Ja eikös siinä niin käyny, et hänhän pamahti raskaaksi samantien. En olis ikinä uskonu, et kun näin kolmekymppisenä sit kerran natsaa, niin heti pukkaa lasta. En kai sit ole niin vastenmielinen kuitenkaan mitä olen koko ikäni luullu, kun naiset ei ole olleet kiinnostuneita. Hän on ikäiseni, kaunis ja vielä hyvätuloinen kahden jo lähes teini ikäisen lapsen äiti, joka ei edes ole elättäjää vailla. Aika jännä fiilis. Haluan tietenkin että pidämme lapsen, koska se on ollut haaveeni. Outoa on myös se, että nainen väittää tykkäävänsä minusta. Niin se lehti voi yllättäen elämässä kääntyä.
Sain sitten naista
21
328
Vastaukset
- Onnee
Onpa hienoa juttu, saat oman perheen:)
- ÄtmistäIsäksi
Kiitos paljon!
- aisusiksijoudut
On se varmaan kivaa, kun joutuu maksamaan 18 asti lasta.
- ÄtmistäIsäksi
aisusiksijoudut kirjoitti:
On se varmaan kivaa, kun joutuu maksamaan 18 asti lasta.
Ihan sama mulle. Maksan mielelläni oman lapseni elämää pidemmällekin koulutuksineen yms. Ei ole rahasta kiinni se, että saa oman lapsen. Olenhan täys työllistetty kuten naisystävänikin.
- Tosi_hienoa
Pääset elättäjäksi.
- market.value
Hyvä juttu jos olet oikeasti onnellinen, mutta kylmä fakta on, että 30v yksinhuoltajanaisen markkina-arvo ei ole kovinkaan korkea.
- ÄtmistäIsäksi
Niiiinnnn tuota siiis mitä sitten? Mulle on aivan sama mikä hänen arvonsa on. Mä tykkään hänestä ja hän väittää tykkäävänsä minusta ja lapsi on tulossa. Tää paketti riittää mulle.
- realvihatipunen
Voisitteko jotkut tyypit tällä palstalla ajatella joskus jotain muuta kuin kylmiä faktoja ja markkina-arvoja?
realvihatipunen kirjoitti:
Voisitteko jotkut tyypit tällä palstalla ajatella joskus jotain muuta kuin kylmiä faktoja ja markkina-arvoja?
Jotkut tyypit ei voi.
- naiset.tekopyhiä
realvihatipunen kirjoitti:
Sehän se olisikin naisille suosiollista kun miehet aina tyytyisivät matalatasoisempiin naisiin mitään ajattelematta..
Hyvähän se on naisena olla miettimättä markkina-arvoja kun teillä on niin paljon tarjontaa hyvän markkina-arvon omaavista miehistä..
Nainen tuli ensin raskaaksi ja etsi sitten jonkun elättäjätyypin, jonka päästi kerran päälleen ähkimään, että voisi väittää tätä lapsen isäksi. Kannattaa käydä isyystesteissä.
- kaisanoasaa
Ja viimeistään siinä vaiheessa kannattaa herätä todellisuuteen, jos sieltä putkahtaakin ruikulipaskan ja pierun säestämänä joku Muhametti tai Abdullah tai mikä lie Allah.
Meinaan jos aloittaja itse on valkoihoinen eikä kulttuurinrikastuttaja. - Vierestä.nähnyt
Näinhän se yleensä menee.
Tai sitten uskottavimmin koko homma on provo.
- Pillujen-asiantuntija
Palstan huonoin provo kautta aikojen
- pihatipunen
Olkoon provo tai ei mutta tässäkin paljastui taas joidenkin huono luku-/sisäistämistaito.
- Ikis..M
Naisella sattui vahinko panorinkelissä ja sen tuli kiire löytää elättäjäaisuri. Sattui hyvään saumaan kyllä muutenkin kun teineille pitää kohta ostaa mopoautot, ajattaa ajokorti ja muutakin menoa tiedossa lähivuosina niin hyvä kun tuo muksu nyt sitten pakotti laittamaan asiat kuntoon. Älä ihmettele jos prisman käytävällä tulee vastaan lapsen piirteitä omaava naiselle tuttu mies, muniaan raapien tulee siihen heittämään läppää hyväntuulisena, se vain tarkistaa että pidät sen lapsesta hyvää huolta.
- Spermavaras
Huijasi itsensä raskaaksi. Jos paljaalla antaa vittua niin sitten pitää naisella olla omat ehkäisyt eiks jee.
- valtakunta-
Kyllä sä olet just niin ala arvoinen kun luulitkin.
- ItsejoSteriiliAtm
Oletko palstan rumin mies!!?? Vastaa koska se antaa toivoa monille!
- uyuguyguygj
Voi vittu te olette taas SAIRAITA PÄÄSTÄNNE! :)
Paljon onnea ap:lle. Vähän kyllä oudoksuttaa, että mites sitä nyt tuolviisiin ilman yhteistä sopimusta pamahdellaan paksuksi...
Mutta jos asia on sinulla ok, niin ei muuta kuin onnea tulevalle iskälle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291635- 241477
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291405Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1481104
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme8984Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962