Miten näet toiset samassa tilanteessa, kilpailijoina?
Miksi olet parempi kuin toiset?
Onko sinulla haku päällä?
11
130
Vastaukset
- vetinen keppi
haen naisen täydellistä persettä, en näe kilpailijoita, en ole niistä kiinnostunut.
olen parenpi, koska olen päättänyt sellaisen asian olevan vakavaa factaa..- no homo
olet sielunkumppanini, voidaan homoilla tai vaihdan sukupuoltani jotta voidaan elää onnellisina yhdessä
Miksi ylipäätänsä pitäis kilpailla kenestäkään?
Eiköhän aikuinen ihminen päätä itse kenen kanssa haluaa olla.
Jos mies kilpailuttaa naisia, niin mä en sellaseen lähde. Jos mä en ole sille kiinnostavalla miehelle ykkösvaihtoehto, niin mua ei kiinnosta olla siinä hommassa.- Ex PUA
"Miksi ylipäätänsä pitäis kilpailla kenestäkään?"
Odotettava kysymys naiselta, joka antaa.
Mutta jos edustaisi sitä sukupuolta joka saa (jos saa) sinä ymmärtäisit että kilpailet suunnilleen samasta mistä 99% muuta miestä. - Typykkä sano ..
Ainoastaan ykköseen.
Aikamoinen vaatimus itseään kohtaan yrittää selvittää että onko jonkun miehen ykkösvaihtoehto.
- faktatieto
stellaria81 kirjoitti:
Aikamoinen vaatimus itseään kohtaan yrittää selvittää että onko jonkun miehen ykkösvaihtoehto.
Mikä vaikeus siinä muka on selvittää onko mies kunnolla kiinnostunut vai ei.
Kyllä sen erottaa kun mies on oikeasti kiinnostunut ja näkee myös sen, jos on miehelle se kakkosvaihtoehto johon tyydytään. - ht ...
Jos vaikka nettideittiin tavismiehenä menee ei voi välttää kilpailua.
Ne naiset jotka on suoraan kertoneet nettideiteillä määristä mitä ovat deittaileet, niin jollain oli ollut "muutama" aiempi deitti (ei puhunu mitään montako vielä kiikarissa), yhdellä oli "parikymmentä" jo takana (ja mainitsi että noissa oli muutamia, jotka ois sitä kiinnostanu. mutta jotka ei ollu taas naisesta kiinnostuneita).
Ja sitten yksi ihan suoraan sano että on useampi, jonka kanssa käy deiteillä ja sitten sen jälkeen miettii kuka vaihtoehdoista matchaa parhaiten (eli käytännössä oli jo jonossa vielä lisääkin deittejä).
Ymmärrettävästi esim. toi yksi joka asian aika tahdittoman rehellisesti kertoi että kerää monta samanaikaista vaihtoehtoa, joista sitten valitsee parhaan päältä (tietysti sellaisista, jotka siihen suostuu) aika hyvin tappo lopunkin kiinnostuksen, mutta eipä siinä ole varaa sellaisia asioita miettiä. Totta kai on ilmiselvää että muillakin naisilla niitä samanaikaisia deittikumppaneita usein nettideiteissä on, mutta tajuavat olla sanomatta sitä rehellisesti ääneen.
Toi on hyvä esimerkki miksi miehenä ei todellakaan tee mieli nöyrtyä takas nettideittailuun. Koska käytännössä se on todella lihatiskillä olemista. Mutta valitettavasti se vaan pitää kestää.
Kilpailua se on. Miehet kilpailee ja kalistelee sarviaan kuin jotkut uroshirvet niinikään, ja sitten toivoo että naaras valitsee ykkösvaihtoehtona... tai ainakin kakkosena... oikeastaan se kolmosena valintakin menis, kunhan nainen ei sitä koskaan sano ääneen että on vasta se kolmas valinta tai sen alle.
Ja toisaalta, aina voi lähteä siihen samaan leikkiin mukaan. Viisainta onkin pelata ihan sitä samaa peliä kuin se vastapuolikin. (Olen aika kyyninen nykyään nettideittailuun yms. liittyen. Aloitin joskus hölmönä idealistina, mutta luulot karisi äkkiä kun kohtasi sen todellisuuden.)
- Kuka alla ?
Haku, haiku ..
Hakkuri pitäisi rakentaa tai ostaa.
Osaisitko AP. neuvoa minua mistä saisi halvalla. ?
Jännite saisi olla 12-48.. tai jotain sinnepäin.
Eli haku on päällä. Tällä hetkellä ei ole ihan sen takia, että hakemus on mennyt vanhaksi jo kuukausi sitten. Pitäisi laittaa uusi hakemus vetämään mutta tiedän, että se on turhaa.
En kyllä ole parempi kuin toiset. Miten se nyt tähän liittyy? Tilanteeni on itseasiassa parempi kuin toisilla, minun pitäisi olla asunnoton tai hakea isompaa lapsen kanssa.
Kyllä toiset on kilpailijoita, totta kai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164