Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rytmimunat
rytmimunat
rytmimunat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
138
Kommenttia
5590
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Herää kysymys? Käskikö joku sulkea kanavat?
18.10.2015 23:36
Kiitoksia kovasta yrittämisestä S24. Saatte minut uskolliseksi kuluttajaksi koko ajan.
18.10.2015 23:35
On selvää, ettei chat tule tänään toimimaan.
18.10.2015 23:34
Toimiiko vai ei?
18.10.2015 23:33
Prioriteetti on chat
18.10.2015 23:33
Minä olen vain vähäinen loppukäyttäjä, mutta jos palvelun taso on tätä laatua, teen asialle jotain
18.10.2015 23:32
Tietenkään kukaan ei ilmoita mitään. Tyypillistä, ilmoittavat parin kolmen päivän päästä, jos silloinkaan. Me olemme vain karjaa.
Me emme maksa mitään, mutta me luomme liikenteen, jonka perusteella jokaikinen S24-tyyppi saa palkkansa.
18.10.2015 23:31
Maailmassa on muitakin verkkoja ja chatteja, oletan että Suomi24 tietää tämän.
18.10.2015 23:28
Odotin niin kovasti tapaavani ystäviäni chatissa. Toisaalta se ei ole pois keneltäkään jos en heitä tapaa.
18.10.2015 23:27
Maailma muuttuu, emme voi odottaa kehittyneen yhteiskunnan palvelujen jatkuvan loputtomiin, varsinkaan kun yhteiskunta ei kehity, vaan degeneroituu.
18.10.2015 23:26
Onneksi palstat toimivat vielä.
18.10.2015 23:25
Minusta on outoa, kenties jopa salaliittoteorian arvoista, ettei chatin sulkemisesta tiedoteta etukäteen.
18.10.2015 23:24
Odottelen chattia
18.10.2015 23:23
Olen iloinen Sympatiaan irtisaamista ajatuksista. Lentopelko ei välttämättä ole kokemusta epäonnistumisesta vaan pikemminkin heikkoudesta.
En tiedä syytä sisareni alkoholismiin, tai kenenkään. Meidän kotimme ei ollut turvaton.
Ajoittain myös minä käytän alkoholia runsaasti. Minulla ei kuitenkaan ole samaa alkoholistin stigmaa kuin isosiskollani.
Sisareni on antanut mennä ja hän on saavuttanut asioita joista minä voin vain unelmoida. Toki hän on maksanut huolettomasta menemisestään terveydellään.
Sisarellani on perhe, joskin hyvin hajonnut, mutta hänellä on lapsia.
Itselläni ei ole mitään vastaavaa.
Nyt alamme nähdä niitä oikeita tunteita, joista uni omituisia kuviaan muodostaa. Kiitos avusta tulkitsijat.
18.10.2015 23:15
Kiitoksia Tulkintaalle ja Sympatiaalle.
Minulla oli oma käsitykseni unesta ja sen tarkoituksesta ennen kuin jätin sen tänne. Unijukka avasi sitä omalla tavallaan suuntiin, joita en olisi voinut itse ajatellakaan.
Tulkintaalle voin sanoa, että kertomasi kaltaisia ajatuksia minulla on varmasti ollut. Toisaalta unennäkijä saattaa pelätä samaa kohtaloa siskonsa kanssa.
18.10.2015 23:04
Mielenkiintoni UFOihin on samaa luokkaa kuin vaikkapa Loch Nessin hirviöön. Olisi kiva tietää asioita ja toivon edellä mainittuja olevan jossain muodossa olemassa. Minulla itselläni ei kuitenkaan ole mahdollisuutta selvittää niiden olemassaoloa muuten kuin Youtubea seuraamalla.
Epäilemättä moni yhteisö olisi sopivasta maksusta hyvinkin halukas kertomaan minulle mitä ihmeellisimpiä ja mielikuvituksellisempia totuuksia ja tosiasioita maailmasta ja ihmisen tietoisuuden reunoilla tapahtuvasta toiminnasta. Jostain syystä tämä tieto on kuitenkin varattu vain valituille ja sovitun maksun suorittajille.
Filosofisesti en usko tiedon ja totuuden olevan luonteeltaan salaista. Toki tietoa ja totuutta voidaan yrittää salailla, mutta tieto tahtoo vapaaksi kuten tekee myös totuus.
Minä kuvailisin totuutta parhaiten tajunnantilana joka ei jätä sijaa epäilykselle. Tieto puolestaan voi olla valhetta, totuutta taikka sekä että. Kaikki mitä ihminen ottaa aisteillaan vastaan on tietoa.
Ihmiset eivät halua epäillä, he haluavat tietää ja uskoa. Monet ovat valmiita maksamaan, että pääsevät epäilyistään. Kohdistuivat epäilyt mihin tahansa.
Tässä piilee niin sanottujen karismaattisten johtajien lumous. Heidän kykynsä tuoda sanomansa esille on niin vakuuttavaa, että rationaalinenkin henkilö saattaa langeta lumoukseen. Kun joku ilmaisee ydintä myöten palavaa uskoa johonkin asiaan, vahvistaa se myös kuulijan horjuvaa vakaumusta.
Jos jollakulla tällaista kykyä on, voi hän käyttää sitä uskomansa asian esiin tuomiseen, mutta myös kuulijoidensa manipuloimiseen taloudellisen hyödyn taikka muun edun saamiseksi.
