Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stargates
profiilit
stargates
stargates
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
54
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+ainakaan+omassa+Skoda+Octavia+RS:ssä+(vm.+2014)+huomannut+tällaista+vikaa,+että+auto+vie+öljyä+tolkuttomasti,+kuten+Audin+vuosimallien+2009–2011+tuotannon+1,8-+ja+2,0+-litraisten+TFSI-bensiinimoottorit.++Oma+Skodani+vie+öljyä+noin+alle+litran+13000+km+kilometrillä+(edellisestä+öljynvaihdosta),++silloin+öljyn+alarajan+varoitusvalo+alkoi+vilkkumaan.
04.09.2017 07:18
Ei+omassa+Skoda+Octavia+RS:ssä+(2014)++mitään+tollaisia+vikoja+ole+ollut.+Taitaa+olla+vanhenpien+Skodien+vikoja.
17.04.2017 01:24
Metallilevy+vääntyi+lämmetessään+ja+kuprun+kohdalle+tuli+halkeama,+ei+sen+kummempaa.
15.04.2017 14:52
Takassani+puut+palavat+metallilevyjen+päällä,+joiden+alla+virtaa+ilmaa+tulipesän+sivuille+ja+päädyssä+oleville+metallilevyille,+jotka+ovat+rei´itetty,+jotta+ilma+hapettaa+palamista.+Eli+takan+tulipesä+on+tehty+metallilevyistä+ja+aivan+alhaalla+on+metallinen+arina,+jonka+päällä+hiilet+ovat.+Missä+puut+palavat+oli+metallinen+levy+vääntynyt+ja+halennut.+Takassani+onTulikiven+mallistoa,+jossa+on+pyörrepesä.
05.04.2017 22:43
Skodassa+kannattaa+vaihtaa+öljy+15+tkm+välein+tai+kerran+vuodessa,+jotta+moottori+pysyisi+kunnossa,+eikä+tulisi+kalliita+remontteja.
02.04.2017 01:38
Tulipesän+pellillä+tarkoitan+alustaa,+missä+puut+palavat+on+tehty+metallista.
02.04.2017 01:35
Oman+Skoda+Octavia+RS+ajaessa+melua+aiheutti+talvirenkailla+(Hakkapeliitta+8)+helvetin+rosoinen+tien+pinta+välillä+Perniö+-+Tenhola.+Muuten+auto+on+hiljainen,+jos+asvaltti+on+sileä.
08.03.2017 01:19
Tällaista+kirjoitettiin+Tuulilasi+lehden+sivulla.+"Kyseisen+moottorin+on+kehittänyt+Audi+ja+se+on+ollut+tuotannossa+vuosina+2008–2011.+Kyseessä+voi+olla+iskutilavuudeltaan+joko+1,8-litrainen+tai+2,0-litrainen+versio"+.+Linkki:http://www.tuulilasi.fi/uutiset/tsi-ja-tfsi-moottorit-syovat-liikaa-oljya-tyyppivika
08.03.2017 00:51
Jos+olisin+ostanut+vaikka+audin+A4+samoilla+moottori+tehoilla,+olisi+pitänyt+maksaa+15000+euroa+enemmän+ja+auto+vielä+rumempi.
07.03.2017 14:54
Ainakin+mun++Skoda+Octavia+RS++kiihtyy+0+-+100+km/h++6,8+s+manuaalilaatikolla+
(vm.+2014).+Ei+taida+BMW+kyykyttää.+Monen+auton+valmistajan+kiihtyvyys+tulokset+ovat+verrattavissa+kulutuslukemiin.+Molemmat+valehtelevat+ja+reilusti,+mitä+autotestejä+olen+lukenut.+Valmistajat+lupaavat+liikoja,+että+autot+möisivät+hyvin,+mutta+autolehtien+mittaustulokset+paljastavat+asian+:)
22.02.2017 03:22
Tärkeät+määrä-aikaishuollot+kannattaa+teettää+valtuutetussa+Skoda+huollossa,+jotta+takuu+säilyy+moottorilla.+Sen+lisäksi+jos+auto+hajoaa+tienpäälle,voi+soittaa+Skodan+tiepalvelun+paikalle,+joka+vie+auton+huoltoon.+Jos+huolto+kestää+kolme+päivää+kauemmin+saa+sijaisauton+käyttöön.
