Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+teinitytöt+varmasti+ovatkin+tuollaisia,+ja+mikseivät+vähän+jälkeenjääneet+22-vuotiaatkin.+
Minun+miesmakuni+nuorena+likkana+taisi+vaihdella+lähinnä+sen+mukaan+mikä+bändi+sattui+olemaan+in.+Nykyään+on+paljon+vaikeampaa,+kun+en+millään+osaa+edes+päättää+tykkäänkö+enempi+tummista+vai+vaaleista+miehistä.+Aiemmin+ajattelin+myös+pitäväni+enemmän+liikunnallisista+miehistä,+mutta+niin+vain+oli+eksä+aika+plösähtänyt,+ja+silti+tykkäsin.
09.01.2017 21:32
Voisi+kyllä+ollakin+ihan+hauskaa,+jos+ihmisten+henkilöasiakirjoihin+tulisi+merkintöjä+sen+mukaan+miten+on+elämäänsä+elellyt,+eli+vähän+niin+kuin+rikosrekisteri,+mutta+hieman+lievemmistä+asioista.+Esim.+kun+tietty+seksikumppanimäärä+ylittyisi,+niin+saisi+merkinnän+JNM+tai+JNN+(jännämies+tai+-nainen).+Erityisesti+hyvän+naisen+jättäneen+miehen+(kuten+eksäni)+papereihin+merkittäisiin++KSP+(eli+kuspiä).
Se+olisi+paljon+helpompaa+sen+jälkeen+valita+itselleen+kunnollinen+kumppani,+ei+tarvittaisi+mitään+turhia+venkoiluja+toiseen+tutustuessa,+vaan+riittäisi+että+tarkistaa+ehdokkaan+paperit.
31.12.2016 22:57
Jaaha,+piilovalistusta+taas+meille+naesimmeesille.+:-l
Mutta+oikein+hyvää+musaa+kieltämättä.+:)
31.12.2016 22:49
Saiskohan+tässä+toivoa+vielä+joululauluja?+No,+kyllä+kait,+eihän+nyt+vielä+ole+loppiainen+mennyt.+Minusta+tämä+Marjo+Leinonen+on+aika+loistava,+ja+sopineehan+tämä+aiheen+puolesta+uuteen+vuoteenkin:
https://www.youtube.com/watch?v=3ysCMupnUVM
31.12.2016 22:46
Joo,+kyllä+mää+olen+noita+hiihtoreissuja+aiemminkin+harrastanut,+enkä+tosiaan+ole+nytkään+yksin+lähdössä,+vaan+erään+järjestön+kokoon+kasaaman+pienryhmän+kanssa.+
Mutta+tuo+oli+kyllä+hyödyllinen+turvallisuusmuistutus+tosiaan+niille,+jotka+ajattelevat+tuosta+noin+vain+hilpaista+pienelle+hiihtolenkille.+Jokseenkin+tasan+vuosi+sittenhän+siellä+kuoli+ihan+kokenut,+parin+kanssa+liikkunut+retkeilijä:+http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011220949315_uu.shtml
Itse+asiassa+mulla+onkin+juuri+nyt+vähäsen+kränää+ryhmän+reittivastaavan+kanssa+siitä,+kun+mielestäni+on+laadittu+reitti+liian+pitkäksi.+Kyllä+mun+mielestä+tähän+aikaan+vuodesta+noilla+korkeuksilla+kamojen+kanssa+hiihdettäessä+pitäisi+päivämatkat+pitää+sinä+alle+15+km+tasolla,+koska+valoisa+aika+on+niin+onnettoman+lyhyt,+mutta+kun+hiän+haluaa+välttämättä+mennä+parikymppisiä+päiviä…+Noh,+met+katsomma+mitä+tästä+tullee,+eli+saankohan+minä+lopulta+tahtoni+läpi,+kunhan+on+ensin+ne+olosuhteet+käyty+toteamassa+ihan+omakohtaisesti.+:)
31.12.2016 22:37
No+en+minä+nyt+tuota+itsekään+mitenkään+hyökkäykseksi+kokenut,+vaan+ihan+mukavaksi+keskusteluksi.+Ja+olen+kyllä+itseasiassa+aika+lailla+samaa+mieltä+siitäkin,+ettei+suklaa+nyt+ole+niin+suuri+menoerä+etteikö+sitä+voisi+vähän+laadukkaampana+ostaa.+Ja+onhan+se+nyt+taivahan+tosi+että+kallis+suklaa+ainakin+useimmiten+maistuu+paremmalta+kuin+halpa.+Tuota+Lidlin+suklaata+ajattelinkin+käyttää+enempi+leivontaan+yms.+kuin+sellaisenaan+syödä.
31.12.2016 22:20
Ei+nyt+sillä+että+varsinaisesti+lapsiorjuutta+kannattaisin,+mutta+jonkun+pitäisi+vain+antaa+minulle+jonkin+konkreettinen+esimerkki+siitä+että+mitä+niille+lapsiorjille+tapahtuu+kun+minä+ostan+Lidlistä+halvennuksessa+olevan+suklaalevyn.+Minä+(kuten+suurin+osa+muistakin+ihmisistä)+olen+pohjimmiltani+hyvin+yksinkertainen,+ja+niinpä+teidän+älyköiden+pitäisi+selittää+asiat+niin+että+me+ymmärtäisimme+ilman+turhaa+päänvaivaa.+Voisko+esim.+suklaapaketin+kääreeseen+laittaa+kuvia+niistä+nääntyneistä+ja+sairaista+lapsiorjista+tai+jotain…+:)
31.12.2016 13:35
Pitäs+pakata,+kun+olen+huomenna+lähdössä+viikoksi+Koilliskairaan+hiihtovaeltamaan….+Mutta+en+mää+ikinä+jaksa+aloittaa+pakkaamista+liian+aikaisin,+siinähän+on+se+vaara+ettei+ole+sitten+enää+mitään+tekemistä+enne+lähtöä.
31.12.2016 13:29
No+mutta+kun+varsinkaan+se+tuoppikuva+ei+kelpaa.+:D
Tunnistettavassa+naamakuvassa+ei+luulisi+olevan+sinällään+kenelläkään+mitään+valittamista.+Eri+juttu+sitten+että+herääkö+se+kiinnostus+jos+mies+siinä+kuvassa+joko+onnistuu+näyttämään+ihan+zombilta+tai+sitten+ei+onnistu+olemaan+näyttämättä+zombilta.
30.12.2016 21:47
No+mutta+kun+varsinkaan+se+tuoppikuva+ei+kelpaa.+:D
Tunnistettavassa+naamakuvassa+ei+luulisi+olevan+sinällään+kenelläkään+mitään+valittamista.+Eri+juttu+sitten+että+herääkö+se+kiinnostus+jos+mies+siinä+kuvassa+joko+onnistuu+näyttämään+ihan+zombilta+tai+sitten+ei+onnistu+olemaan+näyttämättä+zombilta.
30.12.2016 21:47
Niin,+ja+vielä+voisin+täsmentää,+että+nämä+(etäiset)+kamumiehet+siis+voivat+olla+olemukseltaan+pantavia+tai+epäpantavia+ja+varattuja+tai+sinkkuja.+Mutta+kyllä+se+varmaan+on+niin,+että+jos+olisin+itse+voimakkaasti+ihastunut+johonkin+kamumieheen,+niin+todennäköisesti+se+kaveruus+kallistuisi+joko+seurusteluun+tai+sitten+kaveruuden+hiipumiseen,+riippuen+siitä+miten+mies+suhtautuisi+minuun.
30.12.2016 21:37
Jäin+tässä+miettimään+että+mikä+sinulle+(tai+ylipäätään+itse+kenellekin)+mahtaa+olla+sitä+ystävyyden+ilmenemistä.+minulla+on+ystävinä+sekä+miehiä+että+naisia,+mutta+en+minä+nyt+sillälailla+säännöllisesti+kahdenkeskistä+kotona+nyhväämistä+kumpienkaan+kanssa+juuri+harrasta.++
Enempikin+minä+vietän+ystävieni+kanssa+aikaa+sellaisissa+harrastuksissa+jossa+ei+ole+kivaa+tai+turvallista+yksin+(esim.+vaellukset).+Mutta+sitten+taas+joku+leffan+katselu+tai+ruuanlaitto+kotona+kahdestaan+on+jotenkin+astetta+intiimimpää+touhua+,+ja+siinä+saisi+kyllä+mielellään+olla+kaverina+joku+erityinen+vastakkaisen+sukupuolen+edustaja.+
En+nyt+kuitenkaan+väitä+että+tällainen+ajattelutapa+välttämättä+mitenkään+normi+olisi.+Ehkä+olen+vähän+erakko,+kun+olen+mielummin+kotonani+yksin+tai+seurustelukumppanini+kanssa+kuin+jonkun+satunnaisen+frendin.
30.12.2016 21:32
No+mää+ainakin+kävin+tämän+aloituksen+innoittamana+ostamassa+kaksi+pakettia+tummaa+suklaata+Lidlistä!+Eli+kiitoksia+vain+vinkistä.+:)
Kyllä+mulle+ainakin+se+hinta+on+yleensä+ratkaiseva+tekijä+ruokaa+ostaessani,+enkä+kovin+usein+näe+pahaa+unta+lapsiorjista.+Huoli+eettisistä+kysymyksistä+saattaa+vaivata+pientä+päätäni+korkeintaan+silloin+kun+olen+töissä+josta+saa+ihan+palkkaakin…+tai+ainakin+silloin+ne+Ekolon+hienot+pakkaukset+jostain+syystä+onnistuu+minut+helpoiten+viettelemään.+Tosin+luomumaitoa+ostan+yleensä+aina+koska+se+on+niin+paljon+paremman+makuista+kuin+tavallinen.
30.12.2016 20:24
No+on+kait+siellä+treffipalstalla+yleensä+muitakin+vaihtoehtoja+kuin+ystävyys+tai+seksi.+Kuka+hemmetti+nyt+treffipalstalle+menee+ystäviä+hankkiakseen?
29.12.2016 23:56
No+eipä+sinänsä+mikään+ihan+pöllö+ajatus.+Kyllähän+minulla+on+miespuolisia+kavereita+useitakin.+Tosin+leffaa+katsoessa+saisi+hommata+oma+peittonsa,+eikä+itseasiassa+muutenkaan+nyt+pelkkien+kavereitten+kanssa+tule+juuri+himassa+nyhjättyä+ja+ruokaa+laitettua,+olivatpa+kumpaa+sukupuolta+tahansa.+
Mutta+eräoppaana+Pertti+varmaan+jaksaisi+lähteä+mun+kanssa+vaellukselle,+kun+yksinään+reissuaminen+käy+vähän+kukkarolle,+eikä+tämmöinen+erästely+tunnu+oikein+olevan+suosiossa+nykymiesten+keskuudessa…+
Toisaalta+kun+muistelee+noita+oikkujaan+tällä+palstalla,+niin+mieli+voisi+vaihtua+melko+nopeasti,+kun+yhtenä+hetkenä+se+on+panosuhteiden+kannalla+ja+seuraavana+parisuhdetta+ja/tai+lasta+hankkimassa…
29.12.2016 23:54
Vähän+kyllä+oudoksuttaa,+että+mites+sitä+nyt+tuolviisiin+ilman+yhteistä+sopimusta+pamahdellaan+paksuksi...+
Mutta+jos+asia+on+sinulla+ok,+niin+ei+muuta+kuin+onnea+tulevalle+iskälle.+:)
29.12.2016 23:37
Niin,+kyllähän+nyt+tervehdykseen+vastaaminen+on+ihan+kohteliasta,+mikäli+se+tervehdys+on+havaittavissa+sekä+tulkittavissa+tervehdykseksi+eikä+esim.+pakkoliikkeeksi+tai+-äännähdykseksi.+
Mutta+ihan+en+kyl+ymmärrä+näitä+suurinpiirtein+työkseen+moikkailevia+ihmisiä.+Omassa+kaupungissanikin+on+ainakin+yksi+mies+joka+tuntuu+istuvan+koko+kesän+eräällä+puiston+penkillä+pyörätien+varressa+ja+moikkaavan+joka+jeesuksen+kerta+kun+ajan+siitä+ohi+(ja+varmaan+moikkaa+kaikille+muillekin+samalla+tavoin).
https://www.youtube.com/watch?v=yjBH0vMq8MY
29.12.2016 23:21
No,+sinä+taas+kuulut+(kuten+minäkin)+tähän+vältettävään+naiskategoriaan,+joiden+biologinen+kello+kilisee+niin+etteivät+miehet+kuule+omia+ajatuksiaan.+
Tämänkin+keskustelun+avauksessa+mies+tuntui+oikeasti+kaipaavan+omaa+perhettä,+mutta+eikös+jo+tuossa+pari+viestiä+ylempänä+päätynyt+siihen,+ettei+hieman+vanhempaa+lasta+haluavaa+naista+nyt+vain+voi+ottaa,+koska+silloin+suhde+muodostuu+väistämättä+jotenkin+epäaidoksi…
Kyllähän+minä+itsekin+ymmärrän,+ettei+suhdetta+voi+perustaa+pelkän+yhteisen+lapsen+varaan,+mutta+jos+ennakkoasenne+on+tuo+että+tietyn+iän+ylittäneet+naiset+ovat+ehdottomasti+vältettäviä,+niin+eipä+siinä+sitten+muu+auta+kuin+yrittää+niitä+nuorempia+ja+toivoa+parasta.
29.12.2016 23:06
Vai+että+ihan+juuri+tässä+vain+muutama+vuosi+sitten+joku+yksittäinen+nainen+oli+sitä+mieltä,+ettei+halua+perhettä…
Olen+usein+ihmetellyt+että+mistä+hemmelvetistä+suuri+osa+miehistä+näillä+palstoilla+on+saanut+päähänsä+etteivät+naiset+halua+ydinperhettä+joka+pysyisi+kasassa+toisen+kuolemaan+saakka.+En+itse+tunne+ainoataan+täyspäistä+naista+joka+tuota+ei+haluaisi,+poislukien+tietty+vapaaehtoisesti+lapsettomat,+jotka+voivat+muuten+olla+ihan+järkeviä,+mutta+joiden+ajatuksenjuoksua+en+tältä+osin+itse+oikein+ymmärrä.
29.12.2016 22:55
Minusta+parasta+olisi,+jos+mies+tuoksuisi+vain+puhtaalta,+eli+ei+havaittavasti+juuri+millekään.+Olen+vähän+hajusteallerginen,+joten+kovasti+hajusteiden+kanssa+läträävä+mies+ei+olisi+yhtään+kiva+pitemmällä+tähtäimellä.+Myös+hajustetut+pyykinpesuaineet+jättävät+usein+vaatteisiin+epämiellyttävän+voimakkaan+tuoksun,+joten+hajusteettomien+pesuaineiden+käyttö+olisi+loistojuttu.
29.12.2016 22:43
4 / 137