Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Sen+sijaan+oikeistoliberaali+kannattaa+valtion+mahdollisimman+vähäistä+osallistumista+talouteen.+"+
Niin,+paitsi+tukiaisten+ja+verohelpotusten+muodossa.+++
"Samoin+siinä+kielletään+ihmisten+tasavertaisuus+ja+pidetään+sitä+luonnonvastaisena.+"
Köyhät+teillä+on+aina+keskuudesanne,+sanoi+eräs.++Hyvin+Kristillistä+siis.+
+
"Talousliberaalit+eivät+siis+halua+hyvinvointi+yhteiskuntaa+vaan+vapaan+markkinatalouden+joka+paikkaa.+"++
Niinpä+ja+yritysten+luuluu+tuottaa+voittoa+ja+sijoittajien+saada+osinkoja+ja+työntekijöiden+kuuluu+saada+mahdollisimman+vähän+palkkaa,+että++edellämainittu+voi+toteutua.
20.05.2019 11:44
"+Vain+iänkaikkista+elämää+ei+voi+ostaa.+"
Tottahan+se+on,+ja+johtuu+siitä,+että+Jumala+ei+ota+lahjuksia,++hän+on+kieltänyt+sen+myös+ihmis-tuomareilta.+++++
Ja+mitä+hän+tekisi+lahjuksella,++hänen+on+kaikki+mitä+on.
20.05.2019 11:22
Jos+palataan+vielä+köyhyyteen+ja+rikkauteen.+
Köyhyyden+on+ajateltu+eräiden+kirkkoisien+mukaan+olevan+osoitus+siitä,+että+Jumala+hyljännyt.+Se+tulee+esille+heidän+juutalaisvastaisesta+lainsäädännöstään.++
Kun+kielettiin+juutalaisilta+melkein+kaikkien+ammattien+harjoittaminen+sen+tarkoitus+oli+sysätä+heidät+köyhyyteen+ja+kurjuuteen.+Jonka+taas+piti+olla+osoitus+siitä,+että+Jumala+on+heidät+hyljännyt+ja+kristinusko+on+oikea+uskonto.+++Eihän+tässä+toiminut+suinkaan+Jumala+vaan+ihminen.+
"Augustinus+kehitti+teorian,++että+jonka+mukaan+juutalaiset+ovat+todistajakansa,+joka+on+määrätty+elämään+sekä+pahuuden,+että+kristillisen+totuuden+todistajana.+Juutalaisia+ei+kuitenkaan+saa+tappaa,+sillä+he+kantavat+Kainin+merkkiä.+He+eläkööt+keskuudessamme,+mutta+kärsikööt,+nöyryyttäkäämme+heitä+jatkuvasti.+"+++
"Teoriaa+todistajakansasta+käytettiin+myöhemminkin+verukkeena+kun+haluttiin+lisätä+juutalaisten+kurjuutta.+"++
Kristityt+ovat+uskoneet+olevansa+Jumalan+vihan+välikappale.
20.05.2019 11:05
"Iankaikkisen+elämän+hinta+on+jo+maksettu.+Sen+maksoi+verellään+ja+kuolemallaan+Jeesus+Kristus+Golgatan+ristillä.++"
Jos,+kuten+oletan,++taivaallinen+tuomioistuin+on+oikeudenmukainen.+Silloin+voidaan+olettaa,+että+kaikki+ne,++jotka++Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+on+syyttämösti+tapettu,+vainottu,+kidutettu,+vain+oman+voiton+tavoittelussa,+(+maailma+Kristukselle)+ovat+siellä+odottamassa+ja+heidän+sanansa+on+painava,+koska+ovat+syyttömiä.++
Onhan+sanottu,+että++"+Viattomien+veri+huutaa+maasta.+"++Joten+ei+kannata+luottaa+siihen,+että+kristinusko+suinkaan+on+se+pelastus,+se+voi+olla+päinvastoin,+koska+suuri+on+se+joukko,++joka+siellä+odottaa.++++
Jumala+ei+julista+syyllistä+syyttömäksi,+se+ei+ole+oikeus+ollenkaan.
