Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bg-ope
profiilit
bg-ope
bg-ope
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
6997
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
*Miten totta olivat kommenttisi "Markulle" aiemmin ketjussa.*
Riittävän älykäs ihminen olisi kyllä heti huomannut mitä ajoin takaa.
*Miten raukkamainen ihminen pitää olla että nimen vuoksi alkaa netissä syyttämään toista pedofiliasta. Sen sinä teit.*
Sinulla ei olisi syytä itkuun ja parkuun, jos olisit lukenut kirjoittamani viestit tarkemmin, ajatuksen kanssa.
Tässä vähän kertausta siitä mitä kirjoitin:
"Katsos voihan sitä aina pyytää anteeksi sellaisiakin asioita mitä ei ole koskaan tehnyt, eikäs vain? Aloita sinä.
Sinähän olet Markku Koivisto. Pyydä anteeksi siltä nuorelta pojalta jota käytit seksuaalisesti hyväksi. Pyydä anteeksi että ammuit J.F. Kennedyn ja Mainilan laukaukset (se ettet ollut vielä tuolloin syntynytkään ei kiinnosta ketään). Pyydä anteeksi että olet valaanpyytäjä. Pyydä anteeksi että päästit minkit karkuun. Pyydä anteeksi että söit sen viimeisenkin keksin."
Luettelin tuossa asioita, jotka hyvin suurella todennäköisyydellä EIVÄT ole totta. Vai oletko sittenkin valaanpyytäjä?
Pointti: Minua on tässä ketjussa syytetty monesta sellaisesta asiasta, jota en ole tehnyt. Sinäkin silti pölähdit tänne tuomitsemaan ja vaatimaan näistä asioista anteeksipyyntöä.
Joko alkaa hahmottua?
Pyysin sinua PYYTÄMÄÄN ANTEEKSI SELLAISTA MITÄ ET OLE TEHNYT.
Pitäisi onnistua sinulta, jos kerran pyydät minulta samaa asiaa.
Tehdään tämä vielä helpommaksi: Saat itse valita ja kertoa sen "synnin" jota et ole tehnyt ja tunnusta se sitten. Muista pyytää myös anteeksi.
Kuulostaako järjettömältä? No sitähän se on, mutta sitä tämä ketju on täynnä: syytetään syytöntä.
29.08.2013 12:39
*Meidät uskovat on varustettu niin, että meille menee perille vain totuus.*
Onneksi et voi - vaikka ilmeisen kovasti haluasit - puhua kaikkien uskovien puolesta. Edustat uskovien harhaisinta ääripäätä.
Pelaltaan hieman sinun säännöilläsi, Jaakob: Koska se mitä ei ole mainittu Raamatussa ei ole "totuutta", "tarpeellista tietää" tai ylipäätään olemassa, sinulla Jaakob ei ole ollenkaan verisoluja, eikä itseasiassa muitakaan soluja. Soluja ei ole olemassa. Maailmassa ei ole myöskään ainuttakaan bakteeria eikä universumissa planeettoja.
Me muut tiedämme että on, mutta sinä ja "totuutesi" sanoo ettei ole. Arvaa kumpi on oikeassa?
28.08.2013 23:51
*a.) Kirjoitinko, että VAIN ateismi on satu ja höpötystä. En.*
Saivartelua. Sinun nimimerkilläsi kirjoitettiin seuraavaa 25.8.2013 klo 18:33:
*Ateismi on satua ja höpötystä. HEHHEHHEHHEH*
Tuossa paljastuu kuinka yksinkertainen ja lapsellinen kirjoittaja olet. Jos plussia on uskominen, täällä on vieraillut 14 muutakin, jonka mukaan se, ettei usko johonkin on "satua ja höpötystä". Kyllä tietämätön voi olla muttei noin tyhmä.
Esimerkiksi jos ei usko että mustanaamio on oikeasti olemassa, tämä uskonpuute on sinun mukaasi "satua ja höpötystä".
