Onko muilla joitakin vaatimuksia ominaisuuksista joita toivoisi kumppanissa olevan, mutta joka vaikeuttaa sopivan kumppanin löytymistä ja ovat ehkä seurustelun kannalta sinänsä merkityksettömiä, jopa naurettavia jotka hävettää?
Jotkut esim. haluaisi seuraa jonkun ihan tietyn ammatin edustajista ja joillekin joku ukonäköseikka on ehdoton.
Itse esim. haaveilen ruskeasilmäisestä kumppanista.. kun muistelen tässä viime vuosien kiinnostuksia, niin useimmilla noin 10stä kenestä olen ollut kiinnostunut enemmän tai vähemmän tai on ollut jotakin vakavampaan tähtäävää "säätöä" on ollut ruskeat tai vihertävän ruskeat silmät! Olen siis viimesen yli 3 vuoden aikana ollut ihastunut vain yhteen sinisilmäiseen henkilöön (lähinnä luonteeseen/persoonaan) ja toisella oli erikoisen jännät vihreät silmät. Näistä molemmista on suunnilleen 3 vuotta aikaa. Hankalaa Suomen kaltaisessa maassa löytää mieluista... en vaan voi sille mitään että varsinkin sellaiset hailakan siniset/harmaat silmät on aikalailla turnoff. Voi tosin ruskeatkin olla rumat jos niissä on vihainen ilme tms. On vaikea kiinnostua jos ei pidä toisen silmistä :( muita ulkonäön "vikoja" on helpompi sietää.
Pakkomielle rajoittaa seuran löytymistä
25
363
Vastaukset
- ....................
Kaikkein pöhköin pakkomielteeni on kai se että haluaisin täsmälleen ikäiseni miehen. Vanhemmat eivät kiinnosta pätkääkään, ja nuorempaa en usko saavani. Toiseksi pöhköin on se että toivoisin miehen olevan tiettyä horoskooppimerkkiä, ja näitä minulle mieleisiä tai siedettäviä merkkejä on vain 5 kpl. Tai vastaavasti on joitakin merkkejä joiden edustajaa en halua, koska olen jo havainnut että näiden merkkien edustajien kanssa menee aina päin halvattua. Näitä on ainakin 2 kpl.
- Unelmien Pokamies
Tosta kun vielä karsit pois ne miehet, joille pakonomainen horoskoopin tuijottaminen on ehdoton turn-off niin eipä taida olla pariutuminen helppoa... :(
- ....................
Unelmien Pokamies kirjoitti:
Tosta kun vielä karsit pois ne miehet, joille pakonomainen horoskoopin tuijottaminen on ehdoton turn-off niin eipä taida olla pariutuminen helppoa... :(
Eihän sitä tarvitse niille kertoa. Saatan kysyä horoskooppimerkkiä, mutta en ala luennoimaan mitkä kaikki käy ja mitkä ei. Mutta jos tyyppi on Neitsyt tai Skorpioni, niin valmistaudun jälleen kerran pettymään.
Neitsyiden kanssa ärryn aina ennemmin tai myöhemmin, Skorpionin kanssa jo ennemmin. Kun tarpeeksi monta kertaa sattuu täsmälleen sama tilanne saman merkin kanssa, niin ei vaan kertakaikkiaan jaksa enää.
Ne merkit jotka eivät ole leimautuneet minulle hyväksi tai pahaksi otan siltä kannalta että kattotaas ny.
Mutta vaikeinta on löytää ikäisiään. - lehmämerkki
.................... kirjoitti:
Eihän sitä tarvitse niille kertoa. Saatan kysyä horoskooppimerkkiä, mutta en ala luennoimaan mitkä kaikki käy ja mitkä ei. Mutta jos tyyppi on Neitsyt tai Skorpioni, niin valmistaudun jälleen kerran pettymään.
Neitsyiden kanssa ärryn aina ennemmin tai myöhemmin, Skorpionin kanssa jo ennemmin. Kun tarpeeksi monta kertaa sattuu täsmälleen sama tilanne saman merkin kanssa, niin ei vaan kertakaikkiaan jaksa enää.
Ne merkit jotka eivät ole leimautuneet minulle hyväksi tai pahaksi otan siltä kannalta että kattotaas ny.
Mutta vaikeinta on löytää ikäisiään.Neitsyt- ja skorpionimiehet on täälläkin osoittautuneet ailahteleviksi ja epäluotettaviksi. Välttelen.
