Tällä palstalla on usein sanottu, että ätmi tarkoittaa sellaista miestä jonka naiset kokevat epäkiinnostavaksi.
Ja silti täällä tuntuu olevan paljolti äänessä sellaiset "ätmit" jotka ovat saaneet seksiä (naisasialuuseri) tai olisivat saaneet seksiä kun naiset ovat tulleet iskemään (peris, hullutiedemies) mutta ei ole kelvannut koska naiset eivät ole olleet mieleisiä ja/tai olisi kaivattu parisuhdetta, noin ihan niinkun heti ensimmäiseksi.
Mutta sorry nyt vaan, miten se ätmin määritelmä menikään? Jos naiset tulevat iskemään ja ehdottelemaan, ei sitä voi sanoa olevansa epäkiinnostava, vaikka ne naiset eivät olisi itselle mielekkäitä olleetkaan.
Minä olisin ainakin ollut helvetin otettu, jos minua olisi joskus tullut iskemään edes ruma nainen, lihava nainen tai vanha nainen.
Vai vielä ätmejä...
59
324
Vastaukset
- atm.
Jos ei ole saanu pil.luu niin on ätmi.
- Luuseriätmi
Jos olis saanu pil.luu muttei ottanu, ei mielestäni myöskään ole ätmi. Ihan oma moka jos piirakkaa oli tarjolla, mutta maku ei miellyttänyt.
- arska7
Luuseriätmi kirjoitti:
Jos olis saanu pil.luu muttei ottanu, ei mielestäni myöskään ole ätmi. Ihan oma moka jos piirakkaa oli tarjolla, mutta maku ei miellyttänyt.
"Ihan oma moka jos piirakkaa oli tarjolla, mutta maku ei miellyttänyt"
No siis työpaikalla kyllä tarjottiin tänään mustikkapiirakkaa. Maku ei tosin miellyttänyt, joten päätin olla ottamatta.
- -atm-
Samaa minäkin ihmettelen, minäkun olen oikea ätmi kun olen lähes aina kotona enkä tietenkään saa naisilta huomiota silloin harvoin kun jossain käyn. Eihän sellainen mikään oikea atm ole josta naiset kiinnostuu.
- HC-ATM
Itse ainakin olen pesunkestävä ATM ja sellaisena myös pysyn. En ole koskaan suudellut naista, enkä itse asiassa edes ollut lukiossa vanhojen tansseissa. Eipä sitä enää tässä iässä aleta seurustelu- tai seksikokemuksia hankkia, pitäisi sitä kokemusta olla jo ennestään ettei naiselle vain tule vähääkään sellainen tunne että on "opettamassa" aikuista miestä.
- Luuseriätmi
No en minä nyt aivan tuolle yhyy-pyhyy -linjalle haluaisi mennä. Uskon että ätmikin voi naisen saada, vaikka epätodennäköistähän se on.
Mutta se, että jotkut kehtaavat esittää olevansa epäkiinnostavia samaan aikaan kun tuuppivat lähestymään pyrkiviä epäkiinnostavia naisia kauemmaksi vaikuttaa melkoisen tekopyhältä touhulta.
En ole hirveä palstahokemien ystävä, mutta kyllä minä haluaisin kaikkien noiden muiden hokemien mukaan palauttaa käsitteen "seksi valkkari" (yhdys sana virhe tarkoituksellinen, säilytetään traditio) ja kyllähän nämä wannabe-ätmit ovat nimenomaan niitä "seksi valkkareita" vaikka muuta haluaisivat esittää. - Jii007
Ei ole minullakaan mitään himoa alkaa näin kokemattomana mihinkään seurusteluhommiin vaikka en mikään vanha vielä olekaan. Itseasiassa minulla on vielä ne parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.
Yksi halaus on ainoa merkittävä saavutukseni naisten kanssa.
Minuun on EHKÄ parikertaa yritetty tutustua naisten toimesta, mutta sähläsin silloin tilanteet ihan itse. Mielestäni sitä voi pitää ätmiytenä jos onnistuu möhlimään tilanteen eikä kieltäydy pillusta/naisesta. Kuitenkin tuo möhliminen menee sinne sosiaalisten taitojen puutteen puolelle. - Luuseriätmi
Jii007 kirjoitti:
Ei ole minullakaan mitään himoa alkaa näin kokemattomana mihinkään seurusteluhommiin vaikka en mikään vanha vielä olekaan. Itseasiassa minulla on vielä ne parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.
Minuun on EHKÄ parikertaa yritetty tutustua naisten toimesta, mutta sähläsin silloin tilanteet ihan itse. Mielestäni sitä voi pitää ätmiytenä jos onnistuu möhlimään tilanteen eikä kieltäydy pillusta/naisesta. Kuitenkin tuo möhliminen menee sinne sosiaalisten taitojen puutteen puolelle.No mutta kun kyse oli siitä, että tarkoittaako ätmi miestä joka ei tosiaan kiinnosta naisia lainkaan vai jotain muuta. Jos sitä, ettei kiinnosta, niin kyllä tuollainen oma sählääminen on vähän rajatapaus. Se voidaan tulkita siten, että naisella oli alun perin kiinnostusta joka sitten lopahti kun mokasi. Se ei silti poista tosiasiaa, että alun perin oli kiinnostava mies.
- 1112ÅÅÅÄÄÄPPPPKKK
Luuseriätmi kirjoitti:
No mutta kun kyse oli siitä, että tarkoittaako ätmi miestä joka ei tosiaan kiinnosta naisia lainkaan vai jotain muuta. Jos sitä, ettei kiinnosta, niin kyllä tuollainen oma sählääminen on vähän rajatapaus. Se voidaan tulkita siten, että naisella oli alun perin kiinnostusta joka sitten lopahti kun mokasi. Se ei silti poista tosiasiaa, että alun perin oli kiinnostava mies.
Atm tyypin miehissä on persoonaltaan ja luonteeltaan joissain suhteissa myös ihan vastakkaisiakin tyyppejä, esim. jotkut at-miehet voivat olla hyvinkin ja estoitta naisiin kiinni puskevia ja toiset(n.s. love-shy tyypin at-miehet) taasen eivät ikiniä ole naisia ainakaan aktiivisesti yrittäneet iskeä.
Se kun tiedostaa olevansa atm on myös helpottava ja vapauttava asia siinä mielessä, kun silloin ei ole mitään tarvetta saati velvollisuutta naisia yrittääkkään, eihän atm mistään itsensä naisille mieleiseksi kehittämisestä tai persoonansa muuntamisyrityksistä mitään hyötyisi naisten saantia ajatellen, vaivaa vaan siitä olisi ja rahaa ja aikaa joutuisi sellaiseen tuhlaamaan. - Jii007
Luuseriätmi kirjoitti:
No mutta kun kyse oli siitä, että tarkoittaako ätmi miestä joka ei tosiaan kiinnosta naisia lainkaan vai jotain muuta. Jos sitä, ettei kiinnosta, niin kyllä tuollainen oma sählääminen on vähän rajatapaus. Se voidaan tulkita siten, että naisella oli alun perin kiinnostusta joka sitten lopahti kun mokasi. Se ei silti poista tosiasiaa, että alun perin oli kiinnostava mies.
Itsekin pidän itseäni vähän rajatapauksena juuri noista parista kiinnostumisesta johtuen, mutta olen kuitenkin niin monta kertaa naisilta saanut kuulla olevani ruma ja epäkiinnostava, että eikai oikein voi pitää itseään muuta kuin ätminä. Ehkä jollain konstilla minustakin voisi tulla KTM, mutta kuten sanoin niin en jaksa alkaa enää edes opetella seurustelua.
Mielestäni ätmi on yhdistelmä epäkiinnostavaa ja kokematonta miestä.
Komea mieskin voi olla ATM jos on kokematon, ei kelpaa suhteeseen tai osaa mokata ns "varmat" tilanteet. Ei siihen tarvita kuin ne huonot sosiaaliset taidot ja silloin jää yksin. Jos taas tahallaan kieltäytyy naisista jotka ovat tulleet aloitteen tekemään niin se on juuri sitä valitsemista eikä varsinaisesti ätmiyttä, mutta ei tietenkään tarvitse kenenkää alkaa epäkiinnostavan ihmisen kanssa yhtään mihinkään puuhiin. Toki senkin voi ajatella niin, että jos HC-ATN tulee iskemään niin silloinhan on ATM, koska naiset pyrkii aina valitsemaan miehen vähintään tasoa ylempää.
Jos esim nainen haluaa vain seksiä ja itse parisuhteen niin ei siinä ole ätmiydellä mitään tekemistä vaan sillä, että molemmat halusivat vain eri asioita.
Ätmiys on lopulta niin hankala selittää, että on varmaan parempi jos pysyy siinä, että ATM ei saa naista jostain tietystä syystä esim. rumuus, köyhyys, huonot sosiaaliset taidot, tylsyys jne. - Luuseriätmi
Jii007 kirjoitti:
Itsekin pidän itseäni vähän rajatapauksena juuri noista parista kiinnostumisesta johtuen, mutta olen kuitenkin niin monta kertaa naisilta saanut kuulla olevani ruma ja epäkiinnostava, että eikai oikein voi pitää itseään muuta kuin ätminä. Ehkä jollain konstilla minustakin voisi tulla KTM, mutta kuten sanoin niin en jaksa alkaa enää edes opetella seurustelua.
