Vapaa kuvaus

Aloituksia

18

Kommenttia

9589

1. "Sen+sijaan+oikeistoliberaali+kannattaa+valtion+mahdollisimman+vähäistä+osallistumista+talouteen.+"+Niin,+paitsi+tukiaisten+ja+verohelpotusten+muodossa.+++"Samoin+siinä+kielletään+ihmisten+tasavertaisuus+ja+pidetään+sitä+luonnonvastaisena.+"Köyhät+teillä+on+aina+keskuudesanne,+sanoi+eräs.++Hyvin+Kristillistä+siis.++"Talousliberaalit+eivät+siis+halua+hyvinvointi+yhteiskuntaa+vaan+vapaan+markkinatalouden+joka+paikkaa.+"++Niinpä+ja+yritysten+luuluu+tuottaa+voittoa+ja+sijoittajien+saada+osinkoja+ja+työntekijöiden+kuuluu+saada+mahdollisimman+vähän+palkkaa,+että++edellämainittu+voi+toteutua.
  2. "+Ei+suhtautuisi+kevyesti++"Kysymys+on+toisesta+uskonnosta,+eli+kristinuskosta+ja+sen+sisäisestä++polemiikista,+en+siis+usko,+että+hän+haluaa+sekaantua+siihen,+kuten+kieltää+sitä,+tai+antaa+siihen+lupaa.+Sitä+tarkoitin.+Suhtaudut+minuun+vihamielisesti+ja+väität,+että+minä+haukun+kristittyjä,+mutta+pidät+ylimielisesti+itselläsi+oikeuden+haukkua+minua+'valejuutalaiseksi'++kuilunrakentajaksi.++En+ole+esiintynyt+juutalaisena.+++Olen+sanonut+sinulle+ja+kaikille+muillekin,+että++nimimerkki+fari.g++on+siksi,+että+kristittyjen+ensisijainen+haukkumisen+kohde+ovat+fariseukset.++Juudas+tietysti+myös,+joka+kirkkoisien+mukaan+on+juutalaisten+perustyyppi.+Kun+nimimerkin+pohjalta+ajattelet+minun+esiintyvän+juutalaisena,+niin+sehän+kertoo+siitä,+että+sinun+mielestäsi+nykyjuutalaiset+ovat+yhtä+kuin+fariseukset,+jotka+Jeesuksen+sanojen+mukaan,++"eivät+voi+välttyä+Helvetin+tulelta."+++Näin+totuus+sinustakin+tässä+paljastui.++Googleta+nimellä:++"+Kristikunnan+syyllisyys+juutalaisia+kohtaa+",++Siellä+on+tiivistelmä+siitä+mitä+historiassa+on+tapahtunut+ja+ihan+kristillisten+saksalaisten+Maria+sisarten++kirjoittamana+ja+hyvinkin+katuvaisena.+Jos+minä+kerron+mitä+siellä+sanotaan,+sinä++haukut+minut+ystävyyden+rikkojaksi.++Kerran+eräs+kristitty+sanoi,+että+näistä+ei+saa+puhua+juutalaiset+alkavat+polttamaan+kirkkoja.++++Minä+uskon,+että+he+kyllä+tietävät,+eivätkä+ole+siltikään+polttaneet+kirkkoja.+++Kristityt++itse+eivät+tiedä,+vaan+leikkivät+ylimielisesti+ylimaallista+hyvistä.++++++Mene+nyt+lukemaan+ja+mieti+sitten,+että+olisko+ollut+aiheellista+olla+ystävä+jo+paljon+aikaisemmin,++silloin+kun+he+olivat+vielä+puolustuskyvyttömiä,+eikä+vasta+nyt,+kun+he+eivät+enää+ole.
  3. Yksi+hyvin+ajankohtainen+ohje+Mooseksesta:++"+Kunnioita+vanhusta,+kumarra+harmaapään+edessä+".+Jeesus+taas+sanoi+välinpitämättömästi;++"Anna+kuolleiden+haudata+kuolleensa+".++Tuossa+on+tapahtunut+ilmaston+muutos,+henkisesti.