- 090909090
Mutta vaikeinta on löytää ikäisiään.Olen harrastanut astrologiaa syvällisesti noin parikymmentä vuotta, ja teen myös tulkintoja ihmisille. Joka kerta kun kuulen tai luen jotain tällaista niin ajattelen että "voi herranen aika sentään". :D
Se aurinkomerkki (= horoskooppimerkki/tähtimerkki) kertoo hyvin vähän ihmisestä. Astrologinen kartta on lukemattomien tekijöiden summa. Eikä se koko karttakaan määrää ihmisen luonnetta tai kohtaloa ilman ihmisen vapaata tahtoa ja valintaa.
Kumppanin valitseminen jonkin merkin perusteella on äärimmäistä typeryyttä. Paljon pöhkömpää kuin etsiä samanikäistä, vakka ei sekään kovin fiksua ole. Se sopivin kumppani voisi hyvinkin löytyä hieman vanhemmasta tai nuoremmasta. - ....................
090909090 kirjoitti:
Olen harrastanut astrologiaa syvällisesti noin parikymmentä vuotta, ja teen myös tulkintoja ihmisille. Joka kerta kun kuulen tai luen jotain tällaista niin ajattelen että "voi herranen aika sentään". :D
Se aurinkomerkki (= horoskooppimerkki/tähtimerkki) kertoo hyvin vähän ihmisestä. Astrologinen kartta on lukemattomien tekijöiden summa. Eikä se koko karttakaan määrää ihmisen luonnetta tai kohtaloa ilman ihmisen vapaata tahtoa ja valintaa.
Kumppanin valitseminen jonkin merkin perusteella on äärimmäistä typeryyttä. Paljon pöhkömpää kuin etsiä samanikäistä, vakka ei sekään kovin fiksua ole. Se sopivin kumppani voisi hyvinkin löytyä hieman vanhemmasta tai nuoremmasta.Joo joo. Olen itsekin harrastanut astrologiaa ja tiedän että väärin ajattelemisen poliisilla pillit sanoo piipaa heti kun möläyttää että ei siedä jotain aurinkomerkkiä, mutta jos kerta toisensa jälkeen huomaa että menee sukset hakavuksiin jonkun tietyn merkin edustajan kanssa, niin mitäs teet?
Skorpioneilla on AINA joku ihmeellinen ongelma seksuaalisuutensa kanssa. Ihan tarpeeksi olen saanut sitä ongelmoida omastakin takaa että aina ei mene hyvin, joten jos mies kertoo että on ollut seksittä 5 v niin minä en ala häntä jumpstartata enää takaisin elävien kirjoihin. Taannoinen tämmöistä kertonut tapaus oli jopa identtisen näköinen yhden toisen Skorpionin kanssa joka oli impotentti.
Neitsyiden kanssa tulee puolestaan aina joku skisma. Alkuun ajattelemme hyvin samalla tavalla, mutta sitten pikkuhiljaan alkaa tuntua kuin olisi hiekkaa seassa. Ei vaan rattaat pyöri.
Nuorempi kävisi kyllä (ainahan kaikki haluaa itseään nuoremman...) Mutta vanhempien olen havainnut olevan itselleni myrkkyä, koska heillä on usein holhoava ja ylimielinen tarve alistaa. Koska minulla on voimakas tahto, niin eihän siitä mitään tule. - 090909090
Joo joo. Olen itsekin harrastanut astrologiaa ja tiedän että väärin ajattelemisen poliisilla pillit sanoo piipaa heti kun möläyttää että ei siedä jotain aurinkomerkkiä, mutta jos kerta toisensa jälkeen huomaa että menee sukset hakavuksiin jonkun tietyn merkin edustajan kanssa, niin mitäs teet?
Skorpioneilla on AINA joku ihmeellinen ongelma seksuaalisuutensa kanssa. Ihan tarpeeksi olen saanut sitä ongelmoida omastakin takaa että aina ei mene hyvin, joten jos mies kertoo että on ollut seksittä 5 v niin minä en ala häntä jumpstartata enää takaisin elävien kirjoihin. Taannoinen tämmöistä kertonut tapaus oli jopa identtisen näköinen yhden toisen Skorpionin kanssa joka oli impotentti.
Neitsyiden kanssa tulee puolestaan aina joku skisma. Alkuun ajattelemme hyvin samalla tavalla, mutta sitten pikkuhiljaan alkaa tuntua kuin olisi hiekkaa seassa. Ei vaan rattaat pyöri.