Mielestäni ätmi on yhdistelmä epäkiinnostavaa ja kokematonta miestä.
Komea mieskin voi olla ATM jos on kokematon, ei kelpaa suhteeseen tai osaa mokata ns "varmat" tilanteet. Ei siihen tarvita kuin ne huonot sosiaaliset taidot ja silloin jää yksin. Jos taas tahallaan kieltäytyy naisista jotka ovat tulleet aloitteen tekemään niin se on juuri sitä valitsemista eikä varsinaisesti ätmiyttä, mutta ei tietenkään tarvitse kenenkää alkaa epäkiinnostavan ihmisen kanssa yhtään mihinkään puuhiin. Toki senkin voi ajatella niin, että jos HC-ATN tulee iskemään niin silloinhan on ATM, koska naiset pyrkii aina valitsemaan miehen vähintään tasoa ylempää.
Jos esim nainen haluaa vain seksiä ja itse parisuhteen niin ei siinä ole ätmiydellä mitään tekemistä vaan sillä, että molemmat halusivat vain eri asioita.
Ätmiys on lopulta niin hankala selittää, että on varmaan parempi jos pysyy siinä, että ATM ei saa naista jostain tietystä syystä esim. rumuus, köyhyys, huonot sosiaaliset taidot, tylsyys jne.Sä olet siis parisuhdemielessä vähän niin kuin mädätetty hai tai hapansilakka.
http://www.riemurasia.net/video/Surströmming-from-Finland/119864 - HC-ATM
Luuseriätmi kirjoitti:
No en minä nyt aivan tuolle yhyy-pyhyy -linjalle haluaisi mennä. Uskon että ätmikin voi naisen saada, vaikka epätodennäköistähän se on.
Mutta se, että jotkut kehtaavat esittää olevansa epäkiinnostavia samaan aikaan kun tuuppivat lähestymään pyrkiviä epäkiinnostavia naisia kauemmaksi vaikuttaa melkoisen tekopyhältä touhulta.
En ole hirveä palstahokemien ystävä, mutta kyllä minä haluaisin kaikkien noiden muiden hokemien mukaan palauttaa käsitteen "seksi valkkari" (yhdys sana virhe tarkoituksellinen, säilytetään traditio) ja kyllähän nämä wannabe-ätmit ovat nimenomaan niitä "seksi valkkareita" vaikka muuta haluaisivat esittää.>Uskon että ätmikin voi naisen saada
Jos voi, ei ole koskaan ATM ollutkaan. - Luuseriätmi
HC-ATM kirjoitti:
>Uskon että ätmikin voi naisen saada
Jos voi, ei ole koskaan ATM ollutkaan.Ehkäpä se selviää sitten vasta kuollessa, kuka olikaan ätmi ja kuka ei.
- 1311
Jii007 kirjoitti:
Minuun on EHKÄ parikertaa yritetty tutustua naisten toimesta, mutta sähläsin silloin tilanteet ihan itse. Mielestäni sitä voi pitää ätmiytenä jos onnistuu möhlimään tilanteen eikä kieltäydy pillusta/naisesta. Kuitenkin tuo möhliminen menee sinne sosiaalisten taitojen puutteen puolelle.Toimesta bongattu
- grand ätmi
Kilpa kohti pohjaa on julistettu. Ken on heistä kaikkein kauhein?
- Yksi rasittavimmista
Myös Joku vaan on näitä erikois-ätmejä. Hän on ätmi, koska KAIKKI maailman naiset EIVÄT ole HÄNESTÄ kiinnostuneita eivätkä aseta häntä KAIKISTA maailman miehistä YKKÖSVAIHTOEHDOKSEEN.
- lottamari<3
Voi jessus teitä pojat..eikö teille vieläkään ole selvinnyt, että mitään ätmiä eikä joulupukkia ei ole olemassakaan..ne on satuolentoja hö.
- Ätmi 25
Mitä ihmettä väität. Etteikö muka olis Joulupukkia???
Ihan varmana on Joulupukki. - Luuseriätmi
No millä nimellä sinä sitten kutsuisit miestä, jota yksikään nainen ei pidä lähestymisen arvoisena?
Luuseriätmi kirjoitti:
No millä nimellä sinä sitten kutsuisit miestä, jota yksikään nainen ei pidä lähestymisen arvoisena?
Kutsuisin sellaista normimieheksi. Naiset lähestyvät vain niitä miehiä joilta eivät itse aloitteita saa, elikkä niitä kaikkein laadukkaimpia yksilöitä.
- Luuseriätmi
stellaria81 kirjoitti:
Kutsuisin sellaista normimieheksi. Naiset lähestyvät vain niitä miehiä joilta eivät itse aloitteita saa, elikkä niitä kaikkein laadukkaimpia yksilöitä.
Siinä tapauksessa monikaan palstan "ätmi" ei ole normimies, vaan laadukas yksilö. Eikö tässä ole jotain ristiriitaista?
- 20+3
Luuseriätmi kirjoitti:
Miksi ihmeessä millään nimellä? Mies kuin mies. Mikäli haluaa tuoda esiin sinkkuutensa, voi kertoa olevansa sinkkumies. Muuten vain mies. Uskokaa jo, ettei kukaan normaali normaalissa maailmassa ymmärrä näitä ätmisönkätyksiä. Olet siis mies. Jollei kelpaa, voit olla ihan rauhassa vaikka tamponinnaru, ketään kiinnosta....
- Luuseriätmi
20+3 kirjoitti:
Miksi ihmeessä millään nimellä? Mies kuin mies. Mikäli haluaa tuoda esiin sinkkuutensa, voi kertoa olevansa sinkkumies. Muuten vain mies. Uskokaa jo, ettei kukaan normaali normaalissa maailmassa ymmärrä näitä ätmisönkätyksiä. Olet siis mies. Jollei kelpaa, voit olla ihan rauhassa vaikka tamponinnaru, ketään kiinnosta....
Ja mies se on niin pitkä kuin lyhytkin, joten emme sitten varmaan tarvitse käsitteitä "pitkä mies" tai "lyhyt mies" sen enempää. Tai "lihava mies" tai "hoikka mies".
Ehkä osuvampi nimitys olisikin kenties epämies? - Luuseriätmi
Luuseriätmi kirjoitti:
Ja mies se on niin pitkä kuin lyhytkin, joten emme sitten varmaan tarvitse käsitteitä "pitkä mies" tai "lyhyt mies" sen enempää. Tai "lihava mies" tai "hoikka mies".
Ehkä osuvampi nimitys olisikin kenties epämies?Vaikeneminen on myöntymisen merkki?
No, hyvä on...kun kerran ätmiksi julistautuvat nyt irtosuhteita saavat ja sellaiset, joita (väärät) naiset lähestyvät ja kaikki muut parisuhdemarkkinoiden luuseria esittävät hipsterit, pitänee ottaa reilu irtiotto ja alkaa kutsumaan itseään epämieheksi. Minullahan on siihen jo fysiologisiakin perusteluita.
- näinn
mies on aina ätmi ennen kuin toisin todistetaan. Jos ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä, niin ei ole todisteita naisten kiinnostuksesta. Ja se, että on saanut seksiehdotuksia naisilta, niin ei riitä ätmiyden poistumiseen, sillä jos ei pysty tarttumaan tilaisuuteen, niin on ätmi...
- Luuseriätmi
Jos on saanut ehdotuksia naisilta, mutta ei ole heitä kelpuuttanut, tai ei ole osannut tarttua tilaisuuteen ei poista sitä tosiasiaa että nainen on ollut kiinnostunut miehestä.
Moneen otteeseen on palstalla todettu esim nämä asiat:
1) naiset eivät tee aloitteita miehille
2) naiset eivät tee aloitteita muille kun komeille miehille
3) naiset eivät tee aloitteita kuin "omaa tasoaan korkeammille" miehille
Selvästi nuo ovat keskenään ristiriitaisia, mutta jos "ätmi" on saanut aloitteita naisille, hänen on oltava joko a) komea mies, b) "korkeamman tasoinen" mies tai c) jokin miestä ylempi olento, koska häntä on lähestetty. B on erityisen hersyttävä, sillä minkäs "tasoinen" se nainen sitten on, jos ätmiä lähestyy, kun oman tasoistaan ei hakisi.
Viimeinen kohta on hauska aasinsilta toiseen palstamantraan: "naiset saavat seksiä aina halutessaan". Onko käynyt mielessä, että se torjuttu nainen on kenties halunnut seksiä, mutta on tullut torjutuksi - ja nimen omaan ätmin tasolta? Keneltä se nainen sitten seksiä saisi, jos ei ätmiltäkään? - ei ätmiltä saa
Luuseriätmi kirjoitti:
Jos on saanut ehdotuksia naisilta, mutta ei ole heitä kelpuuttanut, tai ei ole osannut tarttua tilaisuuteen ei poista sitä tosiasiaa että nainen on ollut kiinnostunut miehestä.
Selvästi nuo ovat keskenään ristiriitaisia, mutta jos "ätmi" on saanut aloitteita naisille, hänen on oltava joko a) komea mies, b) "korkeamman tasoinen" mies tai c) jokin miestä ylempi olento, koska häntä on lähestetty. B on erityisen hersyttävä, sillä minkäs "tasoinen" se nainen sitten on, jos ätmiä lähestyy, kun oman tasoistaan ei hakisi.
