Mauno, 56, ollut elämässään kuusi kuukautta töissä

ikoo

39

332

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whaaaat?!
      Repesin muutaman kerran ton pätkän aikana. Onks toi tyyppi tosissaan siis? Että ihan 25 kelpais ja 45 menis, jos ei ole räjähtänyt. :D :D
      Äijä itse on 56-vuotias saalis, jumalan lahja naisille. Ei ole perhana edes peruskoulua saanut kunnialla suoritettua ja kämppä on ihan karseassa kunnossa roinaa ja paskaa täynnä, pikkurötöksiä eikä tohon ikään mennessä edes kunnon työkokemusta. Mistä v*tusta näitä sikiää? :D :D

• erkki-täti

Olihan tämä Hankasalmen lahja Suomen naisille suorittanut peruskoulun :D
        Siis kohdalleen oli sattunut "pitempi baakkelsi" 80-luvun alkupuolella, joten hänellä oli tilaisuus suorittaa peruskoulu "Sukevan Yliopistossa" :D:D

Muistelen, että tuosta miekkosesta on tehty tv-dokumenttikin joskus. Aika erikoinen tapaus...kivasti oli teepussit (tiskattuna?) kuivumassa..

• erkki-täti kirjoitti:

Olihan tämä Hankasalmen lahja Suomen naisille suorittanut peruskoulun :D
        Siis kohdalleen oli sattunut "pitempi baakkelsi" 80-luvun alkupuolella, joten hänellä oli tilaisuus suorittaa peruskoulu "Sukevan Yliopistossa" :D:D

Muistelen, että tuosta miekkosesta on tehty tv-dokumenttikin joskus. Aika erikoinen tapaus...kivasti oli teepussit (tiskattuna?) kuivumassa..

Mä ihmettelin kans tota teepussihommelia. Siitä se sitten riipasee nuorikolleen tiskatun teepussin mukiin, kun on aika tarjota kupposet kuumaa. Mukava fairyinen sivumaku :D :D

• Täh. Siis äijä pitää sormusta vasemmassa nimettömässä ja yrittää iskeä nuoria naisia yliopiston kirjastosta? :D

Siis eihän tuo Manu sinänsä ihan idiootti ole, vaan on sillä ihan teräviäkin mielipiteitä joistakin asioista, mutta naisasioiden suhteen ei kyllä tunnu olevan mikään penaalin terävin kynä.

• En huomannut missään kohtaa terävää mielipidettä. Ja toi kynä ei ole päässyt edes penaaliin asti.
        Ja mitä hittoa se tekee kymmenellä kynällä sen rintataskussa? Esittää fiksua lehtoria yliopiston kirjastossa? "Kattokaa, oon fiksu, mulla on monta kynää"...

• ExPUA

Miehen MA nousee kun tulee ikää, ja nimettömässä oleva sormus viittaa siihen, että se on varattu, ja tämähän kostuttaa kiimavitun, sillä nainen nauttii kun saa viedä toisen naisen miehen (lisäksi sen joukkosieluisuutta palvelee ajatus siitä, että mies on ns. esivalittu).

Mauno on todellinen jännämies, joka saa enemmän naista kuin keskiverto suomalainen aisuri, joka pitää itseään onnenpotkun saaneena, kun nussii jotain 30-40 v. panoringistä eläköitynyttä kurppaa ja maksaa tämän elämän.

• ExPUA
        ExPUA kirjoitti:

Miehen MA nousee kun tulee ikää, ja nimettömässä oleva sormus viittaa siihen, että se on varattu, ja tämähän kostuttaa kiimavitun, sillä nainen nauttii kun saa viedä toisen naisen miehen (lisäksi sen joukkosieluisuutta palvelee ajatus siitä, että mies on ns. esivalittu).

Mauno on todellinen jännämies, joka saa enemmän naista kuin keskiverto suomalainen aisuri, joka pitää itseään onnenpotkun saaneena, kun nussii jotain 30-40 v. panoringistä eläköitynyttä kurppaa ja maksaa tämän elämän.

Lisäksi tuo linnakokemus on naisen CV:ssä ehdottomasti plussa.

Jos joku insinörtti tuo naisen eteen työ- ja koulutodistukset, ja viereen tulee Mauno joka näyttää olleensa linnassa, on ihan selvä että Mauno vie voiton. Insinööri pääsee latkimaan sitten jälkkäreitä.

• pamputtaja78
        ExPUA kirjoitti:

Eikös se tuossa videossa todennut ettei ole oikein senssipalstoilla flaksi käynyt. Eli ei taida irrota pillua yliopistoltakaan. Kyllä nuoret naiset on laatutietoisia myös miesasioissa, näin miehenäkin sanon, ettei tuolla tyypillä ole mitään jakoa.

• pimppaloora kirjoitti:

En huomannut missään kohtaa terävää mielipidettä. Ja toi kynä ei ole päässyt edes penaaliin asti.
        Ja mitä hittoa se tekee kymmenellä kynällä sen rintataskussa? Esittää fiksua lehtoria yliopiston kirjastossa? "Kattokaa, oon fiksu, mulla on monta kynää"...

No tuo haastattelu nyt oli vain tuommoinen tynkä joka ei oikein anna kovin hyvää kuvaa ihmisestä. Itse olen jutellut tuon äijän kanssa muutaman kerran, ja kyllä sillä jotenkin se juttu kulkee livenä, vaikka pikkarit kyllä pysyykin harvinaisen kuivina, ainakin minulla. Se on livenä enemmänkin semmoinen hassu vanha setä jonka narinaa politiikkaan liittyen on joskus ihan hauska kuunnella, eikä se minua ainakaan käsittääkseni yrittänytkään iskeä.

• 31114

Tyypillisen palstaätmin mielestä on ihan ok, että 56-vuotias elämämkoulun käynyt työtön pikkurikollinen kilpailee nuorista naisista eikä huoli ikäisiään, mutta jos nuori nainen kiinnostuisi Maunosta (mitä vaaraa ei tosin varmasti ole) niin se olisi väärin, koska Maunohan on jännämies.

• perhoshaavi

Mua säälittää toi Manu. Oikeasti kuvittelee olevansa hyvä valinta 25-vuotiaalle naiselle. Mitä annettavaa sillä on henkisesti, fyysisesti tai edes taloudellisesti (naisen hypergamia pitää saada toteutumaan, naisen täytyy hyötyä tuostakin jotenkin).

• Lauraani

Mitkä muut konstit? Vanha luuseriäijä, jolla ei ole mitään annettavaa. Ei statusta, ei rahaa, ei ulkonäköä, ei mitään. Kukaan ei edes kehtaa ton videon jälkeen näyttäytyä sen kanssa missään julkisilla paikoilla, koska se seuralainenkin leimautuu idiootiksi.

• 1212
        Lauraani kirjoitti:

Mitkä muut konstit? Vanha luuseriäijä, jolla ei ole mitään annettavaa. Ei statusta, ei rahaa, ei ulkonäköä, ei mitään. Kukaan ei edes kehtaa ton videon jälkeen näyttäytyä sen kanssa missään julkisilla paikoilla, koska se seuralainenkin leimautuu idiootiksi.

No jos vaikka sattuu olemaan sitä kemiaa? Rakkaushan ei riipu rahasta, statuksesta tai ulkonäöstä.

Tai näin naiset ainakin ovat meille opettaneet.

• ExPUA
        1212 kirjoitti:

No jos vaikka sattuu olemaan sitä kemiaa? Rakkaushan ei riipu rahasta, statuksesta tai ulkonäöstä.

Touché! :D

• ExPUA
        Lauraani kirjoitti:

Enpä muista koska joku nainen olisi noin yksityiskohtaisesti myöntänyt MAT:n ja hypergamian.

Mutta joo, tuo 1212 vastaus on yksi mikä kannattaa pitää mielessä, vaikka tietysti me tiedämme että nainenhan ei ole kiinnostunut ihmisestä, vaan tämän statuksesta, rahasta ja ulkonäöstä - ihan kuten tunnustit.

Ne muut piirteet olivat tässä - mitkä ovat sopusoinnussa sinun palstatotuuksille uskollisten standardiesi kanssa:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13455807#comment-78103443

• zinkkutar
        1212 kirjoitti:

Tulkoon Manun 25v nuorikko sitten antamaan oman
        lausuntonsa niistä kemioista.Sitä odotellessa..
        Jessus! Mitäpä jos nainen ei olekaan laadukas korkkaamaton impi?? Kävisiköhän se hänelle?
        Oikeasti, ei koulutodistukset kerro kaikkea ihmisestä. Tuo Manu on kylläkin itse valinnut elämäntapa loisinnan, toisten kustannuksella ja ikää on 56v. Hyi!

• ExPUA
        zinkkutar kirjoitti:

Tulkoon Manun 25v nuorikko sitten antamaan oman
        lausuntonsa niistä kemioista.Sitä odotellessa..
        Jessus! Mitäpä jos nainen ei olekaan laadukas korkkaamaton impi?? Kävisiköhän se hänelle?
        Oikeasti, ei koulutodistukset kerro kaikkea ihmisestä. Tuo Manu on kylläkin itse valinnut elämäntapa loisinnan, toisten kustannuksella ja ikää on 56v. Hyi!

Miksi miesten pitäisi huolia ketään teistä yli 25 vuotiaista kurpista, jos tekään ette huoli miestä?

Samoin, millä tavoin tuo teidän "työtön, eihän sitä voi hypergamisesti loisia"-eroaa Maunon loisimisesta? Ainakaan Mauno ei myy itseään tai kiristä rakkaudella toiselta jotain mitä ei itsellään ole, vaan on ihan laillisesti tukensa "ansainnut" (naisten rinnalla).

• Ikisinkkumies

Luin tuon jutun eilen. Saa varmasti naisen koska on ollut vankilassakin. Minä olen tehnyt elämäni aikana töitä 17 vuotta mutta kertaakaan en ole treffeille päässyt. Naiset ei arvosta työtä tekevää miestä. Nyt tosin olen työtön mutta eipä se haittaa.

• GentleM

Koskahan ihmiset oppivat ettei aluspaidan ole tarkoitus näkyä kauluspaidan alta :/

• Mä luulen, ettei se ole ton tyypin isoin ongelma...

• GentleM
        pimppaloora kirjoitti:

Mä luulen, ettei se ole ton tyypin isoin ongelma...

Pikku muutos tyyliin, niin tiedä vaikka treffit 25-vuotiaan korkeakoulutetun hottisbeiben kanssa järjestyisi kuin...

(Hihihi)

...Manulle illallinen? :D

Tämähän voisi olla tuon herran iskurepliikki siellä kirjastossa.

• GentleM kirjoitti:

Pikku muutos tyyliin, niin tiedä vaikka treffit 25-vuotiaan korkeakoulutetun hottisbeiben kanssa järjestyisi kuin...

(Hihihi)

...Manulle illallinen? :D

Tämähän voisi olla tuon herran iskurepliikki siellä kirjastossa.

Huono vitsi :D
        Pelkkä tyylin muutos ei auta. Toi mies tarvii lobotomian, että siitä saatais kelvollinen jollekin yliopisto-opiskelijabeibelle. Eipäs kun sille naiselle pitää olla tehty lobotomia. Manu pistää maksalaatikon mikroon ja beibe on innoissaan "manun illallisesta" :D :D

• GentleM
        pimppaloora kirjoitti:

Huono vitsi :D
        Pelkkä tyylin muutos ei auta. Toi mies tarvii lobotomian, että siitä saatais kelvollinen jollekin yliopisto-opiskelijabeibelle. Eipäs kun sille naiselle pitää olla tehty lobotomia. Manu pistää maksalaatikon mikroon ja beibe on innoissaan "manun illallisesta" :D :D

Eiköhän Manun taloudessa mene niin että beibe "kokkaa" maksalaatikon "kartanon" isännälle...? :D

• GentleM kirjoitti:

Eiköhän Manun taloudessa mene niin että beibe "kokkaa" maksalaatikon "kartanon" isännälle...? :D

Harmi, ettei voi enää antaa plussaa näihin kommentteihin :D

• uytrefjillknbv

Moni haluaa lottopottiakin mutta harva saa.

• ErkkiAntero

Olen nähnyt Mauno"Jalka" Voutilaisen Jyväskylän uimahallin suihkussa munasillaan, siinä kyllä valtavaan kyrpään(ainakin 30cm) on kasvanut mies kylkeen kiinni, senverran iso kullipeli Maunolta löytyy. Ei ihme jos miehen lempinimi on "Jalka" ja naiset kiehaa Maunon kimpussa.

• nainen38_

Ei kyllä mulle riittäisi tuon tyypin kans ,vaikka olis kahdeksan "jalkaa".. Eipä todellakaan auttais, mut ehkä Maunollekin vielä joku beibe löytyy.

• ExPUA
        nainen38_ kirjoitti:

Ei kyllä mulle riittäisi tuon tyypin kans ,vaikka olis kahdeksan "jalkaa".. Eipä todellakaan auttais, mut ehkä Maunollekin vielä joku beibe löytyy.

Näemmä ottaa koville kun olet Manulle yli-ikäinen. :D

• ExPUA

Pitäkää mielessänne tämän ketjun naisten kommentit, kun tulee seuraavan kerran puheeksi naisten hypergamia ja MAT.

Sillä naiset ovat tässä unohtaneet täydellisesti roolinsa "mehän olemme kiinnostuneita vain ihmisestä, emmekä ole pinnallisia lutkia, jotka katsovat mitä hyödyttävää toisesta on, saati sitten että naisimme ylöspäin, sillä sitähän ei Suomessa tapahdu!"

• ExPUA

• IkisM

Mauno siinä määritti suomalaisen naisen tason. Jos ei pulleahkolle, pikkurikolliselle, ikänsä työttömänä olleelle persaukiselle elämänkoululaiselle kelpaa tyypillinen suomilutka niin miksi h..sä meille muillekaan pitäisi kelvata?

• ExPUA

Juuri näin! :D

• nainen38_

Mutta, onhan manu jo ihan liian vanhakin monelle palstalaiselle ja tuon pappamaisuuden korostaminen ja nuorten naisten vonkailu ei todellakaan auta asiaan.

• kilttiatm

Mukava mies tuo Mauno. Varmaan naisia saa jatkossa nuoria ja kauniita. Minä en ole ollut vankilassa ja en tietenkään saa naista.

• detmi

On Maunolla ainakin aiemmin ollut naisia:

"Ei todellakaan ole tuollaista ylpeyttä, olen ihan rapajuoponkin naisen kanssa joskus vuosia seurustellut, jopa lisäksi tupakoitsijan, on vaan ollut valittava puute tai nainen."

• tasolaskee

Tasokkaisiin naisiin on joutunut tyytymään nuorempien puutteessa.

• erkki-täti
        tasolaskee kirjoitti:

Tasokkaisiin naisiin on joutunut tyytymään nuorempien puutteessa.

Jotenkin minusta tuntuu siltä, että Maunolle parisuhteet ovat nimenomaan tyytymistä. Nimittäin Mauno haluaa miltei mahdotonta, joten silloinhan joutuu "tyytymään".

Realistinen vaihtoehto Maunolle olisi riittävän erikoinen (eli samantyylinen hieman onnellisesti hassahtanut) suht samanikäinen nainen.
        Mauno tavoittelee kuitenkin jotain nuorta hottisbabea, seinillä olevista kuvista päätellen oikein hottisbaben stereotypiaa..En oikein usko että Mauno sellaista itselleen saa. Tai no, jos jostain löytyisi sellainen synnytyksessä vähälle hapelle jäänyt alle kolmikymppinen, niin sitten ehkä.

• IkisM
        erkki-täti kirjoitti:

Jotenkin minusta tuntuu siltä, että Maunolle parisuhteet ovat nimenomaan tyytymistä. Nimittäin Mauno haluaa miltei mahdotonta, joten silloinhan joutuu "tyytymään".

Realistinen vaihtoehto Maunolle olisi riittävän erikoinen (eli samantyylinen hieman onnellisesti hassahtanut) suht samanikäinen nainen.
        Mauno tavoittelee kuitenkin jotain nuorta hottisbabea, seinillä olevista kuvista päätellen oikein hottisbaben stereotypiaa..En oikein usko että Mauno sellaista itselleen saa. Tai no, jos jostain löytyisi sellainen synnytyksessä vähälle hapelle jäänyt alle kolmikymppinen, niin sitten ehkä.

"Mauno tavoittelee kuitenkin jotain nuorta hottisbabea, seinillä olevista kuvista päätellen oikein hottisbaben stereotypiaa."

Onhan se vähän huvittavaa jos tuonikäinen mies kerää seinälle hottisbabe-kuvia mutta tavallaan ihan mielenkiintoinen ilmiö siinä mielessä että kuka kuvailemasi realistinenkaan nainen voisi ottaa kovin vakavasti Maunoa ne nähtyään? Tuostahan päästäänkin sitten kivasti suomalaisiin naisiin jotka linkittää faceen pullistelevia palomiehiä, nekin on toisinaan aika huvittavia haaveissaan.

• elämäntapasomali

Kaverihan on selvästi ihan aito elämäntapasomali

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      338
      7436
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4799
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2026
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      154
      1911
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      221
      1844
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1607
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1568
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe