä+voitelussa.
Ja+yleensä+kun+Jumala+haluaa+puhua+ihmisille,+niin+hän+ei+yleensä+ilmesty+itse+ihmisille+joille+hän+haluaa+puhua,+vaikka+hän+mainiosti+voisi+puhua+suoraan+kohteelle.
Tavallisesti+kun+Jumala+haluaa+puhua+ihmisille+hän+lähettää+oman+palvelijansa+joka+sitten+Jumalan+puolesta+ilmoittaa+ihmisille+mitä+Jumala+haluaa+heille+puhua.+Tällä+tavoin+lähes+järkiään+Jumala+puhui+Raamatun+Vanhan+testamentin+historian+aikana+israelille.
Tuota+ovat+Raamatun+Vanhan+Testamentin+profeetat+tehneet,+he+ilmoittivat+kansalle+ja+sen+hallitsijoille+mitä+Jumala+halusi+heille+puhua.+
Ja+tuota+samaa+kaavaa+noudatan+minäkin+kirjoittaja+omalta+pieneltä+osaltani+kun+kirjoitan+teille+alkuperäisestä+Luoja-Jumalasta.
Vielä+sanoisin,+että+mars+mars+lukemaan+Raamattua+aloittaen+evankeliumeista,+että+tulisitte+tuntemaan+mikä+on+Jumala+ja+hänen+Poikansa+Jeesus!
13.12.2021 21:48
Apina+ei+ole+Jumalan+kuva,+mutta+ihminen+on+Jumalan+kuva.+Ja+ihminen+ei+ole+lähtöisin+apinasta,+vaan+alussa+Jumala+loi+ihmisen.
Vain+ihmisellä+on+tämä+status,+että+Jumala+loi+hänet+omaksi+kuvakseen.
On+typerää+väittää+Raamatun+Luoja-Jumalaa+apinaksi,+tämä+tällainen+on+Jumalan+pilkkaa.
13.12.2021 17:22
Kyllä+vain+se+on+ihanaa+viettää+ikuisuutta+Jeesuksen+kanssa.+Ja+Jeesus+haluaa,+että+me+ihmiset+olisimme+onnellisia.+Kyllä+vain+paratiisielämä+on+ihanaa,+on+ihanaa+vaikka+sitä+on+jatkunut+miljardeja+vuosia.
29.11.2021 00:52
Kyllä+on+perusteita+sille,+että+Raamatun+Jumala+loi.+Raamattu+itsessään+kertoo+totuuden,+se+on+totuuden+kirja.+Ja+kun+olen+oppinut+tuntemaan+tätä+Raamatun+Jumalaa,+on+itsestään+selvä,+että+hän+on+se+oikea+Jumala,+Jumala+joka+myös+loi+kaiken+alussa+ja+luo+uutta+edelleen,+koska+koko+ajan+syntyy+esimerkiksi+uusia+ihmisiä,+ja+näin+Jumalan+luomistyö+jatkuu.
Ja+elollisen+luonnon+olemus+suorastaan+huokaa,+että+sen+takana+täytyy+olla+jokin+jolla+on+ylivertaisesti+järkeä+ja+mahtia,+sillä+miten+esimerkiksi+muuten+olisi+selitettävissä+se+valtava+geneettinen+tietomäärä+jota+jo+kaikkein+yksinkertaisinkin+elävä+solu+kantaa?
22.11.2021 21:44
8 / 66