kumpi nainen saa miehen

2sia-on-moni-sinkku

1 tapaavat ja kumpikin ihastui sopivat treffit kivaa on ja toisilla miehen luokse ja kivaa on ja nainen keksii omasta päästään tykkäiskö tuo mies jos teen sille vaikka pyttipannun ja itselleni myös onkohan sillä kaapissa mitään ja sanoo käyn kaupassa yhtäkkiä mies tulenko mukaan nainen siihen ei tarvi ja käy kaupassa ja takaisin tullessaan tekee oolannin pyttipannu pusseista pyttikset ja kanamunan kera varmasti nainen teki vaikutuksen ja esim päättää itse imuroin vielä tosiaan tekee vaikutuksen nyt on helmi kyseessä kolmansilla naisen luona niin mies itse kysyy tarvitseeko vaikka ilmanvaihto kanavien päät putsata ja putsaa ne niin varmasti tekee naiseen vaikutuksen nyt on hyvä mies kyseessä ja heistä tulee pari 2 tapaavat ja kummankin luona vain istuvat ja juttelevat kummallakin nälkä ajattelee minä en sapuskaa tee jompi kumpi kysyy mennäänkö grilliin syömään niin toinen vastaa mun autolla ei mennä se mikään vit,n taksi ole juodaanko kaljaa kuka hakee minä en palvele ketään nussitaan edes ja eroavat

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enosaakirjoittaacom

V*ttu näitä jaksa lukea...

• ei-ole-ilkeilyä

naiset opetelkaa olemaan kuten 1sen nainen niin saatte miehen ja varmasti äitinne siskonne mummunne suvun naiset opettaa miten kunnon miesten kanssa ollaan varmasti neuvoo tottakai ystävättäresi siskot neuvoo ole vit.umainen miehille ja kilpaile heidän kanssaan mutta neuvovat jotta kunnon mies valitsee heidän siskonsa neuvo tosiaan opetelkaa muuten sinkkuina pysytte ja panopuina baarista ei saa kunnon miestä eikä naista

• lihapullienpaistaja

Jos 1 tapauksen nainen olisi edes vähän nähnyt vaivaa ruoan laittamisessa eikä valmistanut kaupasta haettua Oolannin pyttipannua, niin hän olisi vaikuttanut ihan mukiin menevältä naiselta.

Itse naisena sanoisin miehelle näin: "Odota, käyn kaupassa!"

Toisin kaupasta naudan jauhelihaa, sipulikeittopussin, korppujauhetta, jauhoisia perunoita, täysmaitoa ja voita sekä maustekurkkuja ja salaattitarvikkeet.

Takaisin tultuani vetäytyisin keittiöön ja valmistaisin miehelle ja itselleni maukkaat lihapullat ja pehmeän perunamuussin, jotka tarjoaisin maustekurkkuviipaleiden ja tuoresalaatin kera kauniisti katetun keittiönpöydän ääressä.

Ruoan jälkeen vetäytyisin taas keittiöön (tällä aikaa mies ratkaisisi tietokoneeni toimintahäiriöitä), ja pian keittiöstä kantautuisi mehevän mustikkapiirakan tuoksu. Nauttisimme jälkiruoan kylmän maidon kera sohvalla elokuvaa katsellen.

Sen jälkeen vetäytyisimme makuuhuoneeseen ja rakastelisimme kiihkeästi.

• lento-suukko-lähti

no nyt koolostaa jo normaalilta naiselta mutta sun luona mies viihtyykin rakastuu ja rakastaa sinua tiedät sen itsekkin olet hyvä nainen

• Tuota minäkin ihmettelin että mitä ihmeen ruuanlaittoa se semmoinen on jos pyttipannukin pitää tehdä valmispakasteesta. muutenkin minusta pyttis on semmoista jämäruokaa jota tehdään yli jääneistä keitetyistä perunoista ja heitetään sekaan mitä sattuu jääkaapista löytymään. En minä vain kiinnostavalle miehelle semmoista kehtaisi tarjota, vaan jotain vähän parempaa sentään, vaikka ei nyt niin ylettömäsi olekaan rahaa käytettävissä.

• ghhg

Aloittaja jauhaa ruoanlaitosta näppäimet höyryten, mutta ei tiedä siitä tuon enempää. Tyytyisi reppana ihan onnellisena valmispakasteesta tehtyyn pyttipannuun.

• nähtyon

Jos eka on ruma ja toinen Megan Fox, niin toka saa miehen.

• Jos nainen tekisi mulle pyttipannun valmisaineksista, niin kyllä pojot laskisivat roppakaupalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      338
      7426
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4789
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2026
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1906
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      221
      1844
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1607
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe