Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No miksi sitten tuli edes mieleen käyttää tuota sanaa ”kauhistunut” tuossa? Eli todellisuudessa nainen yllättyi aloitteestasi, niin ettei heti saanut sanaa suustaan, ja siinä tilanteessa tuo ”no just”-kommentti on kyllä äärimmäisen tökerö ja halveksuntaa osoittava.
Muutenkin joissakin noissa tapauksissa vaikuttaa siltä, että pyrit osoittamaan halveksuntasi jo ennen kuin nainen on varsinaisesti ollut sinulle epäkohtelias. Elekielen käytöstäsi en nyt tietenkään voi olla varma, mutta jotenkin vain tulee tuosta tekstistä semmoinen mielikuva että et lähesty naisia oikeastaan siksi että haluaisit tutustua, vaan jotenkin pakonomaisesti ja melkeinpä toivoen huonoa kohtelua, jotta saisit tilaisuuden nöyryyttää heitä ihan ”luvallisesti”. Tällainen asenne näkyy aika helposti ulospäin ja takaa sen että pakit tulee jokaiselta naiselta täysin riippumatta siitä mitä sanot.
10.09.2014 11:52
Mutta huomioi toki viestin kellonaika. :D
Myönnän kyllä että väsyneenä en ole mitään maailman järkevintä keskusteluseuraa. Minulla pitäisikin alkometrin sijaan olla tietokoneessa jokin semmoinen väsymysmittari, joka estäisi keskustelupalstoille kommentoinnin tietyn väsymysrajan ylityttyä. Tällöin ei tarvitsisi aina hävetä niin paljon seuraavana päivänä…
09.09.2014 14:38
No eikö tule mueleen, että se samainen trikoopelle saattaa tulla vastaankin? Sitten saat vasenta laitaa kulkiessasi paitsi suhahduksen ohi 10 sentin päästä, myös kiroilua osaksesi, koska hänen kannaltaan häiritset pyöräilyä täysin tarpeettomasti.
Edelleen olen sitä mieltä, että näistä onnettomista yhdistetyistä kevyen liikenteen väylistä johtuvaa kaikkiin niiden käyttäjiin kohdistuvaa kärsimystä voisi itse kukin edes hieman lieventää nöyrtymällä käyttämään oikeanpuoleista liikennettä silloin kun siitä ei mitään erityistä vaivaa ole.
09.09.2014 13:13
Yritänpäs tässä nyt analysoida muutamia tapauksia, niin saat ehkä jotain käsitystä siitä mitä naisten päässä saattaa liikkua.
Tapaus1:
Minä: Hei!
Nainen: Mee ny vittuun siitä pyörimästä!
Minä: Anteeksi?
Nainen: Ootsa vielä joku vitun retardi? Häivy!
Analyysi: Nainen on ehkä iskenyt silmänsä johonkin toiseen mieheen, eikä halua sinua häiritsemään silmäpeliään tämän kanssa. Jos tuo alun perin kiinnostavampi mies ei lämpenekään, niin nainen harmittelee kotona sitä oi tyhmyyksissään tyly sille toiselle, kiinnostuneelle miehelle.
Tapaus2:
Nainen: Hyi vittu, mee pois.
Minä: (Ottaa naista kädestä ja kumartaa teatraalisesti) Kiitoksia näistä sanoista.
Nainen: Mitä vittua?!
Minä: On hienoa, että nainen osaa tuoda oman persoonansa ja tyylinsä heti esille. Ei tarvitse hukata aikaa tutustumiseen, kiitokset siitä.
Nainen: #¤%& !!!
Minä: Aivan, hyvää illanjatkoa.
Analyysi: Tuossa on toki naisen eka reaktio äärimmäisen lapsellinen. Ihan järkevä reaktio mieheltä joka ei halua prinsessaa palveltavakseen, ja jos naisella nyt on vähänkään järkeä päässä ja ikää yli 16v. niin todennäköisesti katuu käytöstään myöhemmin.
Tapaus3:
Nainen: Moi.
Minä: Mites teidän ilta on lähtenyt käyntiin? Täällä on aika hiljaista tänään.
Nainen: Joo. Me ollaan oikeastaan vaan pitämässä hauskaa kahdestaan, ei etsimässä seuraa.
Minä: Nyt on niin huonoa seuraa tarjolla, että se on suorastaan erinomaista.
Nainen 2: Kyllä me nyt haluttais olla ihan kahdestaan.
Minä: Mikäs siinä sitten. Illanjatkot.
