itku meinaa tulla

surullista on tämä

olen jo 38-vuotias eikä koskaan ole ollut tyttöystävää. Muutama yhden illan juttu on ollut joissa harrastettu suuseksiä joten jotain kokemusta seksiasioista on, mutta kovin vähän. Eihän sille mitään voi että itku meinaa tulla kun tajuaa että elämä lipuu ohi ja alkaa olemaan liian vanha kohta enää mihinkään. Muilla on perheet ja lapsia, minä sen sijaan haen edelleen edes sitä ensimmäistä seurustelukokemusta.

Mitä sitä enää tässä iässä voi saada, olisin minäkin halunnut nauttia nuoresta kauniista naisesta, useimmat nelikymppiset naiset ovat jotenkin niin vanhan näköisiä etteivät edes herätä minussa mitään kiinnostusta ja sitä paitsi haluaisin lapsia joten senkin puoleen ovat jo liian vanhoja minulle. Katselen kaihoisasti sellaisia 25-30 vuotiaita naisia,olen itse hyvin nuorekkaan näköinen, mutta ei se auta, naiset eivät ikinä ole olleet kiinnostuneita minusta, eivät kun olin nuori eivätkä nytkään. Se on jotenkin katkeraa kun on tajunnut että ei vaan saa naista vaikka yrittäisi miten paljon tahansa.

86

1693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+3

Älä vaivu epätoivoon! olen itsekin sinkku ja masistelen välillä asiaa todella rankasti, mutta kun mitä sekään hyödyttää.

• Mitä te valitatte ja itkette? Se on täysin turhaa, hyödytöntä! Elämässä menestyminen ja onnellisuus ei edellytä parisuhdetta, perhettä eikä yhdenyön juttuja, koska onnellisuus tulee ihmisen sisimmästä eikä ulkoisista asioista. Jos saavutatte elämässänne jonkin edellä mainituista, kuten parisuhteen, hyvä niin; jos taas ette saa noita ulkoisia asioita, hyvä niinkin. Ei ole mitään tehokkaampaa keinoa pilata elämäänsä kuin se, että jatkuvasti surkuttelee ja murehtii jonkin ulkoisen seikan puutetta. Pyyhkikää kyyneleet kasvoiltanne ja nauttikaa elämästä nyt kun se vielä on mahdollista.

• Molla
        aparaatti kirjoitti:

Mitä te valitatte ja itkette? Se on täysin turhaa, hyödytöntä! Elämässä menestyminen ja onnellisuus ei edellytä parisuhdetta, perhettä eikä yhdenyön juttuja, koska onnellisuus tulee ihmisen sisimmästä eikä ulkoisista asioista. Jos saavutatte elämässänne jonkin edellä mainituista, kuten parisuhteen, hyvä niin; jos taas ette saa noita ulkoisia asioita, hyvä niinkin. Ei ole mitään tehokkaampaa keinoa pilata elämäänsä kuin se, että jatkuvasti surkuttelee ja murehtii jonkin ulkoisen seikan puutetta. Pyyhkikää kyyneleet kasvoiltanne ja nauttikaa elämästä nyt kun se vielä on mahdollista.

Toiset vaan on onnellisempia (hyvässä) parisuhteessa kuin sinkkuna, sinä ehkä et kuulu siihen joukkoon, mut älä ala yleistämään.

• Molla kirjoitti:

Toiset vaan on onnellisempia (hyvässä) parisuhteessa kuin sinkkuna, sinä ehkä et kuulu siihen joukkoon, mut älä ala yleistämään.

Jos ihmiset ymmärtäisivät aidon ja pysyvän onnellisuuden luonteen, heistä jokainen olisi kanssani samaa mieltä siitä asiasta, jonka ylemmässä viestissä kerroin. Eli että valittaminen on herttaisen yhdentekevää.

• Toimikaa
        aparaatti kirjoitti:

Jos ihmiset ymmärtäisivät aidon ja pysyvän onnellisuuden luonteen, heistä jokainen olisi kanssani samaa mieltä siitä asiasta, jonka ylemmässä viestissä kerroin. Eli että valittaminen on herttaisen yhdentekevää.

Jätkät, teidän täytyy keskittyä tekemään itsestänne kohtuullisen varakkaita. Se että on kämppä ja auto ei riitä. Pitää olla näyttävä vene, ja trendikkäät ja kalliit harrastukset päälle.
        Kuntosalikäynnit ei ole mitään. Ne kuntosalit teillä pitää olla itsellä kotonanne.
        Alatte lentää omilla yksityiskoneilla, tai hommaatte helikopterit pihallenne.
        Muijat ovat aina olleet rahan perään, ja aina tulevat olemaan.
        Aivan sama minkänäköinen äijä on, jos on RAHAA, ja se näkyy ulospäin.
        Asiat pitää tehdä järjestyksessä. Ensin rahat ja sitten aukeaa KAIKKI.

• Pakko taas kysyä tämä (omasta mielestänikin raivostuttava) kysymys: Mitä olet yrittänyt tehdä saadaksesi parisuhteen?

Tuossa iässä olevista miehistä valtaosa on onnellisesti naimisissa ja lopuista melkein kaikki hyppelevät onnellisesti kukasta kukkaan.. Eli juuri sinun kaltaisiasi, parisuhteeseen kelpaavia miehiä on todella harvassa, eikä sinkkunaisen ole kovin helppo alkaa tuntemattoman miehen parisuhdestatusta jossain kaupan kassajonossa kyselemään, ellet millään tavoin tuo sitä itse esiin.

Pitäisi kai tässäkin kaupungissa olla sinkkumiehiä ihan jonkin verran, mutta mistä ihmeestä heidät oikein voisi tunnistaa?

Totta hemmetissä ikäluokassasi (ja myös niissä nuoremmissa) on naisiakin jotka kaipaavat parisuhdetta aivan yhtä kipeästi, mutta kysyntä ja tarjonta eivät vain kohtaa. Olemme niitä jakojäännöksiä, joita jää kun pariton määrä ihmisiä jaetaan kahdella.

• 56789098u

Paitsi että naiset ovat jakojäännöksiä omasta tahdostaan. Sinkkuus on naisille AINA oma valinta.

• surullista on tämä

olen kuule yrittänyt nuoruudessa kaikkeni, mennyt juttelemaan ja tehnyt aloitteita lukemattomille naisille, mutta kun on tullut märkää rättiä pain naamaa aina vaan niin enää en tee aloitteita. Nyt odotan että naiset tekisivät aloitteen, en köy baareissa joten odottelen ihmettä että joku ihana nainen lähestyisi kaupassa, kirjastossa etc, taitaa vaan olla turha toivo

• Älä yleistä!
        56789098u kirjoitti:

Paitsi että naiset ovat jakojäännöksiä omasta tahdostaan. Sinkkuus on naisille AINA oma valinta.

Sinkkuus ei ole naisille AINA oma valinta!

En minä valinnut sinkkuutta vaan lapsuuteni ja nuoruuteni on ollut niin rankka, etten yksinkertaisesti pysty seurustelemaan. Olen liian "rikki" voidakseni koskaan seurustella.

Olen surrut ja itkenyt lukuisat kerrat sitä, etten pysty saamaan parisuhdetta koskaan. Olen menettänyt taustani takia uskon ihmisiin ja sitä kautta kykynemättömyyden jopa aivan tavalliseen jokapäiväiseen kontaktiin ihmisten kanssa.
        Olen menettänyt myös uskon tulevaisuuteen, kun tähänastinenkin elämäni on ollut pelkkää pelkoa, kärsimystä ja tuskaa.

Ei sinkkuus ole oma valintani :O Elämäni suunnan päättivät ne aikuiset, joiden kanssa jouduin lapsuuteni ja nuoruuteni viettämään.

• mies32
        surullista on tämä kirjoitti:

olen kuule yrittänyt nuoruudessa kaikkeni, mennyt juttelemaan ja tehnyt aloitteita lukemattomille naisille, mutta kun on tullut märkää rättiä pain naamaa aina vaan niin enää en tee aloitteita. Nyt odotan että naiset tekisivät aloitteen, en köy baareissa joten odottelen ihmettä että joku ihana nainen lähestyisi kaupassa, kirjastossa etc, taitaa vaan olla turha toivo

120% Turha toivo ainakin oman elämänkokemukseni mukaan. Minullekaan ei kai ole kukaan koskaan mainitsemissasi paikoissa tehnyt aloitetta, vaikka baareissa aloitteita tulee ehkä kerran illassa ja vihreää valoa useamman kerran, joskus nuorena tuntui, että joka toiselta.
        No ala-asteiässä taisi kerran vuotta nuorempi tyttö tehdä kirjastossa aloitteen. Ja samana rakkauden kesänä yksi luokkakaverityttö yritti moikata jossain puistossa, mikä oli erikoista, kun silloin ja sillä luokalla tytöt ja pojat eivät olleet missään tekemisissä keskenään. Traagisinta oli, että tuolloin en vielä tajunnut.koko tyttöpoikakuviota, mutta noin vuotta myöhemmin ihastuin siihen tyttöön ja epätoivoinen rakkaus kesti peruskoulun loppuun, jonka jälkeen emme ole nähneet. Siis rakkaus, jota en tuonut mitenkään esiin.

• Dino Rex
        Älä yleistä! kirjoitti:

En minä valinnut sinkkuutta vaan lapsuuteni ja nuoruuteni on ollut niin rankka, etten yksinkertaisesti pysty seurustelemaan. Olen liian "rikki" voidakseni koskaan seurustella.

Olen surrut ja itkenyt lukuisat kerrat sitä, etten pysty saamaan parisuhdetta koskaan. Olen menettänyt taustani takia uskon ihmisiin ja sitä kautta kykynemättömyyden jopa aivan tavalliseen jokapäiväiseen kontaktiin ihmisten kanssa.
        Olen menettänyt myös uskon tulevaisuuteen, kun tähänastinenkin elämäni on ollut pelkkää pelkoa, kärsimystä ja tuskaa.

Ei sinkkuus ole oma valintani :O Elämäni suunnan päättivät ne aikuiset, joiden kanssa jouduin lapsuuteni ja nuoruuteni viettämään.

"Elämäni suunnan päättivät ne aikuiset, joiden kanssa jouduin lapsuuteni ja nuoruuteni viettämään."

Eikä päättäny. Ne on antanu sulle huonot eväät, mutta sä olet päättänyt jäädä ruikuttamaan niillä eväillä sen sijaan että toimisit niin kuin aikuinen ihminen ja rakentaisit paremmat.

• asfrsergaewt
        Älä yleistä! kirjoitti:

No vittu onpas! Sen kun menet baariin ja oho! löytyi äijä! vähän kuin hakisi maitoa kaupasta. Ette te perkeleet tiedä vaikeudesta yhtään vitun mitään, ja sekin vähä minkä luulette olevan vaikeutta, on ihan omaa nirsouttanne.

• -----
        Dino Rex kirjoitti:

"Elämäni suunnan päättivät ne aikuiset, joiden kanssa jouduin lapsuuteni ja nuoruuteni viettämään."

Eikä päättäny. Ne on antanu sulle huonot eväät, mutta sä olet päättänyt jäädä ruikuttamaan niillä eväillä sen sijaan että toimisit niin kuin aikuinen ihminen ja rakentaisit paremmat.

Oli ihan selvää, että suoli24:n peräaukosta pulpahtaa taas joku besserwisser kertomaan miten meidän "surkuttelijoiden" pitäisi elää.

Mene sanomaan tuo sama pedofiilien ja insesmin uhreille.

• hgfrikhy
        asfrsergaewt kirjoitti:

No vittu onpas! Sen kun menet baariin ja oho! löytyi äijä! vähän kuin hakisi maitoa kaupasta. Ette te perkeleet tiedä vaikeudesta yhtään vitun mitään, ja sekin vähä minkä luulette olevan vaikeutta, on ihan omaa nirsouttanne.

Suksi kuuseen ätmi.

• kärsimystä vain
        asfrsergaewt kirjoitti:

Olisi todella ollut parasta etten olisi kirjoittanut tänne elämästäni sanaakaan.
        Jos ei ole elänyt toisen ihmisen elämää, on loukkaavaa mennä väittämään, että kaikki kokemani eivät ole mitään.

En halua nukkua, koska näen jatkuvasti painajaisia. Niissä koen uudestaan ja uudestaan sen pelon ja pakokauhun, että isä- tai velipuoleni tulee taas raiskaamaan minut. Tätä pelkäsin 4-vuotiaasta asti. Äitini ei tätä uskonut, vaan haukkui minua huoraksi; 4-vuotiasta tytärtään.

Isäpuoleni ja äitini hylkäsivät minut yksin kotiin kun he lähtivät perjantai-iltaisin ryyppäämään ja saattoivat tulla vasta sunnuntaina kotiin. Vietin silloin aikaani missä tahansa mieluummin kuin kotona velipuolen kanssa, mutta kun ei minulla ollut ystäviä oli minun kotonakin käytävä, mutta yritin livahtaa silloin kun velipuoli ei ollut kotona.Mutta ei se aina onnistunut.

Mutta vielä hirveempää oli niinä viikonloppuina kun kaikki kolme ryyppäsivät kotona enkä kerennyt häipyä ennenkuin juominen alkoi. En tiedä kestänkö edes käydä tätä läpi...minut välillä sidottiin tuoliin ja koska olin äitini mielestä valehteleva huora, hän tumppasi tupakkansa selkääni ja jalkoihini. Näistä minulla on yhä arvet ihossani. Pahin palovamma minulla on käsivarsissa, joka tuli kun velipuoleni halusi antaa minulle varoituksen, jos menen lavertelemaan hänestä ja isäpuolestani.
        Velipuoleni heitti kiehuvaa vettä päälleni, onneksi pääsin sen verran karkuun ja minulla oli pitkähihainen pusero. Tietysti jos olisin palanut kunnolla olisi tämä helvetti ehkä päättynyt. Äitini oli sairaanhoitaja ja sai helposti lääkkeitä ja tarvikkeita palovamman hoitamiseen.

