Moni mies -ainakin tällä keskustelupalstalla- on väittänyt jääneensä ilman naisseuraa siksi, että on tylsä.
Siis mikä nyt sitten tekee teistä (tai yleensä ihmisistä) mielestänne niin erityisen tylsiä ja pidättekö samoja piirteitä tylsänä myöskin naisessa (tai ylipäänsä muissa ihmisissä).
(Oma määritelmäni tylsälle ihmiselle on aika yksinkertainen: Ollessasi hänen seurassaan toteat, että ihan mikä tahansa muu aktiviteetti, vaikka vastapäisen seinän lautojen laskeminen on moninverroin mielenkiintoisempaa toimintaa kuin kyseisen henkilön juttujen kuunteleminen.)
Millainen on tylsä tyyppi
78
4940
Vastaukset
- Näin minusta
Kukaan ei ole tylsä, jos uskaltautuu juttelemaan ja suostuu juttelemaan vähänkään syvällisiä. On siis paljon kiinni siitä mitä itsestään antaa ulos ja paljon panttaa.
Myös asenne kysymys, jos haluaa jutella vain tietysistä aiheesta on useimmiten tylsä. Aiheen voi aina valita, niin että se molempia kiinnostaa edes vähän ja niin että kaikilla on jotain sanottavaa.- Tylsyyden huipentuma
Kyllä aika moni on tylsä. Esim. DarkFear on tylsä, Joku vaan on tylsä, Naisasialooseri on tylsä. Tylsä jankuttaa samoja juttuja. Ei sellaistan kanssa jaksa keskustella, kun keskustelu pyörii kehää.
- heehehehe
Tylsyyden huipentuma kirjoitti:
Kyllä aika moni on tylsä. Esim. DarkFear on tylsä, Joku vaan on tylsä, Naisasialooseri on tylsä. Tylsä jankuttaa samoja juttuja. Ei sellaistan kanssa jaksa keskustella, kun keskustelu pyörii kehää.
Ja kuitenkin tulet tänne aina vaan niitä jankutuksia lukemaan..
heehehehe kirjoitti:
Ja kuitenkin tulet tänne aina vaan niitä jankutuksia lukemaan..
No en minä ainakaan jankutuksia tule tänne lukemaan, vaan skippaan ne jo aika sujuvasti, niin eivät edes pahemmin häiritse. Tulen tänne etsiäkseni ja osallistuakseni niihin itseäni kiinnostaviin keskusteluihin joita täällä myös esiintyy.
- Anonyymi
Esim sota tai feminismi eivät tee elämästä sen tylsempää kuin se muutoin olisi.
- joskus kyllä tylsä
Monesti on kyllä niin että se kuka toista tylsäksi väittää on itse tylsä?
Itse olen huomannut olevani tylsä ehkä sen takia että moni olettaa minun olevan älykkäämpi kuin todellisuudessa olen.
Tylsä on ennalta-arvattava, samoja kaavoja noudattava eikä kykene heittäytymään sponttaanisti asioihin. Sekin on tylsän piirre ettei loppujen lopuksi ole mitään sanottavaa. Jauhaa asioita uudelleen ja uudelleen keksimättä mitään uutta sanottavaa.
Tylsä ihminen on myös sellainen joka tyrmää lähes kaiken mitä toinen sanoo. Aina on tyyliin: Minä tiedän tämän-kommentti:( - ehkä yllättävää...
olen huomannut että ne jotka on aina menossa/viihteellä tms. on juttuseurana tylsiä ja ne jotka "ei tee mitään" onkin mielenkiintoista seuraa.
olen aiemminkin kirjoittanut kuinka pari tuntemaani naistenmiestä on ihan mielettömän tylsää seuraa kahdenkesken. porukassa ovat keskipisteenä ja saavat kaikkea jännää tapahtuun. mutta ei tosiaan kahdestaan ole koskaan mitään sanottavaa. toinen on jopa erittäin koulutettu mutta silti ajatukset on ennalta-arvattavia ja latteita.- joskus kyllä tylsä
Miten ajatukset voivat olla ennalta-arvattavia ja latteita?
Itse pidän rauhallisesta, verkkaisesti soljuvasta ihan mistä aiheesta vain keskustelusta. Taukojakin voi olla koska en kiusaannu hiljaisuudesta.
Syvällisiä keskusteluja syntyy arjen seassa kun osaa tarttua niihin. Joskus riittää pelkkä katse eikä siihen sanoja tarvita. Elekieli. - Urpo Harva
joskus kyllä tylsä kirjoitti:
Itse pidän rauhallisesta, verkkaisesti soljuvasta ihan mistä aiheesta vain keskustelusta. Taukojakin voi olla koska en kiusaannu hiljaisuudesta.
Syvällisiä keskusteluja syntyy arjen seassa kun osaa tarttua niihin. Joskus riittää pelkkä katse eikä siihen sanoja tarvita. Elekieli.Jos tyypin jutut pyörivät aina samoja latuja, aiheet ovat samoja, mitään pintaa syvempää ei jutuissa näy koskaan, ei mitään leikkimieltä, jne; mun mielestä on ennalta-arvattavaa ja latteaa.
- juri34
olen huomannut että ne jotka on aina menossa/viihteellä tms. on juttuseurana tylsiä ja ne jotka "ei tee mitään" onkin mielenkiintoista seuraa.
olen aiemminkin kirjoittanut kuinka pari tuntemaani naistenmiestä on ihan mielettömän tylsää seuraa kahdenkesken. porukassa ovat keskipisteenä ja saavat kaikkea jännää tapahtuun. mutta ei tosiaan kahdestaan ole koskaan mitään sanottavaa. toinen on jopa erittäin koulutettu mutta silti ajatukset on ennalta-arvattavia ja latteita.
- Ehkä ne sai sinulta jo sen mitä hakivat. - Anonyymi
joskus kyllä tylsä kirjoitti:
Syvällisiä keskusteluja syntyy arjen seassa kun osaa tarttua niihin. Joskus riittää pelkkä katse eikä siihen sanoja tarvita. Elekieli.Joo , on hyvä päästä pian paneen ja pian eroon!
- Get a Life!
Tylsä mies on sellainen joka pitää monologia lakonisella äänellä matemaatikasta yms. vitun tylsä aihe.
Myös sellainen joka parisuhteessa on tietokoneen ääressä enemmän kuin 4 tuntia päivässä.
Ja mies joka pistää hanttiin kokoajan kun siltä kysyy että lähetäänkö jonnekin ja sitten se valittaa kun ei käy missään.
Tylsä mies suunnittelee elämänsä joka askeleen.
Tyypillisiä assburger piirteitä huom! - 5weykjetn
Tylsä ihminen puhuu vain tilanteeseen liittyvistä asioista.
- Tylsä = ei-terävä
Tämä oli muuten hyvä. Noinhan se on. Puhuu vain konkreettisia, juuri tähän hetkeen, tähän (omaan) elämäntilanteeseensa liittyviä asioita.
Tylsä puhuu itsestään ja omista asioistaan ilmaan mitään tajua siitä, kiinnostaako tämä a) kuuntelijaa tai b) ylipäätään yhtään ketään. Ei kuuntele, kysele, uteliaisuus elämään loistaa poissaolollaan. Ei heittäydy. Kaikki on euroja, senttejä, kilometrejä, kuutioita, litroja, päiviä, vuosia, numeroita, ykkösiä ja nollia, mustaa ja valkoista.
Tuolla ylempänä mainittu (älyllinen) leikkimieli puuttuu. Tärkeintä on olla oikeassa ja vakuuttava, pönötellä näissä kuolettavan tylsissä konkretian luetteloissaan.
Miehistä valtaosa on tooodella tylsiä. Paitsi tietysti lukemattomien tylsämielisten naikkosten mielestä.
- Harlekiini.
Tylsä tyyppi on esimerkiksi sellainen nainen joka tumput suorina odottaa että mies tulee ja viihdyttää jutuillaan.
- poorinkki
tylsä ihminen mielistelee ja myötäilee eikä sano jos on erimieltä
- gzbrjt
Nenä kiinni näytössä ja kirjoissa oleva eskapisti, joka ei käy missään eikä osaa puhua tunteistaan.
Eikös tässä nenä kiinni näytössä olla vähän itse kukanenkin joka ilta? Onko siis sinkkupalstalainen se varsinainen tylsyyden perikuva? :)
- Kaveriton nussimaton
Voi vittu! Taas tätä saatanan paskaa! Survo ne tunteet suoleen!