20.05.2019 10:43
Erään++sieluopillisen+tulkinnan+mukaan,+ruumis+on+lainassa+maalta+ja+laina+pitää+maksaa+takaisin,+eli++luovuttaa+ruumis+takaisin+maalle.++
Ongelma+on+vain+se,++jos+on+vanha+kuollessaan,++että+ruumis+on+kulunut,++ikäänkuin+paljon+käytetty+raha,+joka+reunoiltaan+kuluu.++++Se+on+vanha+ja+raihnainen,+käyttökelvoton,+sen+arvokin+on+vain+heikosti+näkyvissä.+++++Velkaa+ei+pystytä+maksamaan+täydessä+arvossa+takaisin.+++++++++
Sitten+pyydetään,+että+anna+meille+meidän+velkamme+anteeksi.+++Mutta+ei+suinkaan+pyydetä+anteeksi+taivaalta,++vaan+maalta.++
Kunnes+sitten+henkiopilliset+hylkäsivät+sieluopin+ja+tekivät+maasta+kokonaan+pahan+ilmentymän,+jolle+ei+mitään+velkojen+maksua+tarvinnut+hyväksyä+ja+papit+ryhtyivät+antamaan+syntejä+anteeksi+niille,++jotka+sitä+palvelivat+ja+maksoivat+veronsa.+Samaan+hengenvettoon+naisista+tuli+yhtä,++kuin+maallinen+synti.
20.05.2019 10:26
Wahlroos+näyttää+räätälöineen+juuri+itselleen+sopivan+tulkinnan+uskonasioista.++Mutta++niinhän+kaikki+ihmiset+tekevät.+
Jos+on+rikas+niin+sanoo,+että+rikkaus+on+siunaus+ja+köyhyys+on+synnin+seuraus+ja+se+oikeuttaa+olemaan+välinpitämätön+köyhiä+kohtaa.++
Jos+on+köyhä,+tuomitsee+rikkaan,+ja++sanoo,+ettei+rikkaalla+ole+mitään+mahdollisuuksia+taivaaseen+päästä,++hän+on+jo+palkkansa+saanut.
20.05.2019 09:43
"+Meidän+tulisi+opettaa+pakanoita,+niin+rikkaita+kuin+köyhiä,+niin+lapsia+kuin+vanhuksia,+oppineita+ja+oppimattomia,+jotta+he+ymmärtäisivät,+että+tämän+maallisen+elämän+tarkoitus+ei+ole+ahnehtia+väliaikaista+kamaa,+vaan+valmistautua+ikuiseen+elämään+ja+kohtaamaan+Jumalan.+"
En+ole+samaa+mieltä,++pidän+tuota+kuoleman+palvomisena.+Kuolemasta+tehdään+elämän+tarkoitus+ja++elämä+itsessään+unohtuu.
20.05.2019 09:34
"–+Minusta+kirkon+tärkein+ominaisuus+on+se,+että+se+vaalii+kirkon+syvää+perinnettä.+"
Kirkon+syvä+perinne+on+voiton+tavoittelu,++yksi+usko,+yksi+mieli,++Ja+koska+sillä+on+verotusoikeus+se+takoittaa,++että+kaikki+maailmassa+maksaisivat+kirkollisveronsa++kirkolle.++Sama+ajatus++on+islamissa.++"+Kunhan+maksavat+veronsa.+"+++tässä+tapauksessa+kuitenkin+moskeijalle.+++Molemmat+ovat+globalisteja.+++
Aikoinaan+tuo+tarkoitti+ikäänkuin+henkiveroa,+eli+jäsenten+turvallisuudesta+luvattiin+pitää+huolta,+jos+kääntyivät,++mutta+kirkko+on+riisuttu+aseista,+joten+sen+turvallisuustakuu+ei+enää+pidä+paikkaansa.+
Kirkolla+ei+ole+myöskään+kotimaata,+joten+se+ei+pysty+kutsumaan+jäseniä+kotiin+jos+heitä+vainotaan.+++Se+voi+tarjota+kotimaan+ainoastaan+mullan+alla,+tai+siellä+taivaassa.+joka+taivas+tarkoittaa+sitä,+että++Jeesuksen+nimi+elää+mutta+sinä+et,++muuten+kuin+tuossa+nimessä.+++++"+Et+elä+enää+sinä+"++jne....++
Ja+Jeesuskin+elää+vain+kirjassa.