Olen sen ajan lapsi,jolloin lastensuojelu a ei oikeastaan ollut. Asuimme vielä pienellä paikkakunnalla ja lähinaapuritkin olivat useamman kilometrin päässä. Sain monta kertaa kuulla, että "huuda vaan niin paljon kuin haluat, ei sinun itkua ja huutoa kukaan kuule". Kun tarpeeksi monta kertaa vielä lyödään avokämmenellä naamaan niin se huutamisenikin loppui, kun ei siitä mitään apuakaan ollut.

En pysty enää jatkamaan, tässäkään ei ollut vielä kaikki mitä olen elämäni aikana joutunut kokemaan.

• Olet niin jalo
        asfrsergaewt kirjoitti:

Jos olisit nainen, niin tietysti kiertäisit paikkakunnan räkälät kerran läpi ja noukkisit ensimmäisen oksentelijan hellään huomaasi. Ja niin eläisitte onnellisina elämänne loppuun asti.

• dffgg
        ----- kirjoitti:

Oli ihan selvää, että suoli24:n peräaukosta pulpahtaa taas joku besserwisser kertomaan miten meidän "surkuttelijoiden" pitäisi elää.

Mene sanomaan tuo sama pedofiilien ja insesmin uhreille.

No kyllä se varmaan meneekin sanomaan!

• Eliisa .
        kärsimystä vain kirjoitti:

Olisi todella ollut parasta etten olisi kirjoittanut tänne elämästäni sanaakaan.
        Jos ei ole elänyt toisen ihmisen elämää, on loukkaavaa mennä väittämään, että kaikki kokemani eivät ole mitään.

En halua nukkua, koska näen jatkuvasti painajaisia. Niissä koen uudestaan ja uudestaan sen pelon ja pakokauhun, että isä- tai velipuoleni tulee taas raiskaamaan minut. Tätä pelkäsin 4-vuotiaasta asti. Äitini ei tätä uskonut, vaan haukkui minua huoraksi; 4-vuotiasta tytärtään.

Isäpuoleni ja äitini hylkäsivät minut yksin kotiin kun he lähtivät perjantai-iltaisin ryyppäämään ja saattoivat tulla vasta sunnuntaina kotiin. Vietin silloin aikaani missä tahansa mieluummin kuin kotona velipuolen kanssa, mutta kun ei minulla ollut ystäviä oli minun kotonakin käytävä, mutta yritin livahtaa silloin kun velipuoli ei ollut kotona.Mutta ei se aina onnistunut.

Mutta vielä hirveempää oli niinä viikonloppuina kun kaikki kolme ryyppäsivät kotona enkä kerennyt häipyä ennenkuin juominen alkoi. En tiedä kestänkö edes käydä tätä läpi...minut välillä sidottiin tuoliin ja koska olin äitini mielestä valehteleva huora, hän tumppasi tupakkansa selkääni ja jalkoihini. Näistä minulla on yhä arvet ihossani. Pahin palovamma minulla on käsivarsissa, joka tuli kun velipuoleni halusi antaa minulle varoituksen, jos menen lavertelemaan hänestä ja isäpuolestani.
        Velipuoleni heitti kiehuvaa vettä päälleni, onneksi pääsin sen verran karkuun ja minulla oli pitkähihainen pusero. Tietysti jos olisin palanut kunnolla olisi tämä helvetti ehkä päättynyt. Äitini oli sairaanhoitaja ja sai helposti lääkkeitä ja tarvikkeita palovamman hoitamiseen.

Olen sen ajan lapsi,jolloin lastensuojelu a ei oikeastaan ollut. Asuimme vielä pienellä paikkakunnalla ja lähinaapuritkin olivat useamman kilometrin päässä. Sain monta kertaa kuulla, että "huuda vaan niin paljon kuin haluat, ei sinun itkua ja huutoa kukaan kuule". Kun tarpeeksi monta kertaa vielä lyödään avokämmenellä naamaan niin se huutamisenikin loppui, kun ei siitä mitään apuakaan ollut.

En pysty enää jatkamaan, tässäkään ei ollut vielä kaikki mitä olen elämäni aikana joutunut kokemaan.

Hiljaiseksi vetää, ihan kamala kohtalo sinulla raukalla.kuinka julmia ihmiset voivatkin olla.

Kaikenlaisia sisarhentovalkoisia sitä maailmasta löytyykin.

Toivottavasti olet voinut käydä terapiassa, vaikka monet vaikean lapsuuden läpi käyneet sanovatkin että se tie on pitkä ja risuinen.

Voimia sinulle, toivottavasti löydät vielä rakkautta elämääsi.

• mies 86
        Eliisa . kirjoitti:

Hiljaiseksi vetää, ihan kamala kohtalo sinulla raukalla.kuinka julmia ihmiset voivatkin olla.

Kaikenlaisia sisarhentovalkoisia sitä maailmasta löytyykin.

Toivottavasti olet voinut käydä terapiassa, vaikka monet vaikean lapsuuden läpi käyneet sanovatkin että se tie on pitkä ja risuinen.

Voimia sinulle, toivottavasti löydät vielä rakkautta elämääsi.

Samat sanat, elämäsi on ollut aivan traumaattista! En tajua miten olet edes selvinnyt tähän päivään saakka. Jumalan siunausta sinulle sinne missä ikinä oletkin ja voimia jaksamiseen, auttaisin sinua mielelläni jos vain mitenkään osaisin mutta en tiedä osaanko...

• Ei oo helppoo
        56789098u kirjoitti:

Paitsi jos on ruma, koska rumalla naisella ei tee mitään. Tai läski (30% naisista on, miehistä 50%). Tai tatuoitu. Tai seksuaalisesti kokenut. Tai yksinhuoltaja. Tai kurppa. Tai yli 30 v.

Koska silloin ei kelpaa edes ätämille.

• 12+20
        56789098u kirjoitti:

Seksittömyys on naisen oma valinta, koska seksiä saa nainen koosta ja ulkonäöstä riippumatta. Parisuhdetta ei jokainen nainen saa. Sen saamiseen tarvitaan jo kaunista ulkonäköä ja naisen koolla rupeaa olemaan jo merkitystä.

Parisuhde ja seksisuhde ovat kaksi ihan eri asiaa. Parisuhteeseen kuuluu seksin lisäksi muutakin ja suurimmalla osalla naisista on toiveena se parisuhde.

• 18+1
        Dino Rex kirjoitti:

Logiikkasi ontuu pahasti. Ja tuo sanontakin menee oikeasti toisin kuin kirjoitat ja ymmärrätki sen vielä väärin. Osoittaa, ettet tiedä elämästä muuta kuin sen ruusuisen puolen ja kokemasi mahdolliset ongelmat elämässäsi ovat mitättömiä sellaiselle, joka on kokenut asioita joita sinä et pysty edes kuvittelemaan saati että ymmärtäisit millaista on elää ja kasvaa tällaisessa ympäristössä.

Ensinnäkin niillä eväillä ei rakenneta parempia eväitä. Niillä saamillasi eväillä pitäisi rakentaa omaa elämää ja se pohja, jolle se oma elämä rakentuu pitää olla yhtä vakaa ja varma kuin pohja jolle talotkin rakennetaan. Millainen tulee talosta, joka on rakennettu suolle, hiekalle tai jopa juoksuhiekalle.
        Se pohja jolle rakennetaan eli ne eväät jotka lapsuudesta saadaan pitää olla hyvät.