Nuorempi kävisi kyllä (ainahan kaikki haluaa itseään nuoremman...) Mutta vanhempien olen havainnut olevan itselleni myrkkyä, koska heillä on usein holhoava ja ylimielinen tarve alistaa. Koska minulla on voimakas tahto, niin eihän siitä mitään tule.Mutta oletko nyt ihan vama, että ne ongelmat ovat johtuneet juuri siitä skorpionista tai neitsyestä? Ettei kyseessä ole vaikkapa Saturnuksen tai Marsin haasteelliset kuviot, joko miehen kartalla tai teidän keskinäisessä synastriassa? Siis ihan vain esimerkkinä.
Entä omat ennakko-odotuksesi ja ajatuksesi? Voisikohan niillä olla jotain vaikutusta asiaan? On tietysti helpompaa etsiä syitä jostain yhdestä tekijästä ja ihan mielellään vielä toiseen osapuoleen liittyvästä kuin etsiä vastauksia itsestään.
Ja olen minäkin ollut seksittä (siis ilman miestä) 5 vuotta ja ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa silti. :D Ja seksihän on vähän kuin pyörällä ajo, ei se unohdu vaikka vähän taukoa pitää.
Eivät kaikki halua automaattisesti nuorempaa. Itselleni ainakin yksilö ratkaisee, ihan sama onko nuorempi vai vanhempi. Pitäähän siinä joku roti tietysti olla, mutta en nyt sairaalloisesti niitä numeroita tuijottele. Sama koskee muuten myös pituutta ja painoa. - ....................
090909090 kirjoitti:
Mutta oletko nyt ihan vama, että ne ongelmat ovat johtuneet juuri siitä skorpionista tai neitsyestä? Ettei kyseessä ole vaikkapa Saturnuksen tai Marsin haasteelliset kuviot, joko miehen kartalla tai teidän keskinäisessä synastriassa? Siis ihan vain esimerkkinä.
Entä omat ennakko-odotuksesi ja ajatuksesi? Voisikohan niillä olla jotain vaikutusta asiaan? On tietysti helpompaa etsiä syitä jostain yhdestä tekijästä ja ihan mielellään vielä toiseen osapuoleen liittyvästä kuin etsiä vastauksia itsestään.
Ja olen minäkin ollut seksittä (siis ilman miestä) 5 vuotta ja ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa silti. :D Ja seksihän on vähän kuin pyörällä ajo, ei se unohdu vaikka vähän taukoa pitää.
Eivät kaikki halua automaattisesti nuorempaa. Itselleni ainakin yksilö ratkaisee, ihan sama onko nuorempi vai vanhempi. Pitäähän siinä joku roti tietysti olla, mutta en nyt sairaalloisesti niitä numeroita tuijottele. Sama koskee muuten myös pituutta ja painoa.En tiedä kuinka tarkkaan kannattaa asioistaan avautua muiden ihmisten suhteen, mutta pari tarkennusta.
Kun alta parikymppisenä aloin seurustelemaan ekan kerran, vaikea sanoa mitä kaikkia odotuksia oli, mutta kyllähän minä itsestäänselvänä pidin että seksikin kuuluu suhteeseen. Toisin kuin monet pelokkaat ja seksinvastaiset naiset oikein odotin sitä, ja olihan se pettymys että useammasta yrityksestä huolimatta itseäni reilummin vanhempi Skorpioni-mies epäonnistui joka kerta ja suunnitteli lopulta itsemurhaa. (Seksi, kuolema, siinäpä sopivat Skorpioni-teemat.) Olisin halunnut keskustella asiasta, mutta hän ei halunnut ja lopulta jätti minut.
Nyt jos kohtaan miehen jolla on samantapaiset jutut niin ei todellakaan kiinnosta. Pari vuotta kimpussani on ollut yksi Skorpioni joka sai päähänsä että meidän on ihan pakko aloittaa seksisuhde koska hän ei ketään muutakaan saa ja on jo vuosia ollut ilman. Tämä tyyppi on valehdellut ikänsäkin 10 v alemmaksi kuin se on. Kertonut olevansa välillä niin päissään ettei muista mitä tulee sanottua. Olen sanonut että en halua enää keskustella (kun se menee AINA siihen että hän alkaa lässyttämään seksijuttuja joita en häneltä halua kuulla!!!) ja hyvää jatkoa, mutta jonkin ajan päästä ottaa aina yhteyttä milloin minkäkin deitti-ilmoitukseni jostain bongatessaan. Minkä perkele siinä on ettei mene perille että EI KIINNOSTA?!