- realismus
Tuskin on mitään perusstandardia tylsyydelle, tylsäksi tekee, jollei ole mitään sanottavaa toiselle. Esim. yritän aloittaa keskustelua jostain lukemastani kirjasta, toinen katsoo kysymysmerkkinä, toinen yrittää aloittaa keskustelua jostain näkemästään jääkiekkojutusta, minä katson kysymysmerkkinä. Emmeköhän molemmat ole toistemme mielestä helkutin tyhmiä ja tylsiä.
Hyvällä yrityksellä ja tahdolla toki yleensä normaalit ihmiset löytävät edes jotain yhteistä keskusteltavaa, muutakin kuin vallitseva säätila. Tai yrittävät kiinnostua toisen aiheesta, toinen voisi sanoa suoraan, ettei tunne kyseistä kirjaa, voisinko kertoa lisää, minä vuorostani, ettein tiedä mitään jääkiekosta, voisiko hän selittää.
Tosin tuskin niin ihanaa herkkua tulee vastaan, että ryhtyisin kiinnostumaan jääkiekosta, mutta koskaan ei pidä sanoa ei koskaan... - tylsä nainen
Minua on mainittu tylsäksi, ikäväksi ja kummalliseksi läpi elämän. En siis pysty kertomaan, miksi joku koetaan tällaiseksi, mutta jotain kuitenkin tiedän aiheesta.
Tylsyys lienee maaginen ominaisuus. Melkein kaikki mitä teet, miltä näytät, miten käyttäydyt on muiden ihmisten mielestä tylsää, naurettavaa, vanhanaikaista, ehkä rasittavaa.
Tylsyys ei ole uhkaavaa, eikä pahaa. Siksi tylsää ihmistä on helppo kiusata. Hän ei puolusta itseään, koska jo aiemmin moneen kertaan saanut kuulla olevansa epäkelpo. Hänen dissaamistaan pidetään itsestään selvyytenä, normaalien ihmisten velvollisuutena. Ilkeää tai pahaa ihmistä ei koskaan voisi kohdella näin, koska sillä olisi ikäviä seuraamuksia. Ilkeää varotaan ja kunnioitetaan. Häntä ei todellakaan loukata. Tylsää sen sijaan vieroksutaan ja nöyryytetään. Kun oikein ottaa päähän, se tiuskaistaan hänelle päin naamaa. Joskus joku kokee aiheelliseksi ripittää pitempäänkin. Näistä tapauksista en kuitenkaan ole saanut mitään irti niin, että olisin voinut kasvattaa itseäni parempaan suuntaan.- Totuus.
Kysymys tulee vähän myöhässä, mutta miten voi olla samaan aikaan tylsä ja naurettava? Sinua voidaan ehkä pitää tylsänä ja ikävänä, jos olet masentunut ja ajattelee negatiivisesti kaikesta. Naurettavuudesta sen sijaan en osaa sanoa.
- Luuseriätmi
Totuus. kirjoitti:
Kysymys tulee vähän myöhässä, mutta miten voi olla samaan aikaan tylsä ja naurettava? Sinua voidaan ehkä pitää tylsänä ja ikävänä, jos olet masentunut ja ajattelee negatiivisesti kaikesta. Naurettavuudesta sen sijaan en osaa sanoa.
Hauska ei ole sama asia kun naurettava. Voi olla esim. naurettavan vakava.
- Totuus.
Luuseriätmi kirjoitti:
Hauska ei ole sama asia kun naurettava. Voi olla esim. naurettavan vakava.
Mutta ei se myöskään tylsä ole.
Mikä esim. on naurettavan vakava? Totuus. kirjoitti:
Mikä esim. on naurettavan vakava?No vaikkapa sellainen ihminen, joka ei ymmärrä vitsejä millään ennen kuin ne hänelle selitetään rautalangasta vääntäen. Vaikuttaa siis naurettavalta sellaisessa negatiivisessa mielessä, että muut pitävät häntä todennäköisesti vähän järjeltään vajaana.
- Luuseriätmi
Totuus. kirjoitti:
Mikä esim. on naurettavan vakava?Minä tarkoitin naurettavan vakavalla lähinnä sellaista, joka ottaa joka ikisen asian haudanvakavasti, eikä osaa suhtautua mihinkään asiaan kevyesti. Ja kyllä, sellainen ihminen olisi nimenomaan tylsä.
- Totuus.
Luuseriätmi kirjoitti:
Minä tarkoitin naurettavan vakavalla lähinnä sellaista, joka ottaa joka ikisen asian haudanvakavasti, eikä osaa suhtautua mihinkään asiaan kevyesti. Ja kyllä, sellainen ihminen olisi nimenomaan tylsä.
Ei sellainen ole minun mielestä tylsä.
- et oo
Hei! Pelkästään vastauksesi perusteella: et ole vähääkään tylsä ihminen!
- järjeltään vajaat
stellaria81 kirjoitti:
No vaikkapa sellainen ihminen, joka ei ymmärrä vitsejä millään ennen kuin ne hänelle selitetään rautalangasta vääntäen. Vaikuttaa siis naurettavalta sellaisessa negatiivisessa mielessä, että muut pitävät häntä todennäköisesti vähän järjeltään vajaana.
eivät todellakaan aina / lähimainkaan ole niitä, joilla "leikkaa viimeisenä" / täytyy rautalangasta väntää. He voi toki vääntää toisille, jos ajatusmaailmant vaan ei kohtaa (itse olen joutunut vääntämään toisinaan; konkretisoimaan kieltäni, sillä kielikuvilla leikittely ei vaan aina konkretian ihmisille avaudu. Esmes. Sarkasmista tai irniasta puhumattakaan. Ellei sitä täällä nettikilessä säestetä hymiöillä. Mut niinhän tehdään yleensä vain "normihuumorin" kohdalla. Vai mitä? Ja huumoritkin poikkeaa ihmisillä. Itse en jaska sellaista pelkkää alapäätason huumoria. )
Sanoisin, että kysymys on nimenomaan seuraavasta: Jos ihmisten kemiat kohtaa, toista ei koe tylsäksi. Ja päinvastoin. - Anonyymi
Totuus. kirjoitti:
Yllättävän moni liitto koostuu vain panemisen tarpeesta, keskustelu on ok tai kelaa Vähä!!
- Anonyymi
Totuus. kirjoitti:
Mikä esim. on naurettavan vakava?Buster keaton
- ai tylsä vai?
Itsellä ei nyt tule ketään tylsää tyyppiä mieleen. Siinä vaiheessa kun tunnet jonku todella, ei hän enää kovin tylsä olekaan. Tylsiin tyyppeihin vaan on vaikea tutustua, koska he eivät kerro itsestään, omista mielipiteistään, haaveistaan mitään. Tylsää on se kun keskustelu ei etene mihinkää, saa vain lyhyitä yhden sanan vastauksia ja aina joutuu itse jatkamaan keskustelua tai muuten olisi hiljaista. Tylsä tyyppi ei ole kiinnostunut tutustumaan muihin.
- Luuseriätmi
Etkö siis ole koskaan törmännyt tyyppiin, joka on kertonut itsestään tai mielipiteistään jo enemmän kuin olisit oikeasti halunnut tietääkään?
- herohiolerk
Ei ole olemassakaan tylsiä tyyppejä. On vain tyyppejä jotka eivät anna itsestään mitään. (kenties ujouttaan tai eivät vain ymmärrä että elämä on jakamista ja mitä enemmän jakaa sen mielenkiintoisempaa kaikilla. Enkä nyt tarkoita perseen jakamista.)
- Luuseriätmi
Ei kaikki tyypit vaan ole mielenkiintoisia. EI kaikilla ole itsestään mitään annettavaa. Jos jokainen päivä tylsän ihmisen elämässä päivä alkaa aamukaurapuurolla, jatkuu rutiininomaisella työpäivällä ja päättyy iltaiseen datailuun, mitä kyseinen tyyppi voisi oikeastaan kertoa, joka olisi edes etäisesti kiinnostavaa?
- 45+45
Olen toisinaan tyyppi, joka ei anna itsestään mitään. Tämä siksi, että silloinen keskustelukumppani on ihan hanurista.
- fdafdssad
Parisuhdemielessä tylsäksi tyypiksi ajattelisin sellaisen, joka ei oman fyysisen läsnäolonsa lisäksi tuo parisuhteeseen oikeastaan mitään.
Mielenkiintoisilla tyypeillä on kavereita, harrastuksia, tapahtumia, juhlia, matkoja, heille on tapahtunut kaikenlaista mistä voi käydä keskusteluja, he ymmärtävät jollain tasolla kulttuuria ja seuraavat aikaansa.
Harva meistä on niin ekstrovertti että parisuhde itsessään vain ja ainoastaan antaa kokoajan. Siksi parisuhde tylsän ihmisen kanssa voi jäädä miinusmerkkiseksi ja ainakin se ahdistaa jos tuntuu että toisessa ei ole mitään omaa eikä persoonallista. - vanhat sanonnat
Kyllä koira koiran tuntee.
- Luuseriätmi
Luullakseni juttuni ovat kyllä kiinnostavampia kuin lautojen laskeminen, mutta ei henkilön tylsyys ole suoraan verrannollinen hänen juttujensa tylsyyteen. Hyvä jutunkertojakin voi olla tylsä ihminen. En usko että kukaan on ihastunut toiseen pelkästään mielenkiintoisten juttujen vuoksi.
Tylsä ihminen on sellainen, jossa ei ole mitään erityisen kiinnostavaa. Hän ei ole persoonallisen näköinen, hänen ajatuksensa eivät ole innostavia, hän pukeutuu epäpersoonalliset, ja hän ei nyt ylipäätään ole riittävän kiinnostava ihminen, että voisi kiinnostaa ketään seksuaalisessa mielessä.- tylsyydestä
Paha mennä sun sanomaan, kuka kiinnostuu kenestäkin seksuaalisessa mielessä. Makuja on niin monia.
Pahinta mun mielestä on / olis, jos ihmisiä arvotettas sen perusteella, mikä on seks. vetovoima, että kiinostaako tutustua ylipäätään edes kaverina tai ystävänä (ajatellen siis jo vaikka samaa sukupuoltakin). Ja juurikin tätä tapahtuu, puhumattakaan siitä, miten on vastakkaisten sukupuolten kohdalla. Arvottaminen ylipäätään seur. tekijöillä: sos. status, materiaalinen status, seks. status (kuka sen määritää?:D), älykkyyden taso.? juttujen kiinnostavuus - makukysymys sekin.
Onneksi poikkeuksiakin on.
Ihmisiä, joilla on eri merkityksiä asioille, kuin valtavirralla.
- Näin se menee.
Pastor Tiihonen=Reunalla elävä jännäkundi.
Timpan poika=Tunnollinen tatinhakkaaja. - 8+18
Aivan, mikäli mieli liikkuu vain siinä, miten kohteliaasti pääsee pois tilanteesta toista loukkaamatta on toinen melko varmasti tylsä.
- Luuseriätmi
Tulipa mieleeni taas yksi määritelmä tylsästä tyypistä: sellainen, jonka seurassa ei koskaan ole erityisen hauskaa: juttu ei luista, mitään ei tapahdu, jne.
- No silloin
voi avata telkkarin ja alkaa katsella yhdessä lätkää tai kauniita ja rohkeita.
- women are boring
Tylsä tyyppi voi olla sellainen jonka harrastukset ja mielenkiinnon kohteet ovat epätavanomaisia, sellaisia mistä nainen ei ymmärrä hevonpersettäkään :D
Mulle on muodostunut vaikutelma että naiset varsinkin ovat monesti niin kovin keskinkertaisen tylsimyksiä, ennalta-arvattavan kaavamaisesti käyttäytyviä, vastataan yksisanaisesti tympääntyneenä, kun olet nähnyt yhden naisen olet nähnyt ne kaikki. - kirvesarse
Tylsyys on sitä, että ei ole tutustunut kunnolla toiseen tai sitten on kertakaikkiaan niin eri maailmasta kuin toinen, eikä pysty saavuttamaan toisen aaltopituutta. Jos on yhteys toiseen ihmiseen, niin silloin taas toinen on automaattisesti kaikkea muuta kuin tylsä.
- ujot miesnörtit
Alle kolmikymppinen ikisinkku ja yrittäjä vailla näyttäviä ansiotöitä, lainoja tai naissuhteita. Henkilö, joka on vain käynyt kouluja kaikilla kolmella asteella ilman baarikokemusta, ei tupakoi eikä kännää.
Siinä on kaikki vapaa seura joko lähemmäs vuosikymmenen itseään nuorempaa, tai sitten ystäviä tai kollegoita joita ei voi/saa lähestyä seurustelumielessä vaikka mieli tekisi. - vesivesi
jokainen alkoilija on tylsä
- Niin totta
"Tylsä tyyppi on esimerkiksi sellainen nainen joka tumput suorina odottaa että mies tulaa ja viihdyttää jutuillaan"
Miesten enemmistö ei pysty riittävästi naista viihdyttämään, mutta ne jotka pystyy niin palkkioksi standupista saa pillua. - minä
Se on hyvä asia jos osaa kertoa itsestään edes jotain.
- Pitäisi muuttua vähä
Luin kaikki kirjoitukset, ja tulin siihen tulokseen että minä taidan tosiaankin olla se oikeasti tylsä tyyppi ja sekö onkin nyt syynä tähän minun yksinäisyyteeni? en ole asiaa oikein tuoltakantilta osannut ajatella? Tuli oikein paha mielikin koko asiasta.
- naisetkin tylsiä
osaa ne naisetkin olla tylsiä kutovat sukkia ja tekevät käsitöitä eivätä puhu mitään ja istuvat vaan kiikustuolissaan
- Ja kun tuohon
yhtälöön lisätään vielä aukioleva teevee jossa kulkee kauniit ja rohkeat sekä jatkuva kälätys vieressä istuvalle kaljaa kittaavalle läskimahaiselle ukolle, niin tuloksena saadaan tylsyyden taidetta: The Art of Boring!
- 7+9
Entäs sellainen tyyppi joka ei puhu mitään? Eikö sellainen ole muiden mielestä tylsä?
- Tule kuulluksi
Ei ollenkaan tylsä sellaiselle joka jaksaa puhua kälättää koko ajan ja rakastaa omaa ääntään.
Toisilla on kyky puhua ja toisilla kuunnella. Molempia tarvitaan.
- spontaanius
Mäpäs kyseenalaistain touhua vähän...
Ogelma lienee se että moni kysyyy vain niitä normi mitä kuuluu yms keskustelu aloituksia suomi 24... miksi ei netissä nimemettömänä uskalleta oiketa linjasta.
Ko se voi opettaa ja olla normielämän pelastus. Miksi suomalaset tekee ittestään tylsiä.... miksi miksi miksi....
Voisin laittaa jonnekki keskustelu aloituksen mikä oudointa mitä kysytäö että ihmiset turhaan varoisi ... piitää käyttäytyä niin jä jän mantralla. Niiku toisten uskotaan käyttäytyvän... kun oli sekä perus tylsä jä outo aloituksita tietoa niin tylsyys loppuis...ko kehittyis seillainen tilanteen arvio kyky paremaksi ja mielekkääksi... miksi varotaa kaikkea jaikkia.. ei nii opi vaan tkemällä ja välillä olemalla nolo ja naurmalla sitte ittelleen... - ritu7
Aivan mä ainakin haluan välillä olla tylsä NAINEN.."kutoa torkkupeittoani" ja tehdä käsitöitä. Samoin tykkään keskutella syvällisiä ihmissuhdeasioita, tunteista, pollitiikasta, kaikesta mitä mieleen tulee. käydä tanssimassa, konserteissa, patikoida luonnossa. Elämän päivät ei ole tarkoitettu elämään samantyyppisesti "kaavamaisesti"...vaan jokainen päivä on uusi alku. Tietysti päiviin kuuluu samantyyppisiä arjen toimintoja, mutta ei niidenkään tarvii olla tylsiä..ja jos ovat.. so what...ilman tylsyyttä ei osaisi erottaa niitä arjen helmihetkkiä...
- 17+18
Varautunut, vaisu, ei koskaan naura kunnolla vaan ainoastaan hymähtelee, ei innostu spontaaneista ja hulluista asioista, pelkää kaikkea, varoo jokaista sanaansa, ei uskalla heittää ronskia läppää eikä koskaan tee mitään oma-aloitteisesti vaan tarvitsee kaikkeen rohkaisua ja kannustusta. Tällaisten ihmiten seuraa en kerta kaikkiaan kestä.
- 17+18
ihmisten*
- Tylsä oon
Guilty as charged. \o
Olisin mielelläni mitä tahansa muuta, mutta valitettavasti tuolle voi hyvin vähän mitään. Melko vahvasti synnynnäinen temperamenttipiirre ja ihmisten ilkeys hoitanut loput.
Nauraminen ja ronski läppä tosin onnistuvat, mutta muuten tunnistan itseni kaikesta.
Asiaa ei auta se, että tiedostaa oman tylsyytensä ja joutuu vielä sitäkin häpeämään.
- consuelo66
Tylsyys saa toivomaan, että olisi jossain muualla kuin missä on. Tylsyys on mielentila ja fiilis, joka näkyy, tuntuu ja tarttuu. Kaikki me varmaan olemme joskus ja jollakin sektorilla tylsiä. Kertakaikkinen ja iänikuinen tosikkomaisuus ainakin on tylsää. Ihmiset, jotka eivät suhtaudu kuolemanvakavast itseensä ovat harvoin tylsiä.
Jos tylsyys on "tapahtumattomuutta", siitä voi jopa nauttia jos ollut kaameaa härdelliä liian pitkään. Mutta millainen on tylsä tyyppi? Hmm...oisko se sellainen, joka saa hyvän fiiliksen katoamaan kerta toisensa jälkeen? Turvonneella egolla varustettu besserwisser, joka tyrmää näkökantasi jo ennen kuin olet ehtinyt sen esittää...Tai ei tosiaan "anna itsestään mitään", kuten joku jo mainitsikin. - jotaMikään kiinnosta
omasta mielestäni tylsä tyyppi voisi olla sellainen henkilö, jota pitää lypsämällä lypsää saadakseen hänestä edes jotain tietoa ( ei kerro itsestään yhtään mitään). Kun yrittää keskustella jostakin asiasta toisenkanssa niin puhuminen töksähtää heti siihen toiseen osapuoleen. Aivan sama mistä yrität puhua toinen pysäyttää keskustelun heti lyhyillä vastauksilla kuten: ok, jaa, vai niin, niimpä tai vaikka että en ole kiinostunut tosta enkä tykkää siitä jne jne. Eli keskustelua joka ei mene eteen eikä taakseppäin jolloinka tulee tunne ettei toista kiinnosta mikään tai haluaa puhua ainoastaan niistä asioista mikä vain häntä kiinostaa. Aivan sama kuinka avoin itse olisit, yrittäisit puhua mitä ensimmäisenä päähänjuolahtaa ja kerkeät vaikka kertoa siinä sivussa itsestäsi kaiken, mutta sitten kun kysyt häneltä asioita niin sama homma jatkuu eli vaikuttaa kuin toista ei kiinosta yhtään mitään mistä puhut.
Enkä siis puhu nyt mistään ujosta tai hiljaisesta, sillä kyllä hekin osaavat kysymyksiin vastata ja keskustella itselleen mielenkiintoisita asioista ( kokemusta on).- pohdintaa vaan
Niin ja siis kysymykseen olenko tylsä tyyppi?
Omasta mielestäni en ole kovin hääppönen tai " hauska" henkilö. Tosin sekin tietenkin riippuu seurasta ja toisten kanssa tulen toimeen ja toisten en. Huumorinikin on melko outoa ja kuivaa vaikka huumorintajuinen olenkin ja tuntuu että moni keksii parempaa huumoria kuin minäkin, tosin sekin riippuu varmaan taas henkilöistä. Eli kai se riippuu seurasta olenko tylsä vai en.
- siira
Tylsä mies on sellainen, joka puhuu vain itseään kiinnostavista asioista, kuten autoista tai armeija-muisteluja. Eikä osaa ottaa huomioon naista ja kuunnella häntä ja keskustella.
- plussasin itsekin
Ei kai siinä kaikessa paineessa kerkeä, koska miehen velvollisuus on olla showta vetävä tekijä, siinä missä nainen saa olla pelkkä kokija, istua mukavasti tuolilla popcornia syöden.
Helppoa se on, kun vaativin tehtävä on laittaa joko peukun ylös tai alas.
- noniin.
Tylsä tyyppi on omasta mielestään tylsä, vaikka ongelma on tosiasiassa siinä, että on ruma. Esteettisesti epäkelpo.
Ei siinä mitkään epätoivoiset hurmauspuheet auta. - Anonyymi
Se on pikemmin mälsyyttä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822