http://www.hs.fi/sunnuntai/Suomalaiset tietävät mitä on hyvä maku nyt voit kokeilla millainen on omasi/a1409888224482
Testin mukaan olin "moderni ja sivistynyt". Mites muut?
Onko sinulla hyvä maku?
8
89
Vastaukset
- timantinkova atm
"Olet varmaankin aktiivinen klassisen korkeakulttuurin harrastaja. Edustat suomalaisten mielestä perinteistä hyvää makua."
"Olet varmaankin aktiivinen klassisen korkeakulttuurin harrastaja. Edustat suomalaisten mielestä perinteistä hyvää makua."
- 6+14
"Taidat olla perinteinen kansankulttuurin edustaja, jota ei kiinnosta korkeakulttuuri. Makusi ei ole suomalaisten mielestä kovin hienostunut, vaan kansanomainen."
Voi pitää hyvinkin paikkaansa. Minusta jotkut vitun viinin litkijät lounastauolla on ihan pellejä.- timantinkova atm
Minä juon vettä, mutta sain silti klassisen tuloksen. Vastasin että tykkään klassisesta musiikista eniten (metalli ei ollut vaihtoehtona), Bergmanin elokuvista ja Dostojevskista. Ruokamauksi valitsin etnisen, koska tykkään rullakebabista. Kyselyssä oli aivan liian vähän eri vaihtoehtoja ja kysymyksiä olisi voinut olla paljon enemmän. Olen jonkinlainen klassinen juntti.
- pskatesti
aktiivinen korkeakulttuuri-ihminen
- Ikisinkku M
En löytänyt noista kysymyksistä itseäni, oli niin himmeitä kaikki ettei mitkään vaihtoehdot oikein sopineet, varmaan jonkun naisen laatima joka laatikoi miehet omien ahtaiden näkemystensä mukaan.
Vaihtoehdot oli tosiaan sellaisia ettei mikään oikein tuntunut sopivan. Mutta vastasin nyt jotakin, ja tämmöistä pukkasi:
”Olet korkeakulttuuri-ihminen
Olet varmaankin aktiivinen klassisen korkeakulttuurin harrastaja. Edustat suomalaisten mielestä perinteistä hyvää makua.”- ätmi
On melko oireellista, että testissä löytyy vaihtoehto "en lue kirjoja", mutta ei vaihtoehtoa "en katso televisiota".
Edustan perinteistä kansankulttuuria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91862Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli235942Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884- 81763
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42663