Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No kun siellä baarissa on yleensä vielä tylsempää kuin kotona. sitä paitsi väsyttää jo siihen malliin, että pitää mennä kohta nukkumaan. Huomenna jaksaakin sitten nousta ajoissa ja lähteä lenkille, kun koko muu Suomi makaa krapulassa.
20.06.2014 23:20
No pitää kyllä myöntää että olen minäkin päässyt tänään ähkimään jo pariin otteeseen. Aamupäivällä kun ei vielä satanut, kävin ähkimässä maastopyörän päällä metsässä, ja sitten illemmalla tuli ähkittyä vähän salillakin.
20.06.2014 22:59
No jos tuo on luotettavasta lähteestä peräisin olevaa faktaa, niin sitten tyydyn vain ihmettelemään tätä maailmanmenoa. Enpä itse toki ole koskaan kokeillutkaan tuollaisia photoshop-ohjelmia, enkä viitsisi opetellakaan, kun on niin paljon helpompaa vain valita semmoinen vähän onnistuneempi kuva itsestään.
20.06.2014 22:54
Heh, kävi jo mielessä, että oltaisko oltu samalla salilla samaan aikaan, mutta eipä se voikaan olla niin, koska minun tapauksessani se mies lähti ekaksi ja jäin yksinäni treenaaman vielä puoleksi tunniksi. :)
20.06.2014 22:48
Mustakin tämä palsta on vähän tylsä tänä iltana. Taitaa kaikki kiinnostavat ihmiset olla kartsalla ja me tylsimykset vain täällä yritämme tylsistyttää toisemme kuoliaiksi. :)
20.06.2014 22:43
Minustakin tuo vois olla ihan hyvä idea, että pistäisi vaikka siihen deittiprofiiliinsa noita ongelmiaan. Ei kuitenkaan semmoiseen epätoivoisen ruikuttavaan sävyyn, vaan neutraalina toteamuksena niiden muiden (positiivisempien) löpinöiden joukossa. silloin deittikumppanin on huomattavasti helpompi ymmärtää mahdoliisesti outoa käytöstä, ja ennen kaikkea tuollainen profiili voi jo itsessään kiinnostaa samasta ongelmasta kärsiviä naisia, jolloin ymmärtäväisen kumppanin löytymisen todennäköisyys kasvaa.
20.06.2014 21:41
No kuka tahansa saa itsestään otettua semmoisen kaamean kalannaama-selfien, joka on aika kaukana siitä normaalista habituksesta jonka muut ihmiset havaitsevat. Joskus tuntuu, että jotkut miehet vain nappaavat itsestään kuvan ja tyrkkäävät sen profiiliin edes vilkaisematta, että onko kuva millään tavalla onnistunut. Tämä on netissä huono homma, sillä tällöin nainen alkaa helposti kyseenalaistamaan miehen ulkonäön lisäksi myös tämän viitseliäisyyttä sekä järjen juoksua, kun ei ole sen vertaa viitsinyt vaivautua, että laittaisi itsestään asiallisen kuvan seuranhaussa.
20.06.2014 21:29
Eipä tässä enää tänä iltana viitsi ulos lähteä. Kauheita sadekuuroja vähän väliä ja semmoiseen osuessaan on kuin uitettu koira. Baarit ei kiinnosta, eikä tuolla ulkona muuten vain palloillessa varmasti näkisi yhtään ihmistä. Tekisi mieli mennä aikaisin nukkumaan, kun viime yön uni oli aika katkonaista yläkerrasta kuuluneen kännisen riitelyn takia. Tosin voipi olla, että jatkavat riitaansa vielä ensi yönäkin.
20.06.2014 21:02
Olihan siellä salilla yksi mies minun lisäkseni, mutta eipä vaikuttanut mitenkään kiinnostuneelta juttelemaan, vaan oli jotenkin v*ttuuntuneen oloinen. en sitten siinä viitsinyt väkisinkään jutun juurta vääntää, vaan reenattiin siinä kumpikin ihan puhumatta.
20.06.2014 20:43
Tai no juu, kyllähän tuota photoshoppausta jotkut harrastaa, kuten tästä videosta näkyy:
https://www.youtube.com/watch?v=uF_sbUG2DCg
20.06.2014 20:29
Eipä tulisi kyllä mieleenikään photoshopata kuviani nettideitissä. Sitä en tiedä harrastaako jotkut semmoista, mutta jos harrastaa, niin en jaksa uskoa, että naiset olisivat asialla sen useammin kuin miehetkään. Luulenpa, että se on sellaisten vähän yksinkertaisten ihmisten puuhaa, jotka eivät kykene ajattelemaan huijauksen seurauksia yhtään pitemmälle.
20.06.2014 20:20
Ihan hyvä idea sinänsä, mutta eipä tässä kauheasti osaa muita psyykata ulos lähtemään, kun ei itseäkään huvita mennä tuonne sateeseen yksinään haahuilemaan ja palelemaan.
Pitäisiköhän lähteä käymään salilla, että edes jotain järkevää tulisi tänäänkin tehtyä? Onhan sekin nyt edes jonkinlaista ihmisten ilmoilla olemista sentään, ja ehkä 1/1000 todennäköisyydellä siellä voisi jopa olla joku sinkkumieskin treenaamassa…
20.06.2014 15:50
No sehän on joka jeesuksen vappu/juhannus/joulu tai mikä juhlapyhä nyt tahansa, kun palsta on täynnä näitä neitsytpoikien kommentteja naisten seksielämästä, jonka suhteen kyseiset henkilöt epäilemättä ovat mitä parhaimpia asiantuntijoita…
19.06.2014 22:04
Mulle tuli tuosta mieleen tämä, ja onhan tässä ihan osuvat sanat meidän palstalaistenkin tilanteen kannalta:
https://www.youtube.com/watch?v=wTLScFjXZXE
19.06.2014 21:20
Ei oo. Monena vuonna olen onnistunut hankkiutumaan johonkin reissuun juhannuksen ajaksi, niin ettei ole kauheasti ehtinyt asiaa murehtia. Mutta nytpä ei kurjan kelin takia viitsikään lähteä telttareissuilemaan, niin enpä sitten tiedä, että miten saan aikani kulumaan. Pitää kai hengata palstalla koko juhannus, jee.
19.06.2014 21:11
No vaikkapa sellainen ihminen, joka ei ymmärrä vitsejä millään ennen kuin ne hänelle selitetään rautalangasta vääntäen. Vaikuttaa siis naurettavalta sellaisessa negatiivisessa mielessä, että muut pitävät häntä todennäköisesti vähän järjeltään vajaana.
18.06.2014 23:22
Eikös tässä nenä kiinni näytössä olla vähän itse kukanenkin joka ilta? Onko siis sinkkupalstalainen se varsinainen tylsyyden perikuva? :)
18.06.2014 22:42
Ymmärsitkö sinä siis mitä tuo aloitusviesti tarkoitti, kun kerran osasit siihen vastata jotakin, jonka kaiketi pitäisi jotenkin liittyä aiheeseen?
18.06.2014 21:57
No siinä mielessä ei pidä paikkaansa, että en muka kaipaisi ketään rinnalleni, ja että sinkkuus olisi minulle sopivin elämäntyyli. Kyllä tuossa toki jokusia asiallisiakin pointteja oli, eli en haluaisi kauheasti rajoittaa omaa elämääni seurustelun takia. Mutta kyllä minä silti olisin mieluummin parisuhteessa jonkun minulle sopivan miehen kanssa kuin aina yksin.
17.06.2014 23:23
Siis oikeesti. Kuka nainen lukee sinkkupalstaa kaverinsa kanssa ja vertaillen samalla tissejänsä tämän tisseihin? Oletteko ihan oikeasti yhdessä pohtineet tuota tissikysymystä hyvinkin perusteellisesti ja sitten vaikean dilemman ratkaistuanne kirjoittaneet yhdessä tuon suuren oivalluksen tälle palstalle?
17.06.2014 23:12
86 / 137