Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Seitakin+kiellettiin+aikoinaan+lappalaisilta.++He+kävivät+sen+juurella+rukoilemassa,+se+piti+vaihtaa+ristiin.+
Hindulaisuudessa+uskotaan+,+että+jumala+on+kaikessa+mitä+on,++myös+patsaissa+ja+kuvissa,+++sieltä+varmaan+kristinuskoon+on+tullut+ikonit,+Jeesuksen+kidutuskuvat,+krusifiksit+ja+ja+pyhimysten+kuvat.++Tai+lupa+kuviin.++
Oppijärjetelmän+nimi+on+Sanatana-dharma.++Joku+on+kääntänyt+sen+saatanan+harhaksi.
16.07.2019 14:25
Usko+on+tiedon+ja+tietämmättämyyden+välissä+oleva+luulo+ja+luuloa+pidetään+tautina.++
Usko+ei+ole+tietoa,+mutta+ei+ihan+tietämättömyyttäkään,+koska+jotain+tiedetään+kun+jotain+on+luultu++tiedoksi.
16.07.2019 12:47
Kristinusko+on+rasistinen+uskonto,+se+on+synnyttänyt+antisemitismin+ja+sillä+on+ollut+järkyttävät+seuraukset.+++Antisemitismi+vaikuttaa+vieläkin.+Kukaan+ei+ole+tehnyt+parannusta,+eikä+kirkko+pysty+siihen.+
Mikä+on+kirjoitettu,+se+on+kirjoitettu.+
Se+on+rikos+ihmisyyttä+vastaan+ja+rikos+ihmisyyttä+vastaan+ei+vanhene+koskaan,++sille++ei+ole+armoa,+eikä+anteeksiantoa,+eikä+mitään+sovitusta.
16.07.2019 10:10
"Jeesus++on+sana+"+,+on+vain+yritys+nousta+Tooran+yläpuolelle,+ikäänkuin+miehittää+se.
16.07.2019 09:53
Yksi++'kaasarikin'++on+taas+joukossamme,+vai+lieneekö+se+yksi+sama.
15.07.2019 21:15
Erään+kirjan+mukaan+sana+Pelastus+on+hepreaksi++J'shuah.++Mutta+ei+tarkoita+Jeesusta,+vaan+sanaa+Pelastus.++Shoah+on+katastrofi.++
Arameksi+Jeesus+on+Ee-shoo.+
Sana+on+engl.+word,+saks.+wort,+lat.++sermo,++rans.+mot+.
15.07.2019 21:10
Sana+Saana+Sanna+Sanni,+ovat+tytön+nimiä.+
Mutta+mistä+sana+Raamattu+tulee+?+
Rama+ja+Krisna+onvat+Vishnun+inkarnaatioita.+Ja+Ramada+on+muslimien+paasto.
15.07.2019 20:51
"Jo+kristinopin+alkeet+opiskellut+tietää,+että+Jeesus+on+itse+Sana.+Vaikka+ei+uskoisi+siihen,+niin+se+on+ihan+perustieto.+Niin+perinteisesti+kristityt+ajattelevat+ja+opettavat.+Niin+Raamattu+kertoo.+"
Kieliopillisesti+sana+on+lauseessa+oleva+yksikkö,++joka+sisältää+jonkin+merkityksen.
15.07.2019 20:34
"Koko+Raamattu+on+Jeesuksen+sanaa+–+hän+puhuu+evankeliumiteksteissä,+mutta+yhtä+lailla+vanhan+ja+uuden+testamentin+profeettojen+sekä+apostolien+sanan+kautta+ja+sen+ymmärtämisen+avain+on,+että+se+sisältää+lakia+ja+evankeliumia,+"
Johan+on+paksua,+eipäs+oteta+sanoja+muiden+profettojen+suusta+ja+väitetä+niitä+omiksi,+se+on+kavallus.
15.07.2019 18:50
Jeesus+on+taikavoima,+ei+tarvitse+lukea+sanoja,+ei+miettiä,++eikä+pohtia,+riittää++kun+tunnustaa+yhden+sanan,+jeesus,+ja+hokkus+pokkus+olet+hetkessä+hyvä+ihminen,+armahdettu,++pelastettu,++vapautettu,++kirkas+ja+kuuma+kuin+auringonpaiste,++läpinäkyvä+ja+kiliseva+kuin+kristallilasi.