Yksi kolmas Skorpioni jonka kanssa ehdin elämäni varrella touhuamaan oli myöskin impotentti, Skorpioni se taisi olla sekin joka kertoi jo ekalla tapaamisella että ei seiso enää kunnolla nykyään kun hän oli tunkenut pippuria esinahkan alle. Jälkimmäisen kanssa oli ihan normaalit treffit ja en alkanut yhtään mitään kun oli kerta etukäteen kertonut että ei toimi... :P
Neitsyiden kanssa ongelma on ollut se että koen heidät teennäisenä. Tuovat akatetemisuuttaan ja sitä että tietävät kaikesta kaiken kokoajan esille. Ei ehkä tahallaan välttämättä, mutta kuitenkin. Pidän miehistä jotka eivät ole kauhean korstomaisia, mutta Neitsyistä löytyy jo vähän liian "naisellisia" miehiä. Kalojen kanssa puolestaan koen aina jääväni pelkäksi kaveriksi, ja tyyppi joka oli Kala ja nouseva Neitsyt sai lyhyen suhteen aikana todella tympiintymään koska olimme persoonina niin totaalisen erilaisia. Kokoajan olisi pitänyt pidellä kädestä kiinni ja katsella pikkuorava-elokuvia telkasta. En ole tällainen ihminen itse.
Rehellisyyden nimissä toki mainittakoon että Häristä minulla on ollut kolmen ihmisen takia ikävä mielikuva, mutta vuosi sitten tapasin Härän jonka kanssa tulin hyvin juttuun. En tiedä sitten että voisiko Skorpioneissa ja Neitsyissäkin olla tällaisia tapauksia, mutta kun kumpaakin on useampi ärsyttävä tullut vastaan, niin täytyy sanoa että etusijalla he eivät ainakaan ole.
Mutta monet eivät tiedä syntymäaikaansa, tai eivät edes suostu sitä kertomaan, tai kertovat väärän, joten ihan hätäinen ei tietenkään kannata olla ihmisistä jotain olettamaan jos he merkin kertovat. Toisaalta valehtelijoista en kiinnostu, vaikka vale olisikin heidän mielestään harmiton. - Entajuuen
En tiedä kuinka tarkkaan kannattaa asioistaan avautua muiden ihmisten suhteen, mutta pari tarkennusta.
Kun alta parikymppisenä aloin seurustelemaan ekan kerran, vaikea sanoa mitä kaikkia odotuksia oli, mutta kyllähän minä itsestäänselvänä pidin että seksikin kuuluu suhteeseen. Toisin kuin monet pelokkaat ja seksinvastaiset naiset oikein odotin sitä, ja olihan se pettymys että useammasta yrityksestä huolimatta itseäni reilummin vanhempi Skorpioni-mies epäonnistui joka kerta ja suunnitteli lopulta itsemurhaa. (Seksi, kuolema, siinäpä sopivat Skorpioni-teemat.) Olisin halunnut keskustella asiasta, mutta hän ei halunnut ja lopulta jätti minut.
Nyt jos kohtaan miehen jolla on samantapaiset jutut niin ei todellakaan kiinnosta. Pari vuotta kimpussani on ollut yksi Skorpioni joka sai päähänsä että meidän on ihan pakko aloittaa seksisuhde koska hän ei ketään muutakaan saa ja on jo vuosia ollut ilman. Tämä tyyppi on valehdellut ikänsäkin 10 v alemmaksi kuin se on. Kertonut olevansa välillä niin päissään ettei muista mitä tulee sanottua. Olen sanonut että en halua enää keskustella (kun se menee AINA siihen että hän alkaa lässyttämään seksijuttuja joita en häneltä halua kuulla!!!) ja hyvää jatkoa, mutta jonkin ajan päästä ottaa aina yhteyttä milloin minkäkin deitti-ilmoitukseni jostain bongatessaan. Minkä perkele siinä on ettei mene perille että EI KIINNOSTA?!
Yksi kolmas Skorpioni jonka kanssa ehdin elämäni varrella touhuamaan oli myöskin impotentti, Skorpioni se taisi olla sekin joka kertoi jo ekalla tapaamisella että ei seiso enää kunnolla nykyään kun hän oli tunkenut pippuria esinahkan alle. Jälkimmäisen kanssa oli ihan normaalit treffit ja en alkanut yhtään mitään kun oli kerta etukäteen kertonut että ei toimi... :P
Neitsyiden kanssa ongelma on ollut se että koen heidät teennäisenä. Tuovat akatetemisuuttaan ja sitä että tietävät kaikesta kaiken kokoajan esille. Ei ehkä tahallaan välttämättä, mutta kuitenkin. Pidän miehistä jotka eivät ole kauhean korstomaisia, mutta Neitsyistä löytyy jo vähän liian "naisellisia" miehiä. Kalojen kanssa puolestaan koen aina jääväni pelkäksi kaveriksi, ja tyyppi joka oli Kala ja nouseva Neitsyt sai lyhyen suhteen aikana todella tympiintymään koska olimme persoonina niin totaalisen erilaisia. Kokoajan olisi pitänyt pidellä kädestä kiinni ja katsella pikkuorava-elokuvia telkasta. En ole tällainen ihminen itse.
