Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkäpä kettu.
01.11.2013 20:07
Ja minä puolestani en voi muuta kuin ihmetellä näiden viestien poistelijoiden henkistä tilaa. Ihanko silkkaa jalouttanne uhraatte aikaanne pitääksenne huolta meidän keskustelumme ”tasosta”? Vai aloittaja itsekö tästä ketjusta mahtaa poistella kaikki vastaukset, jotka eivät ole hänen mieleisiään?
Ehkäpä en tällä kertaa viitsi kommentoida muuta kuin sen, että jos sulla , ap on järkeviä ajatuksia, niin kovin taidokkaasti ainakin onnistut ne kirjoituksessasi pitämään piilossa.
01.11.2013 19:49
Hö, eihän noissa resepteissä ollu missään mainintaa, että ne soveltuisivat myös ätmeille.
01.11.2013 18:40
Etsi Pirkan reseptipalvelusta hakusanoilla ”kala” ja ”atm”.
01.11.2013 18:14
Hommaan tarvittaisiin vielä joku tieteen hyväksi uhrautumaan valmis nainen. Minä voisin ehkä suostua, jos saisin rahallisen korvauksen lisäksi nimeni tutkimusraporttiin. Olisi se aika hienoa jäädä historiankirjoihin uraauurtavana tiedenaisena. :D
01.11.2013 10:14
Jos olet töissä jossain tutkimuslaitoksessa, niin seuraavan palkankorotuksen aikoihin voisit ehkä neuvotella esimiehesi kanssa vähän toisenlaisesta ratkaisusta...
Kaikki olisivat tyytyväisiä ja teknologia kehittyisi. :D
31.10.2013 13:57
" http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_ratkaisemattomista_matemaattisista_ongelmista "
Jep jep. Noitahan voisi itse kukin pusata joutohetkinään, hyvä vaihtoehto sanaristikoiden teolle. :D
31.10.2013 13:55
No voi elämän kevät! Puhtausneurootikko, joka vielä suuttuu toiselle siitä ettei tämä jaa tuota neuroosia.
Soisinpa, että kyseinen mies sattuisi lukemaan näitä kommentteja, ja jos sattuu, niin toivottelen hyvää yksinäistä loppuelämää vain sinnepäin. :D
31.10.2013 13:32
Hö, keneltä nyt muka oikeasti menee polvet veteläksi ihastuksen takia. Ei multa ainakaan ole ikinä mennyt.
Ehkä sillä naisella oli varhainen nivelrikko tai jotain.
30.10.2013 20:32
Mutta mitenkäs se lenkkeilevä nainen saadaan sinne yökerhoon narrattua?
29.10.2013 21:35
Eläs höpise, wikipediassa seisoo Hawkingin kohdalla:
Spouse
Jane Wilde
(m. 1965–1991, divorced)
Elaine Mason
(m. 1995–2006, divorced)
Children
Robert (b. 1967)
Lucy (b. 1970)
Timothy (b. 1979)
Eli varsinainen jännä-ähkijä ja panoeinohan tuo on. :D
29.10.2013 21:25
No aivan varmasti, ainakin tiedepuolelta löytynee moniakin, ekana tuli mieleen Newton.
Ote wikipediasta:
”Newton never married. Although it is impossible to verify, it is commonly believed that he died a virgin, “
29.10.2013 21:10
Noh, ehkä jonkin sortin pakkomielle minulle on nimimerkki. Eli joillakin miehillä on vain niin käsittämättömän kummallisia nimimerkkejä (en nyt viitsine tässä alkaa esimerkkejä luettelemaan kuitenkaan), että väkisinkin alkaa miettimään, että onkohan tuolla nyt kaikki kotona.
Todennäköisesti kuitenkin ihan ok tapauksia, jotka eivät vain ole kokeneet nimimerkin valintaa niin tärkeäksi asiaksi ja laittaneet vain hätäpäissään sen mikä on ekana tullut mieleen. Mutta minkäs teet, kyllä se nimimerkki vain voi kiinnostuksen tappaa, valitettavasti.
29.10.2013 19:47
Riippunee vähän ihmisestä, milloin kannattaa ottaa tosissaan ja milloin ei. Ei minulla ainakaan ole tapana turhan takia pelleillä miesten tunteiden kanssa, elikkä jos minä näytän olevan jostain miehestä kiinnostunut, niin silloin myös olen kiinnostunut.
Mutta toki molemmissa sukupuolissa on olemassa myös toisella tavoin käyttäytyviä ihmisiä ja tämähän se kaiken kurjuuden ja kärsimyksen ydin onkin.
29.10.2013 19:13
Piristävä poikkeus tähän asiaintilaan on kuitenkin eräiden nuorten pariskuntien harrastama kuntosali-esileikki. Eli pari nyhjää koko ajan vierekkäin, ja kun toinen tekee jotain liikesarjaa, niin toinen hiplaa sitä toista.
”Treenin” jälkeen he siirtyvät venyttelysaliin, mutta minun on häveliäisyyssyistä jätettävä venyttely väliin, ties mitä siellä salissa pääsisi todistamaan, jos sinne uskaltautuisi…
29.10.2013 18:59
Jaa niin, siis nykyään "tyrkyksi" kutsutaan naista joka EI TEE aloitteita miehelle. Aina oppii.
Mää oon tyrkky, sehän mussa onkin vikana. :D
29.10.2013 09:07
No onhan se nyt jotakin tehty, jos nainen osoittaa miehelle olevansa kiinnostunut. Miehet kun eivät tee nykyään edes sitä, vaan jjoka naisen pitäisi iskeä heitä randomina.
29.10.2013 09:02
Määhän vain yritän parantaa sen, jotta jankutus loppuisi. Mutta joo, mahtaa olla turha vaiva. :D
28.10.2013 21:06
No, saahan sitä seurailla, jos ei parempaakaan tekemistä ole, mutta epäilenpä ettet sitä naista ainakaan pelkästään tuota metodia käyttäen saa itsellesi.
Lenkkeilevät naiset pitävät lenkkeilevistä miehistä, joten ilman muuta hankkiudut nyt aina samaan aikaan sinne lenkkipolulle, kuin se nainenkin. Parasta on, jos juokset vastakkaiseen suuntaan kuin nainen, jolloin voit kohdatessanne katsoa naista silmiin ja hymyillä leveästi. Tällöin ei myöskään niin haittaa vaikka olisit naista huonokuntoisempi, sillä eihän hän voi tietää, mitä vauhtia juokset.
28.10.2013 20:59
Heh, mun ei kannata kun oon herralle liian vanha, ja nuorempia taas ei taida pahemmin kiinnostaa.
28.10.2013 20:48
122 / 137