Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

3

  1. Venäjälle olis helpompi jos Suomi Natossa. Tämä siksi, että ei tarvitsisi jahkailla, miten Suomen kanssa toimitaan, jos Natomaan kanssa jossain ongelmia. Venäjän sodassa olisi kaikki silloin vihollisia, nyt Putinia pohdituttaa kuinka Suomen kanssa taisteltaisiin, meillä kun yhteinen ja tosipitkä raja eli Suomi saattaisi ainakin hetkeksi lyödä jossainkohtia kiilan syvälle Venäjällä. Venäjä ei ihan pärjää raketeilla, meillä miehiä 200 000 vaikka yhteen pisteeseen ja USA:lta ilmatukea + raketteja.