Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Se pieni paksu narsistiännä, jolla oikeasti oli vaikeuksia edes saada naista sänkyynsä, liitetään täällä hanakasti heti kirjoittajaan, jos ynnälle tulee mieleen, että kirjoittaja kirjoittaa hiukankin samantapaisesta asiasta kuin pieni paksu punakka pönäkkä ännä on maininnut."
Tsih, niin kyllä, liitin ännäni tuon kirjoittajan kertomaan asiaan(=seksihetkien nauhoittaminen) en varsinaisesti ko. kirjoittajaan/ihmiseen joka viestin josta en oikeasti tiedä mitään..
Kuten jo mainitsin, uskoisin tuon himolissun olevan jonkun narsistin kuvitteellinen hahmo, jolla on vaan tarkoitus saattaa nainen tietynlaiseen valoon...tyyliin kaikki naiset on "sellaisia"...
Ihan oikeasti uskoisin että monikin joka täällä palstalla on enemmän ollut on tietoinen siitäkin, että osa tarinoista on täysin kuvitteellisia.
Tiedä sitten minkä tyyppiset ihmiset niitä keksii ja mitä niillä haetaan, onko se oma elämä vaan tylsää, mutta joistain tarinoista tosiaan on aistittavissa myös se narsisteille hyvin tyypillinen naisviha, joka tulee ilmi, että naisesta pyritään antamaan hyvin typerä kuva, kuin myös viime aikoina näitä, että kun se narsisti on niin ihana sängyssä...
Tuokin on asia jonka olen monesti maininnutkin liittyvän ännäni juttuihin, että hänen nykyinensäkin rakastui oitis palavasti/silmittömästi ensi kerran pelkkää seksiä saatuaan, vaikka oli kuulemma naimisissa(narsistin kanssa) ja tietoinen ännäni seurustelusta ja minustakin...
Etten tiedä hänen naistensa lukumääräästä muuta kuin sen, etttä silloin kun meillä oli se suhde, niin hänellä oli alkuun yksi nainen minun lisäkseni, jonka ihan olen nähnyt livenäkin, mm. kävi joskus hänen kanssaan äitiään katsomassa työpaikallanikin, joka suhde kuulemma sitten päättyi ja kuvioon tuli tuo nyksä jonka olemassaoloon en edes aluksi uskonut, mutta hänetkin sitten näin livenä tuossa männä kesänä ännäni seurassa...
Että älä huoli, en usko tuohon himolissuun, enkä usko tuohon ännän antamaan naiskuvaan nyksästäänkään, enkä moniin muihinkaan menneen ännäni juttuihin enkä usko kaikkeen täälläkään...
Kuhan vaan panen merkille noita samankaltaisuuksia nykyään joskus huvittuneena välillä epäuskoisenakin, että ihan oikeestiko se naisen/rakkauden halventaminen/yritys saattaa nainen/rakkaus naurettavaan valoon tavalla tai toisella voi olla narsistiseen persoonallisuushäiriöön liittyen niin syvässä...
05.04.2014 14:15
"Että tässä ajatusleikkini, käy se joskus typerä p'skan jauhantakin työviikon nollaamiseenkin...narsistin taas voisin kuvitella hakevan/saavan lisää virtaa jyystämiseen tämmmösestäkin jutustelusta..."
Noh, tekee mieli vielä palata tähän "ajatusleikkiin" syystä, että pikkusen rupes itseä harmittaankin, että kaikenlaiseen p,skan jauhantaan sitä minäkin joskus täällä ryhdyn...
Mietin ensin että poistaisinko tuon vastaukseni mutta päädyin sitte siihen, että olkoot, ihminen minäkin vain olen, joskus typeräkin...
Mutta tekee mieli vielä mieli lisätä, että mitä minä oikeasti tästä ajattelen, niin himolissu tuskin on todellinen ihminen vaan hyvinkin narsistin itsensä luoma kuva naisesta tyyliin "kaikki naiset on sellaisia sitä munaa vaan"
Mutta vaikea on tietää sitä, että onko himolissun itsestään naisena antaman kuvan taustalla sitten oikeasti mies vaiko nainen, kun olen ymmärtänyt, että oli se narsisti mies tai nainen, niin he mieluusti halventavat naista...
Mitä tulee viimeiseen komenttiini, niin mm. Vakninkin mainitsee, että narsistit hakevat seksuaalista kiihotusta hyvinkin kyseenalaisin keinoin, että en tiedä ehkä se sitten lisää virtaa, kun halventaa naista tavalla tai toisella...
04.04.2014 19:51
"Oishan se aika veikeetä, näin perjantain kunniaksi, jos himolissu olisikin ännäsi vaimo. Mitäs siitä tuumaisit?"
Mitäkö tuumaisin, noh, voisin ajatella että siinä kaksi samanhenkistä löytäneet toisensa, että pitäisin sitä nappivalintana molempien osalta, ännääni pidän seksiaddiktina ja himolissu kertoi toisaalla, että pitää tuntien jyystöstä vaikka joka päivä...
Käsittääkseni himolissu on hyvinkin tyytyväinen "narsistiinsa" että tuskin hän mitään neuvoja täältä palstalta minkään "kauhean narsistin" suhteen tarvitsee...
Voisin kuvitella että tuolla himolissun tyylillä varmaan pärjäisi hyvinkin muinaisen ännänikin kanssa, vielä kun muistaa kehua henkilöä itseäänkin eikä vain kehuskella täällä palstalla...
Että tässä ajatusleikkini, käy se joskus typerä p'skan jauhantakin työviikon nollaamiseenkin...narsistin taas voisin kuvitella hakevan/saavan lisää virtaa jyystämiseen tämmmösestäkin jutustelusta...
04.04.2014 18:10
"Mie kuuntelen miun ja Ekin lemmenhetkiä nauhalta,siinä on perjantai biisiä kerrakseen.Taidan olla nymfomaani."
Noh, muinainen ännäni ja sinä olisitte sitte varmaan hyvin sopineet toisillenne, muistikuvani ja kertomansa mukaan hänelläkin oli tapana nauhoittaa seksihetkiään...sitä en tiedä oliko hänellä tapana kuunnella niitä...
Mutta joo kukin tyylillään elää ja tulee onnelliseksi, mukavaa perjantaita sinnekkin...
04.04.2014 16:00
Oliskohan tänään taas perjantai biisin vuoro, tuos töistä tulle radio soitti tätä, että täshän sitä sitte olis perjantain kunniaksi biisiä nimenomaan narsistimiehille...
http://www.youtube.com/watch?v=8CCr5iHZKcE
04.04.2014 15:03
"En vain pidä sanasta luuseri meijän kohdalla"
Niin asioihin on monenlaisia näkökulmia ja mielipiteitä riippuen ihmisestä... itse en edes usko, että "täysin tervettä/rikkumatonta" ihmismieltä on olemassakaan, kaikilla on enemmän tai vähemmän häiriöitä joissain tilanteissa/elämänvaiheissa...
Mitä tulee mainitsemaasi työelämään, niin onhan se nykyään aikas kaaottista, työtä pitäisi kaikkien tehdä, toisaalta työtä ei ole edes kaikille halukkaille ja mikä lasketaan työksi, sekö vain mistä maksetaan palkkaa...
Mutta joo, tuostakin aiheesta työelämä piisaisi kyllä juttua, mutta tässä yksi hiljattain lukemani artikkeli tähän esille ottamaasi aiheeseen liittyen...
"Esimerkiksi hyvin herkät ihmiset eivät kykene toimimaan nykytyöelämän pyörityksessä ilman mielen näkyvää oirehdintaa. Tästä seuraa tulkinta ihmisen yliherkkyydestä ja siitä, että ihminen on ongelmallinen, kun ei pärjää. Mutta ei kai ole tervettä selvitä oireitta epäinhimillisissä olosuhteissa, eikö silloin juuri ole tervettä mennä rikki."
http://maanhalla.wordpress.com/2012/06/11/sarkyminen-on-kaunista-yksi-nakokulma-mielenongelmiin/
03.04.2014 20:53
"En ole narsisti,mutta olen lähempänä narsistia kuin mitä olen ennen ollut.Olen vain oppinut rakastamaan itseäni.Eikä siinä ole mitään väärää. "
Niin itsensä rakastamisessa ei ole mitään väärää, mutta mietis vielä mikä on tervettä ja mikä sairasta narsismia...