Miten voit pärjätä elämässä huonoilla eväillä? Jos toisen eväät on tehty hyvistä aineksista niin niillä jaksaa pitkään ja hyvin, mutta jos ne eväät ovat kuin homeinen leipä ja pilaantunut maito, niin ei niillä pitkälle pärjää.

• Onhan se vissiin viheliäistä, kun ei oman ikäinen ja tasoinen kelpaa...

• 6778965

Nussi sä vaan rumaa jos pystyt.

• mies 86

Kyllä mä Stellaria uskon että tuo aloittaja on tehnyt kaiken voitavansa parisuhteen luomiseksi jos nyt lähemmäs neljääkymmentä rupeaa olemaan eikä vieläkään ketään ole osunut kohdalle. Ehkä relevantimpi kysymys tässä vaiheessa olisi, että miksi aloittaja itse uskoo tulevansa torjutuksi naisten keskuudessa kerta toisensa jälkeen?

• fffffffdfs

Riko vähän arkea.. tai paljonkin. Irtisanoudu, lähde kiertämään maailmaa, jne.

• 17+20

Mitä siitä hyötyy?

• 8+17
        17+20 kirjoitti:

Mitä siitä hyötyy?

Näkee että maailmalla naiset kohtelee suomalaista miestä eritavalla.

• mies32

Luehan kaikki nimimerkin "Viisi pistettä" tekstit. Hän vinkui tuota samaa palstalla noin kuukauden ja kiitos sen, on tälläkin hetkellä panemassa uutta tyttöystäväänsä.

• Reipas Mies

"Hän kävelee joukossamme, muttei ole yksi meistä" Ähkijän on aina helppo kuittailla. Vähän sama kuin aavikolla heilutat vesipulloasi janoon kuolevan edessä.

En voi sietää märinää ja "antakaa" muotihottiskaunis teininainen, jos oma irl ma-taso on jotain ovi kynnyksen ja lattian välissä. Eli Suomessa ei välttämättä edes ole muuta kuin eronneita 40v naisia tarjolla. Jos olet nuorekas ja varakas, on mahdollista löytää mail order bride mistä päin maailmaa vaan mutta se vaatii uskallusta. Jokainen parisuhteen muodostus on riskin ottamisen tulos, ei ole "varmaa peliä" jossa omalta mukavuusalueelta poistumatta saisi muotimuijan mukaansa sormus kauppaan. Otat riskin ja joskus tulee mahalasku, mutta se kuuluu elämään.

Ap. Olet, kuten moni meistä on, tippunut kelkasta kun niitä tyttöjä olisi pitänyt alkaa ronskisti iskeä ja opetella käsittelemään. Kaikki taiteellinen schaisse pois, "mä olen erikoinen, en juo, en polta, en käy baareissa etc" on vain miehellä polttomerkki otsassa "jotain outoa luvassa" ja näin suurin osa naisista käsittää tilanteen olevan.

"Liian hyvä" eli joku nysvääjä joka ei saa mitään aikaiseksi tai täysi Aadolf joka kontrolloi rahasta rakkauteen kaikki parisuhteen asiat mieleisekseen.

Tuohon ikään mennessä mies ei voi vain toistaa samaa kaavaa naisten suhteen, konsepti mättää, ja jos mies ei han morlokilta näytä niin flaksi kyllä joskus väistämättä osuu kohdalle kun tarpeeksi yrittelee. Mutta homman pitää toimia. Nimenomaan pilkkeet silmäkulmassa, rock-asenne, yms. skeidaa ei niitä voi omaksua tuosta vain, mutta miten helvetissä 98% naisista noita juttuja etsii miehissä? Typerää massageneroimista.

• Jaa panemassa? Mistäs sää sen tiiät? Olisi kyllä hirmu jännä kuulla että miten homma etenee, mutta tuo vaikuttaa minusta aika rohkealta johtopäätökseltä.

• mies32
        stellaria81 kirjoitti:

Jaa panemassa? Mistäs sää sen tiiät? Olisi kyllä hirmu jännä kuulla että miten homma etenee, mutta tuo vaikuttaa minusta aika rohkealta johtopäätökseltä.

Minusta on hyvä olla rohkea. Niin kuin 5p ja etenkin naisensa olivat.
        Siitä päättelin, ettei ole kuulunut vähään aikaan.
        Sinäkin olit kyllä rohkea, mutta menit tarjoutumaan jollekin paskalle ähkijälle, etkä5p:n laiselle herrasmiespanijalle.

• mies32 kirjoitti:

Minusta on hyvä olla rohkea. Niin kuin 5p ja etenkin naisensa olivat.
        Siitä päättelin, ettei ole kuulunut vähään aikaan.
        Sinäkin olit kyllä rohkea, mutta menit tarjoutumaan jollekin paskalle ähkijälle, etkä5p:n laiselle herrasmiespanijalle.

Mille ihmeen paska ähkijälle? Kyseessä oli ainakin omien sanojensa mukaan ihan aito ätmi, eli kokematon mies minun ikäluokkaani. Ja homma meni siis toisin päin, eli mies pyysi minua kirjoittamaan sp-osoitteeseensa ja minä kirjoitin, muuta mies ei vastannut mitään, ennen kuin sitten reilu 4 kk kuluttua, ja silloinkin aika ikävällä tavalla. Tietysti syynä saattoi olla vain arkuus (mikä tietysti olisi ymmärrettävää kokemattomalta mieheltä), mutta onhan niitä muitakin vaihtoehtoja, eli saattoi vain haluta testata markkina-arvoaan tai sitten ei vain pitänyt minusta treffiprofiilini perusteella. No, sama se minulle, jos ei halua tutustua, niin olkoon tutustumatta. Pärjätään tässä ilmankin.

• mies32
        stellaria81 kirjoitti:

Mille ihmeen paska ähkijälle? Kyseessä oli ainakin omien sanojensa mukaan ihan aito ätmi, eli kokematon mies minun ikäluokkaani. Ja homma meni siis toisin päin, eli mies pyysi minua kirjoittamaan sp-osoitteeseensa ja minä kirjoitin, muuta mies ei vastannut mitään, ennen kuin sitten reilu 4 kk kuluttua, ja silloinkin aika ikävällä tavalla. Tietysti syynä saattoi olla vain arkuus (mikä tietysti olisi ymmärrettävää kokemattomalta mieheltä), mutta onhan niitä muitakin vaihtoehtoja, eli saattoi vain haluta testata markkina-arvoaan tai sitten ei vain pitänyt minusta treffiprofiilini perusteella. No, sama se minulle, jos ei halua tutustua, niin olkoon tutustumatta. Pärjätään tässä ilmankin.

No ähkimätön paska sitten.

• Mimmi hämeestä
        Reipas Mies kirjoitti:

"Hän kävelee joukossamme, muttei ole yksi meistä" Ähkijän on aina helppo kuittailla. Vähän sama kuin aavikolla heilutat vesipulloasi janoon kuolevan edessä.