15.07.2019 18:45
"Taivasten+valtakunta+on+meissä+ja+meidän+ympärillä++"
Tämä+on+todennäköisesti+keksitty+sen+jälkeen,++kun+muslimit+ajoivat+ristiritarit++pois+Jerusalemista.
15.07.2019 18:21
Mikä+syy+on+olla+yhdessä+jos+niin+toimitaan+?
15.07.2019 15:36
Jesajassa+on+lause:+
"Minä+teen+kaikki+vuoreni+teiksi+ja+minun+valtatieni+kulkevat+korkealla.+"+
Jos+tulkitsen+sen+tarkoittavan+Sanan+valtatietä,+niin++sana+kulkee+nykyisin+korkealla+(+pilvipalvelu)++lentää+yli+vuorten+ja+merten,+ei+papin+painalluksella,++vaan+napin+painalluksella.++
Aikoinaan+piti+kulkea+jalan+yli+vuoretn+ja+laivoilla+vaarallisia+meriteitä+viemässä+sanaal.++Nyt+on+helppo+kun+olemme+täällä+pilvissä.
15.07.2019 14:51
Jos+minulla+olisi+mies+joka+puhuisi+minulle+vain+rakkaudesta+Jeesukseen,+joka+on+nuori+mies,+ja+vielä+kuollut,++epäilisin+hänen+seksuaalisia+mieltymyksiään+ja+kysyisin,+että+miksi+sitten+menit+minun+kanssani++naimisiin.++
Jos+hän+sanoisi+että+minun+pitää+myös+ryhtyä+rakastamaan+Jeesusta,++kysyisin,+että+tuleeko+jeesus+myös+vuoteeseen+mukaan+ja+eikö+meitä+silloin+ole+kolme.+?
Jos+hän+sanoisi,+että+kristuksena+jeesus+on+se+kipinä+meidän+välillä,++silloin+sanoisin,+että+nyt+meni+yli+hilseen+tämä+epistola.+Jos+minä+en+sytytä+sinussa+kipinää,+niin+antaa+olla.
15.07.2019 14:01
Jumala+ei+ole+ihminen.++
Ihminen+ei+ole+luonut+maailmankaikkeutta,+ei+vain+ole.
15.07.2019 13:46
Pettäminen.+
Anteeksiantaminen+ei+poista+muistamista.++
Jotain++on+mennyt+rikki,+ja+se+on+lopullista.
15.07.2019 13:27
toisella+vuosisadalla+kirjoitettu+
Tuosta+en+sano+muuta+kuin+että+olen++käynyt+Papyrys+instituutissa++Kairossa,+eikö++papyrus++ole+egytiläisten+keksintö.+
Mistä+ne+tietävät+mitä+joku+jeesus+on+sanonut+edellisellä+vuosisadalla.++Kukaan+aikalainen+ei+edes+ollut+elossa+enää.
15.07.2019 12:19
Kysy+kirkolta+kuka+johtaa.++
Tottakai+myös+juutalaisia+pelastamaan,+++jos+olisi+ollut+Messias,
Vai+luuletko,+että+Messias+on+juutalaisten+vihollinen+?
15.07.2019 12:09
Olet+oikeassa,+ei+täsmää.
15.07.2019 12:05
Kaupungin+valtaus..++
Kun+Jeesus+sanoo+viiemisellä+aterialla,'++En+juo+tätä+viiniä+enenkuin+teidän+kanssanne+Jumalan+valtakunnassa'++niin+ei+kai+hän+tarkoittanut,+että+he+kaikki+kuolevat+ja++juovat+taivaassa+viiniä,+kyllä+sillä+on+ihan+maallinen+tarkoitus.+++
"Oleko+sinä+juutalaisten+kuningas?++"+
Eikö+hän+vastannut,+että+omat+olisivat+taistelleet+hänen+puolestaan+jos+hän+olisi,+mutta+nyt,+minun+valtakunta+ei+ole+tästä+maailmasta.
15.07.2019 12:04
24 / 480