"Terveessä narsismissa itsensä rakastaminen ei tapahdu muiden ihmisten kustannuksella tai heitä väheksyen"
"Narsisti tuntee vahvuutensa ja heikkoutensa, eikä hänellä ole tarvetta korostaa itseään tai kykyjään eikä nujertaa toisia"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsismi
03.04.2014 18:13
"Kun ensin rakastaisi itseään ja omia virheitään, niin voisi onnistua rakastamaan toistakin niin, että hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, eikä muokkaisi hänestä jotain itsellensä sopivaa sätkynukkea, jopa piippaa, kun sopivasta kohdasta painaa. "
Niin tuokin on vaikea läksy oppia, hyvin usein ihmisten tarinoita kuullessa huomaa, että useinkin se rakkaus on ehdollista, kaikki olisi hyvin jos vain se toinen olisi/tekisi/asiat sujuisivat niinkuin minä haluan...
Noh, tähänkin aiheeseen liitty paljon luettavaa jonka pohjalta itsekukin voi niin halutessaan miettiä näitäkin asioita...tälläkin pääsee jo alkuun...
http://www.suhdesoppa.fi/parisuhde/vain-yksin-voit-olla-yhdessa/
03.04.2014 17:49
"Jo avioeroni jälkeen aikoinaan ihan opettelin ns. tietoisesti mielen hallintaa kuin ns. läsnäolon taitoa kulloisessakin hetkessä...ettei ne ikävät ajatukset pilaa kulloistakin käsillä olevaa hetkeä.."
Vielä tuli tuosta mieleen, että ilmeisesti minulla on tuollainen jonkinlainen ikävistä asioista irttautumisen kyky jo ammoisista ajoista lähtien...
Kun esim. avioliittoni aikoinakin koin työn ikäänkuin helpottavana tekijänä, huomasin että siellä ei nuo ikävät asiat mieleen tulleet...kun oli se työ ja ne ihmiset asiat siellä, että ne omat henk. koht. ongelmat jäivät hetkeksi taka alalle ja kahvi/ruokatauoillakin voi olla niinkuin muutkin ihmiset, puhua lapsista, vaihdella kakkureseptejä yms.
Että tosiaan yksi keino on välillä yrittää keskittyä mielekkääseen tekemiseen jos tuntuu että ikävät ajatukset jää ikäänkuin pyörimään päässä...
Toki jos itseensä lähtee tutustumaan perinpohjin niin niihin joutuu kyllä palaamaan...ymmärtääkseen paremmin itseään ja omia ajatuksiaan, kun kaikki vaikuttaa kaikkeen...se menneisyyskin ja sen tapahtumat/kokemukset/ihmissuhteet ovat omalta osaltaan olleet vaikuttamassa siihen millaisia ihmisiä me tänä päivänä olemme...
Että näissä merkeissä minäkin ny irtaudun taas hetkeksi tämän aiheen piiristä ja siirrän ajatukseni taas muihin asioihin...
31.03.2014 11:15
"En enää välittänyt hänen puheistaan, koska suurin osa niistä oli täysin keksittyjä."
Niin tuo on asia joka moneltakin täällä tuntuu unohtuvan kun puhutaan siittä narsistista...
Mitä tähän palstaan tulee niin mielestäni osa tarinoista/yksittäisistä mielipiteistä on hyvin tarkoitushakuisia...pääsääntöisesti yritystä saada nimenomaan nainen huonoon valoon...
Mutta joo, lukemani perusteella tuohonkin syyllistyvät niin mies kuin naispuolisetkin narsistit, mikä jälkimmäinen tuntuu tosi kummaalliselta, että nainen mitätöi naisia...
Mutta kun luin sen kirjan "enkö koskaan ole tarpeeksi hyvä" liittyen narsistisen äidin suhteeseen nimenomaan tyttäriin liittyen, niin tuokin asia tuli paremmin ymmärretyksi, että noin oikeasti on...
Narsistiäidit halveksivat/mitätöivät omia tyttäriäänkin jopa seksuuaalisestikin...
31.03.2014 10:46
"Me muut jatkamme elämäämme ja löydämme onnea ja kaikkea kivaa ja hienoa elämäämme. Suhteemme ovat normaaleja ja me rakastamme ja meistä pidetään. Narsisti ei tuota päivää näe. "
Juu tuosta olen samaa mieltä...ihan minullakin on muutakin elämää kuin tämä täällä, ännä suhteeni/tuo mitätöinti yms. kuuluu menneisyyteen...
