Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
autoilija
profiilit
autoilija
autoilija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
125
Kommenttia
1352
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Piti sanoa että Rat on ainoa minun lisäksi joka kirjoittaa täällä jotain järkevää
24.09.2014 23:29
Kun ei aina itse voi aikatauluihin vaikuttaa. Joten ymmärrystä meihin ylinopeutta ajaville KIITOS!!!
Missä muuten moottoritiellä on noita ambulansseja?
24.09.2014 23:28
Mikä on se nopeus mitä saa ajaa vasemmalla kaistalla, että tämä tapahtuisi
Liikennettä ei saa estää tai haitata ajamalla aiheettoman hitaasti tai tarpeettomasti äkkiä jarruttamalla
Mutta pitää ottaa huomioon että tuo vasemalla kaistalla ajava hidastaa minun ajoa koska estää ohitukseni. Eli ei ole yhtään väärin jos tulen sen eteen ja hidastamalla pakoitan sen siirtymään oikealle kaistalle
24.09.2014 23:26
Ei ole asiallinen, mutta ensin toinen on aloittanut herjaamisen en minä. Minä ensi vähän aikaa en tehnyt noille palstapelle haukkumisille mitään ja ilmoitin ne asiattomiksi, mutta turhaan sillä ei poistettu vaikka monta kertaa vaadin ja sitten laitoin asiallisen kommentin että miksi ei poisteta tuollaista kirjoitusta. Mutta YLLÄTYS YLLÄTYS minun tuo kysymys poistettiin ja tuo palstapelleksi haukkumis kirjoitus sai jäädä. Eli tämä palstapelleksi haukkuja on mitä ilmeisemmin luotsi itse tai sen hyvä kaveri. Sitten aloin laittaa samalla mitalla takaisin ja tässä on tulos.
24.09.2014 23:20
Olisi mukavaa jos joku perustelisi sen miksi ajaa aina vasenta eikä väistä oikealle??? Onko autossa todella huonot ajo-ominaisuudet ettei voi tehdä väistöliikettä enään 100km/h nopeudessa? Jos näin on suosittelen silloin ajamaan lähimpään autoliikkeeseen mikä myy toista merkkiä kuin mikä nyt on alla. Ja vaihtamaan välittömästi tai parempi kun romuttaisi vanhan menopelin, että tuo vaarallinen ajoneuvo poistuisi liikenteestä.
24.09.2014 14:25
"Kiire ei johdu muusta liikenteestä vaan siitä että olet järjestänyt ajankäyttösi väärin."
Tuo on helpommin sanottu kuin tehty. Jos asia olisikin noin yksinkertainen lähtisin kaksi päivää ennen kävelyvauhtia lentokentälle. Mutta kun ei ole. Itse en voi päättää sitä koska voin lähteä enkä koneen lähtöaikaa, joten usein pitää aika ottaa kiinni liikenteesä ja tähän pyytäisin vähän ymmärrystä muilta ja poliisilta myös vaikka heiltä on viimeksi mitään ymmärrystä saatavissa mihinkään asiaan.
24.09.2014 14:19
Että sinun mielestäsi saisi vaan harrastaa vaarallista ajoa ja puhua ja tekstailla kännyyn ajossa?????????????????????
24.09.2014 14:14
Eiköhän syy ole liikennevalojen suunnitelussa. Punaiset palaa yhtäaikaa kaikkiin neljään suuntaan pitkään. Kun tämä on tiedossa silloin kaikki ajavat vielä "oransilla" läpi kun tietävät ettei risteävällä kadulla syty vihreät vielä aikoihin ei ole mitään haittaa vaikka ajankin päin punaisia. Jos pysähdyn joudun odottamaan pitkään seuraavia vihreitä. Ei ole enään vihreää aaltoa vaan punainen. Ennen pääsi ajamaan Helsingissä Erottajalta Mannereheimintietä aina Nurmijärventielle asti vihreissä tasaista nopeutta, mutta ei tänään vaan vähintään joka toisessa on stoppi ja pitkä odotos. Nämä kaikki asiat houkuttelevat autoilijoita ajamaan punaisia päin.
