Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ookko tullut ajatelleeksi, ettei ne sinun harrastamasi yhden yön sekoilutkaan kaikkien naisten mielestä kauheasti pisteitä nosta. Itse olen kyllä sitä mieltä että asiansa rehdisti maksullisen kautta hoitanut mies olisi ihan ok, mutta irtopanoja harrastaneen miehen kohdalla pärähtää kyllä WT-alert päälle ja isosti.
02.07.2014 20:58
No voi morjens. Paneminen kyllä sujuu, mutta suutansa ei kykene millään saamaan auki. Ihan oikeesti, etkö tajua, miten järjetön tuo sinun ongelmasi on?
02.07.2014 19:56
Siis ymmärsinkö oikein, että kun se potentiaalinen kumppanisi on käymässä sinun luonasi, niin jos joku miespuolinen kaverisi yhtäkkiä soittaa, että saako tulla kylään (tai mikä pahempaa, pölähtää paikalle kyselemättä), niin sinulle asia sopii mainiosti? Minusta tuo vaikuttaa kyllä aika epäkohteliaalta sitä potentiaalista kumppania kohtaan. Jos on jollain tasolla sovittu että vietetään aikaa kahdestaan, niin kyllä siinä saavat minun mielestäni ystävät (sekä mies- että naispuoliset) sen hetken ajan yrittää pärjätä ilman minua. Jotenkin tuli semmoinen kuva, että olisit pahasti kaveririippuvainen (jos siis oikein tuon viestisi tulkitsin).
02.07.2014 19:50
Aika jännä, että sinusta tuossa on esitettynä raiskaajan näkökulma, kun minulle taas tulee siitä mieleen ätmien omassa päässään kehittelemät teoriat. :)
Tosin väsyttää jo siihen malliin, ettei jaksa kovin syvälliseen analyysiin keskittyä.
01.07.2014 23:45
No vähänhän se kuullostaa samalta kuin tämän palstan ätmien perusjankkaukset, elikkästä ei niin kauhean vakavasti otettavalta. En oikein osaa väkisten asiasta suuttua, kun ei kerta erityisemmin suututa.
Tokihan tästä jotkut vetäisisivät vesimeloonit sieraimiinsa, jos enempi julkisuutta tulisi, mutta minä en kuulu niihin yksilöihin jotka olisivat päitä vadille vaatimassa.
01.07.2014 23:41
No jaa, muistankohan nyt enää kunnolla, kun ei se minusta niihin mieleenpainuvimpiin biiseihin kuulunut. En nyt tullut sitä niin kauheasti naisten halventamisen kannalta pohtineeksi, tai ainakaan en siitäkään kyennyt mieltäni pahoittamaan.
01.07.2014 23:08
Ihan kaikkia en ole vielä kuunnellut, mutta tähän mennessä suosikkini taitaa olla Perversiolaulu (eli Liimataisen Tommi). Jotenkin siinä on sanat niin kohdallaan, ja sille jaksaa nauraa edelleenkin, vaikka on sen jo monta kertaa kuunnellut. :D
Toinen hauska on se Mokkula aanukseen, lähinnä suuren samastumispotentiaalinsa ansiosta.
01.07.2014 22:48
En tiedä onko minulla jotenkin kummallinen ajatusmaailma, mutta en minä kyllä ole havainnut noissa biiseissä yhtään mitään naisvihaa. Esim. tuon ylläoleva biisi ja sitten sen ”miksi poistuit keittiöstä” (tjsp) tulkitsen kevyeksi huumoripitoiseksi naljailuksi, mutta en millään tavoin naisia halventaviksi.
01.07.2014 22:44
Kutsuisin sellaista normimieheksi. Naiset lähestyvät vain niitä miehiä joilta eivät itse aloitteita saa, elikkä niitä kaikkein laadukkaimpia yksilöitä.
01.07.2014 17:22
No olisihan niistä nyt jokunen kelvannut vallan hyvin, mutta löysivätpä sitten jonkun toisen. Tuolla tuli niin paljon yhteydenottoja niiltä minun omiin (vaatimattomiin) kriteereihini sopimattomilta miehiltä, että ajattelin pitää lomaa tuosta turhasta touhusta ainakin jonkin aikaa.
01.07.2014 17:12
Nääh, ei nappaa ”poikineet” miehet niin kauheasti. Olisi valinnut paremmin silloin eka kierroksella, niin ei tarvitsisi nyt tuolla ruikuttaa.
01.07.2014 17:07
Kas, heti tulikin yksi entinen opiskelukaveri vastaan. Meni naimisiin, teki lapsia ja nyt on eronnut. En mää vaan ole vielä mitään tuommoisia ehtinyt puuhailla ...
01.07.2014 13:14
Kattelinpa tässä nyt joutessani randomilla miesten profiileja ympäri Suomea. Kyllä minusta valtaosa (suurempi osa kuin muistinkaan) kuvista oli ihan asiallisia ja miehet myös ulkonäöllisesti ihan tasokkaan oloisia. Mutta se mikä itsellä tökkää monessa profiilissa aika pahasti on se täysin älyvapaa tai kirjoitusvirheitä vilisevä teksti. Okei, eivät kaikki ole taitavia ilmaisemaan itseään kirjallisesti, mutta eikö sitä nyt millään voisi edes sen yhden kerran kun profiilia nettideittiin väsää, oikolukea sen sepustuksensa. En oikein tiedä mitä näistä kirjoitusvirhe-Keijoista pitäisi ajatella, mutta ei jotenkin ihan hirmuisesti huvittaisi semmoisen kanssa koko loppuelämäänsä viettää.
01.07.2014 13:06
Mulla on käsi ylhäällä, mitenkä kauan tarvii vielä pittää?
30.06.2014 22:55
Mää kävin suihkussa ja pukeuduin tämmöiseen mustaan mikrofleece-kokohaalariin. Ostin tän joskus Tokmannilta kun oli tarjouksessa, mukava kotoiluasu.
Joskus yritän tehdä jotain hyödyllistäkin tässä palstailun ohessa, mutta tänään on kyllä hyödyllisyydet jääneet vähemmälle.
30.06.2014 21:54
" Sinun pitää pyytää miestä vähintään kahveille tms; että mies tajuaa sinun olevan kiinnostunut."
Ai pitää vai? No sitten pitää myös kaikkien minusta kiinnostuneiden miesten pyytää minua kahville, eikä leikkiä mitään ujoa assburgeria, prkl!
30.06.2014 21:27
Jaaha, taas yksi wannabe-tilastotieteilijä. :)
30.06.2014 21:26
Juu, hyviä ja rohkaisevia neuvoja kieltämättä. Voisihan sitä yrittää kerätä itsetuntoa sen verran, että joskus siihen toiseenkin yritykseen kykenisi.
Mutta ihan vain miehillekin tiedoksi, että jos on tullut torpattua naisen eka lähestymisyritys burgeroimalla, niin ei se ainakaan ymmärtäväisen ja järkevän naisen tapauksessa tarkoita että peli olisi miehenkään puolelta menetetty, vaan aivan hyvin voi vielä tilanteen korjata mikäli kyseiseen naiseen vielä jossain törmää. Ei tosiaan mitään ihmeellisyyksiä tarvitse keksiä, vaan ihan vain tervehtiminen tuo naiselle tunteen, ettei mies ehkä häntä ihan ällönä pidä, ja sen jälkeen hommalla olisi jälleen potentiaalia kehittyä pitemmälle.
30.06.2014 21:21
Ei tsiisus, onko tämä edes enää se tavanomainen ”joku vaan”, vai kenties joku rölli, joka vetää homman ihan överiksi. :D
Ihan vain siltä varalta ettet olekaan rölli, niin voisin antaa ystävällisen neuvon, että kannattaisi joskus lukea vaikkapa niitä ketjujen aloitusviestejä ennen vastaamista, niin huomaisit ettei ihan joka langan pääasialinen tarkoitus ole puida tuota sinun ikiomaa ikuisuusongelmaasi. Sen takia katsos täällä keskustelupalstalla on eri ketjuja, että voitaisiin keskustella eri aiheista, ja keskustelu tosiaan on jonkin verran antoisampaa, mikäli osanottajat pysyvät edes suurinpiirtein samassa aihepiirissä.
30.06.2014 19:55
En nyt kyllä alkuunkaan ymmärrä, että mitä tarkoitat tuolla fraasilla ”Tuntui siltä, että ihmisen naamion takaa tuijotti tähtien välinen tyhjys”. Siis muuttuiko naisen käytös sen avausreplan jälkeen jotenkin omituisesti vai mitä tapahtui?
29.06.2014 23:16
82 / 137