Tässä ketjussa voitaisiin keskustella stellarian seksifantasioista.
stellarian seksifantasiat
9
80
Vastaukset
- kiltti atm
Taidan fantasioida stellariasta, koska hänestä näin unta eräänä yönä.
- Untako vain?
Millaista unta? Olitko unessa stellarian pyöränkorjaaja ja stellaria oli jatkuvasti tyytymätön työsi jälkeen ja pakotti sinut purkamaan pyörän osiinsa ja kokoamaan yhä uudelleen. Halusit sanoa hänelle rakastavasi häntä, mutta et saanut sanaa suustasi ja purit ja kokosit pyörää yhä uudelleen ja uudelleen kunnes lopulta et enää kestänyt ja runkkasit öljyiseen säämiskään ja tunsit häpeää ja heräsit tuo häpeän puna poskillasi. Sellaista untako näit?
- kiltti atm
Untako vain? kirjoitti:
Millaista unta? Olitko unessa stellarian pyöränkorjaaja ja stellaria oli jatkuvasti tyytymätön työsi jälkeen ja pakotti sinut purkamaan pyörän osiinsa ja kokoamaan yhä uudelleen. Halusit sanoa hänelle rakastavasi häntä, mutta et saanut sanaa suustasi ja purit ja kokosit pyörää yhä uudelleen ja uudelleen kunnes lopulta et enää kestänyt ja runkkasit öljyiseen säämiskään ja tunsit häpeää ja heräsit tuo häpeän puna poskillasi. Sellaista untako näit?
Ei siinä pyörää poljettu, eikä mitään muutakaan.
- uuuuuuuuuh
Voiko kirjoittaa seksifantasioista, joihin liittyy Stellaria?
Rakastelisimme kiihkeästi tiikerintaljalla, takkatulen valaistessa hikisiä vartaloitamme. Nauttisimme sekä viinistä että toisistamma aina auringonnousuun asti.- In Ivory Tower
Minä rakastelisin stellarian kanssa norsunluusta rakennetun pilvenpiirtäjän kattohuoneistossa ja ikkunasta avautuisi näkyvä palaviin sademetsiin, jotka olimme hetkeä aikaisemmin sytyttäneet tuleen silkkaa turhamaisuuttamme ja saadaksemme tunnelmallisen valaistuksen rakastelullemme.
- Mies31v.
In Ivory Tower kirjoitti:
Minä rakastelisin stellarian kanssa norsunluusta rakennetun pilvenpiirtäjän kattohuoneistossa ja ikkunasta avautuisi näkyvä palaviin sademetsiin, jotka olimme hetkeä aikaisemmin sytyttäneet tuleen silkkaa turhamaisuuttamme ja saadaksemme tunnelmallisen valaistuksen rakastelullemme.
Tää oli hyvä.
Joo, tosiaan hyvä puheenaihe. :D
Valitettavasti taidan joutua jättämään teidät keskustelemaan niistä keskenänne, sillä itse fantasioin tällä hetkellä vain kunnon yöunista (viime yön hurrrjien seikkailujen jälkeen…).- Ikisinkku M
Stellaria joskus muistaakseni tunnusti saavansa sairasta nautintoa siitä kun tökkii terävällä kynnellä muvikelmuun käärittyjä kiveksiä niin että repikääpä siitä mielikuvaa ennen kuin leikkeihin ilmoittaudutte.
- Mies31v.
Niin nuori(vanha) ja kokematon.
Ei mitään pahaa sanottavaa(Onhan ja paljon vittu!).
Kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482