Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tiemies6
profiilit
tiemies6
tiemies6
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minäkin asun yksin. Omakotitalossani. Minulla ei ole astianpesukonetta. Pyykkiä pesen koneellisen viikossa. suihkussa en varsinaisesti käy koskaan. Lämmitän saunan kaksi kertaa viikossa ja se riittää. Lisäksi pesen auton kerran viikossa. Ulkosaunaa lämmitän kesällä miltei kerran päivässä. Kylpytynnyrin lämmitän kolme - neljä kertaa vuodessa. (vetoisuus 1,7 kuutiota vettä) Ja vuosikulutukseni on ollut pitkän aikaa 45 - 47 kuutiota vuosi. Millään shamppoon levityksillä ei ole mitään merkitystä mutta jos käyt suihkussa 10min päivä on noin 50l kerta viikossa 350l kuukaudessa 1400 l vuodessa 16,8 kuutiota eli tämäkään ei riitä selitykseksi koska kokonais kulutuksesi oli 106 kuutiota. Mutta kokonaisuus eli yleisesti elämäntavat. Jos itse olisin näillä elämäntavoilla kerrostalossa olisi kulutukseni noin 20- 25 kuutiota. Mikä lienee nuukilla ihmisillä tavallinen. Jos vesimittari mittaisi väärin eli olisi kulunut niin se olisi sinun etusi, eikö niin? tällöin otettu litra olisi suurempi kuin mitattu, eikö niin. Näinhän on esim. polttoainemittarien kohdalla, jotka kuluessaan antaa asiakkaalle suurempia litroja.
Joten isännöitsijä on tapauksessasi oikeassa käytät enemmän vettä kuin toiset. Mitä sitä vikiset, nauti elämästäsi.
19.12.2014 17:59
Ehkä olisi peiliin katsomisen paikka. Vakka hakee kantta. Jos haluaa tuollaisen uhoajan niin siitä vaan, kun sanat muuttuu teoiksi niin voi, voi, ei se olutkaan satua.
30.10.2014 20:24
Ei sen aidon nuijan saaminen, niin epämieluisaa luulisi olevan. Pikku valhe vain että ehkäisy on kunnossa ja uusi elämä saa alkunsa, on sitten oma asiasi kerrotko epäilylle isälle. Hedelmöitya hoiti on TARKOITETTU NIILLE JOTKA EI MUUTEN VOI SAADA VAUVOJA, EI ITSEKESKEISILLE FEMINISTEILLE TAI MUUTEN SAMAA SUKUPUOLTA HARRASTAVILLE, TAI MIKÄ SYY NYT SITTEN ONKIN.
28.08.2013 19:43
Toki tuota kuvausta on tullut harrastettua sekä parisuhteessa että sen ulkopuolella. Kuvat on osoitettu minulle ja minulla ne myös pysyy. Olen koittanut sada niistä mahdollisimman taiteellisia mutta kieltämättä aika irstaiksi ne on mennyt. Nykyinen dikitaalisuus pitää intimiteenin kahdan keskeisenä, ja kieltämättä niistä on ollut iloa. Mutta ajatus siitä että niitä levittelisi muille on kauhea. Rakkaani kuva verkossa se lienee sama kuin pettäminen.
09.06.2012 23:41
1 / 1