Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

6997

1. "Opettele+ensin+itse+sitä+oikeinkirjoitusta+ennenkuin+muita+arvostelet.+bg-ope+on+oikea+itsensänolaaja."Kirjoitusvirhe+on+eri+asia+kuin+se+että+luulee+sanojen+kirjoittavan+niin+kuin+ne+puhekielessä+sanotaan.+HIhhuli+osoitti+taas+kysymättä+ja+pyytämättä+ettei+ymmärtänyt.
  2. "Epärehellinen+valehtelijan+ketku+olet+sinä+itse."Niin.+Tekee+kreationistipalstalle+aloituksen+otsikolla+"Evolutistien+viikon+munaus"+jossa+hyökkää+ateistien+/+"evolutistien"+kimppuun+(niin+kuin+lähes+poikkeuksetta+tällä+palstalla),+ja+kertoo+sen+jälkeen+aloituksensa+olleen+suunnattu+"kaikille".++Kertoo+olevansa+ateisti,+mutta+on+silti+melkein+poikkeuksetta+kreationistien+aivopieruja+puolustamassa,+ja+ateisteja+vastassa.+++Ei+kerro+mikä+motivaatio+hänellä+oli+lähteä+kyselemään+kreationistien+uhkauksista+tehtyjen+lehtijuttujen+perään,+vaikka+kuka+tahansa+kykenee+päättelemään,+että+tarkoitus+oli+saada+vesitettyä+ainakin+minulle+tehdyt+uhkaukset,+ja+saada+minut+näyttämään+epärehelliseltä+(ehkä+siksi+että+syyt+vastustaa+kreationismia+saataisiin+näyttämään+valehtelijan+tuotoksilta).+Sama+kaava+toistunut+muissakin+hyökkäyksissä:+epätoivoista+yritystä+saada+näyttöä+ateistien+epärehellisyydestä.+Ja+sitten+tuo+sama+klovni+kuvittelee+itse+olevansa+rehellisyyden+ritari,+joku+perkeleen+moraalipoliisi+tällä+palstalla.+Hyi+helvetti+mikä+vääristelevä,+harhainen+sekopää.++Jotain+ko.+karakteerin+edesottamuksista+kertoo+se,+että+ne+jotka+hänen+kanssaan+jaksavat+jankuttaa,+käyttävät+vakinikkinsä+sijaan+vaihtonikkiä,+ettei+tuo+psykoottinen+vajokuuppa+vielä+20+vuoden+päästä+ole+muistuttamassa+persekärpäsenä+sitä+kuinka+hänen+tulkinsa+tulkinnanvaraisesta+asiasta+oli+hänen+mielestään+oikea,+ja+toisen+tulkinta+väärä.
  3. "Lähes+100%+muslimeista+uskoo+allahiin.+Ei+se+uskovien+määrä+todista+onko+se+uskon+perusta+totta.+"Kertoo+se+jotain+uskottavuudesta,+tai+muslimien+tapauksessa+kulttuurista.+"Te+evokkihihhulit+uskotte+valheellisiin+uskonnollisiin+teorioihin+jotka+keksittiin+jo+yli+2000+vuotta+sitten"+Tarkennapa+hieman,+kun+nyt+en+ihan+tunnista+että+mihin+"valheelliseen+uskonnolliseen+teoriaan"+minun+pitäisi+tässä+nyt+olla+uskomassa,+kun+sinä+niin+kerrot.+"evoluutioteoria+on+tuontitavara,+vanha+nuotiotarina"Kuvailet+evoluutioteoriaa+aivan+kuin+se+olisi+kirjoitettu+Raamattuun.+Ei+sitä+sieltä+nuotiotarinoiden+joukosta+löydy.+"Evoluutio+on+pelkkä+filosofinen+mielikuvituksellinen+satuoppi.+"Ja+kuitenkin+sinäkin+olet+täysin+sen+lainalaisuuksien+mukaan+syntynyt+eliö.+Samaan+aikaan+sinun+jumalasi+loistaa+poissaolollaan,+niin+kuin+on+aina+tehnyt.+Multi-impotentti+mitättömyys.++"Evokkihihhulit+kompastuvat+aina+omiin+selityksiinsä."Kuten+mihin?+Keskustellaanko+siitä,+kuinka+todennäköistä+on+että+käärmeet+ja+aasit+osaavat+puhua?+Tai+että+kun+usko+on+vahva,+mädäntymisvaiheessa+oleva+ruumis+saadaan+tanssimaan+sambaa,+kun+vain+partajeesukselta+tarpeeksi+nätisti+pyytää?+Voidaan+ottaa+vaikka+ihan+todellinen+tapaus+Suomesta,+jossa+Nokia+Mission+homo-poikaseksiin+mieltynyt+lahkolaissaarnaaja+yritti+herättää+ruumiavauksen+läpikäyneen+hihhulin+henkiin.+Aika+kovaa+temppua+yritti,+ottaen+huomioon+että+ruumiista+oli+irrotettu+aivot+ja+muut+sisäelimet+kuolinsyytutkimuksessa,+ja+ne+oli+sijoitettu+tämän+jälkeen+mahaonteloon.+Siellä+sitten+hihhulit+anelivat+oikein+joukolla+juutalaista+zombia+avuksi,+jotta+kirjaimellisesti+aivoton+vainaja+heräisi.++Yllätys,+ei+onnistunut.+Eli+otetaanko+tuo+aiheeksi,+ja+katsotaan+että+kuka+kompastuu+selityksiinsä?
  4. "Ihan+voitte+vaikka+yhdessä+matkustaa+Texasiin+tutkimaan+paikan+päälle+noita+jälkiä,+jos+epäilette+niiden+aitoutta."Oletko+sinä+käynyt+Teksasissa+paikan+päällä+havainnoimassa+ko.+jälkiä+paikan+päällä?+Et+ole.+Uskot+sokeasti+siihen+mitä+jäljistä+kerrotaan+kreationistien+toimesta,+mutta+jos+joku+ei+usko,+pitäisi+mennä+tarkistamaan+paikan+päälle.+Kiitos+tästä+kreationistisen+kaksoisstandardin+paljastamisesta,+Tomi.+Ps.+Valehteletko+myös+oppilaillesi,+että+ihmiset+ja+dinosaurukset+ovat+eläneet+samaan+aikaan?