stellarian seksifantasiat

Hyvä ketju

Tässä ketjussa voitaisiin keskustella stellarian seksifantasioista.

9

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti atm

      Taidan fantasioida stellariasta, koska hänestä näin unta eräänä yönä.

      • Untako vain?

        Millaista unta? Olitko unessa stellarian pyöränkorjaaja ja stellaria oli jatkuvasti tyytymätön työsi jälkeen ja pakotti sinut purkamaan pyörän osiinsa ja kokoamaan yhä uudelleen. Halusit sanoa hänelle rakastavasi häntä, mutta et saanut sanaa suustasi ja purit ja kokosit pyörää yhä uudelleen ja uudelleen kunnes lopulta et enää kestänyt ja runkkasit öljyiseen säämiskään ja tunsit häpeää ja heräsit tuo häpeän puna poskillasi. Sellaista untako näit?


      • kiltti atm
        Untako vain? kirjoitti:

        Millaista unta? Olitko unessa stellarian pyöränkorjaaja ja stellaria oli jatkuvasti tyytymätön työsi jälkeen ja pakotti sinut purkamaan pyörän osiinsa ja kokoamaan yhä uudelleen. Halusit sanoa hänelle rakastavasi häntä, mutta et saanut sanaa suustasi ja purit ja kokosit pyörää yhä uudelleen ja uudelleen kunnes lopulta et enää kestänyt ja runkkasit öljyiseen säämiskään ja tunsit häpeää ja heräsit tuo häpeän puna poskillasi. Sellaista untako näit?

        Ei siinä pyörää poljettu, eikä mitään muutakaan.


    • uuuuuuuuuh

      Voiko kirjoittaa seksifantasioista, joihin liittyy Stellaria?

      Rakastelisimme kiihkeästi tiikerintaljalla, takkatulen valaistessa hikisiä vartaloitamme. Nauttisimme sekä viinistä että toisistamma aina auringonnousuun asti.

      • In Ivory Tower

        Minä rakastelisin stellarian kanssa norsunluusta rakennetun pilvenpiirtäjän kattohuoneistossa ja ikkunasta avautuisi näkyvä palaviin sademetsiin, jotka olimme hetkeä aikaisemmin sytyttäneet tuleen silkkaa turhamaisuuttamme ja saadaksemme tunnelmallisen valaistuksen rakastelullemme.


      • Mies31v.
        In Ivory Tower kirjoitti:

        Minä rakastelisin stellarian kanssa norsunluusta rakennetun pilvenpiirtäjän kattohuoneistossa ja ikkunasta avautuisi näkyvä palaviin sademetsiin, jotka olimme hetkeä aikaisemmin sytyttäneet tuleen silkkaa turhamaisuuttamme ja saadaksemme tunnelmallisen valaistuksen rakastelullemme.

        Tää oli hyvä.


    • Joo, tosiaan hyvä puheenaihe. :D

      Valitettavasti taidan joutua jättämään teidät keskustelemaan niistä keskenänne, sillä itse fantasioin tällä hetkellä vain kunnon yöunista (viime yön hurrrjien seikkailujen jälkeen…).

    • Ikisinkku M

      Stellaria joskus muistaakseni tunnusti saavansa sairasta nautintoa siitä kun tökkii terävällä kynnellä muvikelmuun käärittyjä kiveksiä niin että repikääpä siitä mielikuvaa ennen kuin leikkeihin ilmoittaudutte.

    • Mies31v.

      Niin nuori(vanha) ja kokematon.

      Ei mitään pahaa sanottavaa(Onhan ja paljon vittu!).

      Kyllä se siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe