Vapaa kuvaus

Aloituksia

21

Kommenttia

4456

1. "Se pieni paksu narsistiännä, jolla oikeasti oli vaikeuksia edes saada naista sänkyynsä, liitetään täällä hanakasti heti kirjoittajaan, jos ynnälle tulee mieleen, että kirjoittaja kirjoittaa hiukankin samantapaisesta asiasta kuin pieni paksu punakka pönäkkä ännä on maininnut."

Tsih, niin kyllä, liitin ännäni tuon kirjoittajan kertomaan asiaan(=seksihetkien nauhoittaminen) en varsinaisesti ko. kirjoittajaan/ihmiseen joka viestin josta en oikeasti tiedä mitään..

Kuten jo mainitsin, uskoisin tuon himolissun olevan jonkun narsistin kuvitteellinen hahmo, jolla on vaan tarkoitus saattaa nainen tietynlaiseen valoon...tyyliin kaikki naiset on "sellaisia"...

Ihan oikeasti uskoisin että monikin joka täällä palstalla on enemmän ollut on tietoinen siitäkin, että osa tarinoista on täysin kuvitteellisia.

Tiedä sitten minkä tyyppiset ihmiset niitä keksii ja mitä niillä haetaan, onko se oma elämä vaan tylsää, mutta joistain tarinoista tosiaan on aistittavissa myös se narsisteille hyvin tyypillinen naisviha, joka tulee ilmi, että naisesta pyritään antamaan hyvin typerä kuva, kuin myös viime aikoina näitä, että kun se narsisti on niin ihana sängyssä...

Tuokin on asia jonka olen monesti maininnutkin liittyvän ännäni juttuihin, että hänen nykyinensäkin rakastui oitis palavasti/silmittömästi ensi kerran pelkkää seksiä saatuaan, vaikka oli kuulemma naimisissa(narsistin kanssa) ja tietoinen ännäni seurustelusta ja minustakin...

Etten tiedä hänen naistensa lukumääräästä muuta kuin sen, etttä silloin kun meillä oli se suhde, niin hänellä oli alkuun yksi nainen minun lisäkseni, jonka ihan olen nähnyt livenäkin, mm. kävi joskus hänen kanssaan äitiään katsomassa työpaikallanikin, joka suhde kuulemma sitten päättyi ja kuvioon tuli tuo nyksä jonka olemassaoloon en edes aluksi uskonut, mutta hänetkin sitten näin livenä tuossa männä kesänä ännäni seurassa...

Että älä huoli, en usko tuohon himolissuun, enkä usko tuohon ännän antamaan naiskuvaan nyksästäänkään, enkä moniin muihinkaan menneen ännäni juttuihin enkä usko kaikkeen täälläkään...

Kuhan vaan panen merkille noita samankaltaisuuksia nykyään joskus huvittuneena välillä epäuskoisenakin, että ihan oikeestiko se naisen/rakkauden halventaminen/yritys saattaa nainen/rakkaus naurettavaan valoon tavalla tai toisella voi olla narsistiseen persoonallisuushäiriöön liittyen niin syvässä...
  2. "Me muut jatkamme elämäämme ja löydämme onnea ja kaikkea kivaa ja hienoa elämäämme. Suhteemme ovat normaaleja ja me rakastamme ja meistä pidetään. Narsisti ei tuota päivää näe. "

Juu tuosta olen samaa mieltä...ihan minullakin on muutakin elämää kuin tämä täällä, ännä suhteeni/tuo mitätöinti yms. kuuluu menneisyyteen...

Tiedostan itsekin, että välillä tulee ihan liikaakin juututtua tähän aiheeseen, mikä käsittääkseni kuuluu useinkin näihin narsisti suhteiden jälkimaininkeihin..

Mieli ei hetikohta kaikkia omia ajatuksiaankaan narsisteista hyväksy totena vaan kaipaa ns. "lisätodisteita"...monetkin tulevat tänne juurikin tuostakin syystä...

Mutta poistuttuani tämän aiheen piiristä kykenen ikäänkuin nollaamaan tämän aiheen ja palaamaan ns. muihin aiheisiin, ihan samoin kuin toimitaan monissakin ihmissuhdetöissäkin...

Jo avioeroni jälkeen aikoinaan ihan opettelin ns. tietoisesti mielen hallintaa kuin ns. läsnäolon taitoa kulloisessakin hetkessä...ettei ne ikävät ajatukset pilaa kulloistakin käsillä olevaa hetkeä...

Ettei sillä narsistilla ny mielestäni mitään maagisia kykyjä ole, ihminen itse voi vaikuttaa siihen mitä kulloisenakin hetkenä ajattelee...

Itselläni nykyään kun kaikesta on jo aikaa niin voi näistäkin asioista/menneestä kokemuksestaan keskustella ikäänkuin kauempaa katsoen...

Tähän aiheeseen liittyen, "narsistit niin hyviä sängyssä" niin itse ajattelen, että tuonkintapainen kehuskelu liittyy mielestäni narsistiseen toimintamalliin...

Että tiedä sitten monenko tämän tyyppisen tarinan taustalla onkin se narsisti itse...ja edelleen yrittää saattaa naiset "sellaiseen valoon" että ne sitä munaa vaan haluaa...

Että samantyyppisiä ajatuksia naisista esitti se muinainen ännänkin, mitä täällä palstallakin saa lukea...ja tosiaan nykyään ajattelen noista "narsisti niin hyvä sängyssä" tarinoista, että niiden taustalla saattaa hyvinkin olla se narsisti itse itseään pönkittämässä...
  3. " "Sellaiset" valot on enemmänkin kunkin lukijan omien korvien välissä."

Niin ihan tuon olen myöntänytkin, minun mielestäni, minusta tuntuu, olen sitä mieltä jne...

Syykin siihen on selvä, ollaan narsisti palstalla, ja edelleen tiedetään narsistit vihaavat/halveksivat naisia...mitätöivät/esineellistävät myös seksissä...

Vaikka minä ny tässä olen yksin tällä palstalla puolustamassa tätä näkökantaani niin tiedän lukuisia narsistien uhrien kertomuksia lukeneena etten ole yksin tätä mieltä...
  4. "Kai se on vähän toisenlaista oleminen, jos on tuollaista seksiä tai sitten vain ollaan mökötetään ja välillä haukutaan."

Edelleen ajattelet kovin mustavalkoisesti ja hivenen mielestäni seksikeskeisestikin...ikäänkuin olisi seksiä ja jos ei jostain syystä ole niin sitten mökötetään...

Kuule kun elämässä on paljon muunkinlaista yhdessäoloa/läheisyyttä/hyvänolon tuottamista naisen ja miehen välillä, kuin että se pannaan sinne ja sitten jyystetään...

Ihan kävelläänkin käsikädessä, pussaillaan, nojaillaan toisiin, kosketellaan toista, hipaistaa niskaa, käsivartta, hiuksia läheisyyden merkiksi..niinikään lähekkäin tanssiminen voi olla hyvin eroottista, kuin hieronta, kosteus/aurinkovoiteen sively toisen iholle, jotkut ed. mainitut tilanteet johtavat yhdyntään, mutta aina se ei ole ns. päämäärä/itsetarkoitus...

Mutta noh, toisille ilmeisesti on yhdyntä/orgasmi joka päivä se välttämättömyys, kun taas toisille ei...yhtä ainoaa oikeaa tapaa tuskin on tuonkaan asian suhteen, mutten usko, että parisuhde ilman jokapäiväistä tuntien jyystöä on sen huonompi varsinkin jos muunlaista läheisyyttä/toisen huomoimista on paljon...

että on olemassa seksin lisäksi muitakin vaihtoehtoja kuin mököttäminen, mutta narsistien uhrien kertomuksia lukeneena moni uhri on kokenut tuon jatkuvan seksin jopa useita kertoja päivässä painostuksena, moni on kertonut että sairaanakin piti sen narsistin seksuuaaliset tarpeet tyydyttää...
  5. "Mielestäni himolissu puhui täysin asiaa. Ja tavallaan varmaan sinun ännäsikin puhui totta. Kyllä ne naiset varmaan ihan seksin takia hänessäkin roikkuivat."

Niin joo, himolissu on narsistin kanssa sen ihmepatukan takia ja sinä kertomasi mukaan otat sen narsistin kun tekee seksiä mieli, että olette samoilla linjoilla sen suhteen miksi narsistin kanssa kannattaa olla...

Mutta edelleen uskon että narsistin uhrien joukossa olette kuitenkin vähemmistönä...muutenkaan en tunne henk. yhtäkään naista joka käyttää tuollaista himolissun tapaista kieltä seksistä puhuessaan, mutta joo, saatan olla hieman vanhanaikainen siinäkin mielessä...

Mitä ännäni naisiin tuleee...niin heistä en tiedä, tuo nyksänkin rakastuminen oitis seksiä saatuaan lisättynä vielä sillä että on narsistin uhri/kuin että naiset sitä "pilua" tyrkyttivät /munaa halusivat jne...

On vain ännäni puhetta...joihin sinäkin ilmeiset uskot päätellen tuosta sinun (kyllä ne naiset varmaan seksin takia ännässä roikkuivat)...uskoohan narsistikin omiin juttuihinsa...

Siinä sposti kyhälemässäkin jonka uskon olevan kokonaan ännäni mielikuvituksen tuotetta, esiintyi nainen joka tuntui olevan "sen tarpeessa", että joka paikkaan sitä asiaa pitää tunkea...

Ja tunnetusti narsisti mieluusti käyttää jokaisen tilaisuuden esittääkseen naisen "sellaisessa" valossa...itsekin jouduin ilkeämielisten vihjailuijen kohteeksi(toiset pääsee liukkaille) joita en alkuun ymmärtänyt ollenkaan...

Nykyään narsisteista lukeneena olen viisaampi, kun tiedän heidän naisvihastaan kuin suhtautumisestaan seksiin...

Mutta noh, esitän näitä mielipiteitäni silloin kun tunnen siihen tarvetta, mutta ei se ny ole mikään este sille, ettette esim. sinä ja himolissu voisi keskustella keskenänne aiheesta/vertailla seksikokemuksianne narsistin kanssa...

Käsittääkseni täällä aiemmin noin selkeästi sinun nykytilannnettasi vastaavassa tilanteessa olevaa kirjoittajaa ole ollutkaan...

Vai vetikö tuo himolissu ny pohjat saamallaan parikolmen tunniin jyystöllään ja viidellä O:llaan vaikka joka päivä vai paneeko sun narsistisi paremmaksi...

Siis oikeestiko tämmöstäkin, kaikki keinot näköjään otetaan käyttöön narsistin kehumisessa...en tiedä välillä naurattaakin miten tärkeää jollekkin tuo seksillä retostelu/kehuminenkin voi oikeesti olla...