1 tapaavat ja kumpikin ihastui sopivat treffit kivaa on ja toisilla miehen luokse ja kivaa on ja nainen keksii omasta päästään tykkäiskö tuo mies jos teen sille vaikka pyttipannun ja itselleni myös onkohan sillä kaapissa mitään ja sanoo käyn kaupassa yhtäkkiä mies tulenko mukaan nainen siihen ei tarvi ja käy kaupassa ja takaisin tullessaan tekee oolannin pyttipannu pusseista pyttikset ja kanamunan kera varmasti nainen teki vaikutuksen ja esim päättää itse imuroin vielä tosiaan tekee vaikutuksen nyt on helmi kyseessä kolmansilla naisen luona niin mies itse kysyy tarvitseeko vaikka ilmanvaihto kanavien päät putsata ja putsaa ne niin varmasti tekee naiseen vaikutuksen nyt on hyvä mies kyseessä ja heistä tulee pari 2 tapaavat ja kummankin luona vain istuvat ja juttelevat kummallakin nälkä ajattelee minä en sapuskaa tee jompi kumpi kysyy mennäänkö grilliin syömään niin toinen vastaa mun autolla ei mennä se mikään vit,n taksi ole juodaanko kaljaa kuka hakee minä en palvele ketään nussitaan edes ja eroavat
kumpi nainen saa miehen
8
<50
Vastaukset
- enosaakirjoittaacom
V*ttu näitä jaksa lukea...
- ei-ole-ilkeilyä
naiset opetelkaa olemaan kuten 1sen nainen niin saatte miehen ja varmasti äitinne siskonne mummunne suvun naiset opettaa miten kunnon miesten kanssa ollaan varmasti neuvoo tottakai ystävättäresi siskot neuvoo ole vit.umainen miehille ja kilpaile heidän kanssaan mutta neuvovat jotta kunnon mies valitsee heidän siskonsa neuvo tosiaan opetelkaa muuten sinkkuina pysytte ja panopuina baarista ei saa kunnon miestä eikä naista
- lihapullienpaistaja
Jos 1 tapauksen nainen olisi edes vähän nähnyt vaivaa ruoan laittamisessa eikä valmistanut kaupasta haettua Oolannin pyttipannua, niin hän olisi vaikuttanut ihan mukiin menevältä naiselta.
Itse naisena sanoisin miehelle näin: "Odota, käyn kaupassa!"
Toisin kaupasta naudan jauhelihaa, sipulikeittopussin, korppujauhetta, jauhoisia perunoita, täysmaitoa ja voita sekä maustekurkkuja ja salaattitarvikkeet.
Takaisin tultuani vetäytyisin keittiöön ja valmistaisin miehelle ja itselleni maukkaat lihapullat ja pehmeän perunamuussin, jotka tarjoaisin maustekurkkuviipaleiden ja tuoresalaatin kera kauniisti katetun keittiönpöydän ääressä.
Ruoan jälkeen vetäytyisin taas keittiöön (tällä aikaa mies ratkaisisi tietokoneeni toimintahäiriöitä), ja pian keittiöstä kantautuisi mehevän mustikkapiirakan tuoksu. Nauttisimme jälkiruoan kylmän maidon kera sohvalla elokuvaa katsellen.
Sen jälkeen vetäytyisimme makuuhuoneeseen ja rakastelisimme kiihkeästi.- lento-suukko-lähti
no nyt koolostaa jo normaalilta naiselta mutta sun luona mies viihtyykin rakastuu ja rakastaa sinua tiedät sen itsekkin olet hyvä nainen
Tuota minäkin ihmettelin että mitä ihmeen ruuanlaittoa se semmoinen on jos pyttipannukin pitää tehdä valmispakasteesta. muutenkin minusta pyttis on semmoista jämäruokaa jota tehdään yli jääneistä keitetyistä perunoista ja heitetään sekaan mitä sattuu jääkaapista löytymään. En minä vain kiinnostavalle miehelle semmoista kehtaisi tarjota, vaan jotain vähän parempaa sentään, vaikka ei nyt niin ylettömäsi olekaan rahaa käytettävissä.
- ghhg
Aloittaja jauhaa ruoanlaitosta näppäimet höyryten, mutta ei tiedä siitä tuon enempää. Tyytyisi reppana ihan onnellisena valmispakasteesta tehtyyn pyttipannuun.
- nähtyon
Jos eka on ruma ja toinen Megan Fox, niin toka saa miehen.
Jos nainen tekisi mulle pyttipannun valmisaineksista, niin kyllä pojot laskisivat roppakaupalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1036392Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3405767Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk673514Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123395Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062779Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211780Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t131755Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1881234- 931153