Olisko tarjolla?
Haluan tyttöystävän.
27
168
Vastaukset
- kauppatawara
tyttöystävät on kalliita olen kuullut
ei sellaisiin ole varaa- tavisolen
Mä en ainakaan ole. Mulle ei miehen tartte olla erityisen rikas. Vaikea kuvitella elävänsä rikkaiden tavoilla.
- Jooniinseon
Miehet eivät kestä hetkeäkään olla yksin.
Jaa’a. Kenelläköhän palstaätmillä mahtaisi olla varastossa ylimääräisiä tyttöystäviä sinulle myytäväksi? :)
Toisaalta, alan liikkeistä voisi saada puhallettavan tyttöystävän edullisemmin.
Se ei valita, ei nalkuta ja on aina valmis seksiin!pimppaloora kirjoitti:
Toisaalta, alan liikkeistä voisi saada puhallettavan tyttöystävän edullisemmin.
Se ei valita, ei nalkuta ja on aina valmis seksiin!Niin, ja kannattaa muistaa myös second-hand -liikkeet. Käytetty tyttöystävä on varmasti edullisempi kuin käyttämätön. :)
stellaria81 kirjoitti:
Niin, ja kannattaa muistaa myös second-hand -liikkeet. Käytetty tyttöystävä on varmasti edullisempi kuin käyttämätön. :)
Kyllä naiset tietää, siitä puhe mistä puute.
- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Niin, ja kannattaa muistaa myös second-hand -liikkeet. Käytetty tyttöystävä on varmasti edullisempi kuin käyttämätön. :)
Olette ilkeitä mutta ihan hauskoja, silti pitää muistaa se tosiseikka että käytettyyn (puhallettavaankaan) naiseen ei kannata kunnollisen miehen sekaantua, näin pysyy terveys ja kunnia tallella.
- luuletko
foreveralone666 kirjoitti:
Eiköhän täältä aina joku palsta-atn löydy.
ei tääl ole noin epätoivoisia naisia, kyselisit vaikka poikaystävää itsellesi
- Niin se on
Tämä palsta lienee viimeinen paikka jota kautta sen tyttökaverin voisi löytää.
Miehet ovat seurustelemattomia, kaverittomia haahuilijoita eikä kellään tunnu olevan edes siskoa. Noh, jonkun äiti varmaan on vapaana.
Palstan naiset ovat asettaneet riman niin korkealle ettei vahingossakaan tarvitsisi seurustella ja nautinnollinen sinkkuus voisi jatkua.- lapiomies lapista
Ja itsehän en ole rimaa asettanut "tasolleni" vaan sen yli?
Sun tapauksessa naisten pitäis kaivaa sille rimalleen kuoppa, että se olis oikealla tasolla.
lapiomies lapista kirjoitti:
Sun tapauksessa naisten pitäis kaivaa sille rimalleen kuoppa, että se olis oikealla tasolla.
Niinkö meinaat? Perustuen mihin? Huoritteluun? Palatakseni aiheeseen, en minä ole koskaan haarojani kellekään avannu ja ihmisarvoani alentanu.
- Ööh, siis mitä???
Niinkö meinaat? Perustuen mihin? Huoritteluun? Palatakseni aiheeseen, en minä ole koskaan haarojani kellekään avannu ja ihmisarvoani alentanu.
Jos sulle joku haarojansa avaa, niin sun logiikan mukaan sen ihmisarvo alentuu. Ja sitten alkaa huorittelu.
Ööh, siis mitä??? kirjoitti:
Jos sulle joku haarojansa avaa, niin sun logiikan mukaan sen ihmisarvo alentuu. Ja sitten alkaa huorittelu.
Pointtina oli kai se, että niin moni "sopiva" nainen on jo jossain kohtaa elämäänsä haaransa levittäny, että jokainen kerta sitä touhua on suhteesta minun kanssani pois. Esimerkiksi kumppaneita pitää olla vähintään saman verran menneisyydessä, että saa yhdenvertaisen suhteen.
- tiedä sinä se
Pointtina oli kai se, että niin moni "sopiva" nainen on jo jossain kohtaa elämäänsä haaransa levittäny, että jokainen kerta sitä touhua on suhteesta minun kanssani pois. Esimerkiksi kumppaneita pitää olla vähintään saman verran menneisyydessä, että saa yhdenvertaisen suhteen.
Pitää olla myös saman verran mielenterveysongelmia!
- kiltti atm
Minulle kans kiva nainen. Naisen on turvallisempi olla minun kanssa kun jännämiehen kanssa.
- Eixjoo?
Et sä kivaa naista halua vaan laihan naisen, eiks joo?
- Ujo atm 25
Varmaan olisinkin jo ehdottanut treffejä jollekkin palstanaiselle jos en olisi sosiaalisesti täysin rajoittunut. Eri asia sitten olisiko kukaan suostunut.
No kai lopputuloksen kannalta on ihan se ja sama löytääkö sen naisen täältä, chatistä, nettideittipalvelusta, Tinderistä, baarista vai mistä tahansa harrastuspiireistä, töistä tai koulusta, jos ihmiset viihtyy keskenään. Silti tuntuu olevan ainakin tässä iässä ylitsepääsemättömän vaikeeta.
Enkä ota mitään pois siltä, että naiset ei tee aloitteita.- Jii007
Minä olen tehnyt tarkan, loistavan ja ennen kaikkea helpon suunnitelman tyttöystävän hankkimiseksi. Se on kaksivaiheinen.
1. Voita lotossa.
2. Valitse paras nainen. - Ujo atm 25
Minun tapauksessa siitä lottovoitostakaan ei varmaan olis mitään apua tyttöystävän hankkimiseksi. Muutenkin täysin kaukaa haettu ajatus että juuri minä voittaisin päävoiton lotossa.
Mulle se tyttöystävä olis jo itsessään lottovoitto. Tai ikääni peilaten naisystävä, mutta kuitenkin.
- Näin on marjat
Valitettavasti sinusta on tulossa palstan uusi narri noine juttuinesi, ei millään pahalla.
Täällä ihmiset kirjoittavat useimmat ihan viihteen vuoksi ja olet otollinen kohde piikittelylle. - hän poistui
Sinäkös se olit alkuteksteissä ollut parisuhteessa 5v ja ähkinyt kovin nuorta neitoa?
Tunne luissasi SINKKUUS. Valomerkki kun kaljamuki on kaverisi. Taksijono yksin räntäsateessa. Nauti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164