En voi sietää märinää ja "antakaa" muotihottiskaunis teininainen, jos oma irl ma-taso on jotain ovi kynnyksen ja lattian välissä. Eli Suomessa ei välttämättä edes ole muuta kuin eronneita 40v naisia tarjolla. Jos olet nuorekas ja varakas, on mahdollista löytää mail order bride mistä päin maailmaa vaan mutta se vaatii uskallusta. Jokainen parisuhteen muodostus on riskin ottamisen tulos, ei ole "varmaa peliä" jossa omalta mukavuusalueelta poistumatta saisi muotimuijan mukaansa sormus kauppaan. Otat riskin ja joskus tulee mahalasku, mutta se kuuluu elämään.

Ap. Olet, kuten moni meistä on, tippunut kelkasta kun niitä tyttöjä olisi pitänyt alkaa ronskisti iskeä ja opetella käsittelemään. Kaikki taiteellinen schaisse pois, "mä olen erikoinen, en juo, en polta, en käy baareissa etc" on vain miehellä polttomerkki otsassa "jotain outoa luvassa" ja näin suurin osa naisista käsittää tilanteen olevan.

"Liian hyvä" eli joku nysvääjä joka ei saa mitään aikaiseksi tai täysi Aadolf joka kontrolloi rahasta rakkauteen kaikki parisuhteen asiat mieleisekseen.

Tuohon ikään mennessä mies ei voi vain toistaa samaa kaavaa naisten suhteen, konsepti mättää, ja jos mies ei han morlokilta näytä niin flaksi kyllä joskus väistämättä osuu kohdalle kun tarpeeksi yrittelee. Mutta homman pitää toimia. Nimenomaan pilkkeet silmäkulmassa, rock-asenne, yms. skeidaa ei niitä voi omaksua tuosta vain, mutta miten helvetissä 98% naisista noita juttuja etsii miehissä? Typerää massageneroimista.

Kerrankin asiaa!
        Naiset hakee kunnollista (ei ole sama asia kuin saamaton nyhverö) miestä, mutta se ei tarkoita sitä että miehen pitää olla totaalikieltäytyjä kaikesta. Savuton, alkoton, hajuton, mauton, aivoton, näkymätön...
        Noup, ei vaan kiinnosta.

Me eletään markkinataloudessa. Valitettavasti myös itsensä pitää osata myydä.
        Jos ei ole ulkonäköä, pitää kehittää puhelahjat ja älykkyys sille tasolle. Ja jos taas on ulkonäköä, niin aina löytyy myös niitä aivottomia kanoja joille kelpaat ihan sellaisenaan.

Jos olet ihan perus-jamppa ilman tyyliä, huumorintajusi on opiskeltu sketsisarjoista, pelaat tietokoneella tai katsot telkkaria 24/7, et harrasta mitään, et käy missään... kyllä sitä vähemmästäkin alkaa naisena miettiä et mikä tyypissä on vikana.

Miettikääs sama toisinpäin:
        Nainen. Ei huolehdi isommin ulkonäöstään, tyyli on suoraan keskiajalta, sillä ei ole kavereita, se ei käy missään, ei harrastuksia, sen paras kaveri on oma äiti...
        =jotain häikkää.

Turha täällä on kitistä kun ei flaksi käy. Kato peiliin, tee tarvittavat korjaukset (tyyli ei maksa mitään, pyydä apua esim. vaatekaupan naisilta). Hanki harrastus, mikä vaan missä itsetuntosi kohoaa ja pääset luonnollisesti tekemisiin naisten kanssa. Käy ulkona; ravintoloissa, näyttelyissä, museoissa, kaupoissa... tutki, opiskele ja lue.
        Kännejä ei tarvi vetää, mutta pari rohkaisua auttaa eteenpäin.
        Kevyttä, helppoa jutustelua naisten kanssa joka tilanteessa kuin vaan kohdalle osuu. Kyllä siitä sitten joku kiinnostuu jutuille pidemmäksikin aikaa.

• 0i8098

"useimmat nelikymppiset naiset ovat jotenkin niin vanhan näköisiä etteivät edes herätä minussa mitään kiinnostusta ja sitä paitsi haluaisin lapsia joten senkin puoleen ovat jo liian vanhoja minulle. Katselen kaihoisasti sellaisia 25-30 vuotiaita naisia,olen itse hyvin nuorekkaan näköinen"

Olen iältäni 25-30- vuotias, mutta sori, en kiinnostuisi tuon kommentin vuoksi. Ymmärrän sen, että tahdot jälikasvua niin siinä mielessä nuorempi parempi, mutta onko käynyt mielessä ihan itsesi ikäiset naiset tai hiukan nuoremmat, kolmestakympistä ylöspäin. Nainen voi tulla raskaaksi ihan luonnollisin keinoin vielä yli kolkyt vuotiaana. Eikö se riittäisi yksikin oma lapsi, jollei useampaa ehtisi. Mistä sitä paitsi tiedät jos otat paljon nuoremman, tuleeko sekään raskaaksi...... Ei se ole kaikille itsestäänselvyys. Anteeksi vain, mutta monelle 25-vuotiaalle ikäisesi on liian vanha. Toki poikkeuksia varmasti löytyy. Minkäs sille mahtaa sitten jos vain paljon nuorempi kelpaa. Omanikäisesi jos kelpuuttaisit, saattaisit saada edes sitten sen naisen.

• Reipas Mies

Voihan sitä vanhempi vakavarainen pariskunta adoptoida sievän vauvan, kunhan ensin on iso timanttisormus naiselle ostettu sekä jytky talolaina päällä.

Katsele siis venäläisiä naisia S24trefeilläkin niitä on (ehkä rahanhimossa) joskus ollut ja mikä on mieshaarukka? 20-50v mies haussa.

Joku kulunut luomukalju 26v mies voi näyttää jo nelikymppiseltä, kun taas hyvä tukkainen nuorekas 40v mies voi hyvinkin näyttää vain 25veeltä.

• Tämä minullekin tuli mieleen, että jos on muutenkin vaikeuksia naisen saamisessa, niin tuollaiset ankarat kriteerit tekevät siitä vielä monin veroin vaikeampaa. Tietysti niille omille mielihaluilleen on vähän vaikea tehdä mitään, eli jos ei vaan tykkää muista kuin paljon nuoremmista naisista, niin sitten ei tykkää. Mutta useimmat alta kolmekymppiset naiset eivät valitettavasti taida lähtökohtaisesti olla kovin kiinnostuneita noin vanhoista miehistä. Jos olet oikeasti nuorekkaan näköinen (etkä vain kuvittele), niin se toki auttaa asiaa paljonkin, mutta kilpailu tuon ikäisitä naisista taitaa kuitenkin olla sen verran kovaa, ettei heitä saa vain passiivisesti möllöttämällä, vaan pitää alkaa itse iskupuuhiin.

• huom huom vaan
        Reipas Mies kirjoitti:

Voihan sitä vanhempi vakavarainen pariskunta adoptoida sievän vauvan, kunhan ensin on iso timanttisormus naiselle ostettu sekä jytky talolaina päällä.