Tiedostan itsekin, että välillä tulee ihan liikaakin juututtua tähän aiheeseen, mikä käsittääkseni kuuluu useinkin näihin narsisti suhteiden jälkimaininkeihin..
Mieli ei hetikohta kaikkia omia ajatuksiaankaan narsisteista hyväksy totena vaan kaipaa ns. "lisätodisteita"...monetkin tulevat tänne juurikin tuostakin syystä...
Mutta poistuttuani tämän aiheen piiristä kykenen ikäänkuin nollaamaan tämän aiheen ja palaamaan ns. muihin aiheisiin, ihan samoin kuin toimitaan monissakin ihmissuhdetöissäkin...
Jo avioeroni jälkeen aikoinaan ihan opettelin ns. tietoisesti mielen hallintaa kuin ns. läsnäolon taitoa kulloisessakin hetkessä...ettei ne ikävät ajatukset pilaa kulloistakin käsillä olevaa hetkeä...
Ettei sillä narsistilla ny mielestäni mitään maagisia kykyjä ole, ihminen itse voi vaikuttaa siihen mitä kulloisenakin hetkenä ajattelee...
Itselläni nykyään kun kaikesta on jo aikaa niin voi näistäkin asioista/menneestä kokemuksestaan keskustella ikäänkuin kauempaa katsoen...
Tähän aiheeseen liittyen, "narsistit niin hyviä sängyssä" niin itse ajattelen, että tuonkintapainen kehuskelu liittyy mielestäni narsistiseen toimintamalliin...
Että tiedä sitten monenko tämän tyyppisen tarinan taustalla onkin se narsisti itse...ja edelleen yrittää saattaa naiset "sellaiseen valoon" että ne sitä munaa vaan haluaa...
Että samantyyppisiä ajatuksia naisista esitti se muinainen ännänkin, mitä täällä palstallakin saa lukea...ja tosiaan nykyään ajattelen noista "narsisti niin hyvä sängyssä" tarinoista, että niiden taustalla saattaa hyvinkin olla se narsisti itse itseään pönkittämässä...
31.03.2014 10:35
"Moni ihminen ei kaikissa kinkereissä näytä ulos mitä miettii sisällään. Oletko ajatellut tuota?"
Juu en minäkään ny kaikkia täällä päähän pälkähtäneitä ajatuksiani esim. tällä palstalla esiin tuo...
Ja jos ny reality elämässä joku nainen nimenomaan kehuisi minulle narsistinsa ihmekeppiä niin mieluusti olisin kommentoimatta sitä ollenkaan...
Eri asia sitten taas on tutussa porukassa ns. yleinen läpän heitto, jossa voi vastata samalla mitalla, ehkä vielä panna hiukan ns. lapin lisää juttuihinsa ja sitten porukalla nauretaan niin että vedet valuu silmistä ja jos sattuu höystetään vielä lisää...
30.03.2014 23:57
" "Sellaiset" valot on enemmänkin kunkin lukijan omien korvien välissä."
Niin ihan tuon olen myöntänytkin, minun mielestäni, minusta tuntuu, olen sitä mieltä jne...
Syykin siihen on selvä, ollaan narsisti palstalla, ja edelleen tiedetään narsistit vihaavat/halveksivat naisia...mitätöivät/esineellistävät myös seksissä...
Vaikka minä ny tässä olen yksin tällä palstalla puolustamassa tätä näkökantaani niin tiedän lukuisia narsistien uhrien kertomuksia lukeneena etten ole yksin tätä mieltä...
30.03.2014 23:50
"Kai se on vähän toisenlaista oleminen, jos on tuollaista seksiä tai sitten vain ollaan mökötetään ja välillä haukutaan."
Edelleen ajattelet kovin mustavalkoisesti ja hivenen mielestäni seksikeskeisestikin...ikäänkuin olisi seksiä ja jos ei jostain syystä ole niin sitten mökötetään...
Kuule kun elämässä on paljon muunkinlaista yhdessäoloa/läheisyyttä/hyvänolon tuottamista naisen ja miehen välillä, kuin että se pannaan sinne ja sitten jyystetään...
