Vapaa kuvaus

Aloituksia

21

Kommenttia

4456

1. No+mä++en+oon+kauheesti+tainnu+tuosta+kehityksestä+mennä+sekaisin,+taidan+olla+enempi+kehityksen+jarru.+Älykännynkin+hommasin+vähän+pitkin+hampain+pari+vuotta+sitten,+mut+hyvin+vähän+käytän+esim.+internetiä+siinä,+että+edelleen+vaan+ne+perustoiminnot,+soittaminen,+tekstarit+ja+no+whatsuppi.+Kirjoittaminen+kännykällä+on+hankalaa+ja+tietsikkaakin+näppäilen+kahdella+sormella,+et+on+töissä+nuorilla+hauskaa+mun+kustannuksella.+Selfietkin+on+jääny+ottamatta,+kun+kerran+kokeilin+ja+mikä+hirvitys+sieltä+tulikaan,+kyllä+oli+paksulti+kaulaa.+Tyttäret+toki+opastivat,+et+pitäis+ottaa+ylhäältä+päinMut+onhan+se+surullista+seurattavaa,+miten+kännykät+on+kasvanu+käteen+kiinni,+eikä+tavallaan+enää+yhdessä+tehdä+mitään.+Sitten+internetissä+on+kaikkea+saatavilla,+kaikkea+pitää+kokeilla+kun+mikään+tavallisempi+ei+tunnu+enää+miltään+Mä+oon+joskus+sanonu+et+tää+internet+on+saatanan+keksintö,+jolla+se+nykyään+hallitsee++mailmaa.+Ihminenhän+on+luonnostaan+utelias,+haluaa+tietää+kaikesta+kaiken,++eikä+jäädä+mistään+paitsi,+niin+on+ollu+ikiaikain,+kun+siitä+hyvän-ja+pahan+tiedon+puusta+omenaa+haukattiin.Nää+keskustelupalstatkin+on+vähän+semmosia,+muokkaavat+ihmistä.+Huudellaan+mitä+sattuu+ja+luullaan+toisista+ihmisistä+ties+mitä.+Saattaa+käydä+niinkin+et+todellisuudentajukin+hämärtyy+varsinkin+jos+veivaa+juttuja+joissa+ei+ole+päätä+eikä++häntää.+Itsekin+välillä+ja+varsinkin+lomalla+ollessa+yritän+pitää+ns.+somepaastoa+ja+tarttua+hetkeen+,+keskittyä++ympärillä+olevaan,+ajatuksella+kaukana+pauhaava++maailma.
  2. Rumpumusiikki+mainitaan+jo+otsikossa,+että+on+osana+aloitusta,+ns.+leipätekstiin++mukaan+on+sitte+otettu+rummutuksen+lisäksi+ne+kuuluisat+sarvetkin.Luin+aloituksen+jo+eileen+ja+aattelin,+et+jahas+taas+uus+aloitus+siittä+aiheesta+ja+aamulla+katoin+et+näyttää+joku+siihen+jo+vastanneen,+et+keskustelu+maailman+parhaasta,+improvisaatiosoitosta+yms.+pääsi+uuteen+alkuun+kun+se+edellinen+ny+poistettiin.+Erityisen+huvittavalta+kuullosti+tuo+"Nyt+hän+vain+näyttää+lopettaneen+ne+avauksensa+ja+varmaan+huomasi,+että+palstan+aihe+on+narsismi."No+sitte+keskustelua+yritetään+jatkaa+kysymyksillä,+mikä+vaikuttaa+siltä,+et+edelleen+pyritään+siihen++et+palstan+aiheena+on+nimenoman+se+rumpumusiikki+ja+se+tietty+henkilöNo+joo+tämmöstä+ny+tuli+mieleen+tästä