Naiset: Moi.
Analyysi: Kolmas kommenttisi oli varmaankin naisita hämmentävä. Se vaikuttaa minusta suoranaiselta tylytykseltä, vaikka naiset eivät edes varsinaisesti olleet sinulla tylyjä aluksi. Et ollut ehkä ulkonäöllisesti heidän mieleensä, ja toinen ongelma on tietty se että heitä oli kaksi ja sinua vain yksi, eli epäselvyyttä siitä kummasta voisit olla mahdollisesti kiinnostunut.
Tapaus4:
Nainen: (Näyttää kauhistuneelta) ...
Minä: No just...
Nainen: Ihan oikeesti hei, mee pois. Jätä mut rauhaan.
Minä: Tottahan toki. Ihan noin uteliaisuuttani kuitenkin kysyn: jos sinulla on paha sosiaalinen fobia, niin miten pääsit ulos ovesta?
Nainen: ...
Analyysi: Koetko itse olevasi oikeasti sen näköinen, että pelkkä ulkonäkösi voi herättää jossakin naisessa kauhureaktion? Jos koet, niin muista että plastiikkakirurgia on tällaisessa tapauksessa aivan yleisesti hyväksytty vaihtoehto. Muussa tapauksessa luulisin, että olet sotkenut kauhistuneisuuden ja hämmästyksen siitä, että aloite tulee yllättävältä taholta (tai että aloitetta ylipäätään tulee). Toka kommenttisi onkin sitten jo taas tylytystä, mikä laske lämpötilan välittömästi pakkasen puolella ja selittää naisen vastauksen täysin. Seuraavassa kommentissasi solvaat vielä lisää.
Loppuja en nyt ehdi/jaksa analysoida, mutta kannattaa pitää mielessä että kukaan ei ole täydellinen ja naisetkin käytäytyvät joskus typerästi; yleensä sitä typerämmin mitä mielenkiintoisempi mies on lähettyvillä.
09.09.2014 13:01
Mielenkiintoinen juttu, kiitoksia.
No tuon verran siellä jutun loppupuolella nyt kaverin naisasioista sanotaan:
”Karkumatkallaan Juhani solmi sukupuolisuhteen irtolaistyttöön ja antoi tälle varastetun sormuksen kihlauksen merkiksi.”
08.09.2014 23:45
Et osaa laittaa välilyöntiä ihan kaikkien pilkkujen jälkeen.
08.09.2014 23:24
Meinaan siis vain sitä, että mitä jos tuo kaveri olisikin ollut ihka oikea ätmi. Vai tietääkö joku tuosta jutusta jotain enämpi?
08.09.2014 23:14
Missäs siinä muka sanotaan, että tuo olisi joku naistenmies ollut? Mutta joo, rangaistus on kyllä ollut tuossa tilanteessa harvinaisen asiallinen.
08.09.2014 23:10
No ei todellakaan tarvitse olla urheiluhullu, mutta sentään jonkinlainen fyysinen kunto saisi minun mielestäni alle nelikymppisellä miehellä olla. Kyllä se vähän meinaa ottaa päähän jos mies ei edes kevyellä kävelylenkillä pysy minun perässäni vaan puuskuttaa ihan kuoleman kielissä. Haluan pitkän parisuhteen, enkä jäädä leskeksi äijän kuoltua sydäriin muutaman vuoden päästä.
08.09.2014 23:06
Kävelisivätkin edes reunassa, mutta usein on koko tien leveys tukittuna kun kaverilauman on aivan pakko saada kävellä rivissä, tai hihnassa olevan piskin toisessa laidassa kuin omistaja. Joillekin kävelijöille eivät jatkuvat vaaratilanteetkaan näytä opettavan lainkaan itsesuojeluvaistoa, mutta toivokaamme että evoluutio vähentää tämän ihmistyypin osuutta aikojen saatossa.
Ylipäätään en oikein ymmärrä, että kenen etu on se, ettei jalankulkijoita nykyään ohjeisteta kulkemaan oikeassa laidassa silloin kun siihen on hyvät mahdollisuudet (poikkeustapaukset, kuten se että viereiseltä autotieltä lentää kurat päälle tmv. on sitten erikseen). Luulisi kuitenkin sen eniten haittaavan niitä vasemmalla puuolella kävelijöitä itseään, kun suurin osa muista kävelijöistäkin kuitenkin tulee heitä vastaan siten, että pitää alkaa tuota väistämisprotokollaa pohtimaan, ja kävelijän on puolestaan aina väistäessään vilkaistava taakseen, ettei äkkiarvaamatta hyppää takaa tulevan pyöräilijän eteen. No, on kai niitä semmoisiakin ihmisiä jotka pyrkivät tekemään elämästään mahdollisimman hankalaa.
