ei voi kuin ihmetellä tälle palstalle kirjoittavien miesten henkistä tilaa. Viesteistä huokuu huono itsetunto, ei kai kukaa nainen halua lähestyä sellaista tyyppiä joka ei arvosta itseään vaan kutsuu itseään jollain ihme nimikkeellä atm. Samoin tänne kirjoittavilla naisilla tuntuu olevan huono itsetunto. Yhteistä kaikilla kirjoittajilla on se että toisten onnettomasta tilanteesta tunnetaan vahingoniloa.
Olen itsekkin sinkku ja ei ole kavereita mutta se ei tee minusta huonompaa ihmistä vaan arvostan itseäni ihmisenä ja miehenä, olen älykäs ja minulla on järkeviä ajatuksia, on hyvä työ, omaisuutta ja harrastuksia on niin henkisellä kuin fyysiselläkin puolella. Palstalaisten ajatukser ja kirjoitukser edustavat valitettavasti tyypillistä suomalaista mielenlaatua.
olette outoja tyyppejä
7
171
Vastaukset
- Auta meitä guru!
Hienosti siinä korotit itsesi muiden yläpuolelle. Hurmaavaa. P*skat suomalaiset ja niiden mielenlaatu. Ihan erilainen olet.
Sinähän se outo tapaus olet, jos palstalaiset edustavat tyypillistä mielenlaatua.
- Aisuri Timo
Sanon vain niinkuin asiat ovat.
- No can do
Ei naiset lähesty miehiä muutenkaan, joten mitä väliä?
- 17+17
Ytmejä pelkästään lähestyvät..
Ja minä puolestani en voi muuta kuin ihmetellä näiden viestien poistelijoiden henkistä tilaa. Ihanko silkkaa jalouttanne uhraatte aikaanne pitääksenne huolta meidän keskustelumme ”tasosta”? Vai aloittaja itsekö tästä ketjusta mahtaa poistella kaikki vastaukset, jotka eivät ole hänen mieleisiään?
Ehkäpä en tällä kertaa viitsi kommentoida muuta kuin sen, että jos sulla , ap on järkeviä ajatuksia, niin kovin taidokkaasti ainakin onnistut ne kirjoituksessasi pitämään piilossa.- reali33
Itsestään ylpeä ATM on kovin vaikea yhtälö.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3317179Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714388- 2083175
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242987- 741952
- 1531826
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2161773Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448