Aamujen aamua kaikille

Se on vuoden viimeinen päivä menossa, onko teillä vielä työn alla joku hommeli mikä oli tarkoitus tehdä tänä vuonna?

70

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rumasinkkumies-

Kaupassa pitäisi käydä hakemassa olutta lisää. Se on ainoa hommeli mitä pitää tehdä.

• Vielä kerkeää ennenkuin vuosi vaihtuu.

• Ikis..M

Haista v..u! Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin aamusta intopiukeana poukkoilevat ihmiset ja on ne ärsyttäviä muinakin vuorokauden aikoina. Asiallinen "Huomenta" pitäisi kyllä riittää tällaisena vuoden viimeisenäkin päivänä.

• Sorry, itselläni vain hyvä fiilis.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Sorry, itselläni vain hyvä fiilis.

Joo, tavallaan ymmärrän mutta kyllä meidän suomalaisten pitäisi muistaa hillitty ja arvokas käytös. Tulee mieleen joku hotellin aamupalalle sinkoileva adhd-jenkki joka pilaa kaikkien muiden rauhallisen aammuhetken hölöttämällä ja poukkoilemalla ympäriinsä.

• Ikis..M kirjoitti:

Joo, tavallaan ymmärrän mutta kyllä meidän suomalaisten pitäisi muistaa hillitty ja arvokas käytös. Tulee mieleen joku hotellin aamupalalle sinkoileva adhd-jenkki joka pilaa kaikkien muiden rauhallisen aammuhetken hölöttämällä ja poukkoilemalla ympäriinsä.

"Tulee mieleen joku hotellin aamupalalle sinkoileva adhd-jenkki"

Ehkä mä muistutin just tota...

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

"Tulee mieleen joku hotellin aamupalalle sinkoileva adhd-jenkki"

Ehkä mä muistutin just tota...

Toivottavasti et....joo ei, en usko kun ei siihen määrään ärsyttävyyttä ilman kulttuuritaustaa varmaan kykene :D

• Ikis..M kirjoitti:

Toivottavasti et....joo ei, en usko kun ei siihen määrään ärsyttävyyttä ilman kulttuuritaustaa varmaan kykene :D

Suomalainen on syvällisimmillään tuppisuuna.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Suomalainen on syvällisimmillään tuppisuuna.

Joo mutta samalla se on myös fiksu, suomalainen antaa tilaa toisille ymmärtämällä olla hiljaa silloin kun se on soveliasta, likikään kaikista kansallisuuksista siihen ei ole.

• miksiedessitä

Huomenta on turha sana myös.

• :) Huomenta tai Hyvää huomenta riittää. Tai riittää myös murahus tyyliin "mmrrhh", josta saattaa kuulla huomenta jos oikein haluaa uskoa.

Kieltämättä itsekään en oikein ole aamu ihmisiä. Yleensä fiilis on sellanen, että "Anna mun edes saada silmät ensin auki."

• 9plus11

Kannattaisiko hankkia sellainen kuin oma tahto?

• Eilen spekuloin et josko vielä tänävuonna ehtisi naisen iskemään

• Päivä on vasta nuori.

• Pertti-setä kirjoitti:

Päivä on vasta nuori.

Kävin pyörälenkillä, ois ehkä ollut iskumahdollisuus. Koiranainen oli pysäköinyt auton tienviereen, kurkotteli jotain autosta, ja pyllisteli tiellepäin. Luulen että keimaili minulle

• Ikis..M
        pujottelija kirjoitti:

Kävin pyörälenkillä, ois ehkä ollut iskumahdollisuus. Koiranainen oli pysäköinyt auton tienviereen, kurkotteli jotain autosta, ja pyllisteli tiellepäin. Luulen että keimaili minulle

Tuo se erottaa pelimiehet tavallisista. Kunnon jyystärikarju olisi ottanut lanteista takaapäin kiinni ja tehnyt seksistisen liikkeen nauraa röhöttäen. Illaksi olisi sovittu treffit. Ätmirunkkari sotkee haaveillen fillarilla kotiinsa. Semmoisiä me ätmit ollaan.

• järjestäjä017

Huomasit kai että LinerT.2 on lähdössä radalle?

• Ikis..M kirjoitti:

Tuo se erottaa pelimiehet tavallisista. Kunnon jyystärikarju olisi ottanut lanteista takaapäin kiinni ja tehnyt seksistisen liikkeen nauraa röhöttäen. Illaksi olisi sovittu treffit. Ätmirunkkari sotkee haaveillen fillarilla kotiinsa. Semmoisiä me ätmit ollaan.

Kaltaiselleni kiltille ja kunnolliselle ei luonnollisesti tullut tuollaiset seksistiset liikkeet edes mieleen

• järjestäjä017 kirjoitti:

Huomasit kai että LinerT.2 on lähdössä radalle?

Tuskin kuitenkaan täälläpäin sijaitsevalle pururadalle, eli ei taida natsata

• pujottelija kirjoitti:

Tuskin kuitenkaan täälläpäin sijaitsevalle pururadalle, eli ei taida natsata

En niin, vaikka siellä hyvä purtsikka onkin.

• LinerT.2 kirjoitti:

En niin, vaikka siellä hyvä purtsikka onkin.

Eihän sitä sitten tiedä vaikka joskus natsaisi. Täytyy lähteä saunan lämmitykseen

• Piti lähteä metsään pois ihmisen ilmoilta, mutta tuolla on niin pehmeää mutta paikoin pääkallo-jäätä että ei tule mitään, auto jää jumiin tai valuu ojaan. Kaupasta ruokaa, pari pientä työhommaa vielä ja päikkäreille.

Mulla on ollut hyvä aamu. Kohtasin KOLME aivan huippua ihmistä eri tilanteissa heti aamusta. Pitäisi varmaan uskoa tänään ihmisiin ja lähteä radalle illalla :)

• Toivotaan että hyvä onnesi jatkuu ja päivä päättyy täyttymykseen.

• Ikis..M

Kutsu mieluummin Pertti kylään uudenvuoden vaihtotalkoisiin, ihmeitä voi tapahtua :)

• Ikis..M kirjoitti:

Kutsu mieluummin Pertti kylään uudenvuoden vaihtotalkoisiin, ihmeitä voi tapahtua :)

Pertti on sellainen keskisuuri ihme.

• Metsästä puheenollen....niin aamulla olin rämpimässä pirunmoisessa pusikossa

• pujottelija kirjoitti:

Metsästä puheenollen....niin aamulla olin rämpimässä pirunmoisessa pusikossa

Miksi? :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Miksi? :)

Yllättäen tuli pusikko vastaan, päätin rämpiä sen läpi, ja katsoa mitä on toisella puolella

• pujottelija kirjoitti:

Yllättäen tuli pusikko vastaan, päätin rämpiä sen läpi, ja katsoa mitä on toisella puolella

Olishan sen voinut kiertääkin. Taisit vaan haluta nähdä mitä siellä pusikossa on.

• LinerT.2 kirjoitti:

Olishan sen voinut kiertääkin. Taisit vaan haluta nähdä mitä siellä pusikossa on.

Hillitsen itseni, enkä lohkaise mitään seksististä

• väsyttää.kovasti

Piti saada töitä tehtyä vielä pari tuntia, mutta täällä sitä ollaan. Ei liiku ajatus, kun en saanut taaskaan nukutuksi. Pitää lähteä kävelylle, niin saa raitista ilmaa.

• Pitäs pakata, kun olen huomenna lähdössä viikoksi Koilliskairaan hiihtovaeltamaan…. Mutta en mää ikinä jaksa aloittaa pakkaamista liian aikaisin, siinähän on se vaara ettei ole sitten enää mitään tekemistä enne lähtöä.

• Vau. Ehkä minäkin joskus... Pitäis vaan olla hyvä porukka tai oikean henkinen kaveri, yksinäni en viitsi.

• LinerT.2 kirjoitti:

Vau. Ehkä minäkin joskus... Pitäis vaan olla hyvä porukka tai oikean henkinen kaveri, yksinäni en viitsi.

Hommaa sellainen oikean henkinen kaveri, se tuskin olisi sulle vaikeaa.

• Ikis..M
        LinerT.2 kirjoitti:

Vau. Ehkä minäkin joskus... Pitäis vaan olla hyvä porukka tai oikean henkinen kaveri, yksinäni en viitsi.

Kyllä sinä varmaan porukan saisit kasaan. Uskon että ainakin pujottelija ja Pertti-setä olisivat valmiita kuin lukkari sotaan hiihtovaellukselle kun vain pyytäisit. tuo on vähän sama kuin naisten miestenhaussa "byää byää, en ikinä löydä kunnon miestä" vaikka niitä tunkisi joka tuutista, ihan sama on noiden sinun hiihtovaelluskavereiden kanssa.

• 89798dhjg
        Ikis..M kirjoitti:

Kyllä sinä varmaan porukan saisit kasaan. Uskon että ainakin pujottelija ja Pertti-setä olisivat valmiita kuin lukkari sotaan hiihtovaellukselle kun vain pyytäisit. tuo on vähän sama kuin naisten miestenhaussa "byää byää, en ikinä löydä kunnon miestä" vaikka niitä tunkisi joka tuutista, ihan sama on noiden sinun hiihtovaelluskavereiden kanssa.

pertti setä on varmasti valmis pertti setä on ihan läimässä

• Pertti-setä kirjoitti:

Hommaa sellainen oikean henkinen kaveri, se tuskin olisi sulle vaikeaa.

Totta. Nyt kun mietin niin noista muista harrastusporukoista saisi varmasti sellaisen ryhmän kasaan, tehdään me kaikkea muutakin liikuntaan liittyvää yhdessä. Aika vaikeaa vaan sopia yhteistä aikaa, kun kaikki on kiireisiä omilla tahoillaan. Minäkin olen buukannut talven ihan täyteen töitä, vaikka piti ottaa lunkisti :(

• Ikis..M kirjoitti:

Minä en usko kunnon miehiin >:I

• LinerT.2 kirjoitti:

Harmin paikka kunnon miesten kannalta, tää nostaa Pertin pisteitä.

• Ikis..M
        LinerT.2 kirjoitti:

Minä uskon että pujottelija ainakin on kiltti & kunnollinen mies kuten tuolla ylempänä totesi. Pertti...no jaa, kyllä kai Perttikin kuntoaan ainakin pitää jollain tavoin yllä.

• Ikis..M kirjoitti:

Minä uskon että pujottelija ainakin on kiltti & kunnollinen mies kuten tuolla ylempänä totesi. Pertti...no jaa, kyllä kai Perttikin kuntoaan ainakin pitää jollain tavoin yllä.

Juu, kunnossa ollaan mutta liikuntoa voisi harrastaa enemmänkin.

• LinerT.2 kirjoitti:

Totta. Nyt kun mietin niin noista muista harrastusporukoista saisi varmasti sellaisen ryhmän kasaan, tehdään me kaikkea muutakin liikuntaan liittyvää yhdessä. Aika vaikeaa vaan sopia yhteistä aikaa, kun kaikki on kiireisiä omilla tahoillaan. Minäkin olen buukannut talven ihan täyteen töitä, vaikka piti ottaa lunkisti :(

Ota vähän lomaa, eikai se mahdotonta olisi...

• Pertti-setä kirjoitti:

Ota vähän lomaa, eikai se mahdotonta olisi...

Kyllä se nyt on. Oma vika, mutta näillä mennään tämä talvi.

• LinerT.2 kirjoitti:

Kyllä se nyt on. Oma vika, mutta näillä mennään tämä talvi.

Jatkossa sitten varaat kalenterista aikaa rentoutumiseen ja elämästä nauttimiseen. Elämällä voisi olla sunkin varallesi vaikka mitä kivoja yllätyksiä kun annat niille mahdollisuuden.

• Pertti-setä kirjoitti:

Jatkossa sitten varaat kalenterista aikaa rentoutumiseen ja elämästä nauttimiseen. Elämällä voisi olla sunkin varallesi vaikka mitä kivoja yllätyksiä kun annat niille mahdollisuuden.

En pidä yllätyksistä. Mieluummin pidän monta ovea auki varmuuden vuoksi. Olen aika tyytyväinen elämääni, sellainen vähästä onnellinen tapaus :)

• LinerT.2 kirjoitti:

En pidä yllätyksistä. Mieluummin pidän monta ovea auki varmuuden vuoksi. Olen aika tyytyväinen elämääni, sellainen vähästä onnellinen tapaus :)

Joo, sun viesteistä saa kuvan että elämä on hallinnassa.

Se on taitolaji, joillekin ErityisHerkille Tuo On YliVoiMaista.

• Pertti-setä kirjoitti:

Joo, sun viesteistä saa kuvan että elämä on hallinnassa.

Se on taitolaji, joillekin ErityisHerkille Tuo On YliVoiMaista.

Eipäs vittuilla :) Viikolla yksi työkaveri katsoi mun pöytääni ja totesi siitä epämääräisestä paperikasakaaoksesta, että noi on varmaan järjestyksessä. Totesin, että hyvin huomioitu, kaikki on tarkkaan harkituilla paikoillaan. Pari min ja homma oli hoidossa. Hallittu kaaos. :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Eipäs vittuilla :) Viikolla yksi työkaveri katsoi mun pöytääni ja totesi siitä epämääräisestä paperikasakaaoksesta, että noi on varmaan järjestyksessä. Totesin, että hyvin huomioitu, kaikki on tarkkaan harkituilla paikoillaan. Pari min ja homma oli hoidossa. Hallittu kaaos. :)

Siivosit pöydän etkä enää löytänyt tarvitsemiasi papereita.

• Pertti-setä kirjoitti:

Siivosit pöydän etkä enää löytänyt tarvitsemiasi papereita.

Minä en siivoa.

• LinerT.2 kirjoitti:

Minä en siivoa.

Etkö missään etkä koskaan?

• Pertti-setä kirjoitti:

Etkö missään etkä koskaan?

Jossain ja joskus. Mua ei pieni kaaos haittaa, se tuntuu kodikkaalta.

• LinerT.2 kirjoitti:

Jossain ja joskus. Mua ei pieni kaaos haittaa, se tuntuu kodikkaalta.

Joo, tuli mieleeni se juttu missä ehdotit mulle esileikiksi imurointia ja tiskausta. Ajattelin että noinko sä hoidat siivoukset.

• Pertti-setä kirjoitti:

Joo, tuli mieleeni se juttu missä ehdotit mulle esileikiksi imurointia ja tiskausta. Ajattelin että noinko sä hoidat siivoukset.

Vitsi, mikä idea!

Ajattelin kyllä mennä nukkumaan, mutta ehkä sittenkin lähden etsimään jotain tarpeeksi pervoa höynäytettävää tuolta baareista.

• LinerT.2 kirjoitti:

Vitsi, mikä idea!

Ajattelin kyllä mennä nukkumaan, mutta ehkä sittenkin lähden etsimään jotain tarpeeksi pervoa höynäytettävää tuolta baareista.

Eiköhän meitä hölmöjä löydy joka baarista

• että.silleen

"Pitäs pakata, kun olen huomenna lähdössä viikoksi Koilliskairaan hiihtovaeltamaan…. "

Koilliskaira on Urho Kekkosen kansallispuisto ja siellä alkaa nuo järjestetyt hiihtovaellukset yleensä vasta helmikuussa... kun päivätkin on vähän pidemmät silloin... päivänvaloa kun kaivataan. Päivämatkat kun on yleensä 30-55km!

Opastetuja retkiä järjestetään helmi-huhtikuun aikana yleensä... riippuen tietenkin opastettujen retkien kysynnästä.

Pitää olla eräoppaan taidot... enkä siltikään suosittelisi vaellusta ilman ulkopuolista organisaatiota, joka pysryy valvomaan/vastaamaan turistin turvallisuudesta.
        Erämaa ja tunturi olosuhteet ovat vaihtelevia ja vaikeita, eikä se luonto siellä anna minkäänlaista armoa.

Jäitä hattuun; jos mietit yksinäsi hiihtovaeltamaan.

• Ikis..M
        että.silleen kirjoitti:

"Pitäs pakata, kun olen huomenna lähdössä viikoksi Koilliskairaan hiihtovaeltamaan…. "

Koilliskaira on Urho Kekkosen kansallispuisto ja siellä alkaa nuo järjestetyt hiihtovaellukset yleensä vasta helmikuussa... kun päivätkin on vähän pidemmät silloin... päivänvaloa kun kaivataan. Päivämatkat kun on yleensä 30-55km!

Opastetuja retkiä järjestetään helmi-huhtikuun aikana yleensä... riippuen tietenkin opastettujen retkien kysynnästä.

Pitää olla eräoppaan taidot... enkä siltikään suosittelisi vaellusta ilman ulkopuolista organisaatiota, joka pysryy valvomaan/vastaamaan turistin turvallisuudesta.
        Erämaa ja tunturi olosuhteet ovat vaihtelevia ja vaikeita, eikä se luonto siellä anna minkäänlaista armoa.

Tietääkseni stellaria on kokenut eräreissailija, ei varmaan lähde semmoiseen paikkaan josta ei pääsisi poiskin, turha huolehtia mutta kiva kun pidät huolta kuitenkin.

• että.silleen kirjoitti:

Joo, kyllä mää olen noita hiihtoreissuja aiemminkin harrastanut, enkä tosiaan ole nytkään yksin lähdössä, vaan erään järjestön kokoon kasaaman pienryhmän kanssa.

Mutta tuo oli kyllä hyödyllinen turvallisuusmuistutus tosiaan niille, jotka ajattelevat tuosta noin vain hilpaista pienelle hiihtolenkille. Jokseenkin tasan vuosi sittenhän siellä kuoli ihan kokenut, parin kanssa liikkunut retkeilijä: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011220949315_uu.shtml

Itse asiassa mulla onkin juuri nyt vähäsen kränää ryhmän reittivastaavan kanssa siitä, kun mielestäni on laadittu reitti liian pitkäksi. Kyllä mun mielestä tähän aikaan vuodesta noilla korkeuksilla kamojen kanssa hiihdettäessä pitäisi päivämatkat pitää sinä alle 15 km tasolla, koska valoisa aika on niin onnettoman lyhyt, mutta kun hiän haluaa välttämättä mennä parikymppisiä päiviä… Noh, met katsomma mitä tästä tullee, eli saankohan minä lopulta tahtoni läpi, kunhan on ensin ne olosuhteet käyty toteamassa ihan omakohtaisesti. :)

• että.silleen
        stellaria81 kirjoitti:

Joo, kyllä mää olen noita hiihtoreissuja aiemminkin harrastanut, enkä tosiaan ole nytkään yksin lähdössä, vaan erään järjestön kokoon kasaaman pienryhmän kanssa.

Mutta tuo oli kyllä hyödyllinen turvallisuusmuistutus tosiaan niille, jotka ajattelevat tuosta noin vain hilpaista pienelle hiihtolenkille. Jokseenkin tasan vuosi sittenhän siellä kuoli ihan kokenut, parin kanssa liikkunut retkeilijä: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011220949315_uu.shtml

Itse asiassa mulla onkin juuri nyt vähäsen kränää ryhmän reittivastaavan kanssa siitä, kun mielestäni on laadittu reitti liian pitkäksi. Kyllä mun mielestä tähän aikaan vuodesta noilla korkeuksilla kamojen kanssa hiihdettäessä pitäisi päivämatkat pitää sinä alle 15 km tasolla, koska valoisa aika on niin onnettoman lyhyt, mutta kun hiän haluaa välttämättä mennä parikymppisiä päiviä… Noh, met katsomma mitä tästä tullee, eli saankohan minä lopulta tahtoni läpi, kunhan on ensin ne olosuhteet käyty toteamassa ihan omakohtaisesti. :)

Sorry, ett työnsin nenäni sun hiihtoreissuus... varsinkaan kun ei ollut mikään tarvis.
        Tuli vaan pakosta mieleen yks keskustelu viime talvelta Paimion Paipissa.
        Ulkona ei ollut mikään kiva ilma ja olin hiihtotunnelissa sarjalipulla; aina silloin tällöin... vähän lykkimässä vauhtia niveliin.
        Kuinka ollakaan ajauduin juttusille yhden nuoren pariskunnan kanssa, siinä pois lähtiessäni. Kiittelin putken suomaa mahdollisuutta... kun muuten en olis sinä päivänä taatusti suksille noussut...

Nämä mua selvästi nuoremmat kertoivat olevansa lähdössä Lappiin hiihtovaellukselle lomallaan... ja kahdestaan. Kysyin ett kenen järjestämälle retkelle ja miten pitkälle...ym... jne.

Ihan omin nokkinensa aikoivat pärjätä... eivätkä olleet koskaan aikaisemmin edes käyneet Lapissa. Hiihtoa harrastaneet vain täällä etelä-Suomessa ja kehuivat hiihtäneensä 30-40km/vrk monenakin päivänä peräjälkeen.
        Kummallakaan ei ollut erätaitoja, mutt karttoja kuulemma olivat hankkineet jo ja niihin tutustuneet. Sanoin suoraan ett maastot siellä on hiukan erilaiset kun täällä... ja takaan ett eksytte sinne maastoon.

Siellä ei ole muutaman kilometrin välein kyläteitä... joita seuraamalla löytää ihmisten ilmoille jos apua tarvitsee... eikä kännykät toimi... (riippuen paikasta)
        -"Matkalle teidän ei kannata lähteä omin nokinenne... ellei kyseessä ole ihan parina harkitun itsemurhan toteuttaminen!"

Mä olen itse ollut sellaisella järjestetyllä 3vrk vaelluksella ja meidän tavarat rahdattiin aina seuraavaan yöpymis etappiin... pisin matka VRK:ssa oli 36km.
        Aivan tarpeeksi rankkoja ja jänniä ne päivät olivat... mulle ainakin.
        Jotain ihan muuta kuin sunnuntai hiihtäminen täällä Varsinais-Suomessa.

Mukavaa reissua sulle ja onnea matkaas!

• kakkaajamies

Vielä täytyy käydä kakalla ennen vuoden vaihtumista.

• Munaotus

Pitää panna naista ennen kahtatoista. Yöllä kännissä ei jaksa kuitenkaan.

• Ikis..M

Minulla olisi työn alla yksi homppeli ;)

• Älä kerro enempää

• Ikis..M

Sulla trollirunkkari taitaa olla työn alla oma pieni pilisi.

• 4plus15
        Ikis..M kirjoitti:

Sulla trollirunkkari taitaa olla työn alla oma pieni pilisi.

Nyt lopetat sen pertti-sedän haukkumisen helvetti!!!!!!!!

• 30jajotain

Olis voinnut käydä rankoja tekemässä mutta ei jaksanut niin kävin muuten vaan metsässä kävelemässä.

• paskaajamies

Mul o sellaane kutina et tänää paskaa irtoo ropasta ku kuukauven putki loppuu ja aletaa selviämää

• yksinoleminenparhainta

miksi tuolla näkee yhä turhaa värikkyyttä, sekin on pelkkää miinusta kaiken muun turhan lisäksi

• eikannata

ja joku muu kans, ei enää

• laamanen_

Tyhjentää tuo kossupullo

• Macho_man

Itsarin kerkee vielä tehä :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2337
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2104
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1875
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1538
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1360
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1214
    Aihe