Joillekin totuus on vain vakuuttavin äänenpainoin tehty esitys, jotkut vaativat totuudelta enemmän.
18.10.2015 22:55
Kiitos, Tulkintaa, avasit uusia väyliä. Rasitteena kokemista en ollut uskaltanut oikeastaan tietoisesti ajatellakaan.
Tässä vaiheessa voin lisätä, että isosiskoni on alkoholisti ja kärsii diagnosoidusta maksakirroosista.
En ajatellut asiaa kun olin uneni nähnyt, mutta yhdessä lähteminen saa uusia merkityksiä.
17.10.2015 00:05
Jäi tuohon ylläolevaan lisäämättä eräs puoli unesta.
Urheiluautot ovat seksikkäitä.
Autolla ajamiseen voidaan liittää eroottisia mielleyhtymiä. Autoa ohjataan käsin ja kova vauhti tuntuu pitkälti samalta kuin orgasmi. Se ei saa aikaiseksi samanlaisia kehollisia reaktioita, useimmiten, mutta tunteen tasolla kokemus on pitkälti samanlainen.
Kovassa vauhdissa näkökenttä supistuu ja omat kyvyt vaikuttaa tapahtumiin vähenevät tapahtumien edetessä. Kun vauhtiin on päästy, on jarruttaminen vaikeaa, ennenkuin pelkko voittaa. Toisin sanoen ennen kuin koetaan huippu.
Yllä mainittu huomioiden, uneesi liittyy myös seksuaalinen näkökulma.
Jokin huippuseksikäs kaatoi sinut kumoon. Se ei kuitenkaan estänyt sinua toimimasta "liikenteessä" eli seksikumppanien kanssa.
Olit tyytyväinen ajosuoritukseesi. Tämä voisi viitata joko onnistuneeseen sukupuoliyhteyteen jonkun kanssa, mutta luultavimmin autoeroottisiin tuntemuksiin.
Olit tyytyväinen elämään ilman seksikästä ajoneuvoa ja pääsit huipulle omalla autollakin eli omin keinoin.
Kiitos unesi jakamisesta.
16.10.2015 23:58
En ole lukenut lehtijuttuja, mutta jos ne pitävät sisällään, mitä on annettu ymmärtää, olen pahoillani uhrien puolesta. Omaisten puolesta pahoillaan oleminen onkin vaikeampaa.
Väkivalta, piinaaminen ja kiusaaminen on rikollisuutta. Tällaisen väkivallan, piinaamisen ja kiusaamisen kohdistuessa omaisiin, on kyse pahuudesta. Turha vedota mihinkään, mikään kristinuskon auktoriteetti ei käske, pyydä taikka suosittele ryhtymään tällaiseen väkivaltaan.
En tiedä tapauksen yksityiskohtia.
Monesti ryhmät kokoontuvat yhteen, mutta kaikissa näissä ryhmissä ei ole alkuperäistä sanomaa. On halua eristäytyä, lahkoutua, on halua taistella, ja lopulta alkuperäinen sanoma hukkuu. Voi niitä jotka saarnaavat vihaa.
Vaikka Sanassa kehoitetaankin hakkaamaan irti vasen käsi jos se syntiin houkuttaa, ei se silti oikeuta lyömään ja piinaamaan toista, saati sitten omaa lastaan. Jokainen kilvoittelee itse, ette voi tehdä sitä toisten puolesta, ette ainakaan väkivalloin.
Kuinka voidaan nähdä rikka toisen silmässä ja olla näkemättä hirttä omassa?
Eikö Kristus kuollut ristillä syntien tähden?
Kuinka kukaan voi kiduttaa ja lyödä toista Kristuksen nimissä?
16.10.2015 23:40
Olen käsittänyt, että monet ihmiset uskovat, että paikkoihin voi jäädä muistoja tapahtumista. En tätä aikoinani pohtinut, mutta myöhemmin olen leikitellyt ajatuksella, että kenties näin jotain mitä siellä päin joskus tapahtui. Näkemäni muistutti kertomuksia evakkojen kulkemisesta.
En kuitenkaan pysty sanomaan mihin ilmansuuntaan ihmiset olivat menossa. Tiedän olleeni jossain Etelä-Karjalassa tai ainakin niillä seuduilla. En pysty sanomaan onko sillä paikalla ollut tietä sotien aikana tai sitä ennen. Ovathan ihmiset tietysti voineet samota pitkin salojakin, mutta pidän sitä erittäin epätodennäköisenä, heillä oli sentään eläimiä mukanaan. Vaikka tapahtumasta on 20 vuotta, muistan silti elävästi yhden lehmän jota vedettiin kaulaan sidotusta narusta.
Kokemus oli kaiken kaikkiaan voimakas ja mieleenjäävä.
Nimimerkki Kokemusmaailma, lukisin mielelläni näkemistäsi ja kokemistasi tapahtumista. Varoitan kuitenkin, että suhtaudun asioihin asenteella, jossa molemmat jalat ovat maassa. Asenteestani huolimatta olen kiinnostunut, että joku on kokenut jotain samankaltaista. Kenties kokemasi auttaa selittämään omaa kokemustani.
Kiitos vastauksestasi.
16.10.2015 23:15
244 / 280