Rehellisyyden nimissä toki mainittakoon että Häristä minulla on ollut kolmen ihmisen takia ikävä mielikuva, mutta vuosi sitten tapasin Härän jonka kanssa tulin hyvin juttuun. En tiedä sitten että voisiko Skorpioneissa ja Neitsyissäkin olla tällaisia tapauksia, mutta kun kumpaakin on useampi ärsyttävä tullut vastaan, niin täytyy sanoa että etusijalla he eivät ainakaan ole.
Mutta monet eivät tiedä syntymäaikaansa, tai eivät edes suostu sitä kertomaan, tai kertovat väärän, joten ihan hätäinen ei tietenkään kannata olla ihmisistä jotain olettamaan jos he merkin kertovat. Toisaalta valehtelijoista en kiinnostu, vaikka vale olisikin heidän mielestään harmiton.Voi hyvää päivää :D
Miten joku voi luokitella ihmisiä noin pelkän syntymäajan perusteella? Ihan hörhön hommaa.
Mitä tästä opimme? Vältelkää horoskooppiuskovaisia naisia, ihan horoskooppimerkistä riippumatta. - 090909090
En tiedä kuinka tarkkaan kannattaa asioistaan avautua muiden ihmisten suhteen, mutta pari tarkennusta.
Mutta monet eivät tiedä syntymäaikaansa, tai eivät edes suostu sitä kertomaan, tai kertovat väärän, joten ihan hätäinen ei tietenkään kannata olla ihmisistä jotain olettamaan jos he merkin kertovat. Toisaalta valehtelijoista en kiinnostu, vaikka vale olisikin heidän mielestään harmiton.No joo, kieltämättä olet saanut tuta noita Skorpionin/Pluton negatiivisia ilmentymiä aika lailla. Ja ihan ymmärettävää, että olet alkanut niitä karsastaa. Väitän silti, että siellä on taustalla muutakin kun vain yksi taivaankappale juuri tietyssä merkissä.
Itselläni ei ole kylläkään kokemuksia Aurinko-Skorppareista, nousevasta Skorpionista ja vahvasta Plutosta kyllä. Mitään tuollaisia mainitsemasi kaltaisia ongelmia ei tullut näiden kanssa vastaan. Intensiivisiä ja intohimoisia tyyppejä kyllä (monessakin mielessä), mutta se ei ainakaan itseäni haitannut (vahvasti aspektoitunut Pluto myös minulla). :)
Tuolle pippurimiehelle olisi kannattanut sanoa, että kannattaa vastedes nauttia ne pippurit yläpään kautta. Pippurihan (erityisesti cayenne muistaakseni) vahvistaa erektiota, boostaa verenkiertoa ilmeisesti. - ....................
090909090 kirjoitti:
No joo, kieltämättä olet saanut tuta noita Skorpionin/Pluton negatiivisia ilmentymiä aika lailla. Ja ihan ymmärettävää, että olet alkanut niitä karsastaa. Väitän silti, että siellä on taustalla muutakin kun vain yksi taivaankappale juuri tietyssä merkissä.
Itselläni ei ole kylläkään kokemuksia Aurinko-Skorppareista, nousevasta Skorpionista ja vahvasta Plutosta kyllä. Mitään tuollaisia mainitsemasi kaltaisia ongelmia ei tullut näiden kanssa vastaan. Intensiivisiä ja intohimoisia tyyppejä kyllä (monessakin mielessä), mutta se ei ainakaan itseäni haitannut (vahvasti aspektoitunut Pluto myös minulla). :)
Tuolle pippurimiehelle olisi kannattanut sanoa, että kannattaa vastedes nauttia ne pippurit yläpään kautta. Pippurihan (erityisesti cayenne muistaakseni) vahvistaa erektiota, boostaa verenkiertoa ilmeisesti.Jostain syystä tosiaan tämmöistä seuraa on ollut. Enkä tiedä miksi se pippurimies alkoi avautumaan touhuistaan, kun oli ihan tavalliset treffit. Mutta sitä juttua kun kuuntelin, niin iski semmoinen raivo melkein että ei TAAS... Olin niin saanut miesten seksuaaliongelmista tarpeekseni, kun olin ehtinyt siinä jokusen vuoden olla kimpassa biseksuaalin miehen (Kaksonen) kanssa ja kyllästynyt jatkuvaan narinaan kuinka hän EI halua olla homo, mutta on kuitenkin. :P
Ollessani eräässä vaiheessa sinkku istuin terassilla lukien jotain lehteä, kun huomasin että tummahko keski-ikäinen mies (olin itse vielä 20 - 30 v välillä) tuijotti minua intensiivisesti tieltä päin. Hän sitten ilmestyi siihen pöytääni ja kysyi että voisinko kertoa mielipiteeni puheesta jonka hän on kirjoittanut hautajaisia varten. Puheesta en mitään muista, mutta sen muistan kun mies esitti teoriansa että pienirintaisista naisista pitävät miehet ovat pedofiileja (minulla on pienet rinnat). Siinä tuli sitten jostain syystä puheeksi että olen ottanut loparit duunista ja mies alkoi uhoamaan että hän hommaa minulle sihteerin töitä kun hän TELEVISIOSSA töissä.
Olin siihen aikaan juuri tutustunut astrologiaan jonkin verran, ja tuli sellainen olo että tässä on juurikin Pluto Leijonassa -tyyppi oikein elementissään. Valtaa (televisiotyö), pedofiliaa, kuolemaa, siinäpä niitä Skorpioni-elementtejä.
Itse uskon karmaan ja reinkarnaatioon, ja sekin on varmaan suuri yökötys monille nettideittailijoille. En siitä jatkuvalla syötöllä huutelekaan. Mutta sikäli kummasti on elämässäni monella miehellä ollut jotain problematiikkaa seksuaalisuutensa kanssa, että pakko siinä on olla joku karminen juttu takana.
Itseltänikään ei sairastelun vuoksi ole aina seksi sujunut, meni itseasiassa monta vuotta aika heikolla hapella niissä asioissa eksän kanssa. Ja sitten kun hän jätti minut ja aikanaan löysi elämänsä rakkauden, niin eikö senkin naisen kanssa ollut edessä pakkoselibaatti - sairastelun vuoksi.
Elämänsä loppuvuosiksi sitten kaipaisikin jo vähän normaalimpaa menoa, mutta ongelmaksi muodostuu että tervee miehet eivät mitään muuta näin keski-iässä enää haluakaan kuin seksiä. Eivät ainakaan suhdetta, eivät sitten niin millään.
- 21:46
Edellä olevien kommenttien pohjalta on ainakin helppo sanoa, mikä lopettaisi mielenkiintoni hyvin lyhyeen: se, että toinen uskoisi astrologiaan.
Mutta muuten ainoa "pakkomielteeni" on se, että ihmisen pitää 'kolahtaa' kun livenä tavataan. "Ihan ok" ei riitä, en tarvitse parisuhdetta niin kovasti, että ryhtyisin sellaiseen vain koska joku on sopiva. Haluan olla ihastunut niin, että sukat pyörivät jalassa, ja rakastaa niin etten saa unta kun odotan seuraavaa tapaamista.
En etsi ihmistä, jonka kanssa elää, vaan jota ilman en halua elää. Minulla ei ole kiirettä, olen lapseni jo tehnyt ja jo 40 vuosissa; en tarvitse avioliittoa saati elättäjää, en kulissiliittoa tms. Olen onnellinen näinkin mutta kaipaan ihastumisen ja rakastumisen tunnetta ja sitä, että olisi joku jonka kanssa jakaa asiat.- 090909090
Se menee kyllä myös toisinpäin. Jos mies tyrmää astrologian täysin, niin mielenkiintoni hiipuu melkein välittömästi. Käytännössä olen törmännyt näihin tyrmääjiin hyvin harvoin, kumma kyllä. Ilmeisesti tunnen vetoa muutenkin miehiin, jotka ovat avoimia monille ns. vaihtoehtojutuille.
Horoskooppihömpän (=astrologisen viihteen) saa tyrmätä kyllä ihan rauhassa. En itsekään lue esim. lehtien horoskooppeja ikinä. - on tää
090909090 kirjoitti:
Se menee kyllä myös toisinpäin. Jos mies tyrmää astrologian täysin, niin mielenkiintoni hiipuu melkein välittömästi. Käytännössä olen törmännyt näihin tyrmääjiin hyvin harvoin, kumma kyllä. Ilmeisesti tunnen vetoa muutenkin miehiin, jotka ovat avoimia monille ns. vaihtoehtojutuille.
Horoskooppihömpän (=astrologisen viihteen) saa tyrmätä kyllä ihan rauhassa. En itsekään lue esim. lehtien horoskooppeja ikinä.'avoimia monille ns. vaihtoehtojutuille'. Tarkoittaa siis sitä että ovat avoimia tolloudelle. 'Suurisydämisiähän' miehiä silloin todella ovat
- ....................
090909090 kirjoitti:
Horoskooppihömpän (=astrologisen viihteen) saa tyrmätä kyllä ihan rauhassa. En itsekään lue esim. lehtien horoskooppeja ikinä.Minulle on osunut kohdalle jopa mies joka tyrmää mytologian harrastamisen. Mikähän siinäkin niin paheksuttavaa ja naurettavaa oli?
- 090909090
on tää kirjoitti:
'avoimia monille ns. vaihtoehtojutuille'. Tarkoittaa siis sitä että ovat avoimia tolloudelle. 'Suurisydämisiähän' miehiä silloin todella ovat
Kaikkein tolloimpia ovat sellaiset ihmiset, jotka tyrmäävät jo etukäteen asiat, joista eivät mitään tiedä, vaan toimivat pelkkien ennakkoluulojen varassa.
On muuten monia astrologeja, jotka ovat alkaneet tutkia alaa ihan vain saadakseen todisteita siitä, että se on täyttä humpuukia. Mutta sitten ovatkin jääneet sille tielle, kun ovat huomanneet, että se hitto vie toimii. :) - 090909090
Minulle on osunut kohdalle jopa mies joka tyrmää mytologian harrastamisen. Mikähän siinäkin niin paheksuttavaa ja naurettavaa oli?
Ehkä miehelle tuli rimakauhu, kun törmäsi naiseen, joka on kiinnostunut jostain muustakin kuin kauneudenhoidosta, liikunnasta ja shoppailusta? :P
- Njyyyh
090909090 kirjoitti:
Ehkä miehelle tuli rimakauhu, kun törmäsi naiseen, joka on kiinnostunut jostain muustakin kuin kauneudenhoidosta, liikunnasta ja shoppailusta? :P
Kiinnostunus asioihin on eri juttu kuin se että ohjaa omaa elämäänsä jonkun uskomus"tieteen" perusteella.
- 090909090
Njyyyh kirjoitti:
Kiinnostunus asioihin on eri juttu kuin se että ohjaa omaa elämäänsä jonkun uskomus"tieteen" perusteella.
Onko mytologia siis mielestäsi uskomus"tiedettä"?
Jos nyt astrologiaan viittaat, niin eksoteerinen (ei esoteerinen) astrologia on käytännössä aika pitkälle psykologiaa ja toimii menetelmänä siinä, missä monet erilaiset persoonaallisuustestit ja - inventaariot, joita aika laajasti käytetään. Astrologia on vain huomattavasti moniulotteisempi ja kompleksimpi menetelmä, ja juuri siitä syystä sitä on tieteellisin menetelmin vaikea tutkia. - mut mites se oli
090909090 kirjoitti:
Horoskooppihömpän (=astrologisen viihteen) saa tyrmätä kyllä ihan rauhassa. En itsekään lue esim. lehtien horoskooppeja ikinä.eikös joku aika sitten todettu että ne planeettojen asemat tms. on ollu jo pitkään erilaiset kun mihin nää horoskoopit perustuu, ja merkkejäkin ois oikeesti 13? Monellahan vaihtus sillon merkki eikä vanhat päde mitenkään... eli se niistä horoskooppi-luonteista?
http://www.teknolelu.fi/tiede/horoskooppisi-saattoi-juuri-vaihtua/ - ....................
mut mites se oli kirjoitti:
eikös joku aika sitten todettu että ne planeettojen asemat tms. on ollu jo pitkään erilaiset kun mihin nää horoskoopit perustuu, ja merkkejäkin ois oikeesti 13? Monellahan vaihtus sillon merkki eikä vanhat päde mitenkään... eli se niistä horoskooppi-luonteista?
http://www.teknolelu.fi/tiede/horoskooppisi-saattoi-juuri-vaihtua/Tähtikuvioiden sijainti siellä taivaalla on muuttunut, eikä planeettojen asema.