Ihan kävelläänkin käsikädessä, pussaillaan, nojaillaan toisiin, kosketellaan toista, hipaistaa niskaa, käsivartta, hiuksia läheisyyden merkiksi..niinikään lähekkäin tanssiminen voi olla hyvin eroottista, kuin hieronta, kosteus/aurinkovoiteen sively toisen iholle, jotkut ed. mainitut tilanteet johtavat yhdyntään, mutta aina se ei ole ns. päämäärä/itsetarkoitus...
Mutta noh, toisille ilmeisesti on yhdyntä/orgasmi joka päivä se välttämättömyys, kun taas toisille ei...yhtä ainoaa oikeaa tapaa tuskin on tuonkaan asian suhteen, mutten usko, että parisuhde ilman jokapäiväistä tuntien jyystöä on sen huonompi varsinkin jos muunlaista läheisyyttä/toisen huomoimista on paljon...
että on olemassa seksin lisäksi muitakin vaihtoehtoja kuin mököttäminen, mutta narsistien uhrien kertomuksia lukeneena moni uhri on kokenut tuon jatkuvan seksin jopa useita kertoja päivässä painostuksena, moni on kertonut että sairaanakin piti sen narsistin seksuuaaliset tarpeet tyydyttää...
30.03.2014 23:39
"Mietis nyt hiukan, rouva poliitikko. Minkä sortin puoluetta edustat. Seksitöntä linjaa ainakin... "
Noh, kovin olet mustavalkoinen tuonkin asian suhteen...ikäänkuin se olisi joko tai...kahden ääripäänkin välissä on olemassa paljon variaatoita tuonkin asian suhteen...
Se ettei koe tarvetta mainostaa omaa sen paremmin kuin kumppaninsakaan seksuaalisuutta keskustelupalstoilla ei suinkaan tarkoita ettei ihmisellä ole seksiä...
ja kuten totesin, ihan reaalimaailmassakaan en ole törmännyt tuon himolissun tapaan puhua seksistä (tuntien jyystö, saatujen orkkujen lukumäärä, vaikka monta kertaa päivässä, ihmekeppi jota ilman ei voi olla)
Että meitä on monenlaisia ihmisiä ja monenlaisia suhtatumistapoja tähänkin aiheeseen liittyen...mikä ei suinkaan tarkoita etteikö seksi kuuluisi elämään, onhan olemassa sellainenkin sanonta aiheeseen liittyen että siitä puhe mistä puute...
30.03.2014 23:22
"Kunhan ei vaan puhuta seksistä... ainakaan totta."
Ihan vapaasti voit puhua kuten tuo himolissukin omista seksikokemuksistasi millainen narsistisi on seksissä jos tunnet tarvetta ne täällä palstalla jakaa...
Vaikka en minä tuollaista tarvetta ns. normaalilla ihmisellä oikein ymmärräkkään...että epäilen että taustalla on vaan tarve joko kehua narsistin seksuuaalisia kykyjä tai sitten tarve antaa naisesta "sellainen" kuva ylenpalttiinen seksillä retostelu/kehuskelu minun mielestäni antaa kyllä naisesta kyseenalaisen kuvan...
Että hyvinkin helposti kuvittelen että se on hieman tarkoitushakuista, esitetään naiset "sellaisessa" valossa...annetaan ymmärtää että naiset on olemassa vain sitä varten...
Mutta se on vaan minun mielipiteeni, kuten sanoin vähän vanhanaikainen olen siinä suhteessa, mutta kukin tyylillään puhuu täällä itselleen tärkeiksi kokemistaan asioista...olkoon se ny sitten vaikka tuo seksin kesto, narsistin "ihmekeppi" tai niiden orgasmien lukumäärä...
30.03.2014 23:05
"Ei kun ynnä et oikeasti käsitä..."
Juu en käsitä, miksi minun kanssani haluat keskustella/saada minulta huomiota...
Mikset keskustelu tuon mielestäsi asiaa puhuneen himolissun kanssa...kun teillä tuntuu olevan yhteinen sävel, kuten totesit itsekin hän puhui asiaa, josta sinulla tuntuu itselläsikin olevan kova tarve puhua...
