Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

686

1. Onko+kivitasku+petolintu?+Onko+sillä+kiviä+myös+povitaskussa?+Kun+potkupallossa+vastustaja+kaatuu,+niin+katsomosta+huudetaan:+"kiviä+taskuun!"+Onko+syy,+miksi+tämä+lintu+kerää+kivä+taskuihinsa+juurikin+tämä+eli+kaatuu+muuten+herkästi?
  2. Mä+Töölönlahden+rantaan+lähden+fisustaan,skitareita+jallittaan."Joko+sä+nyt+heräät,+duunataanko+eväät,+"mutsi+huusi+mennessäin."Oota+vähän+vielä,+roskis+täyty+viedä,+"mut+mä+vain+shungasin:"Nyt+mä+lähden+kalaan.+Nyt+mä+lähden+kalaan.skitareita+jallittaan.""Kalastus+kielletty",+mä+honasin+ja+heti+hiukka+studasin.Mut+kohon+vaan,+mä+panin+kellumaanja+fisut+alko+heti+skruudaamaan.Iso+lahna+kai,+ekaks+madon+sai.siba+diba+diba+jats+stuba+budai.Kandee+tulla+kalaan.+Kandee+tulla+kalaan.skitareita+jallittaan.Kotvan+aikaa+ongin,+kastareita+tongin;+fisulle+maistunut+ei.Yksi+kala+riitti,ett+täällä+stondaa+viittii,+lähdin+dallaan+himaan+päin.Mutsi+partsil+ootti,+huusi:+"Idiootti,+soosi+jäähtynyt+on!"Kandee+mennä+kalaan,+kandee+mennä+kalaan,+skitareita+jallittaan.Mä+ihan+ite+fisut+perkasin+ja+safkat+duunasin."Tos+on+hieno+kala,+äijä+syömaan+ala",+mä+faijalle+karjaisin.Juippi+pani+tuuleen,heitti+fisun+huuleen+ja+sjungas+niin+kuin+arvasin:"Kandee+mennä+kalaan,+kandee+mennä+kalaan,+skitareita+jallittaan."Viikon+päästä+kalaan+uudestaan+mä+meinasin+ampaista,vaan+jopa+kuului+narske+mutsin+hampaista+ja+se+huus:"Tuus+tänne+päin!+Kuule+kundi+kato,+on+faijal+lapamatoja+fisu+sen+aikaan+sai.Siis+jos+lähdet+kalaan,+asiaan+mä+palaan+koivuntseba+handuissa.Jos+sä+lähdet+kalaan,+niin+asiaan+mä+palaan+koivuntseba+handuissa."58%