Olen tullut siihen tulokseen että mun on tehtävä totaalinen identiteetin muutos.Uusi asunto,uusi numero,uusi nimi ja uusi työpaikka.Koko elämä on laitettava uusiksi ja kaikki tuttu on vaihdettava uuteen jos todella haluan päästä tuosta sairaasta ihmisestä lopullisesti eroon.
Miten narsistista pääsee eroon?
9
249
Vastaukset
- Uhri
useimmilla narsuilla on laaja sosiaalinen verkosto eli heitä ei pääse pakoon mitenkään eikä millään tavalla. Ainoa keino on löytää oma sisäinen rauha johon narsu kavereineen ei saa minkäänlaista otetta.
- antinarsu
Nim.Uhri on oikeassa.Jos hän päättää vainota sinua niin hän vainoaa.Ainut mikä auttaa on palkata joku kouluttamaan häntä tai muuttaa ulkomaille.
- MrJuha82
Parasta on ettei pelkää häntä.
Jos hän tekee jotain pahaa sille, niin silloinhan hän joutaa vankilaan.
Ei ketään kannata pelätä.
Siinäpähän antaa narskun höpöttää omiaan.
Ei se kuitenkaan uskalla tehä mitään, antaa vain huudella.
Ite en sillai pelkää kuolemaa ja sotaa, jos Venäjä esim aikoo vallata Suomen.
En pelkää eikä mun tarvi mennä edes sotaan.
Jokaisen aika on lähteä omalla ajallaan täältä maapallolta.
Yksi vaihtoehto ois, että muuttaisi sen verran kauaksi, toiselle puolelle Suomea ja muuttaisi nimensä.
Ilmoittaisi poliisille vaikka.
Ottaisivat sen mielisairaan huostaan ja sulkisivat sen hullun koko loppuiäx suljetulle,eivätkä antaisi hälle koskaan lomia.
- pipille pataanko
miten pipipää koulutetaan?vinkkejä kiitos
- pipsa*
yrittää olla välittämättä hänestä ja ehdoton asia ja vahvuus on löydyttävä siihen, että ei pidä mitään yhteyttä häneen.
jos hän kirjoittelee ja kertoilee,yrittää lahjoa, ei mitään vastausta!!
pitää muistaa että niin kauan kuin itse antaa yhtään hänelle siis narsistille lähdettä niin hän jatkaa kyllä.
itse olen huomannut että toimii.
siis exäni on kuin ilmaa ja oma sisäinen rauha on saavutettu ja valo elämään on löytynyt ja vaan ja ainoastaan näin että katkaisin kaiken yhteydenpidon häneen.
ei ne narsistit muuten lopeta..
etsii tietenkin tässä samalla uusia lähteitä mutta yritys on pitää vanhakin "narun jatkona".
kauan meni itselläkin aikaa ymmärtää mutta kun ymmärsi niin helpotus ja elämä sai ihan toisenlaisen merkityksen.
terapiaa puoli vuotta ja ammattiavun tuki niin alkoi selkenemään.
Narsistinen lähde aiheeseen kannattaa tutustua ja lukea..
voimia! - Iina0307
Näin on. Vaikka yrittää olla kuinka yhden suhteen kumppani, niin pitää taustalla koko ajan entisiin yhteyttä. Salaa sen tietysti ykkössuhteelta ja teeskentelee lähinnä, että kaikki entiset kaipaavat jne. Pahinta on se, että sitä voi jatkua vuosia, jos exät sen mahdollistavat. Täysi hiljaisuus on ainoa mahdollisuus päästä narsistista eroon.
- pipsa*
toi on täysin totta myös että pitää taustalla entisiin yhteyttä.
muinoin kun tein silloin joskus viimeisen paluun suhteeseen, niiden kymmenien erojen jälkeen, annoin hänelle todella mahdollisuuden muuttua,kerroin sen että nyt on joko me ja et säädä enää koskaan mitään tai sitten on loppu meidän tarina.
ja kuinka ollakkaan,eihän se ajatus muutaman kuukauden suhteen aloituksen jälkeen narskulla kasassa pysynyt, lähti harhateille ja petti.
noh se oli sen tarinan loppu.
tuli itsellekin selväksi ja tunnemyrskyistä nyt selvittyäni,ymmärrän, että ei ne todella pysty ne narsistit oikeaan aitoon suhteeseen.
romuna olo itsellä vaati ammattiavun tosiaan mutta nyt se on loppusuoralla ja maailma on taas kaunis- myrskynsilmässä
Hei pipsa*, kymmeniä eroja siis saman ihmisen kanssa, mutta kumpi teistä oli hän, joka yhteyttä aina otti? Tuo narsistiko teki niin toistuvasti ilman mitään sinulta tulleita viestejä tai muita houkutuksia?
Miten irtipääsemiseen auttaa se, että soittaa narsistin vaimolle ja kertoo, ettei narsisti jätä rauhaan? Onko oikeasti halu päästä irti vai kiusanteko vielä vaimolle vai yritys saada narsisti itselleen?
Selityksen makua, niin kuin sekin, että minun rakkauteni on erilaista ja minä paikkaan rakkaudellani sinut ehjäksi. Kun ensin rakastaisi itseään ja omia virheitään, niin voisi onnistua rakastamaan toistakin niin, että hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, eikä muokkaisi hänestä jotain itsellensä sopivaa sätkynukkea, jopa piippaa, kun sopivasta kohdasta painaa. myrskynsilmässä kirjoitti:
Hei pipsa*, kymmeniä eroja siis saman ihmisen kanssa, mutta kumpi teistä oli hän, joka yhteyttä aina otti? Tuo narsistiko teki niin toistuvasti ilman mitään sinulta tulleita viestejä tai muita houkutuksia?
Miten irtipääsemiseen auttaa se, että soittaa narsistin vaimolle ja kertoo, ettei narsisti jätä rauhaan? Onko oikeasti halu päästä irti vai kiusanteko vielä vaimolle vai yritys saada narsisti itselleen?
Selityksen makua, niin kuin sekin, että minun rakkauteni on erilaista ja minä paikkaan rakkaudellani sinut ehjäksi. Kun ensin rakastaisi itseään ja omia virheitään, niin voisi onnistua rakastamaan toistakin niin, että hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, eikä muokkaisi hänestä jotain itsellensä sopivaa sätkynukkea, jopa piippaa, kun sopivasta kohdasta painaa."Kun ensin rakastaisi itseään ja omia virheitään, niin voisi onnistua rakastamaan toistakin niin, että hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, eikä muokkaisi hänestä jotain itsellensä sopivaa sätkynukkea, jopa piippaa, kun sopivasta kohdasta painaa. "
Niin tuokin on vaikea läksy oppia, hyvin usein ihmisten tarinoita kuullessa huomaa, että useinkin se rakkaus on ehdollista, kaikki olisi hyvin jos vain se toinen olisi/tekisi/asiat sujuisivat niinkuin minä haluan...
Noh, tähänkin aiheeseen liitty paljon luettavaa jonka pohjalta itsekukin voi niin halutessaan miettiä näitäkin asioita...tälläkin pääsee jo alkuun...
http://www.suhdesoppa.fi/parisuhde/vain-yksin-voit-olla-yhdessa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528