Voihan toki olla "Markku" että sinun nimimerkilläsi kirjoittaa useampikin tietämätön trolli. Kirjoituksia yhdistävä tekijä on se, ettei kirjoittajalla a) ole mitään asiaa b) ole kunnollista tietoa mitään. HEHEHEE-tyylistä päätellen teiniaivot tai ainakin lapselliset aikuisen aivot siellä tuottavat tekstiä.
*b.) Mikä tärkeämpää, kirjoitin myös, että sinun juttusi on satua ja höpötystä.*
Aivan. Sitten vain kertomaan sana sanalta, miltä osin juttuni ovat "satua ja höpötystä". Niin kauan kuin et ole tätä pystynyt tekemään, väitteesi arvo on nolla.
Koska tiedän ettei kirjoittamani ole satua ja höpötystä, voit ainoastaan vahvistaa sen minkä me muut jo tiedämme: Et ole ymmärtänyt tämän ketjun aiheesta etkä sen viesteistä mitään. Tuskin edes lukenut niitä.
28.08.2013 12:15
Pitkä ja syvä huokaus. Jos minä olen Jeesuksen kieltämällä ateisti, niin silloin olet sinäkin ateisti kun kiellät Allahin, Vishnun ja kaikku muut tuhannet ihmisen keksimät jumalat. Ymmärrätkö?
Agnostikko pitää mahdollisena että saattaa olla joku jumaluus olemassa - valitettavasti mikään ihmisen keksinnöltä haiskahtava, naiivein tarinoin kuvailtu jumala ei minulle käy.
Harmillista että et voi ymmärtää että kaikkien ihmisten ei tarvitse ajatelle juuri niin kuin sinä.
Tuomitset täällä ihmisiä jumalan kieltämisestä, vaikka teet itse samoin. Se on tekopyhyyttä.
28.08.2013 11:46
En todellakaan tunnusta Jeesusta miksikään muuksi kuin aikaa sitten hajonneeksi ruumiiksi. Tämän vastauksen olisit saanut jankkaamattakin, lukemalla ja ymmärtämällä noita viestejä tuolta ylempää.
Oliko sinulla muuta, esimerkiksi jotain tähän viestiketjuun liittyvää asiaa?
28.08.2013 00:06
*Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani" (Psalmi 91:5-9).*
Tuossahan se kiteytyy Jaakobin empatiasta vapaa ajatusmaailma kaikessa sairaudessaan.
Kaikki paha mikä maailmassa ihmisille tapahtuu on Jumalan rangaistus synneistä. Olipa se mitä tahansa, ihmiset ANSAITSEVAT kärsimyksensä.
Ei ole olemassakaan huonoa onnea, ei toisten ihmisten aiheuttamaa epäoikeudenmukaisuutta ja kärsimystä, on vain ihmisiä jotka onnistuvat miellyttämään jumalaa ja niitä jotka eivät onnistu.
Mikä parasta, kuten Raamattu sen kiertelemättä toteaa, tosiuskovat SAAVAT katsella, kuinka jumalattomille KOSTETAAN.
Ihanaa. Kuten nimimerkki "älä mustamaalaa" tuossa kirjoittaa, on hyvä etteivät kaikki uskovat ole yhtä kertakaikkisen sekaisin ajatusmaailmaltaan, yhtä empatiakyvyttömiä kuin Jaakob. Tästä puuttuu enää se että Jaakob tunnustaa nauttivansa siitä kun näkee" syntisten" kärsivän "jumalan koston" takia.
27.08.2013 23:56
Jaakob, voisitko selittää miksi Jumalasi rankaisee "syntisiä" maajäristyksillä ja tulivuorilla erityisesti tektonisten laattojen sauma-alueilla (esimerkiksi Tyynenmeren tulirenkaan alueella)? Miksei vaikka Suomessa, täällähän niitä ateisteja piisaa.
Mieleeni tuli tuosta Jaakobin-jumala-kostaa-syntisille -ajatuskuviosta yhtä "oikeassa" olevat saarnaaja, suomalainen imaami joka väitti että Aasian tsunami vuonna 2004 oli Jumalan rangaistus Thaimaassa lomaileville kristityille. Harmittavasti tuo samainen tsunami tappoi monin kerroin enemmän hartaita muslimeja Indonesiassa kuin kristittyjä koko turmassa yhteensä.