20.05.2019 09:24
"+että+minä+menen+Isän+luo+ettekä+te+enää+näe+minua,+ja+tuomio+on+siinä,+että+tämän+maailman+ruhtinas+on+tuomittu.+"
Jeesushan+siinä+tuomittiin,+eikä+mitään+Lusiferia.
19.05.2019 15:48
"+Ette+te+suinkaan+kuole+"+Sanoi+käärme+Evalle+ja+kristinusko++teki+siitä+ilosanoman,++'elätte+iänkaikkisesti.'++Se+oli+kuitenkin+syntiinlankeemus+uskon+mukaan.
19.05.2019 10:14
Uskonnonvapaus+antaa+oikeuden+uskoa+valheita+ja+vielä+ilmaista+uskoaan.+++
Se+on+se+ongelma.++
Ja+uskossa+ihminen+voi+väittää+olevansa+hengellinen,++mutta+toimissaan+ja+puheissaan++hän+on+hyvin+'+lihallinen'+tissimies+ja++fallospalvoja.
19.05.2019 10:03
"+Ei+suhtautuisi+kevyesti++"
Kysymys+on+toisesta+uskonnosta,+eli+kristinuskosta+ja+sen+sisäisestä++polemiikista,+en+siis+usko,+että+hän+haluaa+sekaantua+siihen,+kuten+kieltää+sitä,+tai+antaa+siihen+lupaa.+Sitä+tarkoitin.+
Suhtaudut+minuun+vihamielisesti+ja+väität,+että+minä+haukun+kristittyjä,+mutta+pidät+ylimielisesti+itselläsi+oikeuden+haukkua+minua+'valejuutalaiseksi'++kuilunrakentajaksi.++En+ole+esiintynyt+juutalaisena.+++Olen+sanonut+sinulle+ja+kaikille+muillekin,+että++nimimerkki+fari.g++on+siksi,+että+kristittyjen+ensisijainen+haukkumisen+kohde+ovat+fariseukset.++Juudas+tietysti+myös,+joka+kirkkoisien+mukaan+on+juutalaisten+perustyyppi.+
Kun+nimimerkin+pohjalta+ajattelet+minun+esiintyvän+juutalaisena,+niin+sehän+kertoo+siitä,+että+sinun+mielestäsi+nykyjuutalaiset+ovat+yhtä+kuin+fariseukset,+jotka+Jeesuksen+sanojen+mukaan,++"eivät+voi+välttyä+Helvetin+tulelta."+++
Näin+totuus+sinustakin+tässä+paljastui.++
Googleta+nimellä:++"+Kristikunnan+syyllisyys+juutalaisia+kohtaa+",++Siellä+on+tiivistelmä+siitä+mitä+historiassa+on+tapahtunut+ja+ihan+kristillisten+saksalaisten+Maria+sisarten++kirjoittamana+ja+hyvinkin+katuvaisena.+
Jos+minä+kerron+mitä+siellä+sanotaan,+sinä++haukut+minut+ystävyyden+rikkojaksi.++Kerran+eräs+kristitty+sanoi,+että+näistä+ei+saa+puhua+juutalaiset+alkavat+polttamaan+kirkkoja.++++Minä+uskon,+että+he+kyllä+tietävät,+eivätkä+ole+siltikään+polttaneet+kirkkoja.+++Kristityt++itse+eivät+tiedä,+vaan+leikkivät+ylimielisesti+ylimaallista+hyvistä.++++++
Mene+nyt+lukemaan+ja+mieti+sitten,+että+olisko+ollut+aiheellista+olla+ystävä+jo+paljon+aikaisemmin,++silloin+kun+he+olivat+vielä+puolustuskyvyttömiä,+eikä+vasta+nyt,+kun+he+eivät+enää+ole.
