Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+mä++en+oon+kauheesti+tainnu+tuosta+kehityksestä+mennä+sekaisin,+taidan+olla+enempi+kehityksen+jarru.+
Älykännynkin+hommasin+vähän+pitkin+hampain+pari+vuotta+sitten,+mut+hyvin+vähän+käytän+esim.+internetiä+siinä,+että+edelleen+vaan+ne+perustoiminnot,+soittaminen,+tekstarit+ja+no+whatsuppi.+
Kirjoittaminen+kännykällä+on+hankalaa+ja+tietsikkaakin+näppäilen+kahdella+sormella,+et+on+töissä+nuorilla+hauskaa+mun+kustannuksella.+
Selfietkin+on+jääny+ottamatta,+kun+kerran+kokeilin+ja+mikä+hirvitys+sieltä+tulikaan,+kyllä+oli+paksulti+kaulaa.+Tyttäret+toki+opastivat,+et+pitäis+ottaa+ylhäältä+päin
Mut+onhan+se+surullista+seurattavaa,+miten+kännykät+on+kasvanu+käteen+kiinni,+eikä+tavallaan+enää+yhdessä+tehdä+mitään.+Sitten+internetissä+on+kaikkea+saatavilla,+kaikkea+pitää+kokeilla+kun+mikään+tavallisempi+ei+tunnu+enää+miltään+
Mä+oon+joskus+sanonu+et+tää+internet+on+saatanan+keksintö,+jolla+se+nykyään+hallitsee++mailmaa.
+Ihminenhän+on+luonnostaan+utelias,+haluaa+tietää+kaikesta+kaiken,++eikä+jäädä+mistään+paitsi,+niin+on+ollu+ikiaikain,+kun+siitä+hyvän-ja+pahan+tiedon+puusta+omenaa+haukattiin.
Nää+keskustelupalstatkin+on+vähän+semmosia,+muokkaavat+ihmistä.+Huudellaan+mitä+sattuu+ja+luullaan+toisista+ihmisistä+ties+mitä.+
Saattaa+käydä+niinkin+et+todellisuudentajukin+hämärtyy+varsinkin+jos+veivaa+juttuja+joissa+ei+ole+päätä+eikä++häntää.+
Itsekin+välillä+ja+varsinkin+lomalla+ollessa+yritän+pitää+ns.+somepaastoa+ja+tarttua+hetkeen+,+keskittyä++ympärillä+olevaan,+ajatuksella+kaukana+pauhaava++maailma.
29.05.2019 10:56
"Ennen+oli+erilaista.+"
Niin+itse+olen+syntynyt+50-luvun+lopulla+ja+täytyy+kyllä+sanoa,+et+maailma+on+muuttunut,+kehitys+on+ollut+huimaa.+
Tiedä+sitte+onko+se+kaikki+kehitys+hyvästä+vai+pahasta.
28.05.2019 18:51
"Meitä+on+erilaisia+ihmisiä+ja+kuuluukin+olla.+Yhdellä+vipottaa+yksi+ratas,+toisella+toinen.
Kukaan+ei+ole+täydellinen."
Näimpä+juuri,+näköjään+aina+välillä+täältä+jonkun+helmenkin+löytää.
28.05.2019 18:43
No+se+ero+ny+ainakin+on,+et+minä+en+puhu+soittamisesta/soittajasta+vaan+enemmän+kommentoin+sinun+toimintaasi
24.05.2019 11:03
"Aivan+skitso+kommentti."
Niin+outoa+on,+voisiko+se+olla+niin,+että+hän+luulee+minua+siksi+vainoajaksi
24.05.2019 10:19
Niin+kommentoin,+että+
"Jostain+mielen+syövereistä+tuli+täs+kohtaa+mieleen+jostain+lukemaani+,+et+valehtelijat+ja+narsistit+puhuvat+usein+itsestään+kolmannessa+persoonassa.+"
Se+on+vaan+ajatus,+joka+tuli+mieleen+lukiessani+sun+juttujas++eikä+mikään+syytös+sinun+idoliasi+kohtaan.++
Et+taida+ymmärtää,+et+keskustelen++sinun+kanssasi,+enkä+edelleenkään+ole+kiinnostunut+idolistasi,+enkä+hänen+soittotaidostaan.++Vaikutat+jopa+hieman+pakkomielteiseltä+sen+idolisi+suhteen,+kun+häntä+joka+väliin+yrität+tunkea.