Viimeinen kohta on hauska aasinsilta toiseen palstamantraan: "naiset saavat seksiä aina halutessaan". Onko käynyt mielessä, että se torjuttu nainen on kenties halunnut seksiä, mutta on tullut torjutuksi - ja nimen omaan ätmin tasolta? Keneltä se nainen sitten seksiä saisi, jos ei ätmiltäkään?seksiä, naiset tajuaa kyllä tämän. Kyse on siitä, että ätmi ei itse saa pillua, koska viestittää olevansa fyysisesti tai henkisesti kyvytön. Syitä on monia, eräs syy on se, että ätmi ei edes halua pillua.
- näinn
Luuseriätmi kirjoitti:
Viimeinen kohta on hauska aasinsilta toiseen palstamantraan: "naiset saavat seksiä aina halutessaan". Onko käynyt mielessä, että se torjuttu nainen on kenties halunnut seksiä, mutta on tullut torjutuksi - ja nimen omaan ätmin tasolta? Keneltä se nainen sitten seksiä saisi, jos ei ätmiltäkään?tottakai on ätmi, vaikka saanutkin seksiehdotuksia, koska ei saanut siltikään seksiä. Jos ei saa seksiä edes, vaikka sitä tarjotaan, niin kyllä se on atm.
Muutenkin, mihinkä tasoluokkaan sellainen mies muuten laitettaisiin, jos ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä, mutta on saanut aloitteita naisilta? - Luuseriätmi
näinn kirjoitti:
tottakai on ätmi, vaikka saanutkin seksiehdotuksia, koska ei saanut siltikään seksiä. Jos ei saa seksiä edes, vaikka sitä tarjotaan, niin kyllä se on atm.
Muutenkin, mihinkä tasoluokkaan sellainen mies muuten laitettaisiin, jos ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä, mutta on saanut aloitteita naisilta?Jos ATM edelleen tarkoittaa alemman tason miestä, niin mikä se alempi taso missä mies on olevinaan oikein on, jos hän kuitenkin on naisten mielestä kiinnostava? Alentaako mies siis ihan itse omaa tasoaan, ja jos näin tekee, miksi sitten haluaa identifioitua epähaluttuun mieskuntaan?
Ja johan minä edellä esitin palstalla ennenkin käytetyn termin kuvaamaan noita aloitteen saaneita miehiä "seksi valkkari". Ja edelleen, oikeinkirjoitus on perinnesyistä pielessä. - näinn
Luuseriätmi kirjoitti:
Jos ATM edelleen tarkoittaa alemman tason miestä, niin mikä se alempi taso missä mies on olevinaan oikein on, jos hän kuitenkin on naisten mielestä kiinnostava? Alentaako mies siis ihan itse omaa tasoaan, ja jos näin tekee, miksi sitten haluaa identifioitua epähaluttuun mieskuntaan?
Ja johan minä edellä esitin palstalla ennenkin käytetyn termin kuvaamaan noita aloitteen saaneita miehiä "seksi valkkari". Ja edelleen, oikeinkirjoitus on perinnesyistä pielessä.kuka nyt haluaa luopua ätmi- tittelistä joidenkin säälittävien seksiehdotusten vuoksi? Ja edelleenkin mies ei voi kuulua mihinkään muuhun tasoluokkaan, kuin atm, jos kerran ei ole mitään kokemusta seksistä tai seurustelusta
- gefsdfsd
näinn kirjoitti:
kuka nyt haluaa luopua ätmi- tittelistä joidenkin säälittävien seksiehdotusten vuoksi? Ja edelleenkin mies ei voi kuulua mihinkään muuhun tasoluokkaan, kuin atm, jos kerran ei ole mitään kokemusta seksistä tai seurustelusta
Höpiset omiasi. Laasasen mukaan ätmiyteen kuuluu nimenomaan vastentahtoinen selibaatti. Ei mies joka kieltäytyy tarjouksista ole mitenkään alemmantasoinen jos niitä tarjouksia tulee paljon. Mies joka saisi halutessaan olisi YTM vaikka ei haluaisi koskaan ja mies jolle tulee listattavaksi asti ehdotuksia on vähintään KTM.
- näinn
gefsdfsd kirjoitti:
Höpiset omiasi. Laasasen mukaan ätmiyteen kuuluu nimenomaan vastentahtoinen selibaatti. Ei mies joka kieltäytyy tarjouksista ole mitenkään alemmantasoinen jos niitä tarjouksia tulee paljon. Mies joka saisi halutessaan olisi YTM vaikka ei haluaisi koskaan ja mies jolle tulee listattavaksi asti ehdotuksia on vähintään KTM.
silti voi olla vastentahtoisesti selibaatissa, vaikka seksiehdotuksia on saanut...
- gefsdfsd
näinn kirjoitti:
silti voi olla vastentahtoisesti selibaatissa, vaikka seksiehdotuksia on saanut...
