Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
”-Etsin naista, ystävää kumppaniksi joka herättää myös himot
-Etsin naista, herättäen himoni rakastajaksi josta ajan kanssa voisi tulla minulle ystävä ”
Näin muotoiltuna eka vaihtoehto on minusta selkeästi parempi, koska siinä on myös tuo himojen herättäminen oletuksena. Toka vaihtoehdossa on tuo sana ”voisi”, joka viittaa siihen että voisi tapahtua myös jotain muuta, kuten että nainen löytää tilallesi toisen miehen.
Mutta ymmärrän kyllä noin yleisesti ottaen mitä ajat takaa, eli se ei-niin-kiinnostava olisi paljon helpompi saada ja pitää itsellään, kun taas sitä kenet oikeasti haluaisi on vaikeampi saada omakseen. Useimmilla ihmisillä tässä lienee edessä jonkimoinen kompromissi, ellei sitten todella hyvä tuuri käy.
20.10.2014 19:03
Juu, puhtoisen palstaminän säilyttäminen on tietysti elintärkeää. Pitäisi jollain keinolla kyetä varmistumaan siitä ettei se panokamumies vain möläyttäisi asiaa palstalle koskaan, ei edes sen jälkeen kun olen vaihtanut hänet toiseen palstapanokamuun.
Hmm, voisipa tässä vaikka lueskella muutaman Agatha Christien romaanin inspiraation lähteeksi ennen kuin alan miettiä tuota miesten lopullisen vaientamisen ongelmaa…
19.10.2014 22:09
Eipä ilmaantunut tuommoisille harrastuksille mahdollisuutta. Mutta ei kyllä oikein ehtinyt halutakaan, kun oli niin paljon muuta tekemistä ja lisäksi vielä menkat.
19.10.2014 20:55
Eipä tuollaisia jaksa oikein tosissaan miettiä, kun ei tässä nyt niin köyhiä olla että pitäisi rahan takia harkita pilaavansa maineensa ja sitä kautta mahikset kunnolliseen mieheen.
Mutta ei minulla nyt mitään varsinaista periaatetta ole ettenkö tiukemmassa rahatilanteessa voisi tuohon suostua, kunhan kuitenkin ihan kunnollista rahasummaa tarjottaisiin. Hinta varmaankin riippuisi siitä miten turvalliseksi kokosin tilanteen itseni kannalta ja miten laajalle voisin odottaa juorujen leviävän (satavarmastihan tuollaista juttua ei tietenkään voisi salata mitenkään; möläyttäisin sen varmasti itsekin jos joku vain suoraan kysyisi), mutta uskoisin kyllä hyvinkin alle miljoonalla irtoavan.
19.10.2014 19:47
No en kyllä todellakaan haluaisi yh:ksi päätyä, vaan nimenomaan välttyä sellaiseksi joutumiselta. Mutta jos jotakuta naista sattuu se yh-status kiinnostamaan, niin vinkkinä voisin antaa nettideitin ja 35+-miehet: näistä puolet on sellaisia joita ei sitoutuminen kiinnosta mutta geenejä olisi mukava päätä levittämään mahdollisimman laajalti.
19.10.2014 13:51
No juu, ehkä kirjoitin tuohon vähän sekavasti. Ei ollut tarkoitukseni varsinaisesti kieltää sitä etteikö tuo panokamuilu voisi olla mahdollista, vaan ihmetellä että missä piireissä tuollaista harrastetaan, kun en ole ainakaan kenenkään tuttavani ikinä kuullut semmoisesta puhuvan, tai muutenkaan mitään viitteitä siitä havainnut reaalielämässä. Yleensä muutenkin kun kavereita tapaan, niin jutut keskittyvät pitkälti muihin asioihin kuin siihen kuinka kauan kukakin on ollut puutteessa ja mitä on tehnyt puutteen kasvaessa sietämättömäksi.
Onhan se totta että ne omat kokemukset jotenkin tuntuvat aina ”normaaleilta”, vaikka en tosiaan varmasti itsekään ole seurustelukokemusten suhteen millään tavoin normaali ikäisteni joukossa. Mm. tästä syystä voipi satunnaista inkonsistenttiutta kirjoituksissani joskus esiintyä, pahoittelen.
19.10.2014 13:43
No ei toki ollut tarkoitus jeesustella, ettenkö minäkin tuollaiseen voisi kyetä jos vain jotenkin eteen putoaisi semmoinen tilaisuus josta ei voisi kieltäytyä. Mutta tällä hetkellä ei kyllä kaveripiiriini kuulu kertakaikkisen yhtään semmoista miestä jonka kanssa tuollaista järjestelyä pystyisi mitenkään kuvittelemaan. Itseasiassa luulen että jos nyt jonkin hulluuskohtauksen kourissa jotakuta tuntemaani miestä pyytäisin panokamuksi, niin se olisi kyllä mies joka kieltäytyisi. Ei vain ole semmoinen tapana niissä piireissä joissa itse liikun.
19.10.2014 13:27
Aikamoinen vaatimus itseään kohtaan yrittää selvittää että onko jonkun miehen ykkösvaihtoehto.
18.10.2014 22:54
Joo, tosiaan hyvä puheenaihe. :D
Valitettavasti taidan joutua jättämään teidät keskustelemaan niistä keskenänne, sillä itse fantasioin tällä hetkellä vain kunnon yöunista (viime yön hurrrjien seikkailujen jälkeen…).
18.10.2014 22:49
Vasta selkeällä pakkaskelillä kykenen pitämään reippaasti liikkuessani pitkiä kalsareita, muuten tulee liian kuuma. Mutta paikoillani jos istuskelen iltaa ulkona niin sitten pitääkin olla jo monet kalsarit että tarkenee.
18.10.2014 22:17
Ai niin, vinkkejä siihen, miten korkeakoulututkinnostaan pääsisi eroon? Tuntuu nimittäin aiheuttavan vain ongelmia sekä työn että miehen hankinnassa.
17.10.2014 14:15
Minä olen 30% uniikki:
”Yritys oli hyvä, mutta et kelpaa keskivertosuomalaiseksi. Sosiodemografinen profiilisi poikkeaa normaalista epätyypillisten elämänvalintojesi vuoksi. Tilastoja opiskelemalla ehdit vielä korjata kurssin ja sovittautua normaali-ihmisen elämäntapaan. Suositellut toimenpiteet: luovu korkeakoulututkinnosta, raakamaidon juonnista ja muuta hotelliin asumaan.”
(En kyllä juo raakamaitoa yleensä, koska se on niin kallista, enkä itseasiassa edes tiedä saako sitä nykyään tästä kaupungista niin helposti. Mutta luomukevytmaidosta pidän vielä kiinni vaikka onkin välillä rahat vähän tiukilla.)
17.10.2014 14:14
Hyvin kirjoitettu!
Minustakin tuntuu, että sinne cosmoon tai tuollaisiin aloittajan linkaamiin hesarin juttuihin päätyy aina se puoli prosenttia naisista jotka noita kamupanoja pitää täysin luonnollisena ajanvietteenä ja sitten loput sinkkunaiset ja miehetkin saavat sen käsityksen että valtaosa naisista tuollaista harrastaa.
Kyllähän tällä palstallakin tosin melko usein naiset tai ”naiset” noilla kamupanoillaan brassailee, mutta todellisista prosenttiosuuksista on mahdotonta päätellä mitään.
17.10.2014 14:08
Harmillista ja samalla outoa, että nainen joka ei edes halua kumppania saa treffikutsuja joista joutuu kieltäytymään. Nallekarkit jakautuneet epätasaisesti tässäkin asiassa.
16.10.2014 23:06
No voin tän kerran plussata, jos pistät. :D
16.10.2014 22:47
Kyllä tuo toisten huomioon ottamattomuus tuntuu valitettavasti olevan melko yleistä ainakin tämän kaupungin saleilla, joista olen useampia testannut. Jostain vain on alkanut levitä nuo huonot salitavat, ja kun suuri osa ihmisistä jo niitä noudattaa, saattavat ne joidenkin mielestä tuntua jopa normaaleilta.
Miettikääpäs vaikka vastaavalla tavalla tilannetta jossain palvelupisteessä, jossa on useampi luukku joista jokaisen takana on yksi asiakaspalvelija (esim. vr:n lipunmyynti). Olisiko tällaisessa tilanteessa yleisesti hyväksyttävää varata itselleen useampi asiakaspalvelija jättämällä vaikkapa vesipullonsa yhdelle ja matkalaukkunsa toiselle tiskille? Tai tahallaan pitkittää omaa asioimistaan keskeyttämällä lipunostoon liittyvät toimenpiteet välillä minuutiksi tuijottaakseen tyhjyyttä tai vaikka youtubea puhelimestaan?
Eli miksi joidenkin ihmisten täytyy ne hyvät käytöstavat jättää sinne narikkaan nimenomaan salille tullessaan, vaikka muualla saattaisivatkin olla suht. asiallisesti käyttäytyviä? Minä maksan myös siitä salilla käymisestä ja haluan käyttää aikani treenaamiseen enkä sen katselemiseen kun joku gorilla istuu siinä laitteessa minuuttitolkulla vain muniaan kaivelemassa.
16.10.2014 22:39
Täytyy tunnustaa etten ole kovinkaan kiinnostunut poliittisista asioista. Äänestämässä kyllä käyn aina kun se aikataulujen puolesta on mahdollista. Nykyään on niin helppo vaalikonettaa itselleen sopiva ehdokas, vaikka ei niin vimpan päälle koko aika näiden tekemisiä tai sanomisia ei jaksaisikaan seurata.
Jos mies olisi erittäin poliittisesti aktiivinen ja haluaisi puhua politiikasta jatkuvasti, niin voisi tulla jonkinmoisia ongelmia, kun en jaksaisi höpinäänsä välttämättä aina kuunnella, ellei se sitten olisi jostain syystä mielenkiintoisella tavalla esitettyä höpinää.
16.10.2014 22:25
Minusta taas tämä on hieman subjektiivinen määritelmä tavikselle. Tässähän jokainen voisi itse päättää että kun pistän nyt tuon vähän erikoisemman hatun päähäni tai minulla on vähän erilaisia harrastuksiani kuin kavereillani, niin enpäs olekaan enää tavis. Tämän määritelmän mukaan tuskin kovinkaan moni ihminen pitäisi itseään taviksena, vaikka toisaalta voisi ajatella että taviksia pitäisi olla melkoisen paljon ihmisten joukossa.
Mutta määrittelykysymyksiähän nämä tietysti vain ovat. Jos jossakin tutkimuksessa otettaisiin huomioon tiettyjä ihmisten ominaisuuksia ja määritettäisiin näiden ominaisuuksien keskiarvot populaatiossa, niin luultavasti yhtään kaikilta osin keskimääräistä ihmistä ei olisi olemassakaan.
16.10.2014 22:17
Niin, ja kannattaa muistaa myös second-hand -liikkeet. Käytetty tyttöystävä on varmasti edullisempi kuin käyttämätön. :)
15.10.2014 16:45
Jaa’a. Kenelläköhän palstaätmillä mahtaisi olla varastossa ylimääräisiä tyttöystäviä sinulle myytäväksi? :)
15.10.2014 16:40
61 / 137