Luin juuri kuinka Unkarin pääministerin ottaa vastaa oikein itse Putin ja hymyilevätkin kuvassa, sillä ei ole väliä vaikka Unkari onkin Natomaa! Toki Venäjä on pudonut kauppakumppanina sijalta 2 sijalle 13, mutta nyt neuvottelevat jopa ydinvoima- ja kaasuhankinnoista. Mittes meitin Sipilä, ei saa tavata kuin Medvedevin. Miksi me ei oteta mallia Unkarista, miksi pelätään Natoa, ei Venäjä inhoa edes Unkaria!
Putin hyväksyy Unkarin Natomaana!
5
172
Vastaukset
- UnkariEiOle
Maantieteellisesti Venäjän turvallisuusvyöhykkeellä kuten Suomi on.
- Ei_kuulu_Putinille
Tuskin Unkarissa kysytään tai pohditaan hyväksyykö Putin Unkarin natojäsenyyttä tai muitakaan Unkarin tekemiä sopimuksia. Eiväthän ne Putinille kuulu tippaakaan. Unkari oli niin paljon fiksu, että ymmärsi liittyä Natoon ja EU:iin heti, kun se mahdollistui. Voipa verrata Ukrainaan, joka niin ei tehnyt.
Venäjälle olis helpompi jos Suomi Natossa. Tämä siksi, että ei tarvitsisi jahkailla, miten Suomen kanssa toimitaan, jos Natomaan kanssa jossain ongelmia. Venäjän sodassa olisi kaikki silloin vihollisia, nyt Putinia pohdituttaa kuinka Suomen kanssa taisteltaisiin, meillä kun yhteinen ja tosipitkä raja eli Suomi saattaisi ainakin hetkeksi lyödä jossainkohtia kiilan syvälle Venäjällä. Venäjä ei ihan pärjää raketeilla, meillä miehiä 200 000 vaikka yhteen pisteeseen ja USA:lta ilmatukea raketteja.
- ollaanrautakoronalla
Unkasi on moninverroin itsenäisempi Natoon nähden kuin Suomi konsanaan, nykyisten mielistelijöiden toimesta.
Miten meidän tulee toimia,- esitykset tulee Natolta. - voima.on.valuuttaa
Unkarilaiset ei nöyristele sen paremmin Venäjälle kuin pakoloisille. Putin kunnioittaa heitä äijinä toisin kuin suomalaisia mamuttajia jotka vaan kerjäävät hyväksyntää eivätkä uskalla laittaa hanttiin kellekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1862840Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222364kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001095Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1561087- 681014
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171002- 67928
- 111851
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48774Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka36711