Harhainen voi olla monella tapaa, jumalan rangaistuksien näkeminen siellä sun täällä on yksi tapa niistä. Onneksi suurimmalla osalla suomalaisista on nykyään hallussa asia nimeltä perussivistys. Ei tarvi harhailla.
27.08.2013 15:48
Tunnustatko sinä Vishnun Herraksesi? Et vai? Jännä juttu.
Sinä haluat leimata minut väen vängällä ateistiksi, vaikka olet itse ihan samanlainen jumalankieltäjä.
27.08.2013 13:18
Lue vastaus aiemmasta viestistä.
27.08.2013 13:10
Juuri näin. Kristinuskon kuvailema jumala on niin läpinäkyvästi aikalaistensa kehittelemä, että sellaisen olennon olemassaolon todennäköisyys on nolla.
27.08.2013 11:17
*Juttusi bg-ope on satua ja höpötystä.*
Tuolla ylempänä kerroit että ateismi on satua ja höpötystä. Siinä menet metsään niin että rytisee kahdellakin tapaa: 1) En ole ateisti. 2) Miten se, ettei usko johonkin asiaan voi olla satua?
Sinulla ei Markku nyt taida oikein olla kunnollista tietämystä asioista, joista säntäät esittämään mielipiteitä. Fiksumman kuvan itsestään voisi antaa niin, että ottaa asioista ensin selvää. Se mahdollisuus sinulta meni jo ohi.
*Sinulla on toimintatapa. Ensin teet itse väärin*
Ole hyvä ja kerro missä, milloin ja kenelle olen tehnyt väärin. Olet esittänyt mielipiteen ilman todisteita. Niin kauan kun et pysty esittämään mitään mielipiteesi tueksi, olet spämmääjä.
*Et halua muistaa ollenkaan omaa osuuttasi alussa.*
Pam. Siinä juuri todistit, ettet ole lukenut kirjoittamiani viestejä tässä ketjussa. Niissä kerron oman osuuteni asiasta, juurta jaksaen. Ne joilla on peiteltävää ja ovat väärässä, eivät ole tässä keskustelussa näkyneet enää pitkään aikaan.
Spämmäämisen täydennät sillä, että kopioit yleistävän mielipiteesi viestin loppuun. Mielipiteen, jolle sinulla ei ole esittää minkään sortin perusteita. Mielipiteesi on siis yhtä tyhjän kanssa, tilanhukkaa.
27.08.2013 11:07
Ps. Kiitos mielipiteestäsi räppänä. Osoitat rohkeutta asettumalla syytetyn puolelle tällaisessa lynkkausketjussa. Ja mitä tulee tuohon "Markkuun" tai kuka lienee, no worries. Hän on kirjoittanut itsensä umpisolmuun alusta lähtien. Opettaja vähän opettaa tavoille ;)
27.08.2013 09:54
Olen agnostikko sillä tavalla että jos tieteen eteen joskus jostakin pölähtää jumala, niin siinäpä se sitten on. On erittäin epätodennäköistä että tiede löytää jumalia, koska on epätodennäköistä että niitä ylipäätänsä on olemassa, mutta mahdollisuutta ei voi toisaalta sulkea täysin poiskaan.
Kristinuskon kuvailema jumala sen sijaan on ihmisen keksintöä. Sellaisen jumalan olemassaoloon uskova ei ole lukenut raamattuaan jokaiselta sivulta.
27.08.2013 09:22
Jaakob ei tule koskaan hyväksymään elämänsä rajallisuutta. Kun sen ymmärtää, ymmärtää elämän tarkoituksesta jotain.
Mutta huoli pois, kyllä se raja Jaakobillekin löytyy kun miehestä aika jättää - toivottavasti hyvän ja onnellisen elämän päätteeksi. Elämässä kun ei ole mitään muuta pakko tehdä kuin kuolla.
27.08.2013 00:22
*Miksi ateistien on niin vaikea tunnustaa tehneensä väärin ja pyytää anteeksi?*
En ole ateisti, ja vaikka olisinkin, en voisi edelleenkään puhua ateistien puolesta vaan ainoastaan omasta puolestani. Minä en yleistä, siihen syyllistyt vain sinä.
