Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kassien_heiluttaja
profiilit
kassien_heiluttaja
kassien_heiluttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lyrica on lääke siinä missä muutkin lääkkeen. Käyttäjästä riippuu miten sitä käyttää, ottaako huumena vai lääkkeenä.
Itse sain Lyrican ahdistuneisuuteen, reseptin sain tkoosta.. Vuoden olen käyttänyt ja on tehonnut vaivaani.
Olen kuitenkin usein miettinyt että kun lääkettä määrätään joka vaivaan, ja on niin paljon lääkkeitä ja niitä markkinoidaan niin ei minun mielestä hyvä asia.
Ehkä se entisaika että aspiriini ja sisulla eteenpäin, oli parempi vaikka itsekään en kyllä niitä aikoja ole kokenut ja käytän lyrican ohella montaa muuta lääkettä.
Ihminen haluaa vain olla tyytyväinen ettei mikään nypi, mutta perästä kuuluu sano torventekijä, tää nykyinen hyvinvointi malli ei toimi ikuisesti, ja muualla maailmassa on monessa paikkaa asiat toisin ettei ole sitä aspiriinia edes kipuun, sisulla täytyy mennä.
ja itsekin olen sisäistänyt tän jutun että kamapus pitää olla kunnossa, hiushoitoaine viimeisintä muotia, mutta olen kyllä miettinyt että jos tekis radikaalin elämänmuutoksen vaikka kaurapuuroa aamuin illoin, ei muuta ruokaa, lääkkeenä vaan tuo välttöämnätön verenpaine lääke, aloittaisin liikunnan, lenkkeilyn, ei mitään salilla käymistä joka ei ole mitään liikuntaa ja itsensä rasittamista, salilla käynti on vaan sitä itsensä hoitamista ja palkitsemista. Se on tosiaan niin että verenmaku suussa on mentävä ja elettävä elämää, elämä ei ole pumpulissa olemista eikä tarkoitettu kivuttomaksi. lyriicat on vaan sitä pehmittämistä, kun polonen ihminen haluaa olla täysin narsisti ettei mikään häiritte ja nypi kampausta, se käy liian kipeää jos vähän elämä koskee.
Mutta juuri kivulla joka aina ei tarkoita sairautta on parantava vaikutus, sitä niin ku säpsähtää ja huomaa että ai että elämäkin on ja se pitäis elää. siis lyricat pois ja metsään hikilenkille, ja vaivaamaan niitä kipukohtia. tätä radikaaliaelämän muutosta itselleni olen mielessäni valmistellut. Vuosi sitten talvella olinkin monta kuukautta kaurapuurolla ja voimistelin päivät, kolestrolit tipahti normaalille tasolle monta pykälää. Täytyy saada vaan uudestaan se siuanus tälle asialle niin sitten en palaa enää kaurapuuro linjalta takaisin.
07.04.2014 18:06
Olen vuoden käyttänyt lyricaa, apua siitä on kipuihin mutta sama kokemus että on koukuttava lääke. käytän 375mg päivässä ja jos yritän yhdelläkin 75mg kapselililla vähentää niin tulee samantyylisiä oireita kuin sinulla. olen miettinyt että kannattiko alunperin alkaa syömään tuota lääkettä. tehokas se on ja auttaa kipuihin mut tarvittaessa tulis vaan käyttää kun on niin riippuvuuutta aiheuttava.
ja ihmettelen ettei se ole kolmiolääke, itseä huimas ja oli epävarmaa kävely kun aloitin lääkkeen. ja tuli harhanäkyjäkin. mut sitten toisaalta oli kuukausi pari jatkuva euforia ja hyvä olo, mut juuri sen takia on vähän kakspiippunen juttu lääkkeen hyöty ja haitta, hyvä olo on omiaan sitten lisäämään riippuvutta.
lyricasta on tullutkin ongelma että nuoret käyttävät sitä väärin ja on ns. katukauppa lääke.
oma kokemus on vain ettei lyricaa kannata säännöllisesti käyttää, vain tarvittaessa ja tehoaakin sitten paremmin.. joku toinen kipulääke voisi olla rinnalla jos jos kivut vaatii jatkuvaa lääkitystä.
Sinun ja itsenikin kannattais melkein harkita vieroitushoitoa.Se voisi olla apu kun omin konstein ei onnistu lääkkeen vähentäminen.Tai itsellä on vain kiinni siitä että haluaako todella lopettaa lääkkeen,
14.03.2014 22:22
sanokaa nyt vittu miten tän saa suojattua ku ruutu tulvii paskaa!
04.08.2013 09:17
1 / 1