"En koskaan vois kuvitelakkaan ottavani puolisoa joka ei olis samanlainen ku mä,ja ymmärtäis mun uutta elämän tapaa"
Aivan..Ja kumpaako laitetaan palstalaisille miehille ja naisille?
himoliikkujaa joka arvottaa itsensä ja sinut elämäntapansa kautta vai
ihan sellaista laihaa läskiä?
Itse ottaisin mielumumin: läskin,laihan,normaalin..Kun ihmisen joka painaa
laput silmillä vastavirtaan. Mikä on teidän valintanne ja miksi?! Itse katson tuollaisen ajattelutavan mielisairaudeksi,
Fitness vai laitetaanko
7
93
Vastaukset
- timmi mies
Kyllä itse ainakin haluaisin fitnesstä harrastavan naisen..
- ujo atm40
Normaalin, jolla on vähän ylimääräistä.
- minä vaan
itse haluan tavallisen xl naisen sellaisen suloisen ja söpön söpöliinin ei mitään riukuja
- minna781
Minä taasen sellaisen,noh tukevahkon/läskin miehen.
- vvbjbkbvhxgykkbhvvjn
Itse en ymmärrä miksi halutaan urheilullinen kumppani, jos itse treenaa niin tuskin sitä ukkoa/akkaa siihen haluaa sössäämään ja jollei niin ei sitä viitsi kuunnella kuntohössötystä.
- Jii007
Ei sillä ole mitään väliä miltä se teline näyttää kunhan pillu vain toimii.
No ei todellakaan tarvitse olla urheiluhullu, mutta sentään jonkinlainen fyysinen kunto saisi minun mielestäni alle nelikymppisellä miehellä olla. Kyllä se vähän meinaa ottaa päähän jos mies ei edes kevyellä kävelylenkillä pysy minun perässäni vaan puuskuttaa ihan kuoleman kielissä. Haluan pitkän parisuhteen, enkä jäädä leskeksi äijän kuoltua sydäriin muutaman vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91862Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli235942Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884- 81763
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42663