Kaikki+mitä+ny+mukamas+tiedän+ko.+maestrosta+on+peräisin+sinulta.+minua+ei+kiinnosta+keskustella+idolistasi,+kun+en+häntä+tunne,+enkä+hänen+soittotaidoistaan+tiedä.+
Olishan+se+ny+pähkähullua+mennä++keskustelemaan+johonkin++muusikoiden+nettiin+suomi+24+palstalla+olevasta+henkilöstä+,+joka+ei+ole+edes+muusikko,+vai+oletko+sinäkin+musiikin+ammattilainen.+Tunnetaanko+sinutkin+siellä.+
No+joo+tämmöstä+tänään+,+eiköhän+tää+taas+riitä+tällä+erää.+Yritän+ryhdistäytyä,+Onneksi+oon+saanu+jotain+muutakin+tänään+aikaan+ja+sokerina+pohjalla+Suomi+voitti+Ruotsin+jatkoaika+maalilla.
24.05.2019 00:42
"Alat+olla+ihan+samanlainen+soittajasta+jankuttaja+kuin+se+toinenkin+tapaus"
No+samaa+voi+sanoa+sinusta,+systeemi+näyttää+tällä+hetkellä+saldoksi++23+vastausta.+Melkoinen+määrä.
23.05.2019 23:31
Nin+kuten+ny+jo+totesin,+niin+olet+ilmisen+tosissasi+asiasi+suhteen,+mut+mua+vaan+silti+epäilyttää
Huvittaa+tuokin,+"Voit+myös+lääkäriltä+kysyä,+onko+motorisesti+vastaavaa+soittajaa+ollut+koskaan+aiemmin+maailmassa."
Mistäs+lääkäri+sen+tietäis+kun+ei+tiedä+varmaan+ko.+soittajasta+mitään.+Hulluna+varmaan+mua+pitäis.
Näköjään+sun+maailmaas+ei+mahdu+muuta+kuin+tuo+soittaja.+Tunnut+tietävän+kaiken+hänestä,+et+ilmeisesti+olette+ikäänkuin+paita+peppu
Jostain+mielen+syövereistä+tuli+täs+kohtaa+mieleen+jostain+lukemaani+,+et+valehtelijat+ja+narsistit+puhuvat+usein++itsestään+kolmannessa+persoonassa.
23.05.2019 23:18
"Mitä+sekavaa+siinä+on+jos+todetaan+musiikin+ja+soittamisen+harjoittelun+kehittävän+aivoja+ja+niiden+rakenteita?+"
Nii+selitäs+ny+uudestaan+,+miten+ne+sarvet+oikein+kasvoi,+kun+kerran+näyt+ihan+tosissasi+olevan+asian+suhteen,+kun+en+voi+tarkistaa+siitä+edellisestä+selityksestäsi,++kun+se+on+poistettu
Toinen+asia,+mikä+ihmetyttää,+miksei+muilla+soittajilla,+ole+sarvia
Mitä+tulee+ammttilaislta+kysymiseen,+niin+lääkäri+kaiketi+sit+olis+oikea+henkilö+vastaamaan+tuohon,+et+voiko+aivokurkiainen+kasvaa+niin+suureksi+et+se+näkyy+päällepäin
Mun+käsittääkseni+kallon+luut+aikuisella+on+niin+kovat,+ettei+ne+enää+muovaannu,+et+jos+siellä+joku+päässä+kasvaa+liiaksi,+niin+se+aiheuttaa+painetta+ja+täytyy+laittaa+suntti.+Pienillä+lapsilla+on+vielä+ei+asia,+kallo+ei+ole+vielä+täysin+luutunut,+koska+aivot+kasvavat+vielä+vielä+noin+kolmivuotiaaksi.
23.05.2019 22:05
Sinä+näköjään+kehittelet+päässäsi+kaikenlaisia+väiteitä+minusta,+mutta+totuus+sitte+on+toinen+juttu.
En+koe+olevani+mikään+narsismi-mielisairauden+aisantuntija.+Asiantuntijuus+minun+mielestäni+jo+vaatisi+jonkinlaista+koulutusta++ja+opiskelua,+niin+narsismista+kuin+mielisairauksistakin.+
Sellaista+minulla+ei+mutta+toki+luettua+on+tullut+yhtä+sun+toista+aiheen+tiimoilta,+että+saatan+toki+viitata+joihinkin+asiantuntijoihin,+mutta+laitan+myös+linkin+siitä+kenen+asiantuntijuutta+lainaan.+
Mitä+uskomiseen+liittyen+siihen+sinun+idoliisi+liittyen+,+niin+alusta+asti+olen+naureskellut+niille+sarvijutuille,+luin+niistä+eka+kerran+sieltä+huumeet+palstalta.+
Yllätys+sitten+olikin,+että+se+ilm.+olikin+sun+keksimä+juttu,+että+kovin+on+sekavaa,+kirjoititko+sinä+sitte+sen+joulutarinan+sitte+missä+sarvista+puhutaan.+
Siinä+poistetussa+ketjussahan++selitit+miten+aivokurkiainen+treenaamalla+kasvaa,+sulla+oli+oikein+joku+iso+lukukin+tuntimääristä,+samoin+oli+juttua+myeliinistä+yms.+
Että+hyvinkin+sekavaa+settiä+tuntuu+tää+olevan.+
En+hevin+usko+monienkaan+uskovan+näitä+juttuja,+mutta+ymmärrän+kyllä,+että+ne+sinulle+on+täyttä+totta.
23.05.2019 19:34
"Ja+sitten+olet+sinä,+jolla+ei+ole+selvästi+mitään+sanottavaa+koko+asiaan,+mutta+silti+koet+tarpeelliseksi+osallistua+keskusteluun."
No+aiemmin+jossain+jo+taisin+sanoakkin,+et+mus+on+semmonen+vika+et+välillä+innostuu+osallistumaan+turhanpäiväisyyksiinkin.+
No+ehkä+tää+mun+typeryys+viihdyttää+sinuakin,+vaikka+sun+mielestä+kommenteissani+mitään+asiaa+olekkaan.+Joku+sua+ny+kuitenkin+ajaa+kommentoimaan+näihin+juttuihin.+Katoin+et+peräti+11+kommenttia+oli+tullu+(systeemi+ilmottaa).++Tiedä+vaikka+itse+olisit+se+narsisti,+joka+hykertelee
Sekin+vähä+kummaa,+et+sanottavansa+pitää+pätkiä,+mut+olisko+taustalla+jotain+sellaista,+et+haluaa+ketjuun+mahdollsimman+paljon+pituutta,++kun+ne+lukumäärätkin+tuntuu+olevan+jollein+tärkeitä.
Mitä+tulee+tuohon+
"Sellainen+käytös+tosin+sopii+narsistille,+joka+ei+itsessään+mitään+vikaa+näe+koskaan.+"
Niin+voisit+itsekin+pohtia+tuota+asiaa+oman+toimintasi+kannalta.+Ainakaan+täältä+katsoen+tuo+sinun+jankkaamisesi+ei+ole+järkevää.+Vielä+jos+mukamas++täs+on+joku+muukin+henkilö+kun+sinä,+niin+et+ole+"pekkaa+parempi",+kun+samalla+tavalla+seuraat/vainoat++sitä+narsistia,+joka+taas+puheittesi+mukaan+seuraa/vainoa+sitä+sun+idoaliasi.
23.05.2019 16:46
"Onko+mielestäsi+tervettä+jankuttaa+aamusta+iltaan+että+soittaja+ei+ole+maailman+paras?"
Niin+ylempänä+jo+kommentoin+tähän+tapaan
"Kumpiko+on+kumpi,+vai+molemmatko+ovat+narsisteja+vainoavat/kisaavat+keskenään+samasta+asiasta+vuodesta+toiseen,+eikä+ymmärrä+lopettaa.+"
Sivusta+seuraten,+mun+mielestä+molemmat+ovat+kaheleita,+jollei+sitte+kyseessä+ole+yksi+ja+sama+henkilö
23.05.2019 14:46
Niin+sinulle+tää+"maailman+paras+improvisaatio+juttu"+tuntuu+olevan+elämää+suurempi+asia,+kun+jaksat+jankuttaa+samaa+asiaa+vuosikausia.+
Pakostakin+sitä+miettii,+et+onko+täs+anoonymin+takana+maestro+itse+jankuttamassa.+
Mikä+mun+mielessä+herättää+epäilyjä+henkilön+mielenterveydestä+,+koska+jos+on+maailman+paras,+niin+tuskin+sitä+ns.+terve+ihminen+jankuttaisi+päivästä+toiseen+suomi24+palstoilla.+
Eiköhän+se+"maailman+paras"+ny+enempi+viihtyisi+muiden+alan+harrastajien+ja+hänen+soittotaitoaan+arvostavissa++piireissä.+
Mutta+joo,+tää+on+tämmöstä,+voi+olla+ettei+moista+henkilöä+ole+ees+olemassakan,+on+keksitty+juttu.+Jos+niin+on+,+niin+tuntuu+vielä+hullummalta.
Ei+tiedä,+mut+jotenkin+outoa+vaan+on,+et+joku+tämmöseenkin+touhuun,+saman+asian+jankuttamiseen+lähtee+päivästä+toiseen,+aamusta+iltaan,+päivästä+toiseen,++ja+jos+oikeen+oon+ymmärtänyt+niin++ilm.+vuodesta+toiseen.+
Melkoista+fanitusta+kyllä+joo
23.05.2019 14:17
"Kyllähän+narsistit+jaksavat+vainota+uhrejaan+jopa+vuosikausia."
