Hyvä otsikko tiivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen

Anonyymi

Viestin sisältö

Mikä on ummmetuspotilaan suosikkijälkiruoka?

Nimi. Anonyymi.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedä lauseesta, mutta otsikon synopsis yhdellä sanalla kertoen voisi olla:
      Suklaavanukas

• Anonyymi

Unelmatorttu.

• Anonyymi

Tämä taitaa olla haettu vastaus, koska repesin.

• Itse olen ollut Töölön Ummetussairaalan johtavana ylilääkärinä yli 30 vuotta. Meille tuotiin potilaita jatkuvalla syötöllä (kakatuksen toivossa) helikoptereilla eri maista mm. Ruotsista, Afrikasta ja Portugalista. Aina potilaan ensimmäinen kysymys oli, että mitä on ruokana. Vastaus oli joko perunoita ja läskisoosia tai maksalaatikkoa. Kummastakaan eivät pitäneet ja lopulta mittani tuli täyteen ja aloin juoda työaikanakin. Nykyään työskentelen lähihoitajana Töölön Ripulisairaalassa - pidän työstäni ja elämäni on mallillaan.

• Anonyymi

mukavaa että olet löytänyt työurasi loppumetreillä sen unelma-työpaikan jossa viihdyt ja saat tuloksia aikaiseksi. Ja mikä parasta. Maukas jälkiruokapitsakin on talonpuolesta tarjolla luontaisetuna. Käyp niin katteeksi. Aloitin itse justiinsa Töölön Ummetussairaalassa siviilipalvelusmiehenä. Yhtä hullunmyllyä on ollunna. Ei tuu kakki pakkiin vaikka miten yrittää auttaa. Millään tätä hommaa täyttä palvelusaikaa jaksaisi. Vankilaankaan en haluaisi mennä. Ei olisi tarjota apulaislääkärin hommaa siellä ripulisairaalaassa. Puolipäivähommakin kelpaisi.

• Anonyymi

Itse muistan kun olin Töölön ripulisairaalasss potilaana70 luvun lopulla, että siellä vain vetelehdittii ja valittiin pitkin käytäviä. Ihan sluibaa touhua.

Mutta erityisesti mieleen jäi silloinen apulaisosastonylilääkäri Vesa-Matti Patela. Veska oli kutsumanimi. Veska meitä hoiti ja lääkitsi ja hauskaa oli niin että harmitti.

En ole robotti.

• Anonyymi

Korjaus äskeiseen: vetelehdittiin ja valuttiin. Ei siis valittiin..

Nimittäin, eh, ei siellä mitään valita saanu.

• Anonyymi

Päijät-Hämeen Laattasairaala oli mielyttävä paikka. Siellä ei hävettänyt puhua norjaa kukkapuskille, koska kohtalotovereita ympärillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      167
      1404
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      995
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      616
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      602
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      563
    Aihe