Katsele siis venäläisiä naisia S24trefeilläkin niitä on (ehkä rahanhimossa) joskus ollut ja mikä on mieshaarukka? 20-50v mies haussa.

Joku kulunut luomukalju 26v mies voi näyttää jo nelikymppiseltä, kun taas hyvä tukkainen nuorekas 40v mies voi hyvinkin näyttää vain 25veeltä.

Adoptiossa on ikärajat. Pääsääntö on se, että vanhempien pitää olla sen ikäisiä, mitä biologisetkin vanhemmat voisi olla. Joissakin maissa ikäraja vauvan adoptoimiseksi on jopa vain 35-v (siis sekä isä että äiti pitää olla alle tuon). Jos 45-v mies haaveilee vauvasta, niin adoptionkin kautta se on mahdoton tehtävä, koska lapsen jonotus vie helposti pari vuotta ja siis adoption toteutuessa pitäisi olla alle maksimi-iän.

• mies32
        huom huom vaan kirjoitti:

Adoptiossa on ikärajat. Pääsääntö on se, että vanhempien pitää olla sen ikäisiä, mitä biologisetkin vanhemmat voisi olla. Joissakin maissa ikäraja vauvan adoptoimiseksi on jopa vain 35-v (siis sekä isä että äiti pitää olla alle tuon). Jos 45-v mies haaveilee vauvasta, niin adoptionkin kautta se on mahdoton tehtävä, koska lapsen jonotus vie helposti pari vuotta ja siis adoption toteutuessa pitäisi olla alle maksimi-iän.

Biologinen isähän voi olla vaikka 70v, joten mitä femakoiden kotkotusta tuo nyt taas on?

• kitkotkut
        mies32 kirjoitti:

Biologinen isähän voi olla vaikka 70v, joten mitä femakoiden kotkotusta tuo nyt taas on?

No hyvä, on sitten vielä aikaa!!!

• näin
        stellaria81 kirjoitti:

Tämä minullekin tuli mieleen, että jos on muutenkin vaikeuksia naisen saamisessa, niin tuollaiset ankarat kriteerit tekevät siitä vielä monin veroin vaikeampaa. Tietysti niille omille mielihaluilleen on vähän vaikea tehdä mitään, eli jos ei vaan tykkää muista kuin paljon nuoremmista naisista, niin sitten ei tykkää. Mutta useimmat alta kolmekymppiset naiset eivät valitettavasti taida lähtökohtaisesti olla kovin kiinnostuneita noin vanhoista miehistä. Jos olet oikeasti nuorekkaan näköinen (etkä vain kuvittele), niin se toki auttaa asiaa paljonkin, mutta kilpailu tuon ikäisitä naisista taitaa kuitenkin olla sen verran kovaa, ettei heitä saa vain passiivisesti möllöttämällä, vaan pitää alkaa itse iskupuuhiin.

Ja yleensä ne jotka ovat kiinnostuneita vanhemmista ovat siksi että arvostavat miehen kokeneisuutta.

• ...
        näin kirjoitti:

Ja yleensä ne jotka ovat kiinnostuneita vanhemmista ovat siksi että arvostavat miehen kokeneisuutta.

...sekin että asettaa ikärajoja kertoo jotain omasta seksuaalisuudesta. Tarkoittaako tämä että se kolmikymppinen kelpaa sinulle sitten vain kymmenen ensimmäistä vuotta? Aika monet normaalit pariskunnat haluaa seksiä vielä kuusikymppisenäkin, mieti sitä.

• mies32
        ... kirjoitti:

...sekin että asettaa ikärajoja kertoo jotain omasta seksuaalisuudesta. Tarkoittaako tämä että se kolmikymppinen kelpaa sinulle sitten vain kymmenen ensimmäistä vuotta? Aika monet normaalit pariskunnat haluaa seksiä vielä kuusikymppisenäkin, mieti sitä.

Eli jos teininainen ei halua 45-vuotiasta, se tarkoittaa, ettei tuo teininainen harrasta seksiä enää 30v kuluttua.

• mies38.

Kyllä mä vaan sanon että kannattaa juoda paljon alkohoolia ja käydä baareissa niin löytää naisia. Itse olin nuorempana sellanen juhlija ja juhlin joka viikko ja naisia riitti. Nyt en ole juhlinut hirveesti kun on oma nainen jo ollut 3 vuotta. Mut kaikki kaveritkin juhli ja löysi naisia baareista. Pitää olla rohkee ja mennä juttelee naisille. Naiset ei tuu sulle juttelee ikinä joten olet sen takia yksin.

• 8+12

Mitä sää kiltti mies/ruma mies Raumalta taas sepität? :-DDDDD

Hitto sää oot outo!

• ei saa lannistua

ei pidä lannistua, itse suhtaudun naisen saamiseen samalla tavalla kuin esim opiskeluun. Opiskelussakin pitää tehdä kovasti töitä jotta saa haluamansa eli tutkintotodistuksen. Se vaan on miehen osa että naisen saamiseksi pitää tehdä töitä ja palkinto on pääseminen pillun sisään. Vaikka naisen saaminen on hemmetin kovan työn takana niin kyllä se sitten onkin palkitsevaa kun pääsee lykkimään pimperoa takaapäin, pidä palkinto mielessä niin jaksaa yrittää

• Realiteetteja

Mitä sinulla on tarjottavanasi niille kaksvitosille tai nelikymppisille? Kun olet haikaillut naisten perään jo kaksi vuosikymmentä eikä yksikään ole sinusta kiinnostunut tarpeeksi, voi jo olettaa, että käyttäytymisessäsi eli luonteessasi on jotakin pahasti vialla. Minä jo arvaan, mutta mietipä ensin itse.

• Realiteetteja

Kolme miinustelijaa on siis sitä mieltä, että vika ei ole aloittajassa vaan kaikissa maailman naisissa. Voihan sitä heiveröistä egoaan tietysti noinkin tukea.

• ätmi 37v

Olen samankaltaisessa tilanteessa. Tosin mulla menis ihan hyvin joku 30-40v jos ei ole lihava. Lasten kanssa on tosiaan se ongelma, että mitä vanhempana tekee niin sitä suurempi riski että lapsi ei synny terveenä.

• bdvcvv

pikkuveljeni syntyi, kun äitini oli 37v. ja ihan terve on, toki riski kasvaa

• mkjjkjlkhkhjkgkj

joo o

• bhbhbhbbhb

Japanissa olisit ihan normimies, täällä Suomessa olet edelläkävijä. Nyt kuulut vähemmistöön mutta 10-20 vuoden päästä sinunkaltaisiasi on paljon.

• Yrjöttää jo

KUKA harrastaa suuseksiä yhden yön jutussa, siis nuolee tuikituntemattoman ihmisen sukupuolielimiä? Joko olette olleet hirveässä kännissä tai toinen teistä on prostituoitu.

• Lips lips lipilipi

En muutenkaan ymmärrä näitä pillunnuolijoita. Jos kerran sperma maistuu, niin miksi lipittää vanhoja eltaantuneita jämiä jostain huoranpillusta. Miksi ne eivät mene imemään spermaa tuoreena niiden nussijamiesten mulkuista? Sillä homojahan pillunnuolijat ovat, niin sanottiin Sopraanoissakin!