Niin+täs+jutus+on+niinku+kaks+jotka+jankuttaa+samaa+asiaa,+toinen+hokee+maailman+parasta+ja+sit+toinen+joka+väittää+vastaan/vaatii+todisteita.+
+Molemmat+tosiaan+hokee+suurin+piirtein+samaa+lausetta+päivästä+toiseen.+Kumpiko+on+kumpi,+vai+molemmatko+ovat+narsisteja+vainoavat/kisaavat+keskenään+samasta+asiasta+vuodesta+toiseen,+eikä+ymmärrä+lopettaa.+
Ohan+noita+kaikenlaisia+maailman+parhaita,+mut+ei+niistä+sen+kummempaa+meteliä+pidetä+silloinkaan+vaik+joku+tykkäis+jostain+toisesta+enemmän
En+tiedä+mitä+ovat+mutta+yhtä+kaheleita+mun+mielestä+molemmat+vai+onko+tää+"kaikki"+vaan+yhden+miehen+shouwta
23.05.2019 13:52
"miksi+puhut+rummunsoitosta,+vaikka+se+aiheena+ei+mielestäsi+sovi+palstalle?"
Niimpä+juurikin,+tuo+pisti+silmään+minuakin+ja+tosiaan+aattelin,+et+jahas+uutta+aloitusta+"siittä+aiheesta"+pykätään.
Jotensakin+huvittavaakin,+kun+ny+silmälin+noita+tämän+ketjun+kommentteja,+et+miten+samanlaisiakin+lähes+sanasta+sanaan+ne+on.+
Miten+joku+jaksaakin+ja+mikä+on+motiivi,+ei+ymmärrä
23.05.2019 10:57
Rumpumusiikki+mainitaan+jo+otsikossa,+että+on+osana+aloitusta,+ns.+leipätekstiin++mukaan+on+sitte+otettu+rummutuksen+lisäksi+ne+kuuluisat+sarvetkin.
Luin+aloituksen+jo+eileen+ja+aattelin,+et+jahas+taas+uus+aloitus+siittä+aiheesta+ja+aamulla+katoin+et+näyttää+joku+siihen+jo+vastanneen,+et+keskustelu+maailman+parhaasta,+improvisaatiosoitosta+yms.+pääsi+uuteen+alkuun+kun+se+edellinen+ny+poistettiin.+
Erityisen+huvittavalta+kuullosti+tuo+"Nyt+hän+vain+näyttää+lopettaneen+ne+avauksensa+ja+varmaan+huomasi,+että+palstan+aihe+on+narsismi."
No+sitte+keskustelua+yritetään+jatkaa+kysymyksillä,+mikä+vaikuttaa+siltä,+et+edelleen+pyritään+siihen++et+palstan+aiheena+on+nimenoman+se+rumpumusiikki+ja+se+tietty+henkilö
No+joo+tämmöstä+ny+tuli+mieleen+tästä
21.05.2019 11:52
Niin+aloittajan+mukaan+palstan+aihe+on+narsismi,+ei+rumpumusiikki.+
Kuitenkin+aloittaja+itse+näyttää+olevan++kiinnostunut+tietämään+lisää+noista+henkilöistä,+joiden+asia+pyörii+sen+rumpumusiikin+ympärillä+ts.+haluaa+keskustelun+jatkuvan+tuosta+"tapauksesta"
Niinhän+se+meni+sen+hölöttäjän+kanssakin,+ko.+aloittaja+teki+myös+aloituksia+hölöttäjään+liittyen,+vaikka+toisaalla+sitten+mukamas+yritti+häätää+häntä+pois+palstalta.+
Että+aika+kaksinaamaista+näyttää++olevan.
No+itsekään+en+ole+itseeni+tyytyväinen+kun+tulee+välillä+osallistuttua+näihin+typeryyksiin,+mutta+siltä+osin+tyytyväinen+kun+se+eilinen+ketju+näyttää+poistetun.
21.05.2019 09:30
"Aika+turhaa+hommaa,+koska+yksikään+heistä+ei+ole+koskaan+tehnyt+vastaavia+harjoituksia+mitä+Mikke.+"
No+eipä+tietenkään,+eikä+ko.+Mikke+taida+vissiin+käydä+keikoillakaan+kun+ei+kukaan+häntä+tunne/tiedä
20.05.2019 15:17
Noh,+pitäneepä+ny+alkaa+tiirailemaan++muusikoiden+päiden+kokoa+kun+käy+keikoilla.
20.05.2019 15:08
Ny+alat+kyllä+kuullostaa+noine+aivohöpinöidesi+kanssa+siltä+itseoppineelta+aivotutkijalta,+joka+esitteli+tutkimuksiaan+jossain+vaiheessa+hyvinkin+runsaasti.+Kertomansa+mukaan+joku++osa+hänenkin++aivoissaan+kasvoi,+en+muista+mikä+se+oli.,+enkä+hänenkään+satoja+viestejä+viitsi+alkaa+kahlaamaan.+Myös+nuo+suuret+luvut+kuuluivat+hänen+repetuaariinsa.
20.05.2019 14:49
16 / 223