Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lähtökohtaisesti kumpikin maksaa omansa, mutta voisi huomioida myös semmoisen jutun että jos osapuolten tulotasot ovat kovasti erilaiset ja se suurituloisempi kinuaa koko ajan joihinkin ravintoloihin syömään eikä edullinen kotiruoka kelpaa, niin sitten kyllä voisi tarjotakin sille köyhemmälle joskus.
Työttömän pussissa jo se ekatreffien yksi kahvikupillinen kuitenkin tuntuu ihan jonkin verran, joten kaikista fiksuinta olisi jos mielikuvitusta olisi sen verran ettei ekatreffeillä tarvitsisi ylipäätään käyttää erityisemmin rahaa, vaan kävisi vaikka kävelyllä tms. ettei sitten kumpaakaan osapuolta jäisi harmittamaan nuo turhat kahvit jos hommasta ei sitten kuitenkaan tule mitään.
05.03.2015 14:10
No mitenkä se pimpan antaminen näin netitse oikein käytännössä onnistuu, osaatko sanoa?
Laita osoitteesi tälle palstalle, niin ehkäpä joku meistä hyväsydämisistä palstanaisista matkustaisi luoksesi.
04.03.2015 22:33
No tuskinpa tuo laihempi nyt ainakaan mikään bodari on, ennemmin kuvittelisin tuon 120-kiloisen olevan se salipeilailija, tai sitten muuten vain semmoinen raskastekoinen kaveri.
04.03.2015 22:05
Molemmat voivat olla ihan hyviä, normaalipainon rajoissa olevia miehiä, mikäli ovat hyvässä fyysisessä kunnossa. Ei noista pysty mitenkään pelkän painon perusteella sanomaan kumpi olisi parempi.
04.03.2015 22:04
Aikamoinen logiikan kukkanen, tällä kertaa vaihteeksi naisen kirjoittamana. :)
Toisaalta tuskinpa kenellekään tulisi edes mieleen yhdistää työttömyyttä ja rumuutta alkoholi- ja mielenterveysongelmiin, ellei itsellä olisi asiat menneet juurin tuohon malliin.
04.03.2015 11:41
Miehillehän se tuntuu olevan erityisen tärkeää että tasa-arvo toteutuu juuri niissä asioissa joista on miehille hyötyä, kun taas muissa jutuissa ei ole niin väliä.
Otetaanpas nyt esimerkiksi tuo naisellisuusvaatimus. Yleensähän miehet vaativat naiselta naisellisuutta, eli pitää meikata ja pukeutua hameeseen joka helvetin hornanilmallakin, ja tämähän ei ole erityisen tasa-arvoista. Toisaalta kaikki tietävät että naiset tekevät keskimäärin suoria aloitteita vähemmän kuin miehet, joten luulisi olevan selvää että suorat aloitteet eivät ole kovin naisellista toimintaa. Eli tässä yhdessä asiassa siis naisten pitäisi hylätä tuo naisellisuus ja siirtyä tasa-arvoon, johtuen juuri siitä etteivät nössöt palstapojat itse osaa muuten viedä asiaa eteenpäin.
Iästä johtuva arvonaleneminen on toki semmoinen juttu joka vaikeuttaa kumppanin löytämistä netistä, jossa tuo ikä nyt on vain on enemmän esillä ja ehkä miehetkin enemmän valveutuneita MAT:n suhteen kuin normaalielämässä. Livetutustumisessa on se hyvä puoli ettei sitä ikäänsä tarvitse ihan heti kertoa, vaan vasta sitten kun on saanut miehen kiinnostumaan. Jos vain joskus jaksaisin lähteä sinne baariin tylsistelemään, niin luultavasti olisi tarjolla oman ikäistä ja nuorempaakin, koska sellaisessa ympäristössä yleensä miehet ovat muutenkin rohkeampia lähestymään. Että eipä tässä nyt vielä mikään hätä oikeastaan ole, nappaanpa sitten jonkun baarimiehen kun alkaa näyttää siltä ettei niitä kunnollisempia kertakaikkisesti ole enää tarjolla. :)
04.03.2015 11:33
No minulle ei kyllä miehen kokemattomuus ja ujous sinänsä olisi mikään turn-offi, koska itsekin olen samanlainen. Sen verran nyt kuitenkin pitäisi miehellä olla aloitekykyä että tekisi olemassaolonsa ja kiinnostuksensa minulle selväksi, sillä onhan aika absurdia kuvitella että juuri ne kokemattimimmat ja ujoimmat naiset olisivat tuolla ulkona tekemässä miehille aloitteita, kun eivät naiset ylipäätäänkään niitä niin hirmuisesti tee.
Semmoinen paha vikahan minussa tietysti on etten ole parikymppinen enkä sellaiseksi pysty muuttumaankaan, joten eipä kelpaa aloittajalle eikä monelle muullekaan palstaätmille. :-/
03.03.2015 13:00
Mielenkiintoista että useampikin mies on maininnut tuon urheilullisuuden turn-offina. Itsellänikin on kyllä siitä profiilissa maininta (tosin puhun vain liikunnasta, en urheilusta), ja paradoksaalisesti minä kyllä tuntuisin kelpaavan monille erittäin epäliikunnallisille miehille, mutta sellaisille normaaleille, itsestään huoltapitäville sen sijaan en mene kaupaksi jostain syystä.
Toisaalta en kyllä ymmärrä että miksi se liikunta nyt erityisesti veisi aikaa siltä parisuhteelta. Tuskinpa sitä nyt montaa tuntia päivässä tai edes joka päivä kuitenkaan kovin moni harrastaa, ja tietysti se kumppani olisi enemmän kuin tervetullut mukaan liikkumaan. No neliraajahalvaantuneita voisi tietysti pikkuisen häiritä, mutta en nyt semmoista miestä ensisijaisesti olekaan hakemassa.
03.03.2015 12:51
Jaa, sinäkö haluatkin naisen joka on riippuvainen rahoistasi? no eiköhän semmoisen luulisi aika helpostikin löytyvän jostain työttömien tapahtumista esimerkiksi.
03.03.2015 12:00
No enpä ole onnistunut. Syynä se että olen mahdottoman arka suhdeasioissa, enkä kertakaikkisesti osaa tehdä mitään, jos mies ei uskalla sitä aloitetta minulle tehdä. Lisäksi olen myös jossain määrin sitoutumiskammoinen, eli vaikka etenemiseen olisikin ollut mahdollisuus, niin olen tarvinnut aikalisää ja pistänyt pakin päälle väärällä hetkellä jolloin mies on (toki tavallaan ymmärrettävästi) kuvitellut että kiinnostukseni on lopahtanut.
Tämä parisuhteiden pelisääntöihin tutustuminen on vähän niin kuin opettelisi ajamaan jollakin uudella ajoneuvolla, eli ohjausliikkeet menee helposti vähän överiksi, jolloin löytää itsensä hyvin äkkiä sieltä ojan puolelta.
02.03.2015 15:33
No jos haluat profiloitua hassuksi pervosedäksi, niin mikä ettei. Kannattaa kuitenkin huomata ettei tuollaiseen viestiin vastaa yksikään oikeata parisuhdetta haluava nainen, vaan korkeintaan joku epätoivoinen panoa vailla oleva.
Viestin johdonmukaisuuteen kannattaisi myös kiinnittää vähän enempi huomiota, sillä varsinkin 2. versiossa tuo viittaus toiveeseen loppuelämän suhteesta tekee siitä aivan naurettavan ristiriitaisen, kun koko muu viesti kielii aivan muuta (jopa samassa lauseessa mainitset tykkääväsi petipuuhista naisTen kanssa…).
Sinänsä kyllä tuollainen autovertaus voisi toimiakin, jos vain malttaisit jättää siitä nuo pervoudet pois. Esim. eka version eka kappale ehkä vielä menettelisi, kunhan jatko pysyisi asiallisempana huumorina. Ja jos ei huumoria osaa repiä mistään muusta kuin seksijutuista, niin kyllä sekin jonkin verran miehen pisteitä laskee.
02.03.2015 15:23
No jostain kumman syystä hyvinkin komeat miehet aina toisinaan vaikuttavat olevan kiinnostuneita, mutta menevät vain niin puihin etteivät saa tehtyä aloitetta.Liekö heillä sitten silmissä jotain vikaa, vai miksi ihmeessä kurppaa katselevat. :)
02.03.2015 15:04
Mää en nyt kyllä oikein pysynyt kärryillä.
”Vaikka itse rakastaisit koko sydämestäsi, et voi koskaan tietää mitä toinen todella tuntee. ”
Tuon perusteella siis ymmärsin että olet sitä mieltä ettei miehesi rakasta sinua.
”Hän kertoi itkien minulle, että hän haluaa olla täydellinen, ja siksi on näytellyt jotain mitä ei ole.”
Tästä taas voisin jotenkin aistia että hän on teeskennellyt nimenomaan siksi että saisi pitää sinut itsellään , ja jos pettäminekään ei tähän asiaan liity, niin kuvittelisin että hän todella rakastaa sinua.
Aggressiivisuus kuulostaa toki pahalta, mutta voihan se olla vain reagointia siihen menettämisen pelkoon. Tietenkään en tiedä miten vakavasta jutusta oikeasti on kyse, mutta kannattaisi ehkä kuitenkin pohtia olisiko se anteeksiantaminen aivan mahdotonta, eihän tässä kukaan täydellinen ole.
Sinänsä kyllä totta tuo, että mitä enemmän pelkää sitä mahdollista eroa ja mitä herkempi kokee muutenkin olevansa, niin sitä varovaisemmin tulee lähdettyä mihinkään suhteisiin mukaan, vaikka joskus semmoiseen tarjoutuisi mahdollisuuskin. Pitkälti juuri tämän takia itsekin olen ikisinkkuna pysynyt.
02.03.2015 15:00
Ai sinullako tuollainen taktiikka on toiminut erinomaisen hyvin? Itse en kyllä koskaan ole ollut kiinnostunut kusipäämiehistä, tai ainakin kiinnostus on lopahtanut heti sen jälkeen kun kusipäisyys on tullut ilmi.
02.03.2015 14:44
No toki ensimmäiseksi huomio kiinnittyykin siihen miehen komeaan ulkonäköön ja saattaa pikkarit kastuakin, mutta jos myöhemmin osoittautuu ettei mies millään kykene ymmärtämään minun tai muidenkaan vitsejä, eikä varsinkaan itse vitsaile ikinä, niin kyllä semmoinen lähtisi vaihtoon aika pian, mitä luultavimmin jo ennen sinne sänkyyn päätymistäkin.
02.03.2015 14:39
Ai, sinäkin olet näköjään näitä tasa-arvon airuita, jonka mielestä juuri nyt on naisten vuoro alkaa käyttäytymään niin kuin miehet ovat perinteisesti tehneet (ainakin silloin kun se miehelle sattuu sopimaan).
01.03.2015 18:54
Jaa, no etpä ole minulle ainakaan ehdottanut tuollaista järjestelyä. Mikäs ettei minullekin kelpaisi tuommoinen, ettei tarvitsisi muuta kuin vähäsen siivoilla ja laitella ruokaa kotona ja suurimman osan ajastaan saisi käyttää laiskotteluun ja omiin harrastuksiinsa.
01.03.2015 17:30
Siis mistä helvetistä oikein olet kehitellyt tuollaisia vaatimuksia akateemisten naisten päähän? Erinomainen esimerkki miesten kummallisesta mielikuvituksesta silloin kun pitäisi keksiä jokin syy sille ettei uskalla pistää viestiä vaikka haluaisikin.
Suosittelen sinua lukemaan seuraavan tekstin erittäin huolellisesti ja niin monta kertaa että varmasti menee jakeluun:
Jos nainen vaatii mieheltä 2 m pituutta, bodarin ruumiinrakennetta sekä vähintään samantasoista koulutusta, niin nainen osaa kyllä pistää rastin ruutuun siihen oikeaan kohtaan ihannekumppanin vaatimuksissa, sitähän varten se vaatimusten esittämismahdollisuus siinä ylipäätään on.
01.03.2015 17:23
Kuten tässäkin ketjussa on nähty, suurinta osaa miehistä ei edes kiinnosta akateeminen nainen ja aika paljon on myös näitä itseään tasa-arvon kannattajiksi kutsuvia, jotka siis todellisuudessa ovat sitä mieltä että nyt on naisten vuoro tehdä kaikki miesten hommat aloitteenteosta metsänraivaukseen, enkä sellaista miestä itselleni haluaisi. Netissä on siis vain kourallinen miehiä jotka sekä olisivat kiinnostuneita tutustumaan minuun että omasta mielestäni parisuhdemateriaalia, ja näiden löytäminen on kuin neulan etsimistä heinäsuovasta.
Baarissa on se hyvä puoli ettei siellä tarvitse kertoa heti olevansa pitkälle koulutettu, mikä ainakin eliminoi sen että mies jo ennen ensimmäisenkään sanan vaihtoa alkaisi kehittelemään päässään kaikenlaisia syitä miksi minuun ei kannata yrittääkään tutustua.
01.03.2015 17:07
Vai niin. Eli epäkiinnostuneiden ja nössöjen paskahousujen lisäksi näistä passiivisista miehistä löytyy myös teitä väsymättömiä tasa-arvon sotureita. Ja aktiiviset miehet taas ovat kaikki kehitysvammaisia tai ainakin yli 10 vuotta itseäni nuorempia/vanhempia. Ehkäpä tosiaan pitäisi lopettaa tämä ajanhaaskaus netissä ja siirtyä sinne baariin, josko sieltä löytyisi edes jokunen normaalimpi mies.
01.03.2015 09:09
19 / 137