• Yrjöttää jo
        Lips lips lipilipi kirjoitti:

En muutenkaan ymmärrä näitä pillunnuolijoita. Jos kerran sperma maistuu, niin miksi lipittää vanhoja eltaantuneita jämiä jostain huoranpillusta. Miksi ne eivät mene imemään spermaa tuoreena niiden nussijamiesten mulkuista? Sillä homojahan pillunnuolijat ovat, niin sanottiin Sopraanoissakin!

Mukavaa puuhaahan tuo on, muttei tulisi mieleenkään ottaa sen enempää kuin antaakaan ennen kuin aika vakiintuneessa parisuhteessa. Eikä silloinkaan kovin usein, koska parempaakin on olemassa huomattavasti vähemmällä vaivalla. Oikeastaan taitaa olla pitkälti pornon luomaa hypetystä.

Sinun kannattaa kyllä siivota suusi ja miettiä pupujusseja ja pilvenhattaroita sen sijaan, että nyrjäyttäisit aivojasi kuvitelmillasi ja traumoillasi.

• 11+13

Huomionarvoista on se, että kukaan ei ole tässä ketjussa tarjoutunut seuraksi aloittajamiehelle, jos aloittaja olisi ollut nainen niin moni olisi ilmoittautunut.

• Heh, mun ei kannata kun oon herralle liian vanha, ja nuorempia taas ei taida pahemmin kiinnostaa.

• Siis kuinka?

Meinaatko, että nelikymppinen nainen, joka ei ole luonteensa vuoksi koskaan onnistunut herättämään kiinnostusta yhdessäkään miehessä joitakin yhden yön panoja lukuunottamatta, saisi täältä kaksvitosen miehen rakastetukseen ja lastensa isäksi?

• pessimisti

Summa summarum on että toivo on mennyt. Se siitä. Voit asennoitua että seuraavat 38 vuotta menee myös samalla tavalla, mut hei dis wat is it!

• Paska maailma

Naiset ovat liian pinnallisia, se on syynä miesten sinkkuuteen. Kiltit miehet ei kelpaa, naistenhakkaajat kyllä kelpaa.

Mikähän siinä on vikana?

• naiset kasvakaa

Semmoiset naiset ovat nykyään.

• fsfs44

Taloudelliset turvatut naiset eivät kaipaa seksiä.

Naisettomat miehet menettävät kunnian ja lopettavat työnteon.

Kärjistettynä valtiolta loppuu veronkanto pohja, kun vain naisia julkisella puolella. Voi alkaa naisia taas kiinnostaa parisuhde, kun järjestelmä romahtaa.

• mies32
        fsfs44 kirjoitti:

Kärjistettynä valtiolta loppuu veronkanto pohja, kun vain naisia julkisella puolella. Voi alkaa naisia taas kiinnostaa parisuhde, kun järjestelmä romahtaa.

Ei hätää, nostetaan jokaisen naisen palkkaa tasa-arvon nimissä 20%, niin verotulot nousevat progressiivisen verotuksen ansiosta n.30%.

• 4+17
        fsfs44 kirjoitti:

Voi kulta pieni, valtiolla on myös paaaaaljon miehiä julksella puolella töissä. Poliisit ja postinkantajat ovat muunmuassa isänmaamme leivissä...
        Itse olen nainen ja yksityisessä firmassa hommissa.

Tuskinpa mikään romahdus saa naisia kiinnostumaan parisuhteesta SINUN kanssasi. Jos et ole naista saanut "hyvinä aikoina", niin kuinka luulet selviäväsi romahduksen tultua?
        Pieni vinkki: suomalainen nainen ei ole mikään pikku prinsessa, joka tarvitsee jonkun miehen turvaa. Ei edes tiukkoina aikoina. Itse elin kerran monta kuukautta nollatuloilla kun työkkäri katkaisi työmarkkinatuen. Onneksi oli säästöjä laskujen maksuun - ja ihania ystäviä, jotka silloin tällöin pyysivät luokseen syömään. Yhdeltä sain jopa pariksi viikoksi keikkaöitä hänen firmastaan. Se rahantulo auttoi.

Järjestelmän romahtaessa ne, joilla on laaja ja tiheä sosiaalinen verkosto tulevat pärjäämään. Yksinäiset sudet kuolevat kylmään, nälkään ja ikävään.

• EVVK

Hae kuule sinäkin se lastesi äiti Thaimaasta niin loppuu toi kitinä.

• kitinää ja väkinää

Hirvee kitinä, siis onhan se masentavaa ja kamalaa kun on liki 40 ja silti ei ole edes seurustellut.
      Olet sinäkin ihan taatusti vanhannäköinen, olet vain sokeutunut omalle vanhenemiselle, joten katsele vain niitä ikäisiäsi tai jopa vanhempia.

Oma valinta se on että yrittää pyydystää sellaisia jotka eivät ole susta kiinnostuneita.

Sitä paitsi naiset kyllä voi saada lapsia vielä 50vuotiaanakin. Vaikka mahdollisuudet on huonommat. Ja mistä tiedät onko sun siittiöissä edes eloa?

• mies32

Mutta jos on se teinirakkaus vielä kokematta eli edessäpäin, niin eihän sitä nelikybäsen kanssa voi kokea. Ja pedofiliaakin se olisi jos käytetty nelikymppinen nainen olisi ensirakkauttaan kokevan 38v-neitsytpojan kanssa.

• Hipsuvarvas
        mies32 kirjoitti:

Mutta jos on se teinirakkaus vielä kokematta eli edessäpäin, niin eihän sitä nelikybäsen kanssa voi kokea. Ja pedofiliaakin se olisi jos käytetty nelikymppinen nainen olisi ensirakkauttaan kokevan 38v-neitsytpojan kanssa.

Pedofiliaa (voi jessus! Kai tää nyt oli vitsi, kun eikös 38-vuotiad ole aikuinen eikä lapsi? Paitsi jos on joku kehitysvammaisten, jolloin älyllinen kehitys on jäänyt lapsenasteelle.) sekin olisi jos käytetty nelikymppinen mies olisi ensirakkauttaan kokevan 38-vuotiaan neitsyttytön kanssa.

• mies32
        Hipsuvarvas kirjoitti:

Pedofiliaa (voi jessus! Kai tää nyt oli vitsi, kun eikös 38-vuotiad ole aikuinen eikä lapsi? Paitsi jos on joku kehitysvammaisten, jolloin älyllinen kehitys on jäänyt lapsenasteelle.) sekin olisi jos käytetty nelikymppinen mies olisi ensirakkauttaan kokevan 38-vuotiaan neitsyttytön kanssa.

Neitsytpojan seksuaalishenkinen kehityshän on 14-vuotiaan tytön tasolla.

• mies37nainen47

Niin sekin, silti monikin 35 -> mies katselee ihan suosiolla 35-55 vuotiaita naisia. Kun ei ne oman ikäiset jääkapin uhrit kiinnosta ja teinit taas ei halua heitä. Silloin timmi ja hyvässä kondiksessa oleva 40 nainen onkin ihan kiva.