08.09.2014 20:41
"Sonni kuopii etujaloillaan maahan matalan kuopan, johon se laskee houkuttelevasti tuoksuvan virtsansa. Vaikutuksen tehostamiseksi se myös virtsaa kintuilleen, minkä seurauksena hajut seuraavat eläimen mukana."
Aina välillä tapaa tuolla keskustassa yömyöhällä miehiä, jotka ovat ilmeisestikin kokeilleet tuota hirvien menetelmää...
08.09.2014 20:01
No aikamoinen päivä sinulla, mutta väittäisin kuitenkin, ettei tuo vielä todista aivan kaikkia naisia liikennesääntöjä tuntemattomiksi idiooteiksi. Kyllä on näitä kahjoja (joko auton ratissa tai pyörän selässä olevia) on tullut tavattua ihan molemmista sukupuolista ja vaikka kuinka paljon.
Räikeästi liikennesääntöjä rikkovat autoilijat ovat tietysti kaikista kusipäisimpiä, kun vaarantavat siinä lähinnä muiden tielläliikkujien hengen, mutta pakko on kyllä sanoa, että aikamoisia perseilijöitä löytyy pyöräilijöistäkin. Kyllä pyöräilijäkin kykenee liikennettä vaarantamaan, ja semmoisesta pitäisi minusta tulla kunnolliset rangaistukset heillekin.
08.09.2014 19:47
No yksi ehdotus olisi hankkia ekaksi parisuhde, jolloin sitä seksiä käsittääkseni yleensä tulee sivutuotteena. Mutta ei tämäkään nyt tietysti ihan jokaiselle sovi.
08.09.2014 17:49
Anna sille semmoista laadukasta täyslihamakkaraa, niin ei luulisi olevan valittamista. :)
08.09.2014 17:43
Joo, onhan se hienoa että osaamme iloita tällaisista pienistä arkipäivän asioista. :)
07.09.2014 21:56
Ihanaa kun täällä on aina välillä tällaisia virkistävän erilaisia ja erittäin mielenkiintoisia keskustelunavauksia. :)
07.09.2014 21:49
En tiedä olenko jotenkin kieroutunut, mutta joskus on tosiaan aika hupaa seurata kortsuja ostavien ihmisten käytöstä.
Kerran oli kassajonossa minun edelläni semmoinen nuori mies joka käyttäytyi jotenkin todella omituisen hermostuneesti, niin että se pisti väkisinkin silmään. Ekaksi vähän huolestuin, että onko se joku narkkari, tai vielä pahempaa aikooko alkaa ammuskelemaan tai räjäyttää itsensä siihen kassalle päästyään. Mutta sitten huomasinkin kondomipaketin kassahihnalla ja ymmärsin kaiken. :)
Sitten toisella kertaa oli kortsuostoksilla semmoinen aikamoisen vanhan näköinen täti-ihminen, olisin arvioinut jotain seitsemänkymppiseksi. Tämä ei kyllä mitenkään punastellut tai mitään, mutta pisti vain miettimään, ja samalla toki hiukan kateellinenkin olo tuli.
07.09.2014 19:29
Tällä hetkellä aika surkeesti. Jos ei tarvitsisi matkustella eikä mitään muitakaan poikkeuksellisia menoja koskaan olisi, niin pystyisin kyllä pitämään tilin saldon vakiona. Mutta käytännössä kyllä pakosti menee vähän enempi kuin tulee, eli säästöille on käyttöä.
07.09.2014 10:45
Eipä tässä tainnut olla mitään rajoitetta kuvien aiheille, joten pistän tämmöisen:
http://cuteanimalimages.com/wp-content/uploads/2013/03/kitten-and-a-piglet.jpg
Kertovatkohan nämä kuvavalinnat muuten jotain syvällistä itse kukasenkin ajatusmaailmasta?
07.09.2014 10:38
Vaihtoehdot oli tosiaan sellaisia ettei mikään oikein tuntunut sopivan. Mutta vastasin nyt jotakin, ja tämmöistä pukkasi:
”Olet korkeakulttuuri-ihminen
Olet varmaankin aktiivinen klassisen korkeakulttuurin harrastaja. Edustat suomalaisten mielestä perinteistä hyvää makua.”
07.09.2014 10:33
67 / 137