15.02.2017 20:54
Hyvällä+markkinoinnilla+ja+kaupungin+sijoituksilla+Hangosta+tehtäisiin+merkittävä+kesäkaupunki,+jossa+jokaiselle+olisi+jotakin,+niin+lapsille+kuin+aikuisille.+Eteläsuomalaisille+paikka+olisi+lähellä.+Ei+tarvitsisi+ajaa+Poriin+tai+Kalajoelle,+täällä+on+ihan+samanlaiset+hiekkarannat+ja+paljon+lähempänä+:)+Veneilijöille+paikka+on+Suomen+suurimman+vierasvenesataman+ansiosta+loistava.+Pitäisi+järjestää+suuria+tapahtumia+läpi+kesän+esim.+Regatta+ja+Poker+Run+yms.+,++niin+kyllä+turistit+Hangon+löytää+:)
19.07.2016 01:36
Juha Sipilä leikkauksillaan "kusee omiin muroihinsa", kun itse on lestadiolainen ja leikkaukset koskevat juuri suurilapsisia perheitä KIPEIMMIN, jota hän juuri edustaa. Suurperheille jokainen euro on tärkeä, jotta he voivat ostaa ruokaa yms. selvitäkseen joka päiväisessä elämässä . Mutta Sipilä on miljonääri, joten muut lestadiolaiset ovat vain äänestäjiä, joita voi vain käyttää hyväkseen, eikä heitä tarvitse kuunnella enää vaalien jälkeen. Heiltä voi leikata toimeentulosta, vaikka kymmenen lasta näkisi nälkää. Näin Juha Sipilä palkitsee äänestäjiään. Todennäköisesti Juha Sipilä ei uskalla tulla seuraaville suviseuroille perheineen. Nähtävästi seurayleisö ristiinnaulitsee Juhan kuten Jeesuksen, mutta täysin aiheesta :)
10.10.2015 20:26
Pineline tehopesuaine on tehokasta. Se on liuotinpesuainetta. Saatavilla sitä on Tokman liikkeistä. Annostustuksena olen käyttänyt noin sentti kastelukannun pohjalle ja sitä kastellaan suuttimen kera, jos pesä on iso. Pienempään pesään riittää pelkkä kannun nokka. Tarvittaessa myrkytys toistetaan jos muurahaisia esiintyy uudestaan samaan paikkaan. Kaikki murahaiset on kuollu, jotka kohtaavat liuoksen ainakin minulla. Halpaa ja hyvää torjuntaa :)
17.07.2015 03:11
Pineline tehopesuaine on tehokasta. Se on liuotinpesuainetta. Saatavilla sitä on Tokman liikkeistä. Annostustuksena olen käyttänyt noin sentti kastelukannun pohjalle ja sitä kastellaan suuttimen kera, jos pesä on iso. Pienempään pesään riittää pelkkä kannun nokka. Tarvittaessa myrkytys toistetaan jos muurahaisia esiintyy uudestaan samaan paikkaan. Kaikki murahaiset on kuollu, jotka kohtaavat liuoksen ainakin minulla. Halpaa ja hyvää torjuntaa :)
17.07.2015 03:11
Kuka siellä nyt käy niillä hinnoilla :)
05.03.2014 21:07
Varmaankin se on näin, että vittuilu on elämän suola ja flirttailu se sokeri :)
27.10.2013 22:16
Itse ajan autossani olevan GPS näytön mukaan moottoritiellä 120 km/h, mutta jos tulee hitaampia ajoneuvoja kuten rekkoja ajan kyllä ohi. Eniten kyllä ärsyttää ne vasemmalla ohituskaistalla ajavat ihmiset, jotka tukkivat ohituskaistan, vaikka oikealla kaistalla olisi tilaa. Jos et ohita toista ajoneuvoa, pysy oikealla kaistalla niin liikenne sujuu joustavasti :)
13.09.2013 16:01
Tällä sivulla löytyy kummitusjuttuja :)
Linkki: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=9&t=50&sid=4cea2d9ffa55b04b5b68c3a05b59a2f1
04.04.2013 17:19
Itse säästän sähkölaskussa polttamalla puita varaavassa takassani olohuoneessa. Takkaa tarvitsee lämmittää vain kerran päivässä. Omakotitalossani on lisäksi sähköllä toimiva lattialämmitys, jota käytän vain halvemmalla yösähköllä. Puita takkaan saan ilmaiseksi. Itse tarvitsee vain sahata ne sopivan mittaisiksi. Talossani on valmius myös ilmalämpöpumpulle (tehty rakennusvaiheessa), mutta pumppua en ole vielä hommannut. Se johtuu siitä, että olen lukenut paljon negatiivistä palautetta ilmalämpöpumppujen ongelmista. Milloin freonit häipyy koneesta ja kone ei tuota lämpöä. Jollain taas koneen puhaltimen laakerit pitävät ääntä, ja yleisimpänä murheena on koneen alle jäätyvä kondenssivesi ja sen pois johtaminen seinän vierestä. Myös koneen ulko/sisäyksikön ääni häiritsee monia. Ilmalämpöpumpun korjauskustannukset ovat myös kalliita, ja siihen se niihin tuottama sähkön säästö sitten meneekin.
09.03.2013 09:00
1 / 3