18.05.2019 09:18
Lauluista+tai+viisuista+puheen+ollen,+eilisessä+perjantai+lähetyksessä+selvisi,+että+Euroviisujen+boikotoiminen+oli+lähtöisin+pelestiinalaisista+aktivisteista,++tarkoittaa+Hamasista.
18.05.2019 07:48
Se+voi+olla+vaarallinen,++jos+sinne+tunkeutuu+väkisin.
17.05.2019 08:40
"+Tämä+on+tavattu+itseteossa++"
Aloittajalta+kysyisin,+olen+kysynyt+tämän+usein+aikaisemminkin,++kyseisestä+tarinasta,+että+miten+joku+kolmas+osapuoli+voi+antaa+anteeksi+asian,+joka+koskee+aviomiesta+ja+vaimoa.++Tarinahan+ei+kerro,+että+mitä+aviomis+oli+mieltä+pettämisestä.+Jatkuiko+heidän+yhteiselonsa,+seurasiko+pettämisestä+lapsi+ja+mikä+oli+hänen+kohtalonsa.+
Jos+kysymyksessä+olisi+ollut+Jeesuksen+vaimo,+tarina+olisi+jotenkin+uskottava+ja+anteeksiantaminen++ymmärrettävä,+mutta+muuten+se+on+tyhmä.
17.05.2019 08:25
Kukaan+lapsi+ei+ole+pyytänyt+päästä+maailmaan,+hän+joutuu+syntymään+ihmisen+toiminnan+seurauksena.++
Ja+koska+näin+on,+++jokaisella+syntyvällä+tulisi+olla+oikeus+syntyä+maailmaan+toivottuna+ja+odotettuna.+++
+
Elämä+ei+ole+helppo+juttu.+++Ja+syntyminen++ei+toivottuna,++tekee+sen+vielä+vaikeammaksi.
16.05.2019 15:51
Ilmastonmuutos++on+myös+sitä,+kun+velvollisuudentunnosta++vaihdetaan+välinpitämättömyyteen.
16.05.2019 11:14
Yksi+hyvin+ajankohtainen+ohje+Mooseksesta:++"+Kunnioita+vanhusta,+kumarra+harmaapään+edessä+".+
Jeesus+taas+sanoi+välinpitämättömästi;++"Anna+kuolleiden+haudata+kuolleensa+".++
Tuossa+on+tapahtunut+ilmaston+muutos,+henkisesti.
16.05.2019 11:11
Jos+valtiolla+ei+ole+varoja,++joilla+tukea+suuryrityksiä,++niin+suuryritykset+ja+muut++talous-+nobelistit+tietenkin+kannattavat+velan+ottoa,+koska+silloin+heillä+on+mistä+imeä+varallisuutta,++erilaisten+tukimuotojen+ja+verovähennysten+muodossa.++
Yrityksillä+ei+ole+yhteiskuntavastuuta,+niiden+tehtävä+on+vain+tuottaa+sijoittajille+voittoa.
16.05.2019 10:56
Ei+minulla+ole+sellaista+kuvitelmaakaan,+että++Ylirabbi+Livson+antaisi+minulle+luvan+haukkua+kristittyjä.+++Miksi+siis+kysyisin+muodossa;++'+saanko+haukkua+kristittyjä+?'++
Jos+hänellä+on+huumorintajua,+hän+voisi+nauraa+koko+kysymykselle+ja+sanoa,+että+tämä+asia+ei+kuulu+hänen+toimialaan.+++
+
Vähän+vaikea+uskoa+että+hän+sanoisi+minulle,+-+++Naisen+kuuluu+vaieta+seurakunnassa+ja+kysyä+kotona+mieheltään,++jos+haluaa+jotain+tietää.++
Minulla+oli+aikoinaan+mies+ja+yritin+aiheesta+keskustellakin,+mutta+hän+ihaili+saksalaisia+saappaita,+uniformuja,+täsmällisyyttä+ja+kuria+ja+meillä+meni+välit+poikki.+
Minä+jätin+hänet.
15.05.2019 14:39
41 / 480