Paskapuhetta. Miehen tason MA-teoriassa määrittää miehen seksuaalinen haluttavuus naisten silmissä eikä se suostuuko hän ehdotuksiin.
Ei taso ole mikään hetken mielijohteesta muutettava että selibaatissa elellyt komea uskonmies päättääkin yhtenä aamuna alkaa polkemaan naisia ja muuttuu yhtäkkiä ATM -> YTM. Vai onko autiosaarelle vangiksi jäänyt mieskin ATM kun ei saa? Mies joka voi halutessaan olla YTM on jo sellainen.
Toki ATM voi päättää olla jotain muuta ja sen muutoksen toteuttaa mutta silloin on kyse siitä että muuttaa itseään ja onnistuu tai ei. Ei siitä, että alkaa ottamaan sitä mitä olisi aina saanut. - näinn
gefsdfsd kirjoitti:
Paskapuhetta. Miehen tason MA-teoriassa määrittää miehen seksuaalinen haluttavuus naisten silmissä eikä se suostuuko hän ehdotuksiin.
Ei taso ole mikään hetken mielijohteesta muutettava että selibaatissa elellyt komea uskonmies päättääkin yhtenä aamuna alkaa polkemaan naisia ja muuttuu yhtäkkiä ATM -> YTM. Vai onko autiosaarelle vangiksi jäänyt mieskin ATM kun ei saa? Mies joka voi halutessaan olla YTM on jo sellainen.
Toki ATM voi päättää olla jotain muuta ja sen muutoksen toteuttaa mutta silloin on kyse siitä että muuttaa itseään ja onnistuu tai ei. Ei siitä, että alkaa ottamaan sitä mitä olisi aina saanut.olen silti enemmän atm, koska en noihin tilaisuuksiin ole uskaltanut tarttua...Enkä varmaan koskaan sellaiseen tulekaan tarttumaan. Toki jos joku mukava nainen ehdottelisi jotain muuta kuin seksiä, vaikka treffejä, niin olisi heti eri asia.
Olenko jo atm? Joko olen atm-tittelin arvoinen? - gefsdfsd
näinn kirjoitti:
olen silti enemmän atm, koska en noihin tilaisuuksiin ole uskaltanut tarttua...Enkä varmaan koskaan sellaiseen tulekaan tarttumaan. Toki jos joku mukava nainen ehdottelisi jotain muuta kuin seksiä, vaikka treffejä, niin olisi heti eri asia.
Olenko jo atm? Joko olen atm-tittelin arvoinen?Jos sä et edes halua seksiä niin turha sun on määritellä itseäsi seksuaalista haluttavuutta arvioivalla järjestelmällä. Toki seksiä haluamattomallakin on tavallaan joku taso suhteessa muihin miehiin mutta mitä se sua kiinnostaa ja miksi täällä roikut?
Jos suhdetta olet vailla niin aika usein ne alkaa seksin seurauksena joten ihan turhaan kieltäydyt siitä. - näinn
gefsdfsd kirjoitti:
Jos sä et edes halua seksiä niin turha sun on määritellä itseäsi seksuaalista haluttavuutta arvioivalla järjestelmällä. Toki seksiä haluamattomallakin on tavallaan joku taso suhteessa muihin miehiin mutta mitä se sua kiinnostaa ja miksi täällä roikut?
Jos suhdetta olet vailla niin aika usein ne alkaa seksin seurauksena joten ihan turhaan kieltäydyt siitä.haluan seksiä ja paljon
- näinn
gefsdfsd kirjoitti:
Jos sä et edes halua seksiä niin turha sun on määritellä itseäsi seksuaalista haluttavuutta arvioivalla järjestelmällä. Toki seksiä haluamattomallakin on tavallaan joku taso suhteessa muihin miehiin mutta mitä se sua kiinnostaa ja miksi täällä roikut?
Jos suhdetta olet vailla niin aika usein ne alkaa seksin seurauksena joten ihan turhaan kieltäydyt siitä.sitäpaitsi nuo aloitteita tehneet naisetkaan eivät varmaankaan ajatele muuta kuin seksiä
- gefsdfsd
näinn kirjoitti:
haluan seksiä ja paljon
No sitten sun ongelmasi on jossain ihan muualla kuin tasossasi. Oletko koittanut puhua vaikka työpaikkalääkärille tai vastaavalle? Voisit päästä keskustelemaan ammattilaisen kanssa siitä mistä kenkä puristaa jos kieltäydyt siitä mitä sinulle tarjotaan vaikka haluat sitä.