Realiteetit handuun aloittaja

• ätmi 37v

Mistä löytyy timmi ja hyvässä kondiksessa oleva 40 nainen, joka kiinnostuu ätmistä?

• YYYY
        ätmi 37v kirjoitti:

Mistä löytyy timmi ja hyvässä kondiksessa oleva 40 nainen, joka kiinnostuu ätmistä?

ap itkee kun ei saa nuorta naista. Hänen ikäiset naiset taas itkee kun eivät saa oman ikäistä miestä! Yhtälö ei toimi. Siis, ap:han se on joka torjuu oman ikäisensä naiset, eli juuri ne jotka hän voisi saada muttei halua. Tämä on juuri tyypillistä. JOKA KUUSEEN KURKOTTAA SE KATAJAAN KAPSAHTAA!

• ätmi 37v
        YYYY kirjoitti:

ap itkee kun ei saa nuorta naista. Hänen ikäiset naiset taas itkee kun eivät saa oman ikäistä miestä! Yhtälö ei toimi. Siis, ap:han se on joka torjuu oman ikäisensä naiset, eli juuri ne jotka hän voisi saada muttei halua. Tämä on juuri tyypillistä. JOKA KUUSEEN KURKOTTAA SE KATAJAAN KAPSAHTAA!

Et vastannut kysymykseeni.

• Hipsuvarvas
        ätmi 37v kirjoitti:

Et vastannut kysymykseeni.

Mä voin vastata sun kysymykseen Mistä löytyy timmi ja hyvässä kondiksessa oleva 40 nainen, joka kiinnostuu ätmistä?

Vastaus:
        a) ei mistään ellet ala itsekin liikkua
        ja olla myös timmissä kunnossa

b) omasta päästäsi eli joudut kuvittelemaan hänet

Vastaukset ovat samat myös kysyttäessä toisinpäin.

• ätmi 37v
        Hipsuvarvas kirjoitti:

Mä voin vastata sun kysymykseen Mistä löytyy timmi ja hyvässä kondiksessa oleva 40 nainen, joka kiinnostuu ätmistä?

Vastaus:
        a) ei mistään ellet ala itsekin liikkua
        ja olla myös timmissä kunnossa

b) omasta päästäsi eli joudut kuvittelemaan hänet

Vastaukset ovat samat myös kysyttäessä toisinpäin.

Kyllä mä liikun ja olen melko timmissä kunnossa.

• pelimiesx1

Ihme jauhamista ap: ltä. Naisia saa kun kulkee silmät auki, ja heittäytyy juttusille.

Periaatteena on kun otat kontaktia noin kymmenen naisen kanssa, niin yksi nappaa.

Tietenkin täytyy oppia kokemaan torjuntaa, mutta lopussa kiitos seisoo.

• Ninpä niin

Kerroit avaaja jo syysi sinkkuuteesi. Olet 38-vuotias, muttet kelpuuta ikäistäsi naista. Turha sinun on katsella 8-13 vuotta nuorempia naisia. Nuorien naisien aika oli silloin kun itsekin olit nuori.
      Katsele itsellesi 35-38 vuotias kumppani ja tee pari mukulaa hänen kanssaan, jos teillä synkkaa hyvin yhteen. Älä haikaile nuorten naisten perään, koska se juna meni jo.

• piolokia

Ei kai tuon ikäisenä enää uskalla lapsia tehdä. Tulee vielä downin syndroomaa tai mitä lie.

• Kyseenalaistaja
        piolokia kirjoitti:

Ei kai tuon ikäisenä enää uskalla lapsia tehdä. Tulee vielä downin syndroomaa tai mitä lie.

Ei tule. Usein se tulee nuoremmille, joita ei edes seulota. Ennen lapsia saatiin niin pitkään kuin niitä tuli, jopa lähes viisikymppisinä.

• Kyseenalaistaja

Ei 40-vuotiaskaan ole liian vanha. Ihmiset vanheneva eri tavoin. Ei kannata tuijottaa pelkkiin numeroihin, vaan millainen ihminen itse on. Avaajan viesti itsessään kertoo oikeastaan ihan kaikki syyt. Olisi syytä avartaa horisonttiaan ja olla avoin asioille, niin joku voi tulla vastaan eikä kävele ohi huomaamatta.
        Vaikka ei heti syttyisikään kipinää tai tulta, kannattaa tutustua paremmin ja tavata useamman kerran, jos toinen tuntuu alussa "ihan ok", eli mitään varsinaista "vikaa" ei ole paitsi ei vie heti jalkoja alta. Se ei aina tapahdu heti, vaikka ihmiset kärsimättömyyksissään kai usein odottavat jotain sellaista "ihmettä".

• atm toveri

Onni voi olla lähempänä kuin luuletkaan. Varmasti jostain vielä löydät parikymppisen timmin ja seksikkään naisen. Täytyy muistaa, että miehen karisma kasvaa pitkälle vielä viidenkympin jälkeenkin.

• ätmi 50v

Parhaat nuoruusvuodet vielä edessä.

• lsidhn

Aloittajan karisman lisääntyminen lienee kyseenalaista.

• Kyseenalaistaja

Muuta asennettasi. Olet liian negatiivinen ja itsekeskeinen, se karkottaa. Jos olet liian pian takertumassa kohtaamiisi naisiin, he vaistoavat sen ja lähtevät karkuun. Viestisi kertoo sinusta aika paljon, oikeastaan se paljastaa koko ongelmasi ytimen ja myös sen, että olet kovin valikoiva, pitäisi olla 10 vuotta nuorempi nainen ja kaunis, luonteesta viis. Luuletko etteivät he pidä sinua vanhan näköisenä? Sitä paitsi nelikymppinen on usein ihan lisääntymiskykyinen.
      Mitä sinä voit "saada" on todella omanapakeskeinen asenne. Kun käytät sanoja "tässä iässä", sekin osoittaa sinun olevan henkisesti vanha ja kaavoihin kangistunut. Et usko että asiat voisivat muuttua. Kyllä voivat, kaikki on mahdollista, mutta muutos lähtee itsestäsi.
      Lähde liikkeelle avoimin mielin, älä odota äläkä vaadi, katso mitä tulee vastaan, lähde sellaiselle polulle jota et ole ennen kulkenut. Ei kukaan ole sinulle mitään velkaa, miksi sinun pitäisi "saada" jotain? Mieti myös mitä itse pystyt tai haluat tarjota naiselle. Eivät naiset ole mitään käsipuoleen ripustettavia näyttelyesineitä tai terapialeluja, joilla poistetaan oma yksinäisyys ja paha olo, vaan oikeita tuntevia ihmisiä, joilla heilläkin voi olla pettymyksiä takanaan mutta jaksavat siitä huolimatta hymyillä ja uskoa että elämän paras aika on vielä edessä.
      Omapahan on valintasi ja elämäsi. Olet nähnyt että tähänastinen "toimintamallisi" ei ole johtanut mihinkään. Oletko valmis muuttumaan ja muuttamaan sitä? Kaikki on itsestäsi kiinni.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2625
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      399
      2129
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1932
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      125
      1623
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1581
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1113
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1019
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe