Oman naisen kuvien näyttäminen kaverille

termis

Laitetaan sitten tänne... Ehkä sopii parhaiten.

Onko muilla vastaavaa?

Minun fetissi on näyttää oman tyttöystäväni kuvat hyvälle kaverilleni. (En tietenkään laita kuvia tänne. Sori, sanon vaan, ku niin moni muualla yleensä pyytää).Olemme molemmat kolmekymppisiä. Kaikki lähti siitä, että kerran jatkoilla runkkasimme yhdessä (joo joo, homo jne..oma ketju sille, nyt kyse ei ole siitä). Niin, siis. Runkkasimme ja mainitsin. että minulla on tyttöystäväini alastonkuvia. Kaveri selvästi innostui ja tuli miltei samantien.

Seuraavalla kerralla kun oli saunailta tms ja oltiin kaverin kämpällä, "satuin" tuomaan ne kuvat mukaan. Siinä sitten runkailtiin ja katsottiin tyttöystäväni kuvia.


Ainakin minusta on tuntunut todella kiihottavalta kun kaver jota on tuntenut monia vuosia ja joka on tuntenut minun tyttöystävää jo vuosia, näkee yhtäkkiä hänen alsostonkuvia. Ja itse näen että hän nauttii niiden katsomisesta. Yhdessä siinä sitteen runkataan ja kommentoidaan hänen vartaloaan. Ei hän mikään malli ole, mutta seksikäs kuitenkin. Itse asiassa, paino vaihtelee parin vuoden välein. joten sillä tavalla aika hieno vaihtelu. Parasta on se, että kaverikin (usein kännissä kyllä) toteaa, mitä mieltä hän on tyttöystäväni vartalosta. näyttää tykkäävään. Ja se saa minut aivan mielettömän kiihottuneeksi. Ehkä tämä on se miesten valloitusten tunnistaminen tms..

Onko kenellä vastaavia kokemuksia?

158

14130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopo kuulisi

      Suosittelen että jätät tuon kimppakyydin runkamisen vähemmälle . Kaverisi on aivan puhuessa olisiko fiksua tarjota työystäväsi pipari kaverin käyttö menis niin kuin hyvään tarkoitukseenj

      • fiksu mies

        En ole niin idiootti et näyttäisin tyttöystäväni intiimi kuvia muille. Kunnioitan tyttöystävääni sen verran paljon.


      • ---------
        fiksu mies kirjoitti:

        En ole niin idiootti et näyttäisin tyttöystäväni intiimi kuvia muille. Kunnioitan tyttöystävääni sen verran paljon.

        kuule nyt vasta idiootti oletkin...näytä vaan ja kerro niille naisille kenen kuvia näytät...naisetkin kiihottuvat...wau totean 63v...:))1


    • kuvaaja06

      Täälläkin sama kuvio.Kaverille näytän vaimon alastonkuvia ja hän runkkaa niille, todella kiihottavaa. Olisi kiva joskus saada vaimo livenä vaimo vilauttamaan meille jolloin saisimme runkata yhdessä vaimon edessä. Vaimo on jo tietoinen että olen näyttänyt kuvia kaverille ja hän kiihottuin asiasta.

      Kerran juovuksissa hän sanoi että pitäisikö meidän pitää yhdessä hauskaa, arvaa kiihotuinko ja samalla vähän pelästyin, mutta seuraavana päivänä hän veti asian takaisin ja sanoi että ei hän halua. Olin pettynyt mutta uskon että vileä onnisttu.

      Parempi harkita kuitenkin ettei hätiköidä mitään. Sillä aikaa otetaan uusia kuvia ja nautitaan.

      • Myös meillä

        Myös meillä vaimoni kiihottuu, jos näytän hänen kuviaan muille. Ei mitään revittelykuvia, vaan kauniita alastonkuvia, jossa saattaa rinnat näkyä.


      • Pyhälehmä
        Myös meillä kirjoitti:

        Myös meillä vaimoni kiihottuu, jos näytän hänen kuviaan muille. Ei mitään revittelykuvia, vaan kauniita alastonkuvia, jossa saattaa rinnat näkyä.

        Jaahas, äijät löytäneet "markkinaraon" omasta eukosta =)

        Kyllä on alas vajottu...


      • Sairasta!!!
        Pyhälehmä kirjoitti:

        Jaahas, äijät löytäneet "markkinaraon" omasta eukosta =)

        Kyllä on alas vajottu...

        No niin on. Hyi helvetti jos toi juttu on totta!


      • Ukkomiesten leikit

        Minulla ja kaverillani on tapana tehdä kalareissuja muutaman kerran vuodessa. Molemmat olemme tanakasti aviossa. Ekaks sovimme että otetaan kumpikin mukaan vaimon käytetyt alkkarit...Runkattiin niille..,Sit tuli kuvioon että otettiin vaimojen alastonkuvia mukaan,,sellaisiakin pikku hiljaa jossa vaimoilta valui spermat pilluista..
        Nauttiin toistemme vaimojen kuvien kiimasta.
        Sit päätettiin että naidaan kotona ja tavataan sen jälkeen pesemättä kalua...Maisteltiin toistemme kaluista vaimojen makua,,,lauettiin toistemme suuhun useita kertoja.... Tämä toistuu noin kerran kuussa ja aina saamme kumpikin suun täyteen toistemme spermaa.....Mukavaa vaihtelua, ei homoilua sen kummemmin.


      • Halpisavaraako vain?

        Näinkö halpoja makkaroita vaimot ja tyttöystävät ovat? Pelkkää halpiskamaa? Ja miehet jääneet ikuisiksi keskenkasvuisiksi? Taitavat vaimot ja tytöt haihtua pian
        fiksumpaa seuraan... Sääliksi käy.


      • miestenpyhäliitto
        Ukkomiesten leikit kirjoitti:

        Minulla ja kaverillani on tapana tehdä kalareissuja muutaman kerran vuodessa. Molemmat olemme tanakasti aviossa. Ekaks sovimme että otetaan kumpikin mukaan vaimon käytetyt alkkarit...Runkattiin niille..,Sit tuli kuvioon että otettiin vaimojen alastonkuvia mukaan,,sellaisiakin pikku hiljaa jossa vaimoilta valui spermat pilluista..
        Nauttiin toistemme vaimojen kuvien kiimasta.
        Sit päätettiin että naidaan kotona ja tavataan sen jälkeen pesemättä kalua...Maisteltiin toistemme kaluista vaimojen makua,,,lauettiin toistemme suuhun useita kertoja.... Tämä toistuu noin kerran kuussa ja aina saamme kumpikin suun täyteen toistemme spermaa.....Mukavaa vaihtelua, ei homoilua sen kummemmin.

        Vaimojanne käy sääliksi..
        Syväjoki taitaa olla kalapaikkanne..


      • huorapukit, petturit
        Halpisavaraako vain? kirjoitti:

        Näinkö halpoja makkaroita vaimot ja tyttöystävät ovat? Pelkkää halpiskamaa? Ja miehet jääneet ikuisiksi keskenkasvuisiksi? Taitavat vaimot ja tytöt haihtua pian
        fiksumpaa seuraan... Sääliksi käy.

        hyvin sanottu. Ei muuta voi kuin ihmetellä, milloin noi "miehet" kasvaa miehiksi.


      • tietää kyl

        Näissä kuvioissa taitaa joskus käy niin et tytystvä tai vaimo viedää.Kyl yksinäinen mies haluaa kaverin.


      • ei-jooo
        Ukkomiesten leikit kirjoitti:

        Minulla ja kaverillani on tapana tehdä kalareissuja muutaman kerran vuodessa. Molemmat olemme tanakasti aviossa. Ekaks sovimme että otetaan kumpikin mukaan vaimon käytetyt alkkarit...Runkattiin niille..,Sit tuli kuvioon että otettiin vaimojen alastonkuvia mukaan,,sellaisiakin pikku hiljaa jossa vaimoilta valui spermat pilluista..
        Nauttiin toistemme vaimojen kuvien kiimasta.
        Sit päätettiin että naidaan kotona ja tavataan sen jälkeen pesemättä kalua...Maisteltiin toistemme kaluista vaimojen makua,,,lauettiin toistemme suuhun useita kertoja.... Tämä toistuu noin kerran kuussa ja aina saamme kumpikin suun täyteen toistemme spermaa.....Mukavaa vaihtelua, ei homoilua sen kummemmin.

        LOL ;)


      • Tie sekin
        Ukkomiesten leikit kirjoitti:

        Minulla ja kaverillani on tapana tehdä kalareissuja muutaman kerran vuodessa. Molemmat olemme tanakasti aviossa. Ekaks sovimme että otetaan kumpikin mukaan vaimon käytetyt alkkarit...Runkattiin niille..,Sit tuli kuvioon että otettiin vaimojen alastonkuvia mukaan,,sellaisiakin pikku hiljaa jossa vaimoilta valui spermat pilluista..
        Nauttiin toistemme vaimojen kuvien kiimasta.
        Sit päätettiin että naidaan kotona ja tavataan sen jälkeen pesemättä kalua...Maisteltiin toistemme kaluista vaimojen makua,,,lauettiin toistemme suuhun useita kertoja.... Tämä toistuu noin kerran kuussa ja aina saamme kumpikin suun täyteen toistemme spermaa.....Mukavaa vaihtelua, ei homoilua sen kummemmin.

        Tässä näkyy oikein kauniisti, miten torjuttu homous jalostetaan kulissiliitoksi ja "kaverien väliseksi luottamukseksi".


    • 60+

      Minä ns unohdan vaimoni alastonkuvat muiden valokuvien sekaan kun näytän valokuvat kavereileni. On mahtava tunne kun näen että ne näkevät vaimoni alastomana kuvissa,

      • syvästi järkyttynyt

        ettekö te ihimiset osaa havetä!!!!???????????


      • jrep

        Väärät diat! Lääkkeet!


      • jkjklkolkjokjkiokjl

        et kunnioita/arvosta vaimoasi!!!


    • jippiipistefi

      HYI HITTO!!

    • 30weemuija

      Oletteko miettinyt, miltä vaimosta/tyttöystävästä tuntuisi, jos tietäisi teidän näytelleen muille kuvia, jotka kenties on otettu luottamuksellisesti? Hävetkää, isot miehet! Onneksi meillä tuhottiin ne kuvat jo aikoja sitten, ettei ne joudu vahingossakaan vääriin käsiin...

      • gfhjnv

        Onhan se väärin! Jatketaan ap:n trolliin vastaamalla että kyllä naiset juoruaa joka asiasta kavereilleen jota pidän vielä pahempana.
        Eikö näitä asioita voisi pitää luottamuksen alaisena. Kait tämmösestä jotain kiksejä saa ?!


      • Canoniii

        Niinpä..on kait niin, että lähes jokaisesta naisesta on otettu alastonkuvia, miehen, poikaystävän jopa veljen toimesta, kuvaaminen on kiihottavaa ja ilmeisesti mallinakin oleminen, olen kaikista tyttöystävistäni ja vaimostani niitä ottanut.

        Kerroppa nyt 30wmuija miltä tuntui, kun kuvia otettiin ja mihin tarkoitukseen ja entä se luottamuksellisuus? Nimittäin pari aviossa olevaa naista on itse näytellyt minulle miehensä ottamia alastonkuvia, eikä heitä hävettänyt yhtään, kun laittelin niitä paremmuusjärjestykseen.

        Jotain jännittävää ja pikkutuhmaa siinä alastonkuvaamisessa varmaan naisten omasta mielestäänkin on :D miksi kaduttaa?


      • Kuvataan,kuvataan

        Alastonkuvat jos on kuvattu "nätisti" eivät ole muutakuin taidetta...et sillee.
        (PS.harmi kun Paavo ei päässyt puheenjohtajaksi)


      • määmy
        Kuvataan,kuvataan kirjoitti:

        Alastonkuvat jos on kuvattu "nätisti" eivät ole muutakuin taidetta...et sillee.
        (PS.harmi kun Paavo ei päässyt puheenjohtajaksi)

        Niin väitätte, ette kuitenkaan uskalla laittaa niitä näytille. Tuhmaa valehdella lukijoille ja puolisoille.


    • Forever young

      Mun mieheni naispuolinen ystävä näytteli kavereilleen miehestäni aiemmin otettuja alastonkuvia, luuli niillä saavuttaneensa jotain. Ilmeisesti yritti päästä pukille ja mut pois kuvioista, mutta ei sitten onnistunut :-) Elämä on...no hankki itselleen ainakin mainetta tuo naispuolinen, nimellä jota en tässä nyt mainitse.

    • Mössy

      Ettet vain olisi kiinnostuneempi kaveristasi kuin tyttöystävästä?
      Tuollaisia kuvia ei kannata ottaa ollenkaan, ne voivat joutua vaikka vahingossakin ulkopuolisten silmiin.

      • musta kobra

        mun mielestä teette väärin koska se mitä teette loukkaa teidän tyttöystävää/ vaimoanne jos he tietäisivät he toden näköisesti jättäisi teidät sellaisten kuvien näyttäminen muille on laitonta siitä voi saada kunnian loukkaus syytteeen miettikää nyt saatana miltä se teidän tyttöystävästänne / vaimostannu tuntuu nyt juuri kun heille paljastuu tuollainen touhu että oma mies näyttelee toisten henkilö kohtaisii kuvii kavereilleen ja pitää niiillä kuvilla hauskaa kavereitten kanssa olisiko se muka kivaa jos teidän vaimonne / tyttöystävänne ottaisi teistä alastomia kuvia ja näyttelis niitä kaikille kavereille ja kommentoimis niitä häh olisko muka kivaa polttakaa ne kuvat ettei ne joudu enää vääriin käsiin niistä kuvista tulee teillle vielä ongelmia


      • srthsthh
        musta kobra kirjoitti:

        mun mielestä teette väärin koska se mitä teette loukkaa teidän tyttöystävää/ vaimoanne jos he tietäisivät he toden näköisesti jättäisi teidät sellaisten kuvien näyttäminen muille on laitonta siitä voi saada kunnian loukkaus syytteeen miettikää nyt saatana miltä se teidän tyttöystävästänne / vaimostannu tuntuu nyt juuri kun heille paljastuu tuollainen touhu että oma mies näyttelee toisten henkilö kohtaisii kuvii kavereilleen ja pitää niiillä kuvilla hauskaa kavereitten kanssa olisiko se muka kivaa jos teidän vaimonne / tyttöystävänne ottaisi teistä alastomia kuvia ja näyttelis niitä kaikille kavereille ja kommentoimis niitä häh olisko muka kivaa polttakaa ne kuvat ettei ne joudu enää vääriin käsiin niistä kuvista tulee teillle vielä ongelmia

        Se on vähän sama kuin pakottaisi tyttöystävänsä/vaimonsa olemaan alasti jonkun edessä, kun näyttää hänen luottamuksella otettuja alastonkuvia kaverille.

        Alastonkuvia ei tule koskaan näyttää kenellekkään ilman kuvassa olevan lupaa, se on vähintäänkin kunnianloukkausta. Se on väärin, vaikka kuvissa olisi exäsi, jolle olet katkerana.


    • Suvituuli Rebekka

      Esittelen kavereilleni kuvia mieheni alimittaisesta pilistä ja kumma kyllä kiihottuvat nähdessään mokoman pikkupilin. Pieni pippeli on kuulemma "söpö". Sitten sormetetaan porukalla ja käytetään XXL kokoisia dildoja. Jos jonkun kaverin kunnolla varustettu mies sattuu tulemaan kotiin kesken session niin välillä annetaan sille kaikki. Ei se siitä kulu.

      • naisen mies kiimassa

        Tiedän että vaimotkin tekevät tota vähintään yhtä paljon kuin aviomiehetkin...
        Olisipa kiva yllättää vaimo kesken touhun naisen kaa.,...tieädn että hän erään ystävättärensä kaa joskus aina sextaa.....
        AAAAAHHHHH!


      • Tää on uh ah paras !

        Tälle antasin peukkua vaikka sata kertaa !!!
        Just näin =)


      • osanottoni

        Sori Rebekka,
        mutta kuulostat mieheltä.
        Ja pienet pippelit ei ole koskaan hauskoja.


      • HETERO-nainen
        naisen mies kiimassa kirjoitti:

        Tiedän että vaimotkin tekevät tota vähintään yhtä paljon kuin aviomiehetkin...
        Olisipa kiva yllättää vaimo kesken touhun naisen kaa.,...tieädn että hän erään ystävättärensä kaa joskus aina sextaa.....
        AAAAAHHHHH!

        Niin onhan näitä bi-seksuaaleja olemassa. Taitaa sulle olla uusi asia..?


    • janni30

      Siis runkkaat kaverisi kanssa ja kiiihotutte sun naises kuvista? No mä heivaisin sut saman tien jos tietäisin touhuistasi. Todella alentavaa ja loukkaavaa sun naistasi kohtaan.. olet yököttävä!!!!!!!!!!!!!

      • keksitty juttu

        Toi oli niin oksettava juttu, että ei se ole totta.


      • I am The Man

        Ja pilloinen~~silloinen, ne raiskaamani naiset? "Kysyn ja, ja naisellisuus ja erotiikka, muuta? Hämmästyin laajamittaisesta kansainvälisestä muunnoksesta pakkoejakulaatio ja ongelmasta, joka on heitetty kehiin *OLEN ONGELMA* Tunnustukseni, missä ikinä ei, pidä ryhtyä, on runkkaaminen, mielestäni ejakuloida tai siemennesteen tarjoaminen vaivihvkaa naisen toisenkin niin halutessa, oletko mukana, raiskattuanikaan ei ole maapallon lapsiluku syntyneiden määrä, ei abortoitujen, ei elatusmaksurästien -ei velkaa viralliselle/epäviralliselle verottajalle-olen onnistunein maassa? Kiinnitän katseeeni suomenkieliseen raamattuun siellä kielletään raiskaaminen (raiskaaminen ja onania on mielestäni yksi raamatun 66-kirjan selittämättömiä/selitettyjä) ja jättää nainen siementämättä ihmetapaus kuolleelle veljelle herättämättä jälkikasvua, ajatus raammattukohtaisista mahdoton toteutua, siis anakin näin näkee siemenneste tänään "ei siemenennesteheittelyä runkaten runkkaamatta jättäen", ajattelen jatkaa opiskelu kiihottua kuvista ja kyllä edelleen ................. On aivan selvä naisten ja miesten epäsuhta parittelun/parinvalinnan mahdollisuuksissa, mutta nöyristelisinkö Jumalan edessä, rukoillen, ei tyttöystävää/naiseuraa jakeluun kuvastoissa, mainoksissa on ollut, muuta erehdykseni on ollut ehdottoman suuri ja iänikuinen, historia lyhyesti: "XXX runkkaa jos et runkkaa niin me lyödään sinua turpaan!" - "XXX katselisko naisten kuvia ja olisi naivinaan?", molemmissa tapauksissa syyllisyys on ollut osanani, ajatella NAISIA, nuoruuteni parhaassa työ-iässä neitosten parissa työpaikakokeilussa "XXX sehän ---- nimesi, jos tahdot jotain hyvää niin mene vessaan" uskon asiaan ja kysynkin naisten perään kiivaammin kuin koskaan, ................................................ Edellä esitettyjä kirjallisia oikaisisin käskyllä, älä ryhdy muuhun sukupuolin elämään kuin valvottun harjoitteluun ja siinä yhtä monta sorvia kuin klitoristakin, varoista. omaisuudesta vapaa-ajasta ja eurooppalainen tulevaisuus, lyhyesti epäsiveellisiä laitoksia ja parinvalintoja aiheellistaa - sitovaa parinharjoittelua ja aina naineet putoaa julkisuuskuvituksen jakamisesta, kiinni jääneitä sitten kahleisiin, iankaikkiseen kauhuun ja häpeään ja saatanan haltuun? -TUNNUSTUKSENI ON ETTEI ASIA MINULLE KUULU, TÄYDENTÄÄKSEMME SITÄ MIKÄ HYVÄ ON-


    • isän kuvat parhaat

      Mä oon näyttäny alastonkuvia mun isästä kavereilleni, ja sitten samalla runkataan. Oon 35v mies ja mun isä vähän päälle 60.. Kaverit tykkää vanhemmasta miehestä kun silläkin niissä meidän yhdessäottamissa kuvissa vielä seisoo. Joissain kuvissa se laukeaa ja on jopa kuva, jossa laukeaa mun naamalle. Yleensä noita kuvie kattoessa meillä ei kavereiden kanssa mene kuin pari minuuttia niin kaikki laukeaa. Joskus sekotetaan sperman sitten kaljaan ja juodaan se vaahdon seassa. maukasta!

      • isän kuvat

        Jatkoa edelliseen, piti lisäämäni ollaan kaikki isä lukuun ottaen ihan tavallisia heteromiehiä, joilla perheet ja vaimot. Jos vaimot ei tiedä niin ei loukkaa niitä.


    • hepokatti29

      Ihan normaalia ja hyväksyttävää. Itsekkin tehny pariin otteeseen samaa ja ystävyyssuhteet ovat säilyneet samoina. Pari kertaa olen myös lähettänyt itsestäni alastonkuvia ulkomaille tuntemattomiin osoitteisiin, on siinä ollut ihmisillä ihmettelemistä!

    • No hyi hitto!

      Naisesi odottaa että olet kotona pitämässä sitä hyvänään, niin sinä limainen runkkari tykkäät ennemmin runkkailla kilpaa kaveristi kans!

      • liilis

        Hyvin sanottu! >:)


    • .termis

      Kuka haluaisi nähdä ne kuvat? Maksaisitteko paljonkin?1

      AVAUKSEN KUVASTA NÄETTE HENKILÖT, JOTKA OVAT NAKUNAAAAAAA

    • mul on mummon kuvii

      Kylla te oottee hauskoja!

    • ..

      Eipä ollut miehelläni minusta alastonkuvia vaikka 30 vuotta oltiin parisuhteessa ja kaksi lastakin saatiin. Onneksi ei ollut.

    • Jk72

      MIKSI TE IHMISET käytätte niin rumaa kielenkäyttöä? Voi puhua siivosti.

      Minä itse olen joskus ottanut alastonkuvia itsestäni, ja niitä katsellessa juon siemennestettäni. Minä olen laittanut pakastimeen noin puoli litraa omaa siemennestettä, tätä aina välillä tykkään läträtä päälleni ja maistella.

      Haluaisin kyllä että joku miekkailisi alapäänsä kanssa minun naamalleni..

      MITEN HELVTISSÄ MINÄ VOIN RUNKATA JA SORMITTAA ITSEÄNI SAMAANAIKAAN; KUN MINUN VAIMONI ON NAAPURISSA SORMITTAMASSA ITSELTÄÄN TAJUN PIHALLE NIIN ETTÄ VERI LENTÄÄ!

      VAIMO OLI VIIMEKSI NIIN PUHKI JA PUUTUNUT SIITÄ KUN TYÖNSIN PENIISPUMPPUA HÄNEN PERÄRÖÖRIINSÄ, HÄN HUUSI KUIN HINAAJA, EI ISTUNUT VIIKKOON SEN JÄLKEEN!

      YLEENSÄ SIEMENNESTETTÄ ERITTÄESSÄ PERÄRÖÖRIIN TULISI MUISTAA, ETTÄ PAREMPAA MIELIHYVÄÄ SAA NUOLEMALLA NAISEN ALAPÄÄTÄ KIIVAASTI JA HAURAASTI, EI KUMMINKAAN LIIAN VÄKIVALTAISESTI.

      MINUN VAIMONI MAKSALAATIKKO ON NIIN PÄIVÄNSÄ NÄHNYT, ETTÄ NAAPURIKIN JO HUUTAA APUA.

      MITÄ MINÄ TEEN??????????????????????????????????????????

      • kenraaliari

        meidän vaimo tykkää myös maksalaatikosta!. tajusitko, meidän, MEIDÄN, AAHAHAHAHAHAHAAHAHAH


    • Pusskulta

      Itse otin alastonkuvia miehestäni ja näytin tyttöjen illassa. Ihan hyvännäköinen mies kyseessä, mutta oikeasti meitä kyllä vain nauratti ihan älyttömästi. Ei tullut mieleenkään vetää käteen... ;)

    • Mootoristi 27v

      Mulla ja mu kaverilla on moottoripyörät ja nahkapuvut. Tehdään kesäisin sellasii päiväretkiä. Kerran retken jälkeen kaverini pyysi kahville. No. Kahvi vaihtui sitten kossucolaan. Hän pyysi jäämään yökylään. Heitin nahkapuvun pois ja olin alusvaatteissa. Jossakin vaiheessa hän kysyi "onko nahkapuku sinusta sexikäs?" Vastasin myöntävästi. Sitten hän näytti kuvia nahkapukuun pukeutuneista miehistä. Ne oli niissä jotenkin eroottisissa asennoissa. Joillakin edestä vetoketju auki ja paljas vartalo tuli esiin. Minulla alkoi jöpöttämään. Hän huomasi sen ja alkoi koskettelemaan minun reisiäni. Hän pyysi riisuuntumaan ja laittamaan pelkän nahkapuvun päälleni. Kiihotuin aivan valtavasti. Säikähdin itsekkin. Niin hyvälle se tuntui. Hän hieroi minua nahkapuvun päältä. Kävin ihan kuumana. Mä hieroin myös häntä nahkapuvun päältä. Hitaasti hän avasi pukuni vetoketjun ja kosketteli paljasta vartaloani. Olin kiimasta aivan sekaisin. Huh! Teimme vuoronperään toisemme tosi onnelliseksi illan ja yön aikana.

    • Nakukuvat muille

      Vaimoni oli viikon lomamatkalla ystävättärensä kanssa ja minä sähläsin yksin kotona. katselin etupäässä pornoa ja myös intiimiotoksia vaimosta, joka erilaisten dildojen kanssa nautiskeli kameran edessä. Sitten puhelin soi ja kaverini kysyi, että jos kaipasin seuraa. Hänellä olisi juomat tullessaan. Ilahduin ja pian hän oliki ovellani. Minulla oli kuva-albumi auki pöydällä. Ei silleen ihan, mutta parin sivun kääntänällä esiin tulisivat vaimon irstaat kuvat. Video oli koneessa. Oltiin jo vähän pöhkässä, kun menin vessaan ja soitin toisella kannykällä pöydällä olevaan kännykkääni. Vastasin ja juttelin olemattoman henkilön kanssa, joka "kysyi apuani" telkkarin kanssa samassa talossa. Sanoin tulevani heti. Kaverilleni hiukasin, että kattelee vaikka videota, en viipyisi kauan aikaa.
      Menin pihalle tupakalle ja parin kymmenen minuutin perästä hiivin hyvin varovasti sisään, niin ettein kaveri kuullut. Ihan oikein. siinä hän istui kalu kädessään sohvalla ja veteli samalla kun katseli filmiä vaimostani. Päydällä oli albumi auki missä vaimo levitteli jalkojaan. Hiivin takaisin käytävään ja tulin äänekkäämin takaisin, mutta niin nopeesti, että hän ei ehtinyt sulkea videota.
      Vähän oli mies hämillään, mutta minä iloisesti luikkasin, vaan, että katellaan yhdessä, kun olet kerran aloittanut.
      Siinä sitten yhdessä runkattiin ja myöhemmin vielä saunassakin. Kaveri nukkui sen yön vieressäni ja aamulla siinä kävi, että vedettiin toisitamme ja vähän imaistiinkin.

      • HAHHAH..

        HEHHHHHHHEH!!!!! Naurattaa vieläkin...


    • mikä teitä vaivaa!!

      Joo,siis ensinnäkin,mikä helvetin juttu tää porukkassa runkkaaminen on.Siis miksi??!?!! Vai ootteko te jotenkin vähän eksyksissä,ei tiedä onko hetero,homo,vai bi.

      Ja sitten nämä kuvat,toivon että tyttöystäväsi saa tietää asiasta.Ihan sitä varten että jos se kuvittelee että ne on ovat pelkästään sinua varten,petät tyttösi luottamuksen.Eriasia on jos se tietäisi tai laittaa itse julkisesti esille.Sillonhan tietää että kuka vaan kiima pelle voi kattella ja runkata.

      • semmottii...

        Nää aika pientä vielä mutta mie vein lomalta inttiin vaimosta otetut pornokuvat ja koko rykmentti alkoi tumputtaa futiskentällä.Kapiaisetkin innostu touhusta mutta se oli jo vähän liikaa kun joukkoeenjohtaja halus alkaa hinttailee mun kanssa.


    • Hei kaikille.

      Siemensyöksyn tapahtuessa, henkilön on syöksyttävä välittömästi maahan.

      SIEMENSYÖKSY VOI OLLA HENGENVAARALLINEN!

      SIEMENNESTETTÄ ERITTÄVÄ HENKILÖ voi erittää siemeniä nesteen muodossa. Tästä muodosta muodostuu siemennestettä.

      Minun lapseni ovat nykyään jo melkein kolmekymppisiä. Heillä on niin rajut seksuaalisetfantasiaorgiat, että niistä en halua kuullakkaan. Sen tiedän ainoastaan, että jos näitä ihmisiä yllättää tositouhuissa, niin voi ihan haistaa sen ulosteen, mikä syntyy sen seurauksena kun yhdyntää suoritetaan peräaukkoon!

      • satusedät tumputtaa

        Kaikki Perwo-Jormat kerääntyvät tänne kertomaan fantasioitaan ja rytkyttelemään pikku-bibbelillään :D

        Hauskaa lukea tosiaan. ihme sekopäitä. Kuka hullu muija nyt eees antaisi kuvata itseään, kun nehän on kuitenkin netissä ne kuvat lopulta.


    • 234322332

      Eipä tulisi näytettyä. Enemmän kyse on kunnioituksesta ja sitä ajattelee että toiselta pitäisi olla kuitenkin lupa tuollaisille kuvien näyttämiselle.

    • WTF?!?!?!?

      Mikset samantien laita tyttöystävääs nettiin myyntiin?! saat varmaan kuule hyvät rahat. hyi hemmetti ootte ällöjä! häätyy olla pääsä jotaki vikkaaa ja pahasti?!?! jos yhtään kunnioittaa omaa puolisoa niin ei tommosta kyllä sillo tehä.

    • Miesten mies

      Ottamatta kantaa asian moraaliseen puoleen (vaikea tosiaan sanoa mitä tuo oletettu tyttöystäväsi tykkäisi asiasta, jos saisi kuulla). Mutta siis kiihotut, kun kaverisi runkkaa? Oletko ihan varma seksuaalisesta suuntautumisestasi? Minusta tuo kuulostaa melko homoseksuaaliselle toiminnalle. Ehkä tämä on oma tapasi hieman raottaa kaapin ovea. Tule rohkeasti ulos vain, ei siinä ole mitään pahaa.

    • tumputitumputi

      Osallistukaa runkkauksen Sm kisaan kaverisi kanssa ja taustakankaassa tyttöystäväsi alastonkuvat,kattokaa mitä on tyttöystäväsi mieltä.

    • herätyskello

      Joo, herää unestas satusetä :)

    • niin hivenen erolla

      Poikain juttuja. Ei niiden homoja tarvitse olla, jos kimpparunkuttelevat. Hauskoja, hiukan teinityylisiä juttuja ovat. Joko fantasiaa tai totta. Siinäpä mittaavat omansa ulkoisia ulottuvuuksia, sitähän se on; kelvata kaverienkin silmissä.

    • hokkeys

      Me jääkiekkojoukkuuen poikien kanssa aina katsellaan kuvia toistemme veljistä ja runkataan pukuhuoneessa. Lisään vielä, että kaikki ollaan ihan heteroita eikä meitä kiinnosta mitkään kieroutuneet seksileikit.

      • ihan huippu !

        IhQ !!! =) =)


    • voevoe

      säälittävää...

    • sairas..

      provo ja s24 vielä etusivulleen laittaa.

    • arvotyhjyys

      jo on aikoihin eletty ...itse vähän yli 50..ja en mikään liian tavallinen..monta asiaa kokeiltu ,mutta että ..himo on nyt niin ulkoisettu,että tyttöystävät ja vaimot sille alttarille uhrattu ...sääliksi käy todella... en usko ,että noilla säädöillä kovin pitkiä parisuhteita rakennetaan....arvot on todella kateissa..ja nämä vanhemmat sitten kasvattavat nuoret ja teinit hirveetä lukea ....ei hyvältä näytä

    • jepjep

      hah hah,ei helvattu teitin kanssa..jos toi aloittajan juttu pitää paikkaansa,ni turha ihmetellä jos jossain vaiheessa huomaat et kaveris kuksii sun muijaa ja mitä sul jäi itelles? muna käteen ja loppuun ajetut valokuvat xD

      noi muut munannuolemis kommentit voinee jättää omaan arvoonsa ;D

    • Q

      Ja näille pitäis viel pyykit pestä ja ruuat laittaa, oikein ovat miehiä. "Jätkien kans saunomaan" sai tässä just uuden ulottuvuuden (noin 17 cm), olisin voinut elää ilman tätäkin tietoa.

      • vapaa mies 40

        Juttu sitten kyl lentää ,muutkin tietää ja juorut kiertää,eipä kyl ittellä kiinnosta tuollaiset jutut,mikäli ei kumppani mukana juonittelussa.
        Surkeeta ja väärin naisystävää kohtaan liekö ihan laillistakaan kun luvat oltava toisten kuvien levittelyyn.Vaikkakin vain kaverin kesken .Samahan se on panna naista kimpassa jos kerta haluut ja uskallat heh.hyvää kesää sinne .


    • kdowqkdqwoko

      pistähän jakoo et me muutki nähää

    • pandaah

      S-A-I-R-A-S-T-A!!!! Mä vetäisin turpaan jos musta alastonkuvia leviteltäs!!!Hope so muijas saa tietää tästä!!! Oot kyl oikee kunnon asshole!! Selkääs sietäsit saaha ku teet muijastas halvan lutkan

      • Vipsauttaja

        Hmm.Kaikkihan me paneudumme luonostamme lakanoitten väliin.


      • becareful

        Kato vaan ettei sun kuviin ole linkkiä juuri näillä sivuilla. Ei kannata koskaan antaa otattaa itsestään kuvia, ja silti et voi olla varma. Poikaystävä tai kaveri voi iskev vaikka kun olet sammunut tai nukut...


    • 1323

      siis mitäköhän sä oot tolla hetkellä ajatellu.ei kukaan voi olla noin TYHMÄ haloo.

    • paska jätkä

      Ihan ääliö!!

    • koopee...

      Avauksen kuvan naisesta siis omistat kuvana "täysversion, termis?

      Muista, että toisten kuvien levittäminen avauskessasi on laitonta, ilman lupaa..

    • bumppidummmptumm

      mullakin on pari muijafrendiä ja nekin viettää iltaa keskenään runkkaillen itseään ja toisiaan ja kyllä ihan lesboja ovat... Kaapista kannattaa tulla jos on käynyt elo noin ahtaaksi että pitää kumppanin seläntakana kavereiden kanssa tumputtaa ja imeskellä. KAIKKI MITÄ ET VOI KERTOA KUMPPANILLESI ON PETTÄMISTÄ.

    • Uskomaton juttu..

      Vain tyhmät ukot keksii tuollaista.
      Ihan oikein teille kun ne teidän tyttöystävät / vaimot vaihtais teidät niihin kavereihinne, olis oikein teille.
      En koskaan antais anteeksi ukolleni jos se näyttäis minun kuviani kavereilleen..
      Sitten vielä, kuinka härskiä että ukot runkkaa yhdessä, hyi helkutti yäk...

    • Klaao12

      Hallo! Ihan törkeetä touhua. Ei vähemmänpä voi kiinnostaa, ei ole muuta ajateltava kun laitaa tyttöystävän kuvia tänne, se on muuten laitonta katsoo itsesi peiliin, jos tyttöystäväsi saisi selville niin hän pitäis jäättää sua!

    • pasipekkarine

      uskokaa tai älkää suomi 24 ylläpito arpoo tänne randomilla keskustelun aiheita ei tälläset muuten tänne joutus.

      • Tositarina...

        Kerran sain käsiini kaverin ruohonleikkurin kuvan, saunaillan jälkeen runkkailtiin kaverin kanssa sille kuvalle ja myöhemmin viettelimme naapurin Pirkon petipuuhiin. Vetelimme vuorotellen siinä Pirkkoa. Lopulta paljastui että Pirkko oli kaverini, Kullervon kadonnut serkku. Eihän se meitä estänyt, nussittiin koko yö Pirkkoa. Sitten runkkasimme oman traktorini kuvalle.


    • 28

      You`re not a good future husband

    • miettikää apinat!

      Kyllä tämä on ihan tervettä puuhaa on. Tiedättekö, SEKSUAALISUUTTA SAATANAN PASKAHOUSUT!

    • A-Akka

      Siinä taas nähdään, että miesten on helpompi katsella kuin ajatella...

      • Lasisilmä

        Hmm.Ainahan eivät ajatukset vastanne tarkoitusta.


    • o. Oloneuvos

      VOI HYVÄ TAVATON !
      On Teitä suuri joukko jolla on väärä lääkitys.
      Menkkääs kastsomaan peiliin, se apina joka sieltä katsoo... olet sinä,
      Pyydän nöyrimmästi anteeksi sinulta Apina, en tarkoittanut että olet niin tyhmä kun namä peiliinkatsojat.
      Oliko pahasti sanottu !
      Yst. terv. O. Oloneuvos

    • Toki tuota kuvausta on tullut harrastettua sekä parisuhteessa että sen ulkopuolella. Kuvat on osoitettu minulle ja minulla ne myös pysyy. Olen koittanut sada niistä mahdollisimman taiteellisia mutta kieltämättä aika irstaiksi ne on mennyt. Nykyinen dikitaalisuus pitää intimiteenin kahdan keskeisenä, ja kieltämättä niistä on ollut iloa. Mutta ajatus siitä että niitä levittelisi muille on kauhea. Rakkaani kuva verkossa se lienee sama kuin pettäminen.

    • pöljä

      Kyllä täytyy olla mielikuvistusta....ennustan suhteen pikaista loppua ja PIAN... :-I

    • tyhmää

      Eli olet sis päättänyt vaarantaa suhteesi tommoisekka tyhmällä tempulla...
      Idiootti...

    • ronnnnnnnn

      Haluaisin vain nussia tulevaa tyttöystävääni.

      • nussia.

        nussia.


    • pornhub--

      olen ja videoita kans :)

    • Nainen30veeeeeeeeeee

      :D
      Ihan loistavaa....
      Hahahahaaaaa :D:D:D Suorastaan riemullista.
      Tässä jutussa on niiiiiiiiin paljon pielessä, että ei voi olla kuin oikein....

    • hyi

      Sairasta touhua

    • osanottoni..........

      Sori,
      mutta kuulostaa aika sairaalta.... Pikkupojat voivat runkata kimpassa, eivät aikuiset ihmiset. Ehkä olet itse enemmän homo kun hetero? (meissä kaikissahan on kaikkia puolia).
      Mielestäni pahinta, että loukkaat sinulle rakkaan(?) ihmisen intimiteettiä esittelemällä hänen kuviaan. Seuraavaksi alat varmaan markkinoimaan vaimosi seksipalveluita???

      • hei haloo!!!!

        Ja pikkupoikien runkkaus yhdessä ei ole sairasta?! Pikkupoikien ei pitäis runkata ollenkaan vielä! Sinä tässä sairas taidat olla...


      • osanottoni
        hei haloo!!!! kirjoitti:

        Ja pikkupoikien runkkaus yhdessä ei ole sairasta?! Pikkupoikien ei pitäis runkata ollenkaan vielä! Sinä tässä sairas taidat olla...

        Murrosikäisillä pojilla on tarve testata seksuaalisuuttaan, vertailla ulottuvuuksiaan keskenään. Monet pojat, erittäin harvoin aikuiset (hetero)miehet harrastavat sitä.
        Ja tiesitkö, että jopa lapset, sukupuolesta riippumatta, osaavat tyydyttää itse itsensä. Siinä ei ole mitään sairasta.


      • habanero666

        kyllä me frendien kanssa pidetään joka toinen viikko yhteiset runkkusessiot. kaikki aikuisia 25v


    • trol ja lol

      Tästä ketjusta irtos kyllä muutamatkin kunnon naurut!! Huh mitä juttuja! Ja nää on ihan selvästi ihan mielikuvituksen tuotetta, sarkasmia jos niin halutaan. Pitää vaan osata lukea näitä oikealla tavalla.

    • özgenturk

      Voiko tyhmempää miestä olla, täysi idiootti...

    • kiihtyvää tahtia

      Aatella, ei niin kovin kauan sitten se oli aivan mahotonta meininkiä ku oli tää
      laulu merimiespoikain pesteistä laivoille kiertämään mualimoo. Kun puosun alla
      parkaisin, niin mieleni vaan karkaisin ja vielä pysyi v*ttu mielessä. Eihän tää ole
      nykyään enää yhtään mittää.

    • Per Saukko

      KAHELI!
      Kell´ onni on, se onnen kätkekööt.

      Kaikenlaista rehentelijää onkin mailmassa.

    • PERKELE!!!!!!!!!!!!!

      SYÖKÄÄ_PASKAA

    • lvlhjv

      Tämä ketju todistaa:

      SUOMI ON EUROOPAN SAUDI-ARABIA!

      Nyt en enää ihmettele lainkaan miksei esimerkiksi naisten itsetyydytyspalstalla saa keskustella naisten itsetyydytyksestä. Naisethan suorastaan vihaavat toisiaan ja toistensa seksuaalisuutta. Ettekö usko? Lukekaa tämä ketju!

      Miksi seksikeskustelupalstoille alkaa tunkemaan moralisteja jotka tekevät aloituksia tyyliin "miksi seksiä täytyy haluta?" tai kommentoivat tyyliin "Hyi helvetti sitä ja tätä!"

      Mikä ihme on tehnyt normaalista seksuaalisuudesta teidän mielessänne niin sairasta että seksuaalinen estyneisyys on teidän mielestänne tervettä?!

      Mikä suomalaisia, yhtä hyvin naisia kuin miehiäkin, vaivaa kun tässä tuomitaan muiden mukana myös homoseksuaalit ja myös naisten suulla.

      Kymmenen vuoden aikana te saatanan moralistipaskaläjät olette pilanneet sekä netin että maailman! Te helvetin lampaat! Te hurraatte kilpaa kun saatte kieltää ja kun teiltä kielletään ja viedään ihmisoikeudet! Muistakaa tulevaisuudessa että TE olitte ne paskiaiset jotka tekivät tästä maailmasta ahdistuneen, alistuneen ja rajoitetun dikatuurin ja jossa ihminen ei saa olla yksilö!

      Te pilasitte tämän maailman - Muistakaa se kun ivallinen naurunne on hyytynyt ja kun tajuatte mihin helvettiin olette itsenne saattaneet.

      • mietippä ite

        Minä en moralisoi miesten tai naisten itsetyydytystä. Muutenkin suhtaudun suht avoimesi ihmisten fantasioihin. Nykyinen puumailmiökin on mielestäni ihan hieno juttu, niin kauan kuin ketään ei loukata. Siinä minusta menee raja.Toisten loukkaaminen on vain todella idioottimaista. Sitä tuskin haluaa kukaan.


    • esapesa

      voi vttu teijän kans

    • Minulla ei tulisi

      mieleenikään näyttää sun akan kuvia - toisaalta en muidenkaan naisieni kuvia. Järki eikä kyrpä käteen. Tehkää niinkuin minä aina teen. Menen ja panen, enkä ota kuvia. Ne on mun mielessäni iän. Saatoinpa panna akkaasi kun olit kamun kanssa runkkailemassa. Varmaan Sinullekin riemuisa kokemus. Minulle se kerta oli taivaallinen. Ihana kokemus saada naista jonka mies runkuttaa kaverinsa kanssa valokuville. Olisitpa ollut edes silloin kotona - jos sulla muutenkaan on kaikki kotona. Kaikki me käydään vieraissa tavallamme. Mutta kamun kanssa runkkaaminen vaimon rakastelun sijaan antaa aina minunkaltaiselleni keskustelevalle miehelle tilaisuuden. Ja huom! ei koskaan liukkaille... Ai niin paitsi sulle.

    • metsurin saha

      näytin tyttöystävän alastonkuvia omalle lääkärilleni, koska minua vaivasi erektio-ongelmat, lääkäri katsoi niitä hetken ja sanoi, ei ihme ettei sinulla seiso. lääkäri sitten pyysi kuvat itselleen opetuskäyttöä varten, en ole kertonut tästä tytölle

      • kjkkjkioukjklpokolki

        tuskin sinulla muutenkaan seiso ja et varmaan edes saa naista...


    • heg

      sä et todella ansaitse tota naista et todella toivon et kärähät ja pian ja vastuu voi olla aika suuri kun naisesi ei lupaa antanut

    • Mummeli -48

      Kyllä on sairasta porukkaa! Tähän on olemassa jokin lakipykäläkin, että rikollista touhua, jos tyttöystävä ei ole antanut lupaa tähän touhuun.

    • raati kokoon.

      Joo,laita tänne vaan kuvia tulemaan,annetaan sitten pisteet.

    • hello81

      ei jumalauta mitä touhua,kasvakaa jo aikuisiks..... jos mun äijä näyttäis mun kuvia,niin en tiedä mitä tekisin... sairasta touhua!!!

    • voihan...

      Jokosesta jutusta näkee että muutamat ukot yrittää vain keksiä omaa fantasia stooria. säälittävää tekstiä sinällänsä. Jos aikuset ukot tollasia unelmoi ja tänne kirjottaa niin suosittelen muijille välitöntä eroa noista ukoista ja ukoille välitöntä reissua tutkituttamaan päänsä koska pahasti viittaa siihen että kallon sisällä muhii syöpäläinen tai jokin muu vakava tauti. kuten aivoihin edennyt herppes. hakeutukaa termis ja muut pikaseen hoitoon.

      todella säälittävää tekstiä. ei mitenkään miehistä tekstiä vaan sairasta.

    • Hepan kans

      Ihanaa, ett joku muukin tekee samaa.. meillä on tyttöporukalla tapana kuvata miestemme varustuksia.. sitten vertaillaan kellä komein tai onnettomin .. aattele jollain voi olla kiihottuneena olla vain 7-senttinen.. ihan munaton tyyppi! Ja se sitt vielä leikkii niin naistenmiestä kun vaan voi! Meillä on kategorioitakin.. HEPA on heti panisin ja EPA on en panis ikinä.. viimeks kun oltiin "munattoman" miehen luona kylässä ja se tuli siihen jauhaan jotain, niin sanoin Epa ja räjähdettiin nauruun ! Tää heppu oli ihan pihalla! Hepa-kategoriaa kaivattais lisää kyllä! Oman kullan molotin on onneks muidenkin mielestä HEPA!

    • Eikiitosdorkille

      Olin yhden tällaisen runkkari-idiootin kanssa. Jätin ääliön kun paljastui hänen alhainen henkinen tasonsa. Suosittelen samaa muille naisille. Jättäkää dorkat miehet, he eivät edistä henkistä kehitystä.

      Kuvia minusta tämä idiootti yritti ottaa, mutta en tietenkään ollut niin tollo, että olisin antanut. Vein mukanani nekin kuvat, joissa olen vaatteet päällä.

    • juuust joo

      Aivan kuin pikkupoikien leikkiä. Paljonko sitä ikää olikaan? Taitaa olla vain taidoissa puute. Muutenkin tuommoiset kapakkareissun jälkeen tehdyt tuherrukset lähinnä huvittaa.

    • Haha, nauroin koko keskustelulle. Hankkikaa elämät

    • Rampe...

      Menee rikollisuuden rajamailla, syyte: toisen julkinen häpäiseminen.

    • Veku

      Hullulla halvat huvit

    • Voi hel vetti sentää

      No, entäpä jos tämä kaverisi haluaa kokeilla ihan oikeasti tyttökaveriasi? Sä vaikka sammut tai tulee käymään teillä silloin kun tietää sun olevan poissa? Raiskaa tai pahimmassa tapauksessa tappaa tyttöystäväsi himoissaan, että saa sitä piparia?
      Eihän tyttöystäväsi osaa pelätä tai aavistaa, että hän on vaarassa, koska se on sun hyvä kaveri!

      Kuulusteluissa kertoo, että sä oot esitellyt tyttökaverisi alastonkuvia ja ootte yhdessä niille runkanneet ja hänelle on tullut se kuva, että hänkin saa naida tyttökaveriasi, kun sulta on hiljainen lupa siihen.

    • Oot sairas, mee hoitoon!!

    • Jan-981273862836823

      Olipa kiva lukea. Oikea piste i:in päälle. Lähden Suomesta.

    • IhmisetOvatPervoja

      Vastaus "Hepan Kans" viestille ja yleisesti muille:

      En tiedä mikä minua oksettaa enemmän, miesten kertomissa tarinoissa oman aviopuolison luottamuksen hyväksikäyttö että päästään kavereiden kanssa runkkamaan vai sinun juttusi. Molemmat perustuvat siihen että toisen luottamus hajoitetaan vasaralla pöytää vasten(jutuista päätellen kenenkään toinen puolisko ei ole suostunut tälläiseen aktiviteettiin) ja pirstaleille vielä nauretaan/lauetaan.

      Minua ei kiinnosta mitä ihmiset tekevät vapaa-ajallaan, kaikilla on fetissinsä. Seksuaalisuus on moninaisuudessaan niin ihmeellinen ja mielenkiintoinen asia että yhden seikan ällöksi julistaminen on lähes sama asia kun ihmistä ällöksi tai vastemieliseksi väittäminen. Ongelmani on luottamuksen rikkominen (joka muuten ei rajoitu yhteen ikäluokkaan tai sukupuoleen jos ajatellaan asioita niinkuin järkevät ihmiset) ja kuinka helposti loppujen lopuksi joku siihen sortuu. Puhumattakaan alfa uros henkisistä tyypeistä joiden on näyteltävä muijansa römpsäkuvia kavereilleen tunteakseen että elämässä on jotain täytettä. Tai naisia jotka mittaavat mulkkuja porukalla ja nauravat niille saadakseen ylemmuuden tunnetta miehiä ja toisia naisia kohtaan kun viime perjantaina ketään ei vieläkään huomannut heidän uusia kenkiään.

      Jonain päivänä nämä ihmiset voivat ymmärtää mitä tekivät väärin mutta se on hyvin epätodennäköistä. Naamahan siinä menee jos joutuu kerrankin sanomaan että mitä joskus teki oli väärin.

    • kristapauliina

      "Sillä kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin, joku dorka mua katselee, ja itseään koskettelee"... Kaikkea sitä kuulee ja näkee...huhhuh!!!!!

    • HÄVETKÄÄ!

      MINUN LAPSENI KYSYI TÄNÄ AAMUNA MINULTA:

      "Äiti mitä tarkoittaa siemensyöksy perärööriin? Onko se oikeasti hengenvaarallínen?"

      LAPSENI OLI JUMALAUTA SAATANA SOIKOON MENNYT LUKEMAAN NÄITÄ PERKELEEN JUTTUJA JA NYT HÄN IHMETTELEE MITÄ KAIKENMAAILMAN LIKAISET ULOSTESORMIPELIT JA MUUT TARKOITTAVAT!!!

      KUKA PERKELEEN HULLU NÄITÄ JUTTUJA TÄNNE KIRJOITTELEE? HÄVETKÄÄ SAATANA SOIKOON!

      • Perärööri83

        Lapsesi isä niitä tänne kirjoittelee.


      • Et tunnista minua..
        Perärööri83 kirjoitti:

        Lapsesi isä niitä tänne kirjoittelee.

        Sinun äitisi on ilotyttö. Tai ainakin oli eilen baarissa. Tarjosin tuopin niin huor*a tuli kämpille. Vähän liian limainen lumppu kyllä minun mieleen.


      • Perärööri83
        Et tunnista minua.. kirjoitti:

        Sinun äitisi on ilotyttö. Tai ainakin oli eilen baarissa. Tarjosin tuopin niin huor*a tuli kämpille. Vähän liian limainen lumppu kyllä minun mieleen.

        Paljonko maksoit? Antoiko mutsi hyvät kyydit?


    • kjkjikjkjkjiukjkjiuk

      tosi törkeää näyttää kuvia... et todellakaan kunnioita/arvosta kumppaniasi kun näytät tyttöystäväsi alastonkuvia!!!

    • Äly hoi älä jätä

      Tiedän erään nelikybäsen miehen joka facebookissa levittelee tyttöystävänsä kuvia. Hän kuvaa tyttöystäväänsä salaa ja julkaisee kuvat sitten facebookissa eri ryhmissä joihin kuuluu satoja ihmisiä. Joissain kuvissa tyttöystävä mm. istuu vessanpöntöllä ulostamassa.

      • voisitko-

        Voisitko ilmoittaa tälle tyttöystävälle vaikka anonyymisti asiasta ja ne sivut. Se on oikein, että saa pois kuvansa.


      • Äly hoi älä jätä
        voisitko- kirjoitti:

        Voisitko ilmoittaa tälle tyttöystävälle vaikka anonyymisti asiasta ja ne sivut. Se on oikein, että saa pois kuvansa.

        Tyttöystävä on tietoinen asiasta, siis siitä että mies levittelee hänestä salaa otettuja kuvia... Hän yrittää naureskella asialle mutta kyllä hänestä näkee että homma häiritsee häntä. Ei vaan oikein tunnu osaavan sanoa miehelle mitään vastaan... Oikein etoo miten tää tyyppi saa kiksejä siitä kun se nolaa ja häpäsee tyttöystäväänsä.


      • juu.
        Äly hoi älä jätä kirjoitti:

        Tyttöystävä on tietoinen asiasta, siis siitä että mies levittelee hänestä salaa otettuja kuvia... Hän yrittää naureskella asialle mutta kyllä hänestä näkee että homma häiritsee häntä. Ei vaan oikein tunnu osaavan sanoa miehelle mitään vastaan... Oikein etoo miten tää tyyppi saa kiksejä siitä kun se nolaa ja häpäsee tyttöystäväänsä.

        Nainen elää jotenkin alistetussa asemassa. Ei nolaaminen ja häpäiseminen ole aitoa rakkautta. Parempi olisi ottaa kuvat salaa mukaansa /poistaa kuvat ja erota.


      • Nainen ja Pahuus
        juu. kirjoitti:

        Nainen elää jotenkin alistetussa asemassa. Ei nolaaminen ja häpäiseminen ole aitoa rakkautta. Parempi olisi ottaa kuvat salaa mukaansa /poistaa kuvat ja erota.

        Kumi-Barbara olisi usein parempi vaihtoehto.


    • Dårka

      Sitten kun tulee bänät laitat tietysti kostoksi muijasi pillukuvat nettiin.

    • Raukkis!!! Toivon että jäät kiinni ja tyttöystäväsi tekee sinusta kuohilaan kertaheitolla ja kaikki surutta pois...ilmekkään värähtämättä. MItäs sitten käpälöit,, Häh??

      • Olet pilannut itsesi

        Olisit jättänyt viinan ja tupakan pois,niin et olisi niin ryppyinen ja käheä.


    • ethrw5

      no ette kokeillu nussia keskenänne josko olis samanlaista kun eukkoasi laitat?

    • perkele

      Hanki elämä

    • Jeppekö...

      Laitoin piruuttani ex tyttöystävän pillukuvan erääseen seksiseura hakuilmoitukseen nettiin. Siinä ei sentää kasvoja näkynyt mutta paremmin tunteva saattaisi tunnistaakkin :) Vastauksia tuli about sata ja moni oli kuulemma runkkaillukkin kuvaa katsellessa...

      • sairasta touhua

        Toivottavasti joku tekee rikosilmoituksen tällaisista.


      • Pakko paidat päällä

        kuinka monta miljaardia asukasta onkaan maapallolla? mitä erikoista näiden joukossa onkaan tyttöystäväsi sexikuvalla muihinnähden? Onko siinä jotain erikoista? Ei voi olla muuta kuin korvien välissä?Kun hän on jossain kirpparien mekoissa arvostaa kansat häntä ehkä paremmin teeskennellen,mutta tietenkin hän paremmannäköinen on omassa luonnon asussaan,kuin kauppiaitten pukemana?Kansojen arvostus on kiinni toinen toistensa rahanlypsäämisessä verukkein.Yksi vanha temppu on myydä mitäkin lumppuja päällensä aivan turhiinkin olosuhteisiin.


      • onko vaikeaa myöntää
        sairasta touhua kirjoitti:

        Toivottavasti joku tekee rikosilmoituksen tällaisista.

        Yksinkertaiselta huulesta vedetyltä näyttää kaikki sairaalta.Olet oikeassa: maapallon parhaat asiantuntija ovat todenneet ettei mikään täällä ole tervettä.


    • woman1234

      Now there`s a real peace of work, the girlfriend doesn`t deserve that kind of fucking retarded idiot as this wanker is.

    • hehheijaa

      Joko sä puhut paskaa eli Trollaat tai sitten sä vain yksinkertaisesti olet sika ja varsinkin jos et ole lupaa kuvien esittämiseen kysynyt tyttöystävältäsi.

      Mutta kuten kirjoituksestasii ilmenee niin vain säälittävät runkkarit tekee tuollaista ja taitaa se tyttöystäväsikin olla vaan keksittyä tarinaa ja runkaatte hevosen perseen kuville.

    • nassauttaja

      Meillä on kanssa 3 kaverin porukka,jotka istutaan vuorotellen iltaa ja illan isäntä aina näyttää uusimmat kuvat eukostaan.Petri(nimi muutettu) oli viimeksi mahtva:hänellä oli kuvia vaimostaan masturboimassa kurkulla kuukautisten aikaan.Olipa vielä säästänyt sen kurkunkin.
      Jumankekka meillä mälli lensi kun kurkkua nuoltiin ja kuvia katsottiin!

      • hyi kauheaa

        Oksu lentää kun luen sun juttujas. :(


      • vanhanpiian tarinat
        hyi kauheaa kirjoitti:

        Oksu lentää kun luen sun juttujas. :(

        Onk pakko lukee,lue muualta juhannus-piirakka ohjeita ja millainen myssy täytyy pitää päässä kun laittaa,niin saat siveellisemmän tunnun.


      • kjkjmnjbhgvbhgyf

        sairasta touhua ja todella typerää!!!!!


      • jkjkjnmnjhjkjuh

        kertoo kyllä millasia olette!!!


    • feministi.

      "Ehkä tämä on se miesten valloitusten tunnistaminen tms.. "

      En tiedä mikä fetissi on kyseessä. Siis nimeä sille. Joku muu tietää?

      1. Onneksi olen sinkku.
      2. Älää antako miehen koskaan ottaa kuvia, tai lähettäkö miehelle sellaista kuvaa.
      3. Tarkastakaa runk. miehenne kimpassa. Tai hakeeko miesseuraa netissä.

    • Ninii-88

      Pakko kommentoida, että olen parisuhteessa elävä nainen ja tollaisten kuvien näyttely sai mut kiihottumaan :DD Mä en uskalla itsestäni ottaa alastonkuvia, koska jos ne päätyvät vääriin käsiin niin kaikki vain nauravat ja huutavat "hyi helvetti" :DD

      Itse ottaisin suurena kohteliaisuutena, jos mieheni esittelisi minusta alastonkuvia. Silloinhan mies pitää vartalostani niin paljon, että haluaa kavereidenkin näkevän mimmosen naisen on omakseen saanut :)

      Ja tuollaiset poikien runkkausiltamat ovat aika normaalia. Olen myös kuullut, että hetero miehet ovat kokeilleet runkata toisiaan :D Se on vain jees, jos miehet ovat sinut itsensä kanssa eivätkä kavahda ajatusta, että olen varmaan homo kun näin edes vilaukselta toisen kullia :D

      Pitäkää miehet hauskaa. Ja itse te parhaiten naisenne tunnette, joten osaatte arvioida, mitä mieltä naisenne olisi asiasta :)

      HUOM! Muistakaa pitää kuvat itsellänne, ettei ne päädy mihinkään yleiseen levitykseen. Ja kuitenkin, en usko että olisi kovin viatonta, jos kaverinne "lainaa" kuvia itselleen. Silloin kaveri saattaa puukottaa selkään ja haluaakin naisenne itselleen :P

    • Teeskentelijöitä

      PITÄÄKÖ MYÖS JUMALAN PYYTÄÄ LUPAA AATAMILTA JA EEVALTA KUN ON LUONNUT ALASTI KAIKKI ELÄIMET JA AATAMIN JA EEVAN TÄNNE MAAPALLOLLE?sekkä pitääkö viellä tänäkin päivänä pyytää lupa näiden myöhemmiltä sikoilta ja veljiltä ottaessamme kuvia näistä jälkeläisistä jotka ovat roisin hoitaneet tehtävänsä maapallolla hävittämällä luonnon ja päästäneet ihmiskunnan paholaisen palvelijaksi sotineen ja murhineen,maapallolle jossa ihmiskuntaa on varmaan tarpeeksi? Ihmiset ovat ottaneet Jumalan roolin kaikessa unohtamatta ettei jokanen meistä voi olla jumala ja kaivata kuoppia toisilleen lupineen.Itseään voi korottaa miksi haluaa,mitä idioottimaisemmalta haluaa näyttää.Tuntuma itsestään olemalla yliarvokas kuin kultainen vasikka,voisi olla itselleen parempi kun ei olisi koskaan syntynytkään tänne status symbolina kultaisena vasikkana ihmisen hahmossa.

    • Nätti nakuna

      Monesti olen näyttänyt vaimon kuumia kuvia kavereille. Ei siis sähköposti jakelua. Kiusoittelin kuvatessa näyttäväni niitä muille. Vaimo kihersi ja kielsi jakelun...

    • fdhgsdh

      haluuko joku pillua? satunnainen.net/g/flirtfair.php

    • Voimahotonsss

      Minä tiedän kans naisia jotka näyttelee miestensä kuvia yleensä seisokista

      ja vertailee sitten aarteitaan.

    • akkade18

      Täällä kans, tosin vasta 18 vuotias avovaimo kommentoi: Kiihottais ihan vitusti tuommoinen, että poikaystävä näyttäisi kuviani ystävilleen, saisi tuoda pari tännekkin katsomaan ihan livenä. (Kuinka moni on jo yrittänyt saada minua lainaan) Mikä vika yhdessa runkkaamiselle? Meilläpäin kaverukset nussii naisia vierekkäin, mikä ero runkkaamisella?

      Huoh tämä Suomen ahdasmielinen kansa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe