Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. No miksi sitten tuli edes mieleen käyttää tuota sanaa ”kauhistunut” tuossa? Eli todellisuudessa nainen yllättyi aloitteestasi, niin ettei heti saanut sanaa suustaan, ja siinä tilanteessa tuo ”no just”-kommentti on kyllä äärimmäisen tökerö ja halveksuntaa osoittava.

Muutenkin joissakin noissa tapauksissa vaikuttaa siltä, että pyrit osoittamaan halveksuntasi jo ennen kuin nainen on varsinaisesti ollut sinulle epäkohtelias. Elekielen käytöstäsi en nyt tietenkään voi olla varma, mutta jotenkin vain tulee tuosta tekstistä semmoinen mielikuva että et lähesty naisia oikeastaan siksi että haluaisit tutustua, vaan jotenkin pakonomaisesti ja melkeinpä toivoen huonoa kohtelua, jotta saisit tilaisuuden nöyryyttää heitä ihan ”luvallisesti”. Tällainen asenne näkyy aika helposti ulospäin ja takaa sen että pakit tulee jokaiselta naiselta täysin riippumatta siitä mitä sanot.
  2. Yritänpäs tässä nyt analysoida muutamia tapauksia, niin saat ehkä jotain käsitystä siitä mitä naisten päässä saattaa liikkua.

Tapaus1:
    Minä: Hei!
    Nainen: Mee ny vittuun siitä pyörimästä!
    Minä: Anteeksi?
    Nainen: Ootsa vielä joku vitun retardi? Häivy!

Analyysi: Nainen on ehkä iskenyt silmänsä johonkin toiseen mieheen, eikä halua sinua häiritsemään silmäpeliään tämän kanssa. Jos tuo alun perin kiinnostavampi mies ei lämpenekään, niin nainen harmittelee kotona sitä oi tyhmyyksissään tyly sille toiselle, kiinnostuneelle miehelle.

Tapaus2:
    Nainen: Hyi vittu, mee pois.
    Minä: (Ottaa naista kädestä ja kumartaa teatraalisesti) Kiitoksia näistä sanoista.
    Nainen: Mitä vittua?!
    Minä: On hienoa, että nainen osaa tuoda oman persoonansa ja tyylinsä heti esille. Ei tarvitse hukata aikaa tutustumiseen, kiitokset siitä.
    Nainen: #¤%& !!!
    Minä: Aivan, hyvää illanjatkoa.

Analyysi: Tuossa on toki naisen eka reaktio äärimmäisen lapsellinen. Ihan järkevä reaktio mieheltä joka ei halua prinsessaa palveltavakseen, ja jos naisella nyt on vähänkään järkeä päässä ja ikää yli 16v. niin todennäköisesti katuu käytöstään myöhemmin.

Tapaus3:
    Nainen: Moi.
    Minä: Mites teidän ilta on lähtenyt käyntiin? Täällä on aika hiljaista tänään.
    Nainen: Joo. Me ollaan oikeastaan vaan pitämässä hauskaa kahdestaan, ei etsimässä seuraa.
    Minä: Nyt on niin huonoa seuraa tarjolla, että se on suorastaan erinomaista.
    Nainen 2: Kyllä me nyt haluttais olla ihan kahdestaan.
    Minä: Mikäs siinä sitten. Illanjatkot.
    Naiset: Moi.

Analyysi: Kolmas kommenttisi oli varmaankin naisita hämmentävä. Se vaikuttaa minusta suoranaiselta tylytykseltä, vaikka naiset eivät edes varsinaisesti olleet sinulla tylyjä aluksi. Et ollut ehkä ulkonäöllisesti heidän mieleensä, ja toinen ongelma on tietty se että heitä oli kaksi ja sinua vain yksi, eli epäselvyyttä siitä kummasta voisit olla mahdollisesti kiinnostunut.

Tapaus4:
    Nainen: (Näyttää kauhistuneelta) ...
    Minä: No just...
    Nainen: Ihan oikeesti hei, mee pois. Jätä mut rauhaan.
    Minä: Tottahan toki. Ihan noin uteliaisuuttani kuitenkin kysyn: jos sinulla on paha sosiaalinen fobia, niin miten pääsit ulos ovesta?
    Nainen: ...

Analyysi: Koetko itse olevasi oikeasti sen näköinen, että pelkkä ulkonäkösi voi herättää jossakin naisessa kauhureaktion? Jos koet, niin muista että plastiikkakirurgia on tällaisessa tapauksessa aivan yleisesti hyväksytty vaihtoehto. Muussa tapauksessa luulisin, että olet sotkenut kauhistuneisuuden ja hämmästyksen siitä, että aloite tulee yllättävältä taholta (tai että aloitetta ylipäätään tulee). Toka kommenttisi onkin sitten jo taas tylytystä, mikä laske lämpötilan välittömästi pakkasen puolella ja selittää naisen vastauksen täysin. Seuraavassa kommentissasi solvaat vielä lisää.

Loppuja en nyt ehdi/jaksa analysoida, mutta kannattaa pitää mielessä että kukaan ei ole täydellinen ja naisetkin käytäytyvät joskus typerästi; yleensä sitä typerämmin mitä mielenkiintoisempi mies on lähettyvillä.
  3. Tällä hetkellä aika surkeesti. Jos ei tarvitsisi matkustella eikä mitään muitakaan poikkeuksellisia menoja koskaan olisi, niin pystyisin kyllä pitämään tilin saldon vakiona. Mutta käytännössä kyllä pakosti menee vähän enempi kuin tulee, eli säästöille on käyttöä.