Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vihko
profiilit
vihko
vihko
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö+nyt+joku+voi+kerran+vaan+auttaa+tiedolla+voiko+joku+jakaa+minulle+oman+logini+viesteistäni+chatissa?
03.10.2019 16:32
Nyt sinne meiliin ei enää pääse, teen uuden vielä, mutta tähän ketjuun voi kommentoida.
20.01.2014 18:16
Luit aloitus-runot vai myöhemmät? Paljon on jo se että kommentoidaan ja jotain noissa teksteissä koetaan, se antoi jo viitettä se kommentti että on "oikea polku" jonka päässä on aarre (unelma) josta moni siis haaveilee (pitää ideaalinaan).
Itse koen tekstieni pohjaksi eksistentialismin, ja viittaan unelmaan laillani.
10.01.2014 12:22
Avaa violetti liekki, kristallinkirkas ääni.
Käänne on mahdollinen, astu perille pimeään, jokin avaruudellinen, avaa peitteen päältä.
Yhteinen dilemma, jaamme sen, pyrin erottumaan! (ja tässä säädän:) asetan tavoitteeksi aloitteen olla ehdokas tarjoutua ratkaisemaan pulma.
Valottaa mahdollisuuksia, inspiraation kanssa liikkeessä yhdeksi, soveltaa prinsiipissä ja tulla kaltaiseksi.
Erheet palvelukodissa johtivat uusintaan parantolassa, lähdin sähköllä ja litiumilla jatkumoon, vuoden päästä kävin laivalla laulamassa kappaleen Bless The Child karaokessa ja karkkitehtaalla, nyt on geeliä ja hiustyyli ja hyvä paita.
Ilahdun ikihyviksi ja selviydyn, askel kohti aitoja vaikutteita, ilmaisen erillisen selityksen, arvostan noidan vartaloa.
09.01.2014 14:32
Kiitos kovasti, olisi kiva saada ainakin kolme kommenttia, mutta tästäkin.
Tykkäsitkö minun runoista vai omastasi (minä ainakin)?
Kirjoitin myös puoli paperillista, seassa jotain kelpuutettavia kohtia.
Mistä se oikea polku löytyy, itse olen ihan turtunut ja taidoton, käytän lääkettä ja harvakseen luen jotain. Olisi hyvä saada lukijoita, tavoitteena tehdä blogi. Palautetta saa minulle antaa, on hyvä tehdä itse aloite, luen kyllä. Mutta taitaa ihmisillä olla jotain tärkeää mihin aikansa käyttää, kun en herättänyt minkäänlaista reaktiota. Minä pidän joidenkin toisten runoista, minulla on yksi chat-runo tallessa.
Voinko minä muuttua? Missä minä oikein menen, kuinka minut arvioisi?
Onko minulla polkua? Voinko huomioida mitään?
03.01.2014 16:22
1 / 1