24.09.2014 14:09
Tämä on oikein näin pitää toimia. Ei kenelläkään ole näin tärkeää asiaa että pitää ajaessa puhua emme ole etätyössä mistään hälytyskeskuksesta että ajaessa pitäisi vastata puheluun
24.09.2014 13:09
Kyllä sen huomaa kun menee auton takana kun kuljettaja puhuu kännykkään. Heti arvaan jo ajolinjoista ja nopeuden vaihtelusta, että edessä puhutaan kännykkään. Ja arvaus paljastuu 100% oikeaksi. Viimestään kun ohitan näen kuskin kännykän korvassa. Vaikka nyt joku urpo toista väittää ettei hänellä tätä tapahdu, mutta tämä asia voidaan testata vaikka kameran avulla ja nopeusnäytöllä
24.09.2014 13:08
Nyt tähän on tulossa parannus. Poliisilla on keino paljastaa kännykän käyttäjät tutkalla. Hyvä että myös muutakin kuin nopeuksia, sillä kännykän käyttö ajaessa on vaarallisempaa kuin ylinopeus.
http://www.iltalehti.fi/autot/2014092318688102_au.shtml?utm_source=etblokki&utm_campaign=etblokki
Poliisi nappaa tekstariautoilijan uudella tutkalla
24.09.2014 13:03
Tuo on ikuisuus kysymys että mitä pitää maksaa. Jotkut vaatii autoliiton laskeman kilometri hinnan mukaan korvauksen, mutta pitää ottaa huomioon että siinä on kuluja mitä maksetaan vaikka auto seisoisikin silloin. Jotkut tyytyy pelkään bensamaksuun. Minä en kyllä pyytäisi ketään vaan vuokraisin auton näin ei jää kiitollisuuden velkaa toiselle eikä sitä onko maksanut liikaa tai liian vähän. Edullisia vuokra vaihtoehtoja löytyy niitä on netti täynnä
23.09.2014 13:27
Sinua ei känny haittaa mutta jo sinun takana jonossa olevat ovat asiasta kokonaan toista mieltä
23.09.2014 13:21
Ainoa mikä kirjoittaa täällä jotain järkevää on The Rat
23.09.2014 13:19
"Mietipä autoilija.Jos jokaista ylinopeutta ajavaa pitäisi säällisesti ajavien väistellä,mitä siitä tulis"
Ei tarvitse väistellä jos ajaa oikealla kaistalla ja vain ohitus ajan onvasemmalla. Oletko muuten tarkistanut mittarisi ennen poliisin työhön ryhtymistä? Kannattaa tehdä voi tulla iso yllätys
23.09.2014 13:18
Aina ei ambulanssia kannata eiköä voi tilata. Ja nuo muut ovat pätevä syy ajaa ylinopeutta ei ole mukavaa jos jää rannalle kun kone on lähtenyt
23.09.2014 13:16
Mikä laki kieltää ajamasta hitaasti? Onhan noita hitaasti ajavia siellä moottoritiellä kun heitä kerran joudun ohittamaan, vaikka tuo urpo vasemmalla kaistalla yrittää tuon estää.
23.09.2014 13:15
Eräs kaveri otti kortistaan C:n pois ja näin lääkärissä käynnit väheni. Tuota kanattaa harkita jos et joudu tai harvoin ajat kuorma tai isoa pakettiautoa. Itse joudun kyllä ajamaan isoja autoja jatkuvasti ettei minulle riitä edes tuo C
23.09.2014 13:04
Ehkä sinulle ei tuota haittaa mutta sinun kanssa autoilijoille kyllä tuottaa
22.09.2014 23:37
Autokouluun takaisin ja 10 vuotta ainakin opettelet liikkennemerkkejä ennenkuin menet auton rattiin
Se on että sinun pitää väistää vastaantulevaa ajoneuvoa
22.09.2014 23:36
40 / 68