- näinn
gefsdfsd kirjoitti:
No sitten sun ongelmasi on jossain ihan muualla kuin tasossasi. Oletko koittanut puhua vaikka työpaikkalääkärille tai vastaavalle? Voisit päästä keskustelemaan ammattilaisen kanssa siitä mistä kenkä puristaa jos kieltäydyt siitä mitä sinulle tarjotaan vaikka haluat sitä.
olen vaan liian vähään tyytyvä.
- gefsdfsd
näinn kirjoitti:
olen vaan liian vähään tyytyvä.
Trollaatkos nyt?
Liian vähään tyytyvä ottaisi kenet vaan. Sen sijaan kuulostat valkkaajalta. Vai tarkoitatko että tyydyt seksittömyyteen ja se on mielestäsi vähän? Eihän sinun tarvitse tyytyä jos tilaisuuksia on ja haluat sitä paljon.
Joko sä et oikeasti halua tai sulla ei oikeasti ole tilaisuuksia. Jos sä kieltäydyt aina jostain mitä haluat niin tämä on mielenterveyspalstan juttuja eikä liity sinkkuiluun mitenkään.
En enää aio vastata viestiisi ellet avaa juttua vähän enemmän. Viimeisissä kirjoituksissasi ei ole paljoa järkeä tai johdonmukaisuutta enää ollut. - näinn
gefsdfsd kirjoitti:
Trollaatkos nyt?
Liian vähään tyytyvä ottaisi kenet vaan. Sen sijaan kuulostat valkkaajalta. Vai tarkoitatko että tyydyt seksittömyyteen ja se on mielestäsi vähän? Eihän sinun tarvitse tyytyä jos tilaisuuksia on ja haluat sitä paljon.
Joko sä et oikeasti halua tai sulla ei oikeasti ole tilaisuuksia. Jos sä kieltäydyt aina jostain mitä haluat niin tämä on mielenterveyspalstan juttuja eikä liity sinkkuiluun mitenkään.
En enää aio vastata viestiisi ellet avaa juttua vähän enemmän. Viimeisissä kirjoituksissasi ei ole paljoa järkeä tai johdonmukaisuutta enää ollut.en saa seksiehdotuksia jatkuvasti tai usein ylipäätään. Olen saanut joitain naisten aloitteita viimeisen puolentoista vuoden aikana ja sitä ennen en koskaan ole saanut. Muutin tyyliä, rupesin katsomaan tarkemmin mitä puen päälleni tuolloin. Myös olen jo vuosia harrastanut tosissaan kehonrakennusta.
Olen saanut muutaman kerran seksiehdotuksia ja montaa kertaa en ole baarissa enää käynyt ilman, että olen ollut naisen kanssa tanssimassa tanssilattialla naisen aloiitteesta. Nyt en ole edes moneen kuukauteen käynyt baarissa ja enkä aio varmaan ksokaan käydäkään. Baarit vaan kyllästyttää. Ei saa naista, vaikka tanssisi ihossa kiinni koko illan. Itse kun ei mitään kehtaa ehdotella. Ja nuo seksiehdotukset ovat tulleet liian humalaiselat naiselta. - näinn
näinn kirjoitti:
en saa seksiehdotuksia jatkuvasti tai usein ylipäätään. Olen saanut joitain naisten aloitteita viimeisen puolentoista vuoden aikana ja sitä ennen en koskaan ole saanut. Muutin tyyliä, rupesin katsomaan tarkemmin mitä puen päälleni tuolloin. Myös olen jo vuosia harrastanut tosissaan kehonrakennusta.
Olen saanut muutaman kerran seksiehdotuksia ja montaa kertaa en ole baarissa enää käynyt ilman, että olen ollut naisen kanssa tanssimassa tanssilattialla naisen aloiitteesta. Nyt en ole edes moneen kuukauteen käynyt baarissa ja enkä aio varmaan ksokaan käydäkään. Baarit vaan kyllästyttää. Ei saa naista, vaikka tanssisi ihossa kiinni koko illan. Itse kun ei mitään kehtaa ehdotella. Ja nuo seksiehdotukset ovat tulleet liian humalaiselat naiselta.....tai olen itse ollut liian kännissä
- HC-ATM
ei ätmiltä saa kirjoitti:
seksiä, naiset tajuaa kyllä tämän. Kyse on siitä, että ätmi ei itse saa pillua, koska viestittää olevansa fyysisesti tai henkisesti kyvytön. Syitä on monia, eräs syy on se, että ätmi ei edes halua pillua.
Olen fyysisesti kyvytön, koska en osaa murista ja karjua penikseni ominaisvärähtelytaajuudella.
- Luuseriätmi
näinn kirjoitti:
sitäpaitsi nuo aloitteita tehneet naisetkaan eivät varmaankaan ajatele muuta kuin seksiä
So what? Ne samaiset naiset eivät kuitenkaan ajattele seksiä esim. minun kanssani, joten en todellakaan ole samantasoinen jonkun ätmiksi itseään kutsuvan wannaben kanssa, jota naiset kuitenkin yrittävät iskeä.