Intiassa käytetään sideeristä eläinrataa jossa aurinkomerkin ja tähtikuvion nimi vastaavat toisiaan. Länsimaissa Oinaan jakso alkaa kevätpäiväntasauspäivästä ja siitä eteenpäin vuosi jaetaan 12 osaan. Näkisin että länsimainen astrologia on tavallaan kylmää matematiikkaa jossa kartta jaetaan viipaleisiin välittämättä siitä minkä kokoisia tähtikuviot taivaalla ovat - ja niiden kokohan vaihtelee kovastikin.
Jotkut ovat esittäneet näkemyksiä että horoskooppimerkit korreloisivat Auringon sähkömagneettisen kentän vaihtelun mukaan. Eli tämä kenttä vaihtelisi positiivisesta negatiiviseen karkeasti noin 30 vrk välein, mikä selittäisi sen että merkkejä on sitten ne 12 kpl. Vaikken olekaan matemaattisesti lahjakas ihminen, pidän siitä täsmällisyydestä mikä länsimaisessa astrologiassa on tässä kartan jakamisessa, ja mielestäni TÄHTIkuviot voi vallan unohtaa kun puhuu AURINKOmerkeistä.
Tuota marinaa siitä että tähtikuviot eivät vastaa aurinkomerkkejä on ollut jo vuosikymmeniä, ja jostain hemmetin Käärmeenkantajan tähtikuviostakin on jaksettu jankuttaa jo pitkään. Tuo kaikki on yhdentekevää jos astrologialle ei yritä keksimällä keksiä mitään astronomisia perusteita - nykymuodossaan.
Itse en väitä että astrologia on tiede. Koen että se on väline tarkastella ihmistä. Jokainen saa ihan itse päättää haluaako sellaista käyttää tai pitääkö sitä luotettavana vai ei. - 10 + 20
090909090 kirjoitti:
Kaikkein tolloimpia ovat sellaiset ihmiset, jotka tyrmäävät jo etukäteen asiat, joista eivät mitään tiedä, vaan toimivat pelkkien ennakkoluulojen varassa.
On muuten monia astrologeja, jotka ovat alkaneet tutkia alaa ihan vain saadakseen todisteita siitä, että se on täyttä humpuukia. Mutta sitten ovatkin jääneet sille tielle, kun ovat huomanneet, että se hitto vie toimii. :)Eiköhän se ole ihan yleistietoa että astrologia on höpöhöpöä, joten ei siitä tarvitse juuri tietää jotta sen voi torjua suoralta kädeltä. Jotenkin hassua että sinäkin olet valmis tyrmäämään "horoskooppihömpän", vaikka oma harrastuksesi on täysin samaa asiaa, vaikkakin pidemmälle vietyä. Ei taikuus muutu tieteeksi, vaikka "analysointia" viedään kuinka pitkälle ja keksitään tekstiä kirjakaupalla. Kyllähän sen nyt perusjärki sanoo ettei ihmisen elämään vaikuta mitkään avaruuskappaleiden liikkeet. Sitä en tiedä, onko järkeä torjua muuten mukava ihminen, vaikka tuollaista älytöntä harrastaakin.
- kaketzu1
Mulla on pakkomielle alkoholin käyttöä kohtaan. Itse en pahemmin juo ja toivon että mahdollinen kumppani olisi tässä asiassa elämäntyyliltään samanlainen. Ei kertakaikkiaan jaksa sitä muutaman siiderin lipitystä viikonloppuisin tai mökkiviikonloppuja tyttöjen kanssa saatikka bilettämään lähtemistä sillon tällön.
Ja olen siis mies:).
Joku saattaisi sanoa että olen liian jyrkkä tämän asian suhteen mutta uskon että kun se oikea sattuu kohdalle niin hän myös osaa arvostaa raitista miestä. Käyn kuitenkin festareilla ja baarissa enkä mitenkään tylsää seuraa tiettävästi ole.- näin on näkyleipä
Tylsää seuraa on sellainen tyyppi joka sössöttää sekavia ja jolla seisoo silmät pässä. Eli siis juonut henkilö.
Noh, ehkä jonkin sortin pakkomielle minulle on nimimerkki. Eli joillakin miehillä on vain niin käsittämättömän kummallisia nimimerkkejä (en nyt viitsine tässä alkaa esimerkkejä luettelemaan kuitenkaan), että väkisinkin alkaa miettimään, että onkohan tuolla nyt kaikki kotona.
Todennäköisesti kuitenkin ihan ok tapauksia, jotka eivät vain ole kokeneet nimimerkin valintaa niin tärkeäksi asiaksi ja laittaneet vain hätäpäissään sen mikä on ekana tullut mieleen. Mutta minkäs teet, kyllä se nimimerkki vain voi kiinnostuksen tappaa, valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422846Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302469Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202263Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31197- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007