Minä täällä vaan sivusta kuittailen ja lasken mielessä yksi ynnä yksi, tylsä ihminen kun olen ettei ihan "narsisti on hyvä sängyssä" aihe kiinnosta...
30.03.2014 22:45
"Minkä ihmeen takia yrität estää muita puhumasta omista mielipiteistään"
Siin en koskaan kyseenalaistanut kenenkään oikeutta kirjoittaa täällä saati esittää mielipiteitään...saati että kykenisin estämään jonkun kirjoittamisen...
30.03.2014 22:32
"Mielestäni himolissu puhui täysin asiaa. Ja tavallaan varmaan sinun ännäsikin puhui totta. Kyllä ne naiset varmaan ihan seksin takia hänessäkin roikkuivat."
Niin joo, himolissu on narsistin kanssa sen ihmepatukan takia ja sinä kertomasi mukaan otat sen narsistin kun tekee seksiä mieli, että olette samoilla linjoilla sen suhteen miksi narsistin kanssa kannattaa olla...
Mutta edelleen uskon että narsistin uhrien joukossa olette kuitenkin vähemmistönä...muutenkaan en tunne henk. yhtäkään naista joka käyttää tuollaista himolissun tapaista kieltä seksistä puhuessaan, mutta joo, saatan olla hieman vanhanaikainen siinäkin mielessä...
Mitä ännäni naisiin tuleee...niin heistä en tiedä, tuo nyksänkin rakastuminen oitis seksiä saatuaan lisättynä vielä sillä että on narsistin uhri/kuin että naiset sitä "pilua" tyrkyttivät /munaa halusivat jne...
On vain ännäni puhetta...joihin sinäkin ilmeiset uskot päätellen tuosta sinun (kyllä ne naiset varmaan seksin takia ännässä roikkuivat)...uskoohan narsistikin omiin juttuihinsa...
Siinä sposti kyhälemässäkin jonka uskon olevan kokonaan ännäni mielikuvituksen tuotetta, esiintyi nainen joka tuntui olevan "sen tarpeessa", että joka paikkaan sitä asiaa pitää tunkea...
Ja tunnetusti narsisti mieluusti käyttää jokaisen tilaisuuden esittääkseen naisen "sellaisessa" valossa...itsekin jouduin ilkeämielisten vihjailuijen kohteeksi(toiset pääsee liukkaille) joita en alkuun ymmärtänyt ollenkaan...
Nykyään narsisteista lukeneena olen viisaampi, kun tiedän heidän naisvihastaan kuin suhtautumisestaan seksiin...
Mutta noh, esitän näitä mielipiteitäni silloin kun tunnen siihen tarvetta, mutta ei se ny ole mikään este sille, ettette esim. sinä ja himolissu voisi keskustella keskenänne aiheesta/vertailla seksikokemuksianne narsistin kanssa...
Käsittääkseni täällä aiemmin noin selkeästi sinun nykytilannnettasi vastaavassa tilanteessa olevaa kirjoittajaa ole ollutkaan...
Vai vetikö tuo himolissu ny pohjat saamallaan parikolmen tunniin jyystöllään ja viidellä O:llaan vaikka joka päivä vai paneeko sun narsistisi paremmaksi...
Siis oikeestiko tämmöstäkin, kaikki keinot näköjään otetaan käyttöön narsistin kehumisessa...en tiedä välillä naurattaakin miten tärkeää jollekkin tuo seksillä retostelu/kehuminenkin voi oikeesti olla...
30.03.2014 22:25
Joo ihan kakkien naisten suulla ny puhun ja vetäisempä ajatusteni vielä Vakninitkin...
"Narsisti vihaa naisia katkerasti ja kiihkeästi....Narsistin mielestä rakastaminen on eläimellistä ja patologista käyttäytymistä - aivan samoin kuin seksi. "
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq74.html
Mitä muuten tulee aiheeseen ja näihin kehuskeluihin...
niin joo mullon varmaan seksuaalisia patotumia ja traumoja sitte, kuin myös lattea seksielämä ja mitä vielä, mutta mun mielestä tuon tyyppisellä kehuskelulla ny tosiaan yritetään vaan halventaa naista/naisia...mikä minun käsittääkseni on hyvinkin tyypiilistä juurikin narsisteille, oli hän sitte mies tai nainen...
30.03.2014 21:01
193 / 223