Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
irmasav
profiilit
irmasav
irmasav
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin-niin, K.N. Täytyy sanoa, että en vallan torppaa kokemustasi. Olen lukenut, että NE näytäytyvät vain niille, jotka uskovat niihin. Olen kyllä kahden vaiheilla, uskoako vai ei. Sinänsä mielenkiintoista. Sanotaanhan, ken uskoo se kokee/näkee! Onko sama muissakin uskon asioissa. No, minulla oli yliherkkä sukulaisnainen, joka koki ja "vaistosi" kaikenlaista. Uskoin häntä. Hän ei kaikille voinut kokemuksistan puhua, koska olisi leimautunut "hulluksi". Aivan täysjärkinen hän oli. Humoristinen ja mukava keskustelemaan. Hän oli enemmän tuonne uskonnon puolelle kallellaan. Aivan ihmeellisiä kokemuksia hänellä oli. Ei ne huuhaata olleet. Hän uskoi ufoihinkin, joskaanei niistä enää vanhempana puhunut, vaan silloin kun niistä alettiin kirjoitella 1970-luvullako.
Varmaan on ihmisiä, jotka vat näistä asioista kiinnostuneita, uskon niin. Ei kun menoksi! Terv. Ent. Lapin "tyttö" Espoosta.
14.07.2013 17:41
En tunne Kemijärven politikointia kummemmin, mitä tältä palstalta ja Koti-Lapistakin lukenut, mutta kovin on riitaista. Toisten haukkumista nimeltä ja puolueelta. Mutta sellaista se puolue-elämä on?? En ota puolueisiin kantaa, mutta kaikilla pitäisi kumminkin olla puheääntä käytettäväksi. Vaatii melkoista luonteensa hillitsemistä änkyrältä noissa tiimellyksissä. Ja pienellä paikkakunnalla ovat ne samat muutenkin äänessä ja valitaan aina jatkoon, äänten antajia riittää... Pitäisi olla "johtajakoulutusta" niille, jotka johtavat hallituksia. Hullulta tuntuu, että joku esim. kommunistinen henkilö pullautetaan sivuun, antamatta puheenvuoroja. Lienee hänelläkin sanottavansa. Varsinkin, jos on maltillinen. Demareilla on valtaa ja - tyhmyyttäkin huudella moisia. Jaa, ne UFOT! Tiedä niistä, mutta jos joku niin kokee, mikäpä siinä! Onhan uskonnollakin vapautensa ja saa uskoa "näkyihin". Se politiikka ja uskonto kulkevat mielestäni ikäänkuin käsikädessä.
Ei muuta kuin NAISET PYRKIMÄÄN VALTUUSTOIHIN (nuoret)! Vanhat, leipääntyneet jättäköön tilaa! Terv. etelän varikselta!
14.07.2013 08:48
Ei ainoastaan politiikassa, vaan naisten kirjoituksia yleensä. Tämä palsta näyttää olevan politiikan temmellyskenttänä. Kai naisilla on puheenaiheita muitakin, noin yleensä. Yleismaailmallisista asioista, päivän puheenaiheista, puutarhanhoidosta jne.! Terveiset Espoosta!
09.07.2013 08:23
Olen lueskellut silloin tällöin näitä Kemijärven palstoja. Rupean ihmettelemään, miksi siellä ei ole naisten kirjoituksia. Onha muutakin kuin iänikuinen politiikan jauhaminen. Kovinpa on Kemijärvellä ukkovalta... Herätkää Kemijärven leidit!
Entisenä Kemijärven "tyttönä" huhuilen naistenkin äänen näkymistä. Olen humannut, että kunnallispolitiikka on päällimmäisenä täällä!
Terveisiä Espoosta!
08.07.2013 18:05
Yli 30 v. vanhat pionit (2kpl) ovat kahtena kesänä surkean pieniä, lehdet ja kukat pieniä. Molemmat ovat "omissa" kumpareissaan. Mikä vikana, kun ovat muuttuneet kitukasvuisen näköiseksi? LaVoiman puutosko. En ole ahkera lannoittelemaan. Toissa keväänä laitpoin hieman palanutta hevosen lantaa. Kärsivätkö nsiitä? Kaivanko ylös?
10.06.2013 16:10
Jatkoa suomi24:n postille. Viestiä kirjoittaesaa kesken kaiken "välähtää" ja kirjoitussivun tilalle tulee Saapuneet. Lisäksi kysymyspalkki:"Viestiin on tehty muutoksia. Huomaa, että Peruuta valinnalla menetät tekemäsi muutokset." Vastaan Kyllä ja niin kirjoitus on tallentunut Luonnoksiin, jossa teksti on alkutekijöissään, eli lopusta puuttuu tekstiä. Alapa siinä Välitä-komennolla väsäämään lopputekstiä, joka taas katoaa kuin väläyksenä ja jälleen sama tilannelappuna: "viestin on tehty..." Tätä jatkui kolmasti siitä suivaantuneena painoin lähetä, mutta sivuna tuli Saapuneet, jossa tämä "häkkyrä" pyöri ja pyöri. En päässyt ulos muuten kuin katkaisemalla yhteys rastista. Jo on aikoihin eletty...!
26.04.2013 16:15
Kyllä harmittaa, kun on kirjoittanut pitkän viestin ja se menee taivaan tuuliin! Rupea siinä taas väsäämään uutta. ei muistakann, mitä ennemmin kirjoitti! Jää kirjoittamatta. Otan puhelimen käteen ja soitan kuulumiset!
07.04.2013 15:34
Tuokin on tuttu juttu tässä vuosien varrelta, ei vaan nyt vaan jo aikaisemmin...
Tapahtui sellaistakin, että posti - sivusto vilisi vaan silmissä, kun taas tuli takaisin sama sivu, sivusto vaihtui kiireellä pari-kolme kertaa. Outoa. Välillä kummallisena eli postin yläpalkit eri järjestyksessä, kuin "normaalisti", on kuin eri sivu. Onko tämä taas jotain kokeilua? vas. luki ETUSIVU ja sen alla POSTI (näkyy nytkin niin olevan. sivuston yläosa outo.
07.04.2013 15:32
olen vm. -42, siis aika vanha ;-) Olin aika rinnakas 13-14 vuotiaana. Hävetti "tissit", peittelin villatakilla. Äitinikin ihmetteli, että minkä kumman takia sulla on tuo röijy aina niskassa. En muista enää tarkalleen, kuinka rintaliivit sain. Ehkä äitini osti, en ainakaan ollut mukana kaupassa. Muistan vielä ilmiselvään kirkonkylän kaupan, mistä ne todennäköisessti oli ostettu. Ainakin rippikuvassa oli jo rintsikat. On se kumma, kun meikäläistä nolotti kasvaa naiseksi. Halusin hyppiä narua ja olla lapsi, lapsellisuuttako. Ei sekään lienee paha juttu. Nykyään 10-11 v. haluavat leikkiä "isoa". On kai noloa leikkiä Barbeilla sun muilla leluilla, vaikka sisimmässään mieli tekisi. Lapsihan tuon ikäinen on vielä monta vuotta. Joo, osta vaan rintsikat tytölle, koska hän oma-aloitteisesti haluaa ne. Parempi niin kuin
häpeillä
aikuiseksi kasvua, niinkuin meikäläinen. Kuukautisetkin tulivat juuri, kun olin täyttänyt 12 v. En ollut siihen valmis, halusin juosta ja pelmuta toisten lasten kanssa vielä pitkään. -50 luvulla oli kai harvinaisempaa niin varhainen mensujen tulo. Ei muuta kuin liivikauppaan siellä...
29.03.2013 17:45
Voi, että! Tuo "Kaasua 9-tiellä" on kyllä nauruhermoja kutkuttava kirjoitus. Mistä nämä nykynuoret saavatkin aivoituksia "tosiasialle"! Niin hyvää läppää... Tosin alkuperäinen uutinen ei naurata. Niin, onhan niitä Härmän häijyjä ollut ennenvanhaakin. Hekin saivat kauhua ja sekamelskaa aikaan, kun pihaan ajettiin hevosilla (nyk. mopoautoilla) hurjasti huutaen. Sitten vaan pirttiin ja pöydälle ripaskaa tanssimaan, väki pihalle ja puukot ja seipäät heilumaan! Jos talossa häät, morsiankin kidnapattiin. Että onko nykynuorissa parjaamista? En silti missään tapauksessa puolusta väärinkäyttäytymistä, toisten kodin ja tavaroiden hajoitusta. Onko kotona neuvottu, ettei toisen omaan kajota. Ei ole puolustus, että tyttö päästi sisälle. ei se tarkoita, että pankaa kaikki matalaksi. NUORET! OPPIKAA KUNNIOITTAMAAN TOISIA JA TOISTEN OMAISUUTTA! JA VANHEMMAT! TEIDÄN ON ENSISIJAINEN VASTUU!
18.02.2013 15:23
Taitaa olla kaikenikäisillä äideillä sama "ongelma", iästä riippumatta.
Tosi on, ettei lasten äiti ole miehelle äiti, joskus vaan tuntuu, että hän on sitäkin. Kuka huoltaa ja hoivaa koko perhettä kuin pääasiassa äiti. Tosin nykyään isätkin osallistuvat paljon lasten hoitoon sekä kodinkin.(Vaikkakin jotku isät tokaisevat:"Et ole mun äiti, ei muistaminen mulle kuulu.")
Eihän pieni lapsi/vauva osaa muistaa äitiä äitienpäivänä, on se isän tehtävä näyttää esimerkkiä, että sitten kun olet suurempi ja osaat tehdä kortin ja kerätä ehkä valkovuokkoja äidille, niin sitten lapseni toimit itse.
Ja yhdessä lapsen kanssa tehdä äidille mukava päivä. Ei siinä suuret rahat ja lahjat ole äidinkään mielessä. Kauppamiesten metkuja tämä lahjahössötys.
Minulla, mummulla on jäänyt mieleeni ainakin lasteni väsäämät kortit, valkovuokkokimppu. Kerran jopa ruusupuska, jonka lasten isä oli ostanut lasten puolesta. Enempää en ole toivonut mielessäni. Pääasia, että muistetaan, tai sitten ei... Olen joskus tosin pahoittanut mielenikin, monastikin. Kun en ole tullut huomioiduksi. Itse olen aina tarjonnut kakkua ym. Äitienpäivä on herkkä alue meille äideille. Tuntuu kuin olisi vuoden saldo kyseessä, minkälainen perheenäiti on ollut vuoden aikan, tulos sen mukainen! ;-) Koetetaan me äidit kestää sekin, kaikenikäiset! Hyvää kevättä
14.05.2012 12:58
2 / 2