- näinn
Luuseriätmi kirjoitti:
So what? Ne samaiset naiset eivät kuitenkaan ajattele seksiä esim. minun kanssani, joten en todellakaan ole samantasoinen jonkun ätmiksi itseään kutsuvan wannaben kanssa, jota naiset kuitenkin yrittävät iskeä.
ollaan silti samalla viivalla..
- ätmäys
näinn kirjoitti:
ollaan silti samalla viivalla..
Olet kyllä tosi vittumainen tyyppi. Kunnon suolan hieromista haavoihin "saisin mutta en ota".
- näinn
ätmäys kirjoitti:
Olet kyllä tosi vittumainen tyyppi. Kunnon suolan hieromista haavoihin "saisin mutta en ota".
en edelleenkään saa, jos en osaa tarttua noihin tilanteisiin. Jos ei ole uskallusta tai itseluottamusta tarpeeksi, niin ei sitä naista saa. Ainut mahdollisuus on sellainen todella härski nainen, joka ottaa puoliväkisin
- ätmi
ATM = ei saa pillua
Kunnia-ATM = ei saa pillua kauniilta teinineitsyiltä - supikoiran raato
olen ATM ja ylpeä siitä....tätä lausetta en ole koskaan kuullut
- 65h6y65g6h65j67j76j5
Itse yhdistän atm:een nössöyden, ylinirsouden ja valituksen, koska oikeastihan muuten kyllä saa naista.
- Luuseriätmi
Jaa millä perusteella? Vaikka ei olisi noista mitään, ei siltikään ole välttämättä naisten mielestä kiinnostava parisuhde- tai seksimielessä.
- asdf7654
Luuseriätmi kirjoitti:
Jaa millä perusteella? Vaikka ei olisi noista mitään, ei siltikään ole välttämättä naisten mielestä kiinnostava parisuhde- tai seksimielessä.
Pitikö sinun kenties kirjoittaa:
"Jaa millä perusteella? Vaikka ei olisi noista mitään, ei siltikään ole välttämättä hoikkien ja nättien teinineitsytnaisten mielestä kiinnostava parisuhde- tai seksimielessä." - Luuseriätmi
asdf7654 kirjoitti:
Pitikö sinun kenties kirjoittaa:
"Jaa millä perusteella? Vaikka ei olisi noista mitään, ei siltikään ole välttämättä hoikkien ja nättien teinineitsytnaisten mielestä kiinnostava parisuhde- tai seksimielessä."Ei. Kirjoitin täsmälleen kuten oli tarkoituskin.
En ole koskaan mitään hoikkaa, teiniä tai neitsyttä vaatinut.
Mutta koska yleistäminen on kivaa ja ätmijihadistit ovat ainoita joiden mielipiteet edes noteerataan, niin tottahan minunkin on sitten oltava ylivaativa ja valittava, eiks jeh? - 19+5
Luuseriätmi kirjoitti:
Ei. Kirjoitin täsmälleen kuten oli tarkoituskin.
En ole koskaan mitään hoikkaa, teiniä tai neitsyttä vaatinut.
Mutta koska yleistäminen on kivaa ja ätmijihadistit ovat ainoita joiden mielipiteet edes noteerataan, niin tottahan minunkin on sitten oltava ylivaativa ja valittava, eiks jeh?Ätmijihadisti :D Hienoa, palstasanasto kehittyy - parempaan suuntaan. Vaikka alemmashan ei tietty voisikaan....
- Luuseriätmi
19+5 kirjoitti:
Ätmijihadisti :D Hienoa, palstasanasto kehittyy - parempaan suuntaan. Vaikka alemmashan ei tietty voisikaan....
Ei se pelkkä sanaston kehittyminen asiaa muuta, jos diskurssia halutaan edelleen käydä mielummin fanaatikkojen kuin maltillisten kanssa.
- 77766655555555555555
Luuseriätmi kirjoitti:
Koska maailmasta tasan tarkkaan löytyy joku rumempi, köyhempi ja/tai tyhmempi jolla on nainen.
- Noir
Mä olen kiinnittänyt huomiota samaan asiaan. On vienyt jotenkin uskottavuutta kirjoituksilta se, että naisasialooserit ja muut ensin sanovat ettei saa naista ja hetkenpäästä käy ilmi, että naisethan käyvät heitä iskemässä, vaikka aina palstalla huudetaan, että naiset eivät tee aloitteita. Heidän valituksensa on siis oikeasti se, etteivät kaikkein kauneimmat naiset ole heistä kiinnostuneita.
Eivät he voi olla alemman tason miehiä, jos palstateorian mukaan ATM on mies, josta naiset eivät kiinnostu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795