Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mahasarakham
profiilit
mahasarakham
mahasarakham
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
343
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Poikien esiintyminen on oikeasti Rok`n Rollia.Asenne kohdillaan,hieno esitys.
01.03.2015 06:39
Tosi kova juttu.Paras voitti.Kyllä kansa tietää.
28.02.2015 23:01
Maaseudulla Englannon opottajista on pulaa.Meidän kylän ylä aste ikäiset tekee läksyjä usein meidän kuistilla ja yritän auttaa heitä kykyjeni mukaan.
Koulussa opetus on vaatimatonta,kun vertaa esim.Suomen peruskoulun Englannin opetuksen tasoon.
Mutta muissa aineissa opetus on laadukasta.
28.02.2015 22:58
Bangkokin liepeillä toimii kaikki hyvin.Mutta jos reissaa syrjäkylillä TrueMove toimii parhaiten.
Olen vuosien varrella kokeillut eri operaattoreita.Mielestäni AIS on hyvä myös.Mutta True Move toimii koko maassa,melko hyvin.
Kovasti uusia linkkimastoja rakentavat ISANinkin kyliin ja tilanne muuttuu koko ajan paremmaksi
28.02.2015 16:50
Valitan Olen raitis hyväkuntoinen hoikka mies.Hieman vanhempi vaimoani olen,mutta vain hieman.
25.02.2015 22:29
Joskus Suomessa Thaimaalaisen vaimoni kanssa lomaillessa,saan arvostelevia katseita ja joskus kommenttejakin.Vaimoni näyttää nuorelta ja on pieni kokoinen ja hoikka.
En ole viitsinyt ikää selitellä kenellekään,koska ei se muille kuulu.
Vaimo on yli 30 vuotias.
25.02.2015 07:07
Turkish airlines lipun hinnat on hieman yli 500€ edes takaisin.
Ostin tällä viikolla 3 hengen liput ja yhteishinta oli 1609€.
Ukrainan Airlines ja Aeroflot on samoissa hinnoissa myös.
25.02.2015 06:53
On se kumma,ettei Aasiassa ole merkittävästi enemmän Syöpää,kuin Euroopassa ja Amerikassa.
Jos riisissä on ongelmia,ne on aiheutettu teollisissa prosesseissa ihan meidän länsimaisten viisaiden toimesta.
24.02.2015 06:42
Tammikuussa 2013 dombassin alueen liuskekaasu ja öljy kenttien kauppa on suurin Euroopassa tehty kaasu busines.Ehkä siinä on yksi syy miksi niin monet kiinnostui Ukrainasta.
Lisäksi Krimin alue vesillä on myös liuskekaasu esiintymiä.
Kun Putin vei Krimin ja kohta dombassin aluekin on eronnut Ukrainasta.Alkaa varmaankin harmittaa lännen öljy ja kaasu rikkauksista unelmoineita tahoja.
21.02.2015 07:21
Isoveli valvoo.Se tapahtuu nyt eikä 1984 kuten ennustettiin.
Vääriä henkilöitä he kuuntelevat,koska Putin pystyy yllättämään koko ajan lännen demokraatian levittäjiä.
Suomalaiset on niin aivopestyjä,ettei tämäkään uutinen riitä.USA ja Englanti on silti parhaita liittolaisiamme.
21.02.2015 07:10
Aina kun jossain soditaan ja Venäjä tukee eri osa puolta kuin USA ja EU.Aseistus tulee Venäjältä ja vastapuolelle NATO maista.
Tämän ei pitäisi yllättää ketään.Näin se on aina ollut ja tulee olemaan jatkossakin.
20.02.2015 08:45
Harmaa talous Hautala olisi saatava ulos Suomen hallinnosta.Jonkun sortin toimitsija kielto olisi hyvä politiikankin saralla.
04.02.2015 09:47
Stubbilta pitkästä aikaa järkevä päätös ja lausunto.
Ukrainan kriisiin haettava neuvottelu ratkaisu kiireesti.
Siviili kohteiden pommittaja Poroshenkolle ei tietenkään voi aseita lähettää.
Ihmettelen jos USA on niin tekee.Luotan siihen,että Barak Obama ei suostu ase apuun.
04.02.2015 09:42
Luonnon mukaisesti tuotettu ruoka on terveellistä.Kaikki keinotekoinen manipulointi heikentää ravinto arvoja.
Asun osan vuodesta Isanissa Thaimaassa,ja syön siellä lähi alueen vihanneksia ja piha kanojen lihaa.Ja terveyteni paranee aina näillä reissuilla.
Selvä ero.
22.01.2015 10:06
Yritykset saa omistaa maata Thaimaassa jos osake enemmistö on Thaimaalaisten hallussa.
Tässä ketjussa taitaa olla monia unelmissaan maan omistajia.Mutta totuus on toisenlainen.
Ulkomaalainen voi olla ainoastaan vähemmistö osakas maata omistavassa yrityksessä.
22.01.2015 09:43
Iso pullo LEO olutta maksoi tänä aamuna 60 bahtia lähikaupassamme.
Ei ole kallista ,jos rahalla saa.
22.01.2015 09:26
Lihavat koppakuoriaiset kriteerattuina oli aika hyviä,samoin heinäsirkat.
Riisipellon rotta ei oikein maistunut.
Sitten sellaisia sinisia isoja kukkia olen syönyt useinkin.Hyvän makuisia,mutta näyttää oudolta lautasella
19.08.2014 17:32
Nyt VFS GLOBAL hoitaa viisumi asioita.
Pitää maksaa ensin ,ja vain yksi Thaimaalais pankki kelpaa.Sitten vuorokauden kuluttua varaat ajan lähetystöön.Nettisivut sitä varten(jotka toimii harvoin.Soittaa voi myös.VVaikea saada vastaamaan ketään.
Kun laitoin palautetta,sain onnelsi yhden virkailijan känny numeron,ja hän olikin tosi ystävällinen Tha nainen.
Olen avustanut marjan poimijoita viisumin hankinnassa,ja joutunut n.5 kertaa soittamaan virkailijan kännykkään,kun netti ei toimi kunnolla.
On kuulemma niin paljon marjan poimijoita,tulossa n.6000 suunnilleen.
Nytkin tiistaina on aika lähetystöön viisumin sisään laittoa varten.
20.40 illaalla.Viimeinen aika sille päivälle.
Ehkä tämä ruuhka aikakin aiheuttaa,ettei aina niin hymyssä suin palvella,kun on pitkät päivät ja paljon asiakkaita.
24.05.2014 07:31
Olen avustellut Thaimaalaisia ystäviäni Viisumin saannissa.Moni haluaa tulla marjan poimintaan Suomeen.
Muutama on ollut ennenkin.Olen yrittänyt kertoa,ettei se ole mikään helppo homma.Mutta ei varoitukset paljon auta.
Ensi viikolla taas Bangkokiin ja Amerin toweriin Viisumi asioissa.
Itsekin tulen Juhannukseksi Suomeen,ja yleensä olen ollut Heinäkuun siellä.
Täällä on TV mykkänä ainoastaan Armeijan tiedoituksia lukevat uutisten aikaan.
Ihmiset kummissaan Isanissa,koska täällä koko mellakoinneista on nähty vain uutis kuvissa.
23.05.2014 02:17
Suthep sai mitä on jo yli puoli vuotta kerjännytkin.Ottivat poliisin ja armeijan turvaan.Kun ei älynnyt lopettaa vaahtoamistaan.
22.05.2014 13:45
8 / 18