Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. Oikea+ja+alkuperäinen+Jumala+on+luonnollisesti+se+joka+on+ilmoitettu+Raamatussa.Mitään+muuta+vastaavaa+opusta+ei+ole+olemassa,+ei+edes+koraani+ole+siten+aito,+että+se+olisi+TODELLA+Jumalan+ilmoitus+niinkuin+Raamattu+on.
  2. Vähän+vaikea+näyttää+Jumalaa+olemattomaksi,+katsohan+luomakuntaa+ja+tähtiä+ja+ymmärrä,+että+Raamatussa+ilmoitettu+Jumala+on+kaiken+tehnyt.Ja+kyllä+Jumala+maailmankaikkeuden+Luoja+olisi+mainiosti+pystynyt+kirjoittamaan+itse+Raamatun+kirjan,+ei+se+mikään+ongelma+olisi+ollut.+Mutta+Jumala+halusi+tehdä+yhteistyötä+ihmisten+kanssa+eikä+pitää+heitä+vain+passiivisina+vastaanottajina+sille+mitä+hän+sanoo.Tuosta+syystä+koska+Jumala+halusi+nostaa+ihmisiä+palvelemaan+häntä+ja+seisomaan+hänen+edessään+Jumala+antoi+ihmisten+itse+kirjoittaa+Raamatun+kirjan,+toki+hänen+ohjauksessaan+ja+hänen+Pyhän+Henkensä+voitelussa.Ja+yleensä+kun+Jumala+haluaa+puhua+ihmisille,+niin+hän+ei+yleensä+ilmesty+itse+ihmisille+joille+hän+haluaa+puhua,+vaikka+hän+mainiosti+voisi+puhua+suoraan+kohteelle.Tavallisesti+kun+Jumala+haluaa+puhua+ihmisille+hän+lähettää+oman+palvelijansa+joka+sitten+Jumalan+puolesta+ilmoittaa+ihmisille+mitä+Jumala+haluaa+heille+puhua.+Tällä+tavoin+lähes+järkiään+Jumala+puhui+Raamatun+Vanhan+testamentin+historian+aikana+israelille.Tuota+ovat+Raamatun+Vanhan+Testamentin+profeetat+tehneet,+he+ilmoittivat+kansalle+ja+sen+hallitsijoille+mitä+Jumala+halusi+heille+puhua.+Ja+tuota+samaa+kaavaa+noudatan+minäkin+kirjoittaja+omalta+pieneltä+osaltani+kun+kirjoitan+teille+alkuperäisestä+Luoja-Jumalasta.Vielä+sanoisin,+että+mars+mars+lukemaan+Raamattua+aloittaen+evankeliumeista,+että+tulisitte+tuntemaan+mikä+on+Jumala+ja+hänen+Poikansa+Jeesus!