Voit silti "Markku" kirjoittaa mahdollisimman yksityiskohtaisesti ja todisteiden kera mitä olen tehnyt tässä ketjussa väärin ja missä, niin tiedän sitten pohtia mitä tässä pitäisi pyytää anteeksi, keneltä ja miksi.
Eikö onnistu? No ei hätää.
Katsos voihan sitä aina pyytää anteeksi sellaisiakin asioita mitä ei ole koskaan tehnyt, eikäs vain? Aloita sinä.
Sinähän olet Markku Koivisto. Pyydä anteeksi siltä nuorelta pojalta jota käytit seksuaalisesti hyväksi. Pyydä anteeksi että ammuit J.F. Kennedyn ja Mainilan laukaukset (se ettet ollut vielä tuolloin syntynytkään ei kiinnosta ketään). Pyydä anteeksi että olet valaanpyytäjä. Pyydä anteeksi että päästit minkit karkuun. Pyydä anteeksi että söit sen viimeisenkin keksin.
Jne, jne. Kyllä täältä syytteitä satelee ihan niin paljon kuin haluat. Totuutta ei tarvi olla siteeksikään.
27.08.2013 00:06
Parahin "Markku", sinä et ole tuttavani etkä varsinkaan kaverini.
Jos alentuisin tasollesi, aloittaisin parjauskampanjan tuosta pedofiliastasi. Täydentäisin mustamaalausta muillakin hatusta kiskaistuilla väitteillä. Ei täällä tarvitse esittää minkään valtakunnan todisteita väitteilleen (ja silti menee väittämät täydestä osalle porukkaa), miksi siis minäkään vaivautuisin.
Ketjun lopuksi kyselisin mikset ole pyytänyt tekojasi anteeksi. Ja tottakai yleistäisin pedofilian ja anteeksipyytämättömyyden koskemaan kaikkia uskovaisia.
En kuitenkaan tee niin, koska se olisi naiivia ja typerää, ja ennen kaikkea erittäin väärin.
26.08.2013 23:28
*Miksi ateistien on niin vaikea tunnustaa tehneensä väärin ja pyytää anteeksi?*
"Markku", sinähän olet tunnettu pedofiili, joka on hiljattain vapautunut vankilasta. Minun ei tarvitse esittää todisteita väitteilleni, riittää että kerron että olet.
Miksi et tunnusta tehneesi väärin ja pyydä anteeksi?
26.08.2013 20:06
Tässä yhteenveto pitkän ketjun päätteeksi:
1. Minun on väitetty uhanneen kirjoittajaa, joka käyttää nimimerkkiä *Faith*.
2. Minun on väitetty kirjoittavan nimimerkillä foksmalder.
3. Minun on väitetty olevan sopimaton toimimaan ammatissani opettajana (kahden eri kirjoittajan toimesta).
4. Minun on vihjailtu olleen humalassa viestejä kirjoittaessani.
5. Minun on väitetty olevan ylpeä, pöyhkeä ja kiero.
6. Minun on väitetty olevan valehtelija.
Väitteissä ei ole oikeastaan muuta vikaa kuin se, etteivät ne pidä paikkaansa. Todisteiden perään on kyllä kyselty useaankin otteeseen, turhaan.
Eiköhän tämä siis ollut tässä, case closed.
26.08.2013 16:33
Esimerkiksi tuossa aiemmin viitatussa ketjussa pahoitelin tekemääni virhettä kirjoittajalle "Kui".
Minä pyydän anteeksi jos on anteeksipyydettävää, ja annan anteeksi jos minulta anteeksi pyydetään.
26.08.2013 13:17
En voi puhua kuin omasta puolestani. Olen pahoitellut karkeaa tyyliäni moneenkin otteeseen.
Mitä muuta minun pitäisi pyytää anteeksi? Sitäkö että olen vihakampanjan kohteena?
Sitäkö että puolustaudun kohtaamaani epäoikeudenmukaisuutta vastaan?
25.08.2013 21:05
338 / 350