yksin juhannuksena

kielo 52

Kaikki kaverit lähtee viettämään juhannusta mökeille ja sukulaisiin ym.. Itse vietän juhannusta yksin kotona, ehkä saunon, nautin viiniä ja saunon ihan oikealla vastalla.
Miten sinä vietät juhannusta???

28

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+19

Itse menen kaverienkanssa krillaamaan, juomaan ja aiheuttamaan yleistä pahennusta kylille.

• Jii007

Olen yksin kuten aina. Ei ole kavereita eikä juuri muutakaan elämää.

• myös yksinäinen

Meitä on paljon! Yksinäisyydessäkin on hyvät puolet.

• Yksinäinen1982

Hei! Et ole yksin - olen samassa tilanteessa. :(

• pekka59

Makkaraa mikroon muuta en keksi

• atmbilettää

Päivällä liikutaan ja illalla katsotaan futista ja otetaan kuppia. Säästetään vähän rahaa eikä turhan takia lähdetä baariin kun pillua ei tule kuitenkaan. Niin ja tietenkin öristään sitten netissä kun panettaa ja ottaa aivoon ;)

• runk ätmi

Viina, pleikka ja runkku. Siin on ätmin juhannus

• ihastunut mies

Tulee ihan paras juhannus ikinä, siitä olen 100% varma, nainen tulossa luokse joten luvassa on läheisyyttä.
      Tiedän olevani onnekas ja empatiat lähtee teille kaikille yksin oleville.

• pläähfkdl

Joka ikinen ystävä on joko ulkomailla tai useamman tunnin junamatkan päässä tänä vuonna. Itse en voi lähteä kauemmaksi lemmikkien takia. Ehkä menen vain salille ja lenkille.

• Ihan kotona vietän juhannusta ja todennäköisesti yksin, koska kaikki ystävät ovat mökeillään tai kuka missäkin. Toivottavasti tulee edes vähän kauniimmat ilmat kuin kuluneella viikolla, jotta voi käydä pitkillä kävelylenkeillä, grillailla, istua parvekkeella lukemassa ja muuta rentouttavaa.

• pirjo-59

Kyllä tähän sinkun juhannukseen liittyy paljon hyvää. ei tarvii olla jossain mökillä missä kaikki kossuissaan ja tappelee.

• perinnejuhannus

Juon kossua yksin ja kuuntelen vinyylilevyiltä rokkenrollia.

• siira

plussa viinyylilevyille ja rokkenrollille, miinus kossulle

• 17+5

Kissojen kanssa,

• marko.paananen.66
    • Mies isolla Peellä

Uunilohta ja mansikoita, viiniäkin.

Aurinko alkoi paistamaan joten kävely- tai pyörälenkille voisi lähteä. Omaan autoiluunkin olisi mahdollisuus. Komeat saaristo- ja merimaisemat aivan lähellä. Tapahtumiakin.

Yksin kotona kuitenkin haikun.

Tuolla ulkona
      Rakkaus
      Sisällä minussa

• Eipä tässä enää tänä iltana viitsi ulos lähteä. Kauheita sadekuuroja vähän väliä ja semmoiseen osuessaan on kuin uitettu koira. Baarit ei kiinnosta, eikä tuolla ulkona muuten vain palloillessa varmasti näkisi yhtään ihmistä. Tekisi mieli mennä aikaisin nukkumaan, kun viime yön uni oli aika katkonaista yläkerrasta kuuluneen kännisen riitelyn takia. Tosin voipi olla, että jatkavat riitaansa vielä ensi yönäkin.

• kiltti atm

Mä katson notting Hill elokuvaa ja haaveilen omasta kullasta.

• Mulla menee juhannus samalla tavoin kuin kaikki muutkin vapaapäivät. Pelaan konsolilla, luen kirjoja, katselen tv-sarjoja, soitan sähkökitaraa jne. Olen vaan itsekseni kämpillä neljän seinän sisällä. Ihan normimeininkiä. Joulukin meni viimeksi näin. Ja muuten ihan selvinpäin, kun en alkoholia käytä.

Juhannuksia kaikille silti!

• Jii007

Mä katson varmaan miljoonatta kertaa 40v. ja neitsyt leffaa. Se on mainio tarina pilluttomuudesta. Kyseinen leffa kertoo myös tulevaisuudestani. Sillä erolla tosin, etten koskaan saa sitä saastaista limapillua.
      Paskaa jussia kaikille ja muistakaa nussia jos saatte!

• jep77

Juhannus (ja muutkin juhlapäivät) on mulle ihan tavallisia päiviä. En jaksanut stressata yhtään ohjelman järjestämisestä itselleni, välillä oikein huvittaa kun joku kaveri saattaa stressaantua puolestani ja sääliä mua jos olen ollut vaikka jouluna yksin. Lapset lähti isälleen joten surffailen ja katson sivusilmällä futista. En koe jääväni mistään paitsi sen takia että on keksitty joku juhlapäivä tähän. Ihanaa olla vaan. Mukavaa juhannusta kaikille :)

• Niinpä, minäkin otan monesti tämmöiset juhlat ihan vain rentoutumisen kannalta ja teen kaikkea semmoista mikä sattuu huvittamaan ja mihin ei muulloin ole aikaa. Paheksuntaahan tämä tuntuu herättävän eräissä, joiden mielestä kaikki tällainen vapaa-aika pitäisi käyttää baarissa ryyppäämiseen ja miesten iskemiseen, vaikka ei pitäisi sellaisesta puuhasta lainkaan.

• simple life

Tänään katson futista yksin. Huomenna kaverien luo, todennäköisesti katsotaan futista, grillaillaan, saunotaan ja juodaan kaljaa.

• päitsy

Yksin täälläkin, kuten viime juhannuksenakin, tökkii

• Hyvin menee

Ei tarvinnut olla yksin, koiran kanssa olin juhannuksen :) tehtiin pitkiä lenkkejä, heittelin koiralle palloa ja sai nenätyönä etsiä heittämiäni keppejä maastosta.

Selasin nettiä, katselin elokuvia, mutustin sipsiä. Juhannus, kuten moni muukin juhla, on mulle tavallisia viikonloppuja vain. Kun ei haikaile mitään extraa, niin sitten ei haikaile mitään extraa :)

• Eeva-liisa+50

Eilen ajelin autolla ympäriinsä, poliiseja oli paljon liikenteessä. Kävin abc:llä kahvilla ja siellä oli useampi pariskunta jotka riiteli. Myöhemmin katselin elokuvan telkusta kissani kanssa.
        Mukava herätä kun ei ole rapulaa, Taidan lämmittää tänään saunan ja kuunnella hyvää musiikkia netistä.

• Mies31v.

Edelleen yksin. Kohta jatkan juomista, en jaksa nukkua.

• Eeva-liisa+50

Saunassa kävin, taidan ottaa muutaman lonkeron. Kaksin olis mukavampi saunoa:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      397
      8553
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      170
      2891
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1